Vapaa kuvaus

Aloituksia

292

Kommenttia

1496

1. Luuletko,+että+maailmankaikkeuden+Luoja+ja+ylläpitäjä+on+kyvytön+itse+kommentoimaan+täällä?Ei+ole+kyvytön,+mutta+hänen+tapansa+ei+ole+tehdä+niin,+vaan+hän+käyttää+tavallisesti+omia+uskovaisiaan.Sitäpaitsi+Raamatussa+on+kirjoitettu,+että+joka+kuulee+Jumalaa,+kuulee+hänen+palvelijaansa,+joka+sitävastoin+ei+kuule+Jumalaa,+se+ei+kuule+kun+hänen+palvelijansa+yrittää+puhua+tälle+ihmiselle+järkeä.Kukas+se+määräsi,+että+mitä+Raamattuun+tuli+kirjoittaa?+Se+määräsi+Jumala+raamatun+sisällön,+ihmiset+vain+kirjoittivat+sen+sitten+ylös+ja+muistiin,+että+saatiin+tämä+kirja.
  2. Minä+en+ole+solvannut+arvon+ateisteja,+tarkkaan+ottaen+vain+moitin+itse+ateismi-ajattelutapaa.Enhän+ole+ketään+nimitellyt+tai+panetellut,+pyrin+vain+tekemään+se+selväksi,+että+ateismi+on+sekä+hengellistä,+että+älyllistä+pimeyttä+ja+lisäksi+sotii+logiikkaa+ja+tervettä+ajattelua+vastaan.Enkä+minä+ole+pimeydessä,+vaan+olen+antanut+saatavilla+olevan+tiedon,+Raamatun+sekä+Jumalan+Hengen,+Pyhän+Hengen+valaista+ymmärrystäni+sekä+ajatteluani;+ja+näin+ollen+pystyn+ajattelemaan+mitä+Jumalaan+tulee+sekä+hänen+luomistöihin+huomattavan+totuuden+mukaisesti,+vaikka+minä+en+täydelliseksi+ajattelijaksi+itseäni+kutsu.Sen+varmaan+ateistitkin+myöntävät,+että+maailmankaikkeudella+ja+luomakunnalla+on+ollut+alku.+Joten+kysyn+nyt+ateisteilta,+että+kuka+on+alussa+koodannut+kaikkien+eliöiden+ja+olentojen+DNA-koodit,+koodit+joissa+on+eliöiden+oleellisin+informaatio,+informaatio+joka+määrää+suurimman+osan+itse+eliöstä+millainen+sen+tulee+olla?Te+sanotte,+että+sattuma+ja+pitkä+aika+selittää+DNA-koodin,+mutta+ei+kelpaa,+sillä+sattuma+ja+pitkä+aika+ei+ollenkaan+riitä+selittämään+valtavaa+määrää+täysin+järkiperäistä+DNA-koodia.Minäpä+sanon:+Raamatussa+ilmoitettu+Jumala+on+ylivertaisella+älyllä+sekä+kyvykkyydellä+alussa+kun+on+luonut+kaikki+eliöt,+koodannut+myös+dna-informaation+soluihin;+mitenkään+muuten+tätä+valtavaa+tietomäärää+ei+ole+ole+ollut+mahdollista+tulla.Tästä+totuudesta+ette+pääse+mihinkään,+näin+se+on+ollut+ja+tulee+olemaan.+Ja+kuka+väittää,+että+olen+pimeä+tyyppi?
  3. Tiedät+sä,+että+Raamattu+on+kirjoitettu+vapaaehtoisten+kirjoittajien+toimesta+Pyhän+Hengen+voitelussa,+kun+taasen+koraani+on+kirjoitettu+väkisin+pakottamalla+ja+jossain+aivan+toisessa+hengessä+kuin+Raamattu.Tästä+johtuen+koska+koraania+ei+ole+kirjoitettu+Jumalan+ohjaamana,+on+se+täysin+kelvoton+opettamaan+todellisen+Jumalan+tuntemista;+se+opettaa+vain+epäjumalan+ja+riivaajahengen+tuntemista.Mutta+koska+Raamattu+on+kirjoitettu+sen+edustaman+Jumalan+opettamana,+on+se+kelvollinen+ohjaamaan+ihmisen+tuntemaan+todellista+Jumalaa.Keskiaikana+olise+vika,+että+ihmiset+olivat+ulkoapäin+ja+ihmisen+pakottamina+ohjattu+kuuliaisuuteen+Jumalalle,+mikä+oli+väärin,+ja+ei+kannettu+vesi+pysy+kaivossa.Ihminen+täytyy+ohjata+ITSE+kuuliaisuuteen+Raamatulle+ja+sen+edustamalle+Jumalle,+niin+homma+menee+vapaaehoisesti+ja+oikein,+ja+tuottaa+hyvän+hedelmän.