Vapaa kuvaus

Aloituksia

205

Kommenttia

1307

  1. Minulle+aloittajalle+Jeesus+on+muutamaan+kertaan+puhunut+suoraan+ajatukseen,+eli+ei+pelkästään+antamalla+viisautta+ja+älyn+kykyjä.+Raamattukin+sen+muutamaan+otteeseen+sanoo,+että+Jumala+puhuu+toisinaan+omilleen+eri+asioista.+Raamatusta+ei+löydy,+että+Jumala+ovelasti+suostuttelisi+puheellaan+tuhoon.+Jos+kuulee+jumalan+puhetta+joka+johtaa+tuhon+tielle,+niin+silloin+tuskin+on+kyseessä+Jumalan+puhe,+vaan+puhe+tulee+muualta.Jumalan+tunteminen+ja+tuntemisen+opettelua+on+A+ja+O,+että+Jumala+voi+antaa+erinäisiä+viestejä+ja+kehoittaa+tekemään+erinäisiä+asioita+ja+palvelustehtäviä.Yksi+kivijalka+Jumalan+tuntemisen+opettelussa+on+lukea+paljon+Raamattua+ja+lukea+järjestyksessään,+eikä+kohtia+sieltä+täältä.Sitten+täytyy+olla+ahkera+Hengellisissä+aktiviteeteissa+ja+mm.+Raamattu+sanoo,+ettei+tule+jättää+väliin+oman+seurakunnan+kokouksia.
  2. Raamattu+sanoo,+että+Jumala+parantaa.+Kirkko+tosiaan+silloin+tällöin+kusettaa,+kun+se+ei+opeta+aitoa+raamatullista+kristinuskoa,+opettaa+esim.+liberaaliteologiaa,+joka+on+paholaisesta.+Mutta+minä-aloittaja,+en+ole+liikkeellä+kirkon+nimissä,+vaan+Raamatun+opettavan+Jumalan+nimessä.+Ja+Jumalahan+ei+mielellään+tapa,+vaan+tahtoo+hoitaa+ihmistä+ja+tulla+tälle+parantajaksi,+ja+parantaa+monesta+vammasta,+niin+että+ihminen+olisi+täydelleen+kirkastettu+eheä+Jumalan+kuvaTässä+maailmassa+on+hyvin+paljon+sitä,+että+Jumala+haluaisi+parantaa+ihmisiä+ja+luoda+heitä+ehyiksi,+mutta+ihmiset+itse+kieltäytyvät+tästä+tarjouksesta+kuvitellen+harhaisesti,+että+joku+muu+konsti+olisi+hyvä,+että+voisivat+tulla+mukamas+terveiksi+ja+onnellisiksi.Ja+kissan+pissa!+Jumalalla+on+parhaat+valtuudet+ja+voima+tehdä+kenet+tahansa+lopulta+onnelliseksi,+kun+ihminen+vain+suostuu+Jumalan+hoidettavaksi+ja+suostuu+vastaanottamaan+Jeesuksen.