Vapaa kuvaus

Aloituksia

270

Kommenttia

1474

1. Ei+se+ole+mielikuvitusta,+että+Jeesus+puhuu+väillä+minulle,+ja+puhuu+hyvinkin+tuntuvasti!+Kuka+muu+kuin+rakastava+Jeesus+voi+saada+aikaan,+että+kokee+olevansa+rakkauden+pilven+sisällä.+Tämä+ei+ole+mielikuvitusta,+sillä+olen+tämän+itse+kokenut;+ja+tiedän+että+mielikuvituksella+ei+ole+asian+kanssa+mitään+tekemistä,+sillä+näin+"outoja"+ja+kuitenkin+sen+mukaisia+mitä+Jeesus+on,+ei+mielikuvitus+koskaan+pysty+tuottamaan.Sekin+olisi+edistystä,+jos+evoluutioteorian+lisäksi+käytettäisiin+aikaa+saman+verran+Jumalan+luomisen+opiskeluun,+mutta+tiedän,+että+jumalaton+ihminen+haluaa+pyyhkiä+pois+kaikki+todisteet+ja+opetuksen+luomisesta,+koska+Jumalan+kohtaaminen+on+jumalattomalle+ihmiselle+kauhistus.Toki+nämä+kaikenlaiset+vähemmistöihin+kuuluvat+ihmiset+ovat+samalla+tavalla+Jumalan+luomia+kuin+muutkin+ihmiset,+joten+heille+myös+kuuluu+luovuttamatta+ihmisen+arvo-tähän,+että+ihminen+on+Jumalan+luoma+ja+rakastama,+perustuu+ihmisen+arvo+ja+että+kaikilla+ihmisillä+on+samat+perusoikeudet.Katson+kuitenkin+vaikka+vähemmistöillä+samat+perusoikeudet,+niin+ei+näille+vähemmistöille+pidä+antaa+samoja+oikeuksia+harjoittaa+perverssioita,+niitä+joista+Raamattu+varoittaa,+samalla+tavoin+kuin+tavallisilla+heteroilla+on+oikeus+harjoittaa+nyt+seksuaalisuutta.Tuohon+on+yksi+syy+sen+lisäksi,+että+Raamattu+varoittaa+perverssioista,+nimittäin+kun+tutkitaanmitä+se+on+kun+harjoitetaan+perverssioita,+on+se+vahingollista+mielenterveydelle+sekä+fyysiselle+terveydelle,+ja+lisäksi+perverssioiden+suosiminen+vahingoittaa+ilmapiiriä+yhteiskunnassa.Kun+tiedän,+että+Jeesus-Luoja+on+takanani,+niin+minulle+on+lopulta+jokseenkin+yhdentekevää+kuka+minua+ryhtyy+vastustamaan,+sillä+ei+luotu+olento+niin+kuin+nyt+esimerkiksi+sinä,+voi+koskaan+kovin+kauaa+seistä+pystyssä+jos+käy+Jumalaa+ja+ystävääni+vastaan.
  2. Kaikkeen+mitä+mediassa,+siis+valtamediassa+rummutetaan+suureen+ääneen+on+syytä+suhtautua+varauksella,+niin+myös+ilmastonmuutoksesta+todistelemiseen.Jos+ette+satu+tietämään,+niin+nyt+tiedätte,+että+kaikki+valtamedia+maailmassa+on+rikollisen+rahaeliitin+käsissä,+ja+nämä+tyypit+eivät+suinkaan+ole+mitään+vilpittömiä,+nämä+tyypit+eivät+esim.+halua+informoida+ihmisiä+sentin+vertaa.Ja+kun+ilmastonmuutoshysteriaa+aletaan+purkaa,+niin+täytyy+osoittaa+sormella+juurikin+tätä+rahaeliittiä,+miksi+se+haluaa+rummuttaa+mediassaan+tätä+ilmastonmuutoshysteriaa?Mikä+poliittinen+poliittinen+tarkoitus+sillä+on+kun+saadaan+ihmiset+uskomaan,+että+nyt+ilmaston+lämpeneminen+on+ihmisten+hiilidioksidipäästöjen+ansiota?Eihän+ilmasto+ole+aiemminkaan+lämmennyt,+vaikka+ilmakehään+on+syydetty+hiilidioksidia+jo+hyvän+aikaa,+niin+miksi+se+nyt+lämpenisi+päästöjen+ansiosta?Taitaa+olla+aika+uskonto+ilmastonmuutosteoria,+jota+ei+pääse+kriittisesti+arvioimaan,+niin+kuin+ei+tahdo+evoluutioteoriaakaan+päästä+kritisoimaan,+vaan+haukutaan+tyhmäksi,+jos+on+eriäviä+mielipiteitä!Ja+aivan+samoin+kuin+evoluutioteoriaa+on+edistetty+valheella+ja+valheellisilla+löydöillä,+niin+valehtelua+ja+ylilyöntejä+löytyy+sieltä+missä+on+haluttu+edistää+ilmastonmuutosteoriaa,+on+löytynyt+lämpötilatilastojen+rukkausta,+että+muka+pystyttäisiin+todistamaan+ilmaston+lämpeneminen,+sekä+on+ennustettu+päin+seiniä+ennusteita+nyt+esim.+Himalajan+jäätiköiden+sulamisesta.+Eli+peli+ei+ole+puhdasta+ja+vilpitöntä.
  3. Tahdot+vain+kiusata+minua+bg-ope+ja+yrittää+tehdä+tyhjäksi+uskoni+Jumalaan!Ja+minulla+ei+ole+mitään+taivaallista+mielikuvitusystävää,+vaan+Raamatun+Jeesus+on+minun+Herra+ja+hän++totisen+todellinen+ja+on+auttajani.Tämä+Jumala,+joka+on+Luoja,+on+sinutkin+luonut,+et+ole+mitään+evoluution+tuotosta.+Ja+vaikka+se+saattaa+sinulle+olla+vaikea+tajuta,+niin+tämä+samainen+Luoja+rakastaa+sinua+todella+paljon,+siis+todella+paljon!Ja+jos+sinä+et+nöyrry+ja+käyttäydy+oikein,+niin+tämä+on+viimeinen+viestini+sinulle.+Minä+kyllä+mielelläni+keskustelen+kanssasi,+mutta+se+edellyttää,+että+et+yritä+pilkata+minua+ja+minun+Jumalsuhdettani.