Vapaa kuvaus

Aloituksia

205

Kommenttia

1307

  1. Miksi sinä puhut Repe parempaa tietoa vastaan?

    Miksi kuvittelet, että joku olisi valhetta puhunut, kun sanoi, että kauttani joku herää
    kuolleista?

    Ja Jeesushan se homman tekee, kun kuolleista herättää, minun tehtäväksi jää vain sanoa asiaan ja tilanteeseen sopivat sanat.

    Ja ei ole mitään syytä olettaa, etteikö Jeesus haluaisi minua käyttää välikappaleena kuolleen herättämiseen.

    Ja usko se, että mitä vähemmän minua itseä, niin sitä enemmän Jeesusta ja hänen tekojaan, niin, että lopulta hän kuolleenkin herättäisi.

    Ja edeltäpäni minä sanoin asian, että kun se tapahtuu, niin tiedätte, että olenko
    totta puhunut ja onko totta kristillinen usko, jota tahdon opettaa?

    Ja kyllähän se jumalattomalle Repelle totta onkin, että kuolleet eivät herää, koska
    nyt jumalattomille kuolleet ovat kuolleita ja eivät herää, eivätkä he tahdo edes
    kuulla, että kuollut herää. Mutta meidän Jumalamme on vähän muuta kuin jumalattoman Repen jumala, ja hän herättää kuolleista täsmälleen niin paljon kuin
    haluaa, että hänen sanansa raamattu tulisi tältäkin osalta vahvistettua.
  2. Se onkin Netpunk sinun mahdollinen hel.vettiin joutuminen minulle ongelma.
    Mutta minä ainakin yritän tehdä kaikkeni, ettei sinun tarvitsisi mennä tuohon kauhun ja tuskan paikkaan, jonne ihmiset menevät siitä syystä kun eivät ota Jeesusta vastaan omaksi Vapahtajakseen, ja eivät häntä lähde seuraamaan.

    Se hel.vetti ei ole mikään leikin paikka, vaan kannattaa tehdä kaikkensa ja kilvoitella, ettei tuonne hornaan joutuisi.

    Ja juuri siksi Isä Jumala antoi Poikansa Jeesuksen kärsiä ristillä ihmisten sijaisena, ettei hänen tarvitse lähettää ketään hel.vettiin, kun tämä vain uskoo tuohon Jeesukseen ja häntä seurata haluaa.

    Tuosta Jeesuksen ristinkuolemasta siis suurkiitos Isä Jumalalle, että antoi Poikansa Jeesuksen, ja kiitos Jeesukselle, että hän suostui käymään läpi tuon
    ristin kidutukseen, meidän edestämme.