Vapaa kuvaus

Aloituksia

205

Kommenttia

1307

  1. Minähän olen todistanut jotain Jumalallista, senkus vain katsot tekstejäni ja otat niistä opiksesi.
  2. Jumalalla on sefsff kuule valta ottaa elämä jonka hän on ihmisille antanut pois kun hän niin katsoo hyväksi, eikä hänelle voi siitä kukaan valittaa.

    Joka on Jumalalle kuuliainen ja vaeltaa hänen tahdossaan, niin vain poikkeustapauksessa Jumala antaa tuollaisen kuolla ennen kuin hänen varsinainen kuoleman aika on.

    Jumala ottaa hengen pois pahoilta ja pahantekijöiltä, sillä hän on hyvä Jumala, eikä täten salli tiettyä rajaa enempää pahaa tässä maailmassa, ja joka menee liian pitkälle pahuudessa, niin tuollaiselta Jumala ottaa hyvinkin hengen, ennen kuin hänen varsinainen aikansa kuolla olisi ja laittaa hänet ennen aikaa kärsimään tuomiota ja rangaistusta.

    Mielestäsi ilmeisesti Jumalan pitäisi aina vain rakastaa ja aina hänen tahdostaan
    seurata vain hyvää, mutta Jumala on myös tuomion Jumala, hän tuomitsee ja
    rankaisee niitä jotka ovat pahuuteen syyllistyneitä ja eivät ole Jumalan silmissä
    ajoissa tehneet pahoista töistään parannusta.

    Tämä maailma menisi aivan sekaisin ja täällä hallitsisi pahuus, jos Jumala ei tuomitsisi ja rankaisisi tuollaisesta.

    On aivan turhaa syyttää Jumalaa murhaajaksi, sillä sellainen hän ei ole, hän ottaa
    ihmiseltä hengen vain hyvän syyn nojalla, eikä sentähden, että hän tappaja tai murhaaja olisi.

    Ja Jumala on hyvä Jumala, ja haluaa tehdä laupeutta ihmisille, ja odottaa joskus
    tolkuttoman kauan, että ihminen lopulta ymmärtää ottaa vastaan sen mitä hyvää hän haluaa antaa.

    Ja Jumala ei salli pahaa valtakunnassaan hyvähän kun on. Hänen valtakuntansa
    lakkaisi olemasta hänen valtakunta, jos Jumala sinne pahaa sallisi, ja eikä sen jälkeen ihmisillä Jumalan valtakunnassa olisi hyvä olla.
  3. Kuulepas nyt tieteenharrastaja, jos vain mahdollista, niin minä en julista kenellekään helvetin tuomiota, helvetin tuomiota julistavat ne, jotka vääristävät raamatullisen totuuden ja vastoin raamattua puhuvat ja kirjoittavat. Ja mikäli vain mahdollista, minä en koskaan puhu tahi kirjoita sellaista mikä on vastoin raamattua.

    Ja minun ajatukseni eivät ole kun opetan lähtöisin minun omasta luonnostani, vaan olen ne yrittänyt ojentaa mahdollisimman tarkkaa sellaisiksi kuin vain raamattu opettaa.

    Ja koska minä kaikessa vajavuudessanikin kuitenkin olen Jumalan palvelija, niin minulla on häneltä valtuudet opettaa ihmisiä ja tehdä vain jos mahdollista selväksi,
    että mikä on Jumalan valtakunnasta ja siis ok, ja sitten tehdä samoin selväksi mikä
    ei ole Jumalasta ja hänen valtakunnastaan ja on tosiasiallisesti isästä perkeleestä
    ja saatanasta.

    Ja ei voi olla yksinkertaisesti väärin kun opetan, että tulee ottaa Jeesus vastaan
    tietoisella ratkaisulla ja sitten lähteä häntä elämässään seuraamaan ja uskomaan
    häneen NIINKUIN raamattu opettaa.

    Missä on se mahti, joka mukamas sanoo, että on väärin seurata ja uskoa Jeesukseen niin kuin raamattu opettaa?

    Etkä löydä minusta itseenipäin vetoa lainkaan, minä en pyri hyötymään kenestäkään taloudellisesti, varmasti tuonkin löydät teksteistäni, enkä pyri omaa
    seurakuntaani kasvattamaan ja sitä mainostamaan; vain Jumalan valtakuntaa
    pyrin kasvattamaan.

    Ja nyt on raamattuun kirjoitettu, että joka sanoo Herra Herra mutta ei tee Jumalan
    tahtoa, niin ei tuollainen, siis joka ei usko Jeesukseen niinkuin raamattu opettaa,
    niin joka ei siis noin tee Jumalan tahtoa niin ei voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.

    Sitä minä koetan toitottaa, että miten ensin tulee uskoa Jeesukseen ja sitten, että
    tulee tehdä niin kuin tuo usko vaatii, siis uskon tekoja.

    Nuo molemmat täytyy olla, että paikan Jumalan valtakunnassa perii. Ei riitä pelkkä
    usko, jos ei ole tekoja, ei vaikka se sinällään olisi kuinka raamatullinen. Etkä sinä
    teoillasi, ei vaikka ne kuinka raamatullisia olisivat selviä Jumalan valtakuntaan.

    Molemmat pitää olla: Usko ja sitten teot, teot jotka usko vaikuttaa.

    Ikävä tosiasia vain on, että joka ei koskaan elämänsä aikana piittaa Jeesuksesta ja hänen opetuksistaan, niin tuollainen ei voi periä Jumalan valtakuntaa, ja hän
    sitten viettääkin ikuisuutensa rangaistuna tulihelvetissä.
  4. Ei paskaa minun aloitukseni, vaan olen sen parhaani mukaan kirjoittanut Jumalan
    Hengen alaisena, siis sen Jumalan Hengen, joka raamattumme on kirjoituttanut.

    Kaikenlaisille uskonnoille, joita maailma ja niiden harjoittajia on maailma pullollaan
    niille voikin viitata kintaalla, sillä ne ovat lähtöisin saatanasta ja ihmisen langenneesta luonnosta, ja niiden lopullinen tarkoitus on saattaa helvettiin niin moni ihmisparka kuin vain on mahdollista.

    Mutta noin ei ole aidon ja pilaamattoman kristinuskon laita, vaan joka on viisas ja siten omaksuu sen, hänet kun kuolema korjaa ja alkaa ikuisuus, niin hän viettää se
    paratiisissa Jeesuksen luona ja on siellä käsittämättömän onnellinen.

    Jeesus vain täytyy ottaa vastaan omaksi Vapahtajaksi ja häneen täytyy uskoa
    juuri täsmälleen niin kuin raamattu opettaa niin tulee Jumalan lapseksi, ja on
    täten oikeutettu pääsemään taivaan onneen kun kuolema hänet tästä maailmasta
    korjaa.

    Ja jos ihminen on tyhmä ja tekee langenneen luontonsa mukaan koko elämänsä,
    eikä ota Jeesusta vastaan vapahtajakseen, niin häntä rangaistaan hänen pahoista
    töistään, eikä hän saa niitä anteeksi, ja rangaistus on sitten, että tuo onneton
    viettää ikuisuutensa rangaistuksenalaisena tulihelvetissä kituen.

    Minä toivon jokaisesta ihmisestä, jos mahdollista, tuota parempaa, eli, että hän
    ymmärtää ottaa Jeesuksen vastaan Vapahtajakseen ja lähtee häntä elämässään
    seuraamaan ja uskonsa häneen ojentaa sellaiseksi kuin vain raamattu opettaa.

    Tuollaiselle ihmiselle ei lopulta käy koskaan hullusti, hän saa paikan Jumalan
    valtakunnassa ja viettää ikuisuutensa onnessa Jeesuksen hyvässä seurassa.