Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miikanaahum
profiilit
miikanaahum
miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
270
Kommenttia
1473
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se onkin Netpunk sinun mahdollinen hel.vettiin joutuminen minulle ongelma.
Mutta minä ainakin yritän tehdä kaikkeni, ettei sinun tarvitsisi mennä tuohon kauhun ja tuskan paikkaan, jonne ihmiset menevät siitä syystä kun eivät ota Jeesusta vastaan omaksi Vapahtajakseen, ja eivät häntä lähde seuraamaan.
Se hel.vetti ei ole mikään leikin paikka, vaan kannattaa tehdä kaikkensa ja kilvoitella, ettei tuonne hornaan joutuisi.
Ja juuri siksi Isä Jumala antoi Poikansa Jeesuksen kärsiä ristillä ihmisten sijaisena, ettei hänen tarvitse lähettää ketään hel.vettiin, kun tämä vain uskoo tuohon Jeesukseen ja häntä seurata haluaa.
Tuosta Jeesuksen ristinkuolemasta siis suurkiitos Isä Jumalalle, että antoi Poikansa Jeesuksen, ja kiitos Jeesukselle, että hän suostui käymään läpi tuon
ristin kidutukseen, meidän edestämme.
18.06.2014 19:41
Ei nyt oikein pidä paikkaansa, että minä haluaisin hyvää vain itselleni. Minähän haluan, että kaikki jotka lukevat tekstini tulisivat uskoon ja ottaisivat Jeesuksen vastaan omana Vapahtajana, sekä lähtisivät seuraamaan häntä niin kuin vain raamattu neuvoo.
18.06.2014 19:12
Raamatun tarjous on, että Jumala tekee lopun kaikesta tuollaisesta, ja hän vie omansa valtakuntaansa, jossa ei ole mitään tuollaista, on onnellinen ikuisuus, ja
kaukana maailma, jossa moisia rikoksia on tapahtunut.
17.06.2014 23:07
Sairaudet ja kuolema ei ole Herran tahto, sillä hän tahtoo omilleen, uskoville, antaa
hyvän iankaikkisen elämän, jossa ei ole sitten minkäänlaista sairautta.
17.06.2014 23:04
Ihmisten tehtävänä on tässä maailmassa pitää huoli, ettei nälänhätiä tule, ja sitten
vaalittava rauhaa. Niin kun emme tee Jumalan käskyjen mukaan, niin siksi täällä
on nälänhätiä ja sotia.
Ihminenhän saisi tehdä täällä mitä sattuu, jos Jumala ei nyt sallisi tulla nyt sotia ja
nälänhätiä ihmisten jumalattomien tekojen syystä.
Jos paha ei ihmisten valintojen seurauksena tulisi tänne, niin ihmiset voisivat olla tyyten vastuuttomia, mutta nyt Jumala sallii pahaa, joka tulee tänne maailmaan
ihmisten jumalattomuuden ja lakien hylkäämisen syystä.
17.06.2014 22:59
En minä yksin pääse taivaaseen elämällä Jeesuksessa ja tarkennettuna, että vielä
karttaa pahaa, siis kuka vain elää tässä maailmassa Jeesuksen tuntien ja karttaen
pahaa, niin hän pääsee taivaaseen.
17.06.2014 22:51
Minä pääsen taivaaseen kun uskon Jeesukseen ja häntä seuraan. Ja olen voinut syyllistyä itsekkääseen ja tekopyhään möykkäämiseen välillä, mutta jos en jää kiinni
väärään tai vääriin tekoihin, niin Jeesus antaa ne minulle anteeksi ristinkuolemansa
perusteella ja minä saan olla vapaa, ja minun ei ehkä useasti tarvikkaan sortua virheisiin.
Eikä tässä omasta ansiosta olla, vaan siksi, että Jeesus on kärsinyt minunkin edestä ne rangaistukset, jotka minulle olisivat kuuluneet, ja minä olen vain tuon kaiken ottanut vastaan ja elän siinä-armossa.
Ja minä tiedän periväni taivaspaikan, kun vain pysyn Jeesuksessa ja hänessä elän.
16.06.2014 00:01
Tuskin sinä Netpunk haluat, että joku laittaisi sinut istumaan nuotioon, ja vielä pakottaisi sinut olemaan siinä loppumattomasti
Aivan sama on hel-vetin kanssa, mutta sillä erotuksella, että jos sinne joudut, niin siellä olet liekeissä sitten ikuisuuden.
Joten kun noin on, niin jokainen jolla on terve tahtoelämä tekee kaikkensa, ettei kuoleman jälkeen joudu tuohon vaivanpaikkaan, josta Raamattu varoittaa useaan kertaan.
Tuonne hornaan sinä sitten päädytkin, jos vain, et koko elämäsi aikana tee elettäkään, että tuo tuomio otettaisiin sinulta pois.
Eli sinun täytyy uskoa kärsineeseen Jeesukseen, että hän kärsi sinunkin pahojen tekojen vuoksi, niin kuin vain hänestä Raamattu opettaa, ja sinun täytyy laittaa
tuo usko toimimaan, eli sinun täytyy ottaa Jeesus vastaan omaksi Vapahtajaksi
ja lähteä seuraamaan häntä koko loppuelämäsi ajan.
15.06.2014 23:50
Kuules nyt sikapullokone, jos se minusta riippuu, niin ottaisin kaikki ihmiset Jumalan valtakuntaan ja perimään taivaan, mutta tiedän, että ihmisillä on oma tahto, ja eräät ovat jopa vihkiytyneet palvelemaan paholaista.
Minä vain koetan teksteilläni herätellä ihmiset ajattelemaan, että Jumala rakastaa heitä, ja sitten, että missä he viettävät ikuisuutensa.
Ja ihmiset ovat itsepäisiä ja paatuneita, ja pitävät väen vängällä omia virheellisiä käsityksiä taivaasta Jumalan rakkaudesta ja helvetistä, ja noin ollen he ovat varsin
vaikeasti voitettavissa Jeesukselle, vaikka hän on tehnyt heille kaiken valmiiksi ja
pitää heistä huolen, ja on iloinen jokaisesta, joka aukaisee taivaan portit.
Kääntykää siis, niin te saatte todellisen elämän, elämän, joka ei pääty helvetin
katastrofiin kun kuolema teidät korjaa!
Ja minä tiedän, että Jeesuksella on hyvin paljon antaa rakkautta teille, kun vain
jätätte pois luutuneet, virheelliset ja paatuneet ajatukset pois, ja suostutte ottamaan hänet vastaan omaksi Vapahtajaksi.
15.06.2014 23:37
Niin ja raamattu tarjoaa Jumalan rakkautta ja kuinka se tulee meidän osaksemme?
Lisäksi raamattu tarjoaa silloin tällöin Jeesuksen voimassa parantumista sairauksista
ja hän herättää toisinaan ihmisen kuolleista.
Ja vielä raamattu opettaa kuinka pääsee viettämään ikuisuutta Isä Jumalan ja Jeesuksen luona käsittämättömän onnellisena.
Ja vielä raamattuun kirjoitettu, että millaiset tänä lopunaikana tärkeimmät maailman
tapahtumat ovat, että ihmiset osaisivat varautua niihin.
12.06.2014 23:43
Kirjoitat repe vähän omiasi, sillä Jeesus paransi sairaita ja herätti kuolleita maan päällä ollessaan; ja hänen luonteensa on edelleen sama tänäkin päivänä, niin hän
parantaa sairaita ja herättää kuolleista tänäkin päivänä.
Voiko mielestäsi kuollut uskoa, että herää kuolleista, ja niin hän mielestäsi oman uskonsa voimalla heräisi kuolleista?
12.06.2014 23:36
No jos ei minun raamatun luku kelpaa, niin etsi sitten natriumglutamaatti joku hurskaampi kuin minä, ja koeta saada hänet opettamaan, että mitä raamatussa TODELLA sanotaan!
Eikä tässä ketjussa yksikään ole paremmin sanonut kuin minä, että mitä raamattu tahtoo sanoa ja opettaa.
12.06.2014 23:27
Tuo nyt on varsin yksinkertaista, että miksi Jumala teki nuo egyptin vitsaukset,
Jumala kun halusi tehdä itsensä tunnetuksi, että useilla ihmisillä olisi ollut mahdollisuus saada tuntea Jumala ja tietää mitä hän muun muassa on tehnyt ja vaikuttanut.
Ja tosiasia on, että Jumala lopulta haluaa hyvää. Ja raamattu kertoo, että lopulta
Jumala luo uuden maailman, jossa ei ole pahuutta eikä kirousta, ja hän vieläpä
tulee silloin asumaan kansansa keskelle.
Tuonne uuteen maailmaan päästäksesi ihmisen on tänä aikana otettava Jeesus
vastaan omaksi Vapahtajaksi, ja seurattava häntä sekä pyrittävä pyhittymään, niin
sitten lopulta paikka tuossa onnellisessa paikassa kun Jumala sen tekee, niin
paikka sinne urkenee.
Mutta valehtelijoilla ja väärintodistajilla, jotka vääristävät millainen Jumala on,
niin he eivät pääse, elleivät tee parannusta ja luovu tuollaisesta, niin heillä ei
ole mitään asiaa uuteen maailmaan, vaan he viettävät ikuisuutensa tulihelvetissä
rangaistuksen alaisena.
Kääntykää siis pahoilta teiltänne ja viljelkää oikeaa kuvaa Jumalasta, niin te voitte
päästä tuohon lopulliseen uuteen maailmaan, ja tuolloin Jumala ottaa teidät
mielellänsä tuonne onnelaan.
12.06.2014 23:17
Minä en kuule naapurin.kissa päätä, että kuka menee helvettiin ja kuka ei, mutta
tiedän, että sinne joutuvat ne jotka koko elämänsä ajan eivät ota Jeesusta vastaan,
ja eivät tuosta asenteesta ikinä tee parannusta, niin tosiasia on, että tuollaiset niskoittelijat eivät koskaan voi päästä taivaaseen ja taivasta periä.
Eli ihmiset määräävät omilla asenteillaan ja käsityksillään sen, että onko heillä asiaa
taivaaseen vai eikö?
11.06.2014 19:27
Jumalalla on Jumalan oikeudet, ja hän saa vaatia niiltä mitkä hän on luonut elämän pois ja sitäpaitsi hänhän se elämänkin kaikelle luomakunnalle on antanut.
Jos Jumala paha on ja haluaa rangaista meitä, niin miksi kummassa hän on sitten
antanut Poikansa Jeesuksen kärsiä rangaistus, joka olisi kuulunut meille, jotka olemme rikkoneet Jumalan hyvää tarkoittavat käskyt?
Ja kun Isä Jumala on antanut Jeesuksen edestämme, niin miksei hän antaisi kaikkea muutakin mitä me täällä maailmassa tarvitsemme?
Älä sinä vääristele raamattua, Jumala on niin hyvä, että sinunkin pahat tekosi tahtoo antaa anteeksi, ja siksi tarjoaa sinullekin Jeesusta, että hänet ottaisit vastaan uskossa ja täten pahat tekosi anteeksi saisit.
11.06.2014 19:20
Minä pääsen taivaaseen, kun uskon Jeesukseen ja laitan tuon Jeesuksen uskon
toimimaan niin kuin minun on määrä tehdä.
11.06.2014 19:07
Minä tahdon todellisen Jumalan tykö viettämään ikuisuuttani käsittämättömän onnellisena, sillä Jumala on hyvä Jumala ja hänen luonaan on aina ihana olla, sillä hän Luojana tuntee tarpeemme, ja siten osaa antaa meille kaiken mitä taivaan
paratiisissa kysytään, että me onnellisia olisimme.
09.06.2014 20:06
Jeesus ei ole mikään irvikuva, vaan todellinen Jumala, joka tahtoo auttaa lapsiaan,
ja jos totuus kiinnostaa, niin en koskaan ole ollut alkoholisti ja mitä sitten vaikka olisinkin ollut?
09.06.2014 20:02
Entäs te arvon kommentoijat, yksikään ei ole pohjannut siinä, että miten hän käsittää kristillisen uskon siihen mitä raamattu opettaa ja mikä on totta ja todellista, ovat perustaneet valheeseen.
Ja sitten minua moititaan omasta raamatun tulkinnasta, vaikka yksikään teistä ei ole perustaneet uskonkäsityksiään raamatun opetuksiin, vaan ovat viljelleet väärää, valheellista ja kieroa raamatun tulkintaa. Ja tuollaisesta minä tahdon jos se minusta riippuu huutaa vaikka ääneni käheäksi, että perustakaa raamattuun, mutta siihen mitä se TODELLA sanoo, eikä valheellisiin ja vääristeltyihin käsityksiin siitä.
Minä olisin mielelläni siunannut teitä ja sanonut teille, että teitä odottaa taivaspaikka ja te saatte ikuisuutenne viettää onnessa, mutta kun tuota ei voinut tehdä teille, kun jokainen teitä vääristeli raamatun ja ei uskonut mitä se TODELLA
opettaa ja perustivat täten valheeseen, niin valehtelijoilleko olisi pitänyt sanoa,
että taivaan peritte, kun tosiasiallisesti olette valheellisten raamatunkäsityksenne
kanssa par´aikaa matkalla ikuiseen tulihelvettiin?
09.06.2014 19:58
Kuulepas nyt, minä en ole edes nimitellyt ketään, vaikka varmasti muutama olisi
pilkkanimen ansainnut. Ja minä olen ruotinut ja moittinut sellaisista käsityksistä ja
luuloista ihmisiä, jotka eivät ole totuuden mukaisia, ja eivät siis pohjaa raamattuun,
joka alusta loppuun Jumalan sanaa on, ja meille ihmisille oppaaksi tarkoitettu muutamaa käännös ja kielivirhettä lukuunottamatta.
Enkä minä tahdo viljellä omaa raamatuntulkintaa, minä tahdon viljellä sitä mitä raamattu todella sanoo ja todella opettaa, eikä niin kuin usea täällä, jotka vääristelevät ensin mitä raamattu sanoo ja sitten eivät siihen usko.
Vaikka minua usea painostaakin, niin sitä onko painostus oikea ei mitata ihmisten
äänestyksellä, ei, vaan se pitää mitata sillä, että miten nuo painostajat suhtautuvat raamattuun ja mitä se heidän mielestään opettaa ja mitä he täten tahtovat opettaa ja pysyvätkö totuudessa.
Ja huomaa: Minä en ole täydellinen, enkä edes yritä väittää olevani täydellinen,
mutta koetan saada tekstini, jos se minusta riippuu täydellisiksi ja täydelleen
yhtäpitäviksi sen opetuksen kanssa mitä raamattu todella opettaa.
09.06.2014 19:41
57 / 74