Vapaa kuvaus

Aloituksia

205

Kommenttia

1307

  1. Minulla on Raamattu, ja se kertoo Jumalasta niin, että hänet voidaan käsittää, ja se taasen tiedetään, ja sen tietääjokainen aidosti uskova, että Raamattu on totta eikä satua.

    Ja kun olen pitäytynyt Raaamattuun, niin osoita yksikin oleellinen virhe minun
    avauksessani; nyt vain esität Puolimutkanaahum oman järkesi päätelmiä, joissa
    uskottelet, että muka Jumalaa ei ole.

    Eikä minulla ole uskomusta, vaan tieto ja vankka sellainen, joka nojaa Raamatun
    todellisuuteen, eikä kaikenmaailman uskomuksiin.

    Ja sitäpaitsi olen ojentanut järkeni totuudella, niin siten voidaan havaita, että
    järkenikin päätelmät saavat todellisuuspohjan Raamatusta.

    Ja sitäpaitsi kun olen tässä asemassa, Jumalan lähettiläänä, niin en halua enkä
    uskalla esittää mitään virheellistä tietoa ja virheellistä totuutta:
  2. Sanopas muuta!
  3. Kuulehan nyt Repe, että Jumala vaatii meiltä ihmisiltä samaa puhtautta pahoista
    töistä kuin hän itse on puhdas ja täydellinen.

    Ja kukaan ihminen ei ole voinut, eikä tule voimaan elämään täydellistä elämää niin
    etteikö hän olisi ainakin pahaa ajatellut. Me ihmiset olemme omassa voimassamme kadotetut, emmekä siten voi tulla Jumalan yhteyteen ja siten vielä olemme matkalla ikuiseen rangaistukseen pahoista töistämme.

    Tuohon saumaan, että ihminen, että ihminen on omassa voimassaan kadotettu ja matkalla pois Jumalan yhteydestä, menossa ikuiseen helvettiin rangaistavaksi
    Isä Jumala päätti antaa meille sijaisuhrin, Jeesuksen, joka kärsi kaikkien
    ihmisten pahojen tekojen rangaistukset ristinpuulla.

    Noin meillä on Jeesus, joka vain täytyy ottaa vastaan omaksi Vapahtajaksi ja
    lähteä seuraamaan häntä ja tekemään hänen tekojaan, niin me lopulta perimme osan ja elämän ikuisessa Taivaan Paratiisissa.

    Ja älä Repe yritäkään selittää, että ihminen voi olla hyvä, ja voi hän ollakin
    tämän maailman silmissä, mutta sillä mitä Jumala näkee on huomattavasti
    enemmän merkitystä. Ja Jumalan silmissä yksikään ihminen ei ole niin puhdas,
    että ilman muuta kelpaisi hänelle,aina on jotain rikettä, jonka nojalla yksikään
    ei ole täydellinen.

    Ainut joka eli täydellisen elämän on sitten mainitsemani Jeesus, hän pystyi
    elämään koko ajan Isän Jumalan tahdon mukaan, ettei edes ajatellut pahaa.

    Juuri siksi, että Jeesus itse ei tehnyt pahaa saattoi Isä Jumala laittaa hänet
    kärsimään sijaisrangaistuksen ihmisten, minun, sinun kaikkien ihmisten
    kaikkina aikoina puolesta.

    Sitten sanon vielä evoluutioteoriasta, että se on eksyttänyt valitettavan monet
    ja vielä ehkä tuleekin eksyttämään pois Jumalan yhteydestä.
    Tuon takia Jumala ei pidä pätkääkään evoteoriasta, vaan vihaa sitä.
    Jumalan tahto on että me tunnemme totuuden, ja kaikkein tärkeimmät totuudet
    onkin Raamatussa ilmoitettu, kuten nyt, että kuinka maailma sai alkunsa.
  4. Joka uskoo Jumalaan Raamatun opettamalla tavalla, saa jotain hyvää aikaan, ja
    uusia Raamattuun uskovia ihmisiä.

    Mutta evoluutioteoreetikko on jo pystyyn kuollut, eikä kykene saamaan mitään
    hyvää aikaan, sillä Raamattu sanoo, että ilman Jeesusta ei voi saada mitään aikaan,
    ei voi mitään tehdä.

    Niin on, että elämänopit on määrätty Raamattuun uskoville opetettaviksi, mutta
    pystyyn kuollut evoteoreetikko ei kykene saamaan aikaan kuin korkeintaan
    samanlaisia pystyyn kuolleita kuin hän itse on!