Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miikanaahum
miikanaahum
miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
297
Kommenttia
1510
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älä pilkkaa Jeesusta sen takia, että sinulla vaikeuksia ruuan ja vuokran maksamisen kanssa.
Muistapa mitä olet saanut Jeesukselta, hän kärsi myös sinun edestäsi kovat tuskat ristillä ja lopulta jopa kuoli, ja tämä kaikki vain sen tähden, että sinä voisit saada vapautuksen rangaistuksesta joka sinua muuten kohtaisi kaikkien pahojen tekojesi vuoksi.
Ei ole ollut eikä tule olemaan sellaista ihmistä joka tekisi vain ja ainoastaan hyvää ja täten ei olisi syyllinen ja siksi ei joutuisi rangaistavaksi näistä pahoista töistä.
Mutta tuohon väliin tuli Jeesus ja häntä rangaistiin sijaisena meidän ihmisten pahoista töistä, mitä me olemme tehneet.
Ja nyt joka suostuu ja ymmärtää uskoa tuohon Jeesukseen noin, on vapaa rangaistuksesta minkä muutoin olisi ansainnut.
15.08.2024 19:15
Ei uskonnottomuus tee ihmistä vapaaksi synnistä ja pahasta.
Vai ja ainoastaan Jeesuksen tunteminen omakohtaisesti niin, että hän on omana Vapahtajana auttaa tähän synti- ja pahatautiin, josta me kaikki ihmiset olemme osallisia.
Toki uskonnottomasta ihmisestä voi TUNTUA, että hän kun ei usko mihinkään Jumalaan tai jumaliin, on vapaa pahasta ja synnistä, mutta tuo tunne on valheellinen tunne ja ei perustu totuuteen.
15.08.2024 18:44
Kyllä luterilaisilla on ihan oikea Raamattu, vaikka 92-käännöksessä mainitaan kirkko, mutta siellä on se ongelma, että siellä on iso osa ihmisiä jotka eivät usko Raamattuun ja kuvittelevat tietävänsä nyt paremmin asiat kuin tiesivät ammoin Raamatun eri kirjoittajat.
15.08.2024 18:34
No jos Jeesus on vain tarina, niin millä selitetään se, että minä aloittaja kun sain tulla uskoon, sain pian Pyhän Hengen itseeni asumaan, merkkinä tästä oli se, että aloin puhua Hengen vaikuttamaa kieltä, eli rupesin puhumaan kielillä? Ja tämä kaikki tuli ilman pakottamista ja psyykkaamista.
Jos Jeesus olisi vain tarinaa ilman sen kummempaa totuutta, niin minä en takuulla olisi saanut kielilläpuhumisen armolahjaa melko pian sen jälkeen kun otin Jeesuksen vastaan omaksi Vapahtajaksi ja tahdoin tulla uskoon sekä lopettaa maailman tietä kulkemisen.
KYLLÄ SE VAIN NIIN ON, ETTÄ JEESUS ON KRISTUS, SE VOIDELTU JA MAAILMAN VAPAHTAJA! Väitä muuta niin puppua puhut.
15.08.2024 18:25
Jeesus sanoi, että tulee juoda hänen verta ja syödä hänen lihaansa. Ja tämä pitää tehdä uskossa, ja jos et näitä ollenkaan ymmärrä tehdä, niin on kyseenalaista tunnetko Jeesuksen omana Vapahtajana.
Ihmisiä on kahta laatua: Joko tunnet Jeesuksen omana Vapahtajana ja olet pelastettu, tai sitten et tunne ja/tai sinulla on jokin suuri sovittamaton pahuus mitä olet tehnyt ja täten sinulla ei ole Jeesusta omana Vapahtajana.
15.08.2024 18:16
No jos ei Jeesus pelasta ja paranna niin kuka sitten?
Sai tässä muutamia vuosia sitten tulla pelastetuksi, kun sain ottaa Jeesuksen vastaan omaksi Vapahtajakseni, ja pääsin samalla taivastielle kun aiemmin olin ollut matkalla tulihelvettiin.
Ja jos ei Jeesus niin kuka sitten kun kesällä 2007 sain kokea ihmeparantumisen, ja minun lääkärinikin myönsi asian.
13.08.2024 15:06
Menetkös kuuseen väitteinesi, että mukamas ei ole helvettiä!
Jeesuksen elämä, hänen opetus sekä ristiinnaulitseminen ovat hiostoriallisia tosiasioita.
Miten Jeesus nyt olisi annettu kärsimään ristillä jos helvettiä ei olisi?
Jeesuksen ristiinnaulitseminen ei takuulla ollut mikään turha, vaan hän kärsi ristillä ihmisten puolesta, että jokainen joka pistää turvansa ja toivonsa tähän ristiinnaulittuun Jeesukseen on vapaa rangaistuksesta, vapaa vaikka olisi ollut moninkertainen murhaaja.
Jeesuksen sijaiskärsimyksen vuoksi murhamieskin voi olla vapaa ikuisen tulihelvetin rangaistuksesta.
13.08.2024 14:51
No etpä pysty todistamaan, että Johanneksen evankeliumi on häpeällinen!
Totuus on aivan päinvastoin, monesti vastauskoontulleelle neuvotaan lukemaan juurikin Johanneksen evankeliumi.
Kyllä koko Raamattu on koko Raamattu ja ei sieltä voi ottaa mitään pois, mutta ei voi lisätäkään siten, että kuvittelee, että joku Raamatun ulkopuolinen teksti on Raamattua pätevämpi.
11.08.2024 22:07
Ei yksikään kommentoijista ymmärtänyt, että mistä on kysymys kun ollaan naimisissa Jeesuksen kanssa!
Ei ole todellakaan kyse mistään homoavioliitosta, ei sinne päinkään. Mutta toisaalta Raamattu kuvaa Jeesusta aviomieheksi ja seurakuntaa morsiameksi.
Ja miten joku voi pilkata Jeesusta niin, että vastoin totuutta väittää häntä homoseksuaaliksi? Luuletteko, että Jeesus on niin pöljä, että maanpäällä olessaan rikkoi lain joka kielsi miesten välisen seksuaaliaktin?
11.08.2024 21:58
Se Jeesuksen veren juominen tarkoittaa hänen verensä juomista uskossa, ei konkreettisesti, ja näin Jeesus kehottaa Raamatussa.
11.08.2024 16:22
Synti pahantekeminen ja jumalattomuus ne pahimmat ongelmat ovat. Jopa ilmastonmuutos voi korjaantua joa tuollaisesta pahasta luovutaan suuressa mittakaavassa.
11.08.2024 16:16
Vai ei mielestäsi Jumala pysty ilmaisemaan itseään selvästi ja yksiselitteisesti!
Katselepa luomakuntaa ja ota järki käteen ja ajattele sitten!
Etkö luomakunnasta huomaa miten tavattoman rikkaasti se on luotu, on pientä olentoa, on suurta olentoa ja vaikka minkä mallisia ja värisiä?
Hiffaa jo ja ala ajatella, että millainen oento on tuon kaiken takana!
Ei evoluutioteoria pysty selittämään luomakunnasta kuin pienen osan, eikä myöskään kerro kuka kaiken takana on.
27.05.2024 19:05
Todisteita Jumalasta ja hänen huikaisevasta älystään, luovuudesta sekä voimasta on niin paljon, että on millä mällätä!
Katsopa vain luomakuntaa, vaikka se on langenneessa tilassa, näkyy siinä niin selvästi Jumalan luomistyö, että se on vailla vertaa!
Jumalahan se on suunnitellut ja toteuttanut luomakunnan pienine ja suurine olentoineen ja kasveineen, ja voimme silmiinpistävästi havaita, että Jumala on ollut rikas luomistyössään, kun voi ajatella, että luonto voisi sisältää vähemmänkin luontokappaleita ja toimisi silti.
Ja uskon, että Jumala,s siis se Raamatun Jumala, ainoa ja oikea Jumala on pitänyt vähän lystiäkin luomistyössään, sillä niin erikoisia ja ainutlaatuisia ovat jotkin hänen luomistyönsä.
Ja kuka muu kuin Raamatussa ilmoitettu Jumala on luonut tähtijoukot?
27.05.2024 18:44
Menetkös metsään Raamatuntulkintoinesi! Jumala ei missään kohdin vaadi esikoispoikia uhrikseen; tuollaisen väittäminen on pahaa solvaamista!
Se oli Jumalan rangaistustuomio Egyptille sen jumalattomuudesta ja niskuroinnista, että
Jumala antoi enkelin surmata egyptin esikoiset. Ja se on noin aamen ja piste!
27.05.2024 18:23
Päinvastoin, Raamattu on äärimmäisen luotettava, jopa inhorealismiin saakka yltävä, ja hyvä niin!
Raamattuhan on sellainen kirja kun sitä lukee Pyhän Hengen omaava kristitty, niin ajanoloon huomaa, että yhä useammat asiat mitä se kertoo, ovat totta.
Noin ei ole tavallinen kirja, sillä jos tavallista kirjaa lukee useamman kerran, havaitsee yhä useampia virheitä mitä se sisältää.
Ja se Raamatusta löytyy, eli mikä on Jumalalle tärkeintä mitä ihmisiin tulee.
Ramattu on oikean ja väärentämättömän kristillisyyden kulmakivi; ja saatana tietää sen ja siksi yrittää kaikin keinoin tehdä tämän opuksen epäluotettavaksi. Siksi niin monet puhuvat mitä pontevimmin Raamattua vastaan ja yrittävät tavalla ja toisella vesittää sen sanoman.
27.05.2024 18:14
Mikäli vain pysyn Jeesus-uskossa, takaan, että minulta eivät argumentit lopu, nähkääs Jeesus pystyy antamaan argumentteja vaikka äärettömän paljon!
Ja ei rangaistustuomio ja ikuinen tulihelvetti mihinkään katoa sillä jos kristityt syystä tai toisesta eivät niihin usko tai eivät uskalla niitä mainita. Joskus noistakin pitää puhua, sillä niin ikävä kun se onkin, että on olemassa helvetti ja rangaistustuomiot, niin koska ne ovat todellisia asioita, pitää niistäkin aina välillä terveellä tavalla kertoa ja tuoda ihmisten tietoisuuteen.
13.05.2024 16:39
Eivät ne demonit, saatana rangaistustuomio ja ikuinen helvetti katoa mihinkään sillä, että niiden olemassaoloon ei uskota!
Vähän samaan tapaan ei venäläiset sotilaatkaan katoa sotimasta Ukrainaa vastaan sillä, että ei uskota, että venäläiset sotivat Ukrainaa vastaan.
Voit ihan rauhassa kotona uskoa, että venäläiset eivät sodi Ukrainaa vastaan ja katsoa katoavatko venäläiset sotimasta Ukrainaa vastaan?
Vaikka miten pinnistät ja ponnistat kovasti uskoa, että venäiset eivät sodi Ukrainaa vastaan, ei venäläiset silti katoa sotimasta Ukrainaa vastaan!
13.05.2024 16:30
Jeesuksen maan päällä olo ja ristillä tapahtunut kärsimys ovat historiallisia tosiasioita, kerran historiassa tapahtuneita.
Ei Isä Jumala olisi ikinä antanut Poikansa Jeesuksen kärsiä ja kuolla ristillä, jos ei olisi ollut todellista ongelmaa olemassa, eli se, että ihmisistä pyhimmätkin ovat rikkoneet Jumalan hyvää tarkoittavat käskyt ja näin ansainneet ikuisen kadotuksen ja tulihelvetin rangaistuksen.
Jeesus kärsi ristillä meidän ihmisten puolesta sen rangaistuksen mitä me ihmiset olemme pahoilla töillämme ja teoillamme ansainneet.
Koska on noin, niin ihmisen tarvitsee vain turvata tuohon ristillä kärsineeseen Jeesukseen, ja täten tällainen turvaaja ei päädy kuoltuaan helvettiin vaan pääsee ikuiseen Paratiisiin.
13.05.2024 16:20
Näin se valitettavasti on, että jos on tyhmä ja kieltäytyy uskomasta Jeesukseen, eikä muuta mieltään, niin tällaisen ainut loppusijoituspaikka on tulihelvetti.
Sitä varten meille on annettu ristillä kärsinyt ja kuollut Jeesus, että vaikka on kuinka tyhmä ihminen itsessään, mutta kun suostuu uskomaan tähän Jeesukseen siten kuin Raamattu hänestä opettaa on vapaa rangaistuksesta, vaikka olisi ollut sarjamurhaaja aiemmassa elämässään.
Murhaajatkin jotka uskovat Jeesukseen menevät ennemmin paratiisiin kuin siivot ateistit, jotka katsovat, etteivät tarvitse Jeesusta!
Näin se vaan menee, ei ratkaise se kuinka paljon on tehnyt pahaa ja syntiä vaan se, että uskooko Jeesukseen omaksi edukseen vai ei.
29.02.2024 20:29
Joka elää niin, että kieltää uskon Jeesukseen, niin hän se vasta käsinkosketeltavassa pimeydessä onkin, vaikka saattaa valheellisesti kuvitella, että on valkeudessa!
29.02.2024 20:17
9 / 76