Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
d.a.m.a.g.e
profiilit
d.a.m.a.g.e
d.a.m.a.g.e
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Laitatko+sähkö
[email protected]
11.03.2019 14:36
Ei+tänne+saakaan+kuvaa.+Kuvia+sähkö
[email protected]
.+Myös+yksilöllisiä+puisia+tuhkauurnia+joka+kannattaa+hankkia+ajoissa.+Luopumisen+hetkellä+ei+tarvitse+sellaisia+miettiä.+On+visakoivua,+een-puuta,+loimukoivua,+käsin+kaiverrettua,+balsaa+jne.+Kokoja+kissoista+40-50kiloisiin+koiriin+asti.+Myös+yksi+desin+vetävä+pönttö+pieneläimille+ja+tilauksesta+juuri+sen+kokoinen+ja+mallinen+kuin+tahdot
15.11.2018 12:48
[email protected]
29.10.2018 20:34
Ole kantanut ostokseni kaupasta jo vuosien ajan biokasseilla,ne ovat vastoin yleistä käsitystä kestäviä ja ajavat saman asian kuin muovipussi-paitsi maatuvat 200 000 vuotta nopeammin.. Biokassi täynnä koiran ruokatölkkejä painaa melko lailla eikä saumat haoja kuten vielä 10 vuotta sitten.
Sama ilmiö näkyy kauppojen hedelmä-ja vihannesostastolla:biokasseja on tarjolla muovisten vieressä mutta ihmiset pakkaavat hedelmänsä muovipussiin,miksi ihmeessä? Nämä hevi-pussit kun eivät maksa mitään vaikka valitsisit sen ympäristöystävällisimmän vaihtoehdon.
Vittu miten tyhmä kysymys,suorastaan Viikon Tyhmin Kysymys:millä mä ostokset sit kaupasta ulos kannan.. Voi pyhä tyhmyys olkoon sun kanssas
21.04.2014 15:49
Koirat pois kokonaan tollaisilta ihmisiltä! Koira-kortti pitäisi tulla pakolliseksi kaikille. Itse olen joutunut katkaisemaan välit jopa sukulaiseen,kuin myös pitkäaikaiseen ystävääni,kun puutuin vastaavanlaiseen touhuun. Ihmiset eivät kestä kuulla koska se on heidän mielestään "arvostelua". Voi ristus ku näin tekstitse pystyis ilmaiseen miten vi¤¤¤uttaa tollaiset ihmiset. Toivottavasti joku antaa palautetta kyseisestä tapauksesta!
20.10.2013 16:50
1 / 1