Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
fari.g
profiilit
fari.g
fari.g
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
9589
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yhdenvertainen+
Kiertelin+kaartelin+kaupunkia,+näin+Päivin+ja+näin+Sarin,+mutta+en+sitä+YHTÄ,++jonka+vertaisia+meidän+tulisi+olla.
22.06.2019 15:34
Siitäkö+tässä+oli+kysymys.++
Minäpä+loikkaan+toiseen+ketjuun.
22.06.2019 10:55
Minua+on+ihan+hyödytöntä+loukata,+koska+minä+en+loukkaannu.+++Olen+kielen+ruoskalta+suojassa,+se+ei+merkitse+minulle+mitään.++
Mutta+kommenttisi+ei+ole+sopivaa+nettikäyttäytymistä,+yleisen+mielipiteen+mukaan.++Mutta+jatka+vain,+jos+se+helpottaa.
22.06.2019 10:35
Perustan+väitteeni+siihen,+että+avioparit+yleensä+keskustelevat+keskenään.+++KOT+KOT+ja+kukko+KIEKUU.+++
Tuskin+Päivi+ilman+miehensä+tukea+laukoisi+mielipiteitä.
22.06.2019 10:18
Kyljestä.++
Avioliitto+on+siis+miehen+ja+hänen+kylkiluunsa+välinen+asia.+
Kristillisesti.+
Jeesuksen+kyljestä+valutettiin+veri,+kun+luuta+ei+saanut+rikkoa.+++Ja+nyt+kukaan+ei+elä+ilman+tuota+verta.++Verimaljaa.++
Mutta+missä+nainen+ja+tytär?
22.06.2019 10:13
Päivi+Räsänen+on+todennäköisesti+kysynyt+kotona+mieheltään,+joka+on+pappi,++mutta+pelkuri+itse+sanomaan+mitään,+joten+laittaa+vaimon+asialle.++
Naiset+edellä+vaikka+kaivoon,+sanoo+vanha+sananlasku.
22.06.2019 10:05
Kristinuskon+jumaltarustossa+ei+edes+ole+femiä,+vaan+ainoastaan+yksi+sukupuoli,+eli+Isä+ja+Poika,+ja+heistä+lähtevä+henki,++joka+on+kuin+tuuli,+sitä+ei+tiedä+mistä+se+tulee+ja+minne+se+menee.+
Puhutaan+kyllä+Äiti+kirkosta,++mutta+se+on+vain+koristeltu+rakennus,kiveä+tai+puuta+ja++miehet+sen+sisällä+kuin+kohdussa,++josta+eivät+ole+vielä+syntyneet+todellisuuteen.++
Ja+äitiä+ei+pidetä+sukupuolisena+olentona+ollenkaan+ja+miten+nyt+rakennus+sitä+olisikaan.
22.06.2019 09:53
En+osaa+sanoa,+en+tunne+häntä+muuten+kuin+netissä+olevien+kirjoitusten+perusteella.
20.06.2019 18:39
Minä+kauhiasti+ihmettelen+miten+kristityistä+on+tullut+niin+avioliittomyönteisiä,+++kun+kuitenkin+halveksivat+naisia.
20.06.2019 11:10
Tottakai,++olenhan+minä+nainen.++
Kaikenlisäksi,++Tertullianuksen+(+kirkkoisä)++mukaan+ole+perkeleen+porttikäytävä.++
Jokainen+voi+sitten+tulkita+mitä+tuo+käytävä+tarkoittaa.
20.06.2019 10:52
Kristinoppi+on+enemmänkin+avioliittovastainen+ja+selibaatin+hyvettä++korostava,++alkuajoista+lähtien.+
Avioliitto+miehen+ja+naisen+välisenä,+tai+yleensä+on+tullut+myöhemmin+mukaan.+++Ei+enää+haluttukaan+vapautua+hengen+maailmaan,+eli+kuolla+sukupuuttoon.+Tuli+tällainen+ilmastonmuutos.+++Ehkä+aika+vaati+muutoksen.
20.06.2019 10:40
Petri+Paavola+on++kiihkeä+'pohojalaanen'+maallikkosaarnaaja.+
Jos+joku+ei+satu+tietämään.
20.06.2019 10:33
Minua+ei+ole+asetettu++kenenkään+hormoonitoiminnan+tuomariksi,++mutta+lapsia+ja+alaikäisiä+on+jokaisen+puolustettava.+
Heitä+ei+saa+hyväksikäyttää,+se+on++paavi-iljetystä.
20.06.2019 10:28
Aika+huvittavaa+kaikkinensa.++
Joku+ansaitsee+kuoleman,+kun+kaikki+kuitenkin+kuolevat.+Kukaan+ei+ole+vielä+tänne+jäänyt,+eli+puhutaan+jostakin,+joka+ei+tarkoita++mitään.+++
Sanonta+"+Kuolemalla+kuoleman+voitti+",+eli+kuoli+kuitenkin+ja+jos+se+oli+voitto+elämästä,+niin+se+oli+sitten+sitä,+eli+voitto,+pääsi+elämästä+pois,+joten+se+ei+tämän+mukaan+ole+ansaittu+rangaistus,++vaan+voitto.+
Kadotus
Katoaminen+ylipäätänsä+tarkoittanee+kansoja,++jotka+ovat+kadonneet+ajatuksella,+++että+olivat+syntisiä+eivätkä+tehneet+parannusta.++Sodomat+ja+Gomorat,+Edomit+ja+Moabit.+++Juudea/Israel,+senkin+ajateltiin+menneen+kadotukseen+ja+Jerusalemin+nousseen+taivaaseen,+kun+Hadrianus+antoi+alueelle++nimen+Palestiina.+
Koraani+sanoo:+++"Olemme+tuhonneet+monia+kansoja+ennen+teitä+ja+näettekö+te+niitä+missään.+"+++
Mikä+sekin+osoittaa,+että+ihminen+tekee+kadotuksia+kansoille.
20.06.2019 10:10
Kolminaisuusoppi+tekee+ihmisestä+jumalan,+ja+nimenomaan+miehistä,+isä+ja+poika.++Se+on+sama+kuin+islamin+perhepolitiikka,+jossa+isä+on+suurin+auktoriteetti+ja++esikoispoika+seuraava.++
Äiti+ei+saa+rangaista+lapsia,+ainoastaan+isä+tai+vanhin+poika.+
Jos+lapsi+loukkaa+isää,+isä+voi+lyödä+kuoliaaksi,+eikä+mikään+laki+siihen+puutu.
20.06.2019 09:15
Luonto+on+kauneimmillaan,+kukat+kukkii,+linnut+lauaa,+aurinko+paistaa,++sää+helli+ihonpintaa+ja+varpaat+kastuu+aamukasteessa,+siireenien+ja+ruusujen+tuoksu++huumaa+pään+ja++ihmiset+huutavat++Jeesuksen+tulemusta+ja+lipittävät+vihan+maljaa+mielesssään+milloin+ketäkin+kohtaa+ja+aina+tietysti+fariseuksia+ensimmäisenä.+
Nouskaa+ylös+haudoistanne,+++kiittäkää+ja+kunnioittakaa+Luojaa+hänen+suopeudestaan+meitä+kohtaa,+kun++olemme+taas+saaneet++kesän+iloksemme+ja+nautinnoksemme.++
+Eläkää+ja+antakaa+muidenkin+elää.
20.06.2019 08:57
Loot+kuitenkin+sekaantui+omiin+tyttäriin,++ja+se+oli+muka+tyttöjen+syy.
19.06.2019 16:22
"Eihän+hellarit.......+++"++
Hell+on+taajama+Stjørdalissa+Norjassa,+jossa+asuu+1+405+ihmistä+(2008[1]).+Taajamasta+on+tullut+nimensä+vuoksi+suosittu+matkailukohde,+sillä+kaupungin+nimi+Hell+tarkoittaa+englanniksi+helvettiä.+Hellissä+vierailevat+ihmiset+yleensä+valokuvauttavat+itsensä+rautatieaseman+kyltin+edessä,+sillä+vanhassa+kyltissä+lukee+"Hell+-+Gods+Expedition"+(norjan+kielen+vanhentuneen+oikeinkirjoituksen+mukaan+tavaratoimisto,+englanniksi+"Jumalan+tutkimusmatka".
Kylän+nimi+juontaa+juurensa+muinaisnorjan+kielen+sanaan+hellir,+joka+tarkoittaa+kalliota+tai+onkaloa.+Sana+hell+tarkoittaa+norjan+kielessä+onnenpotkua+tai+onnea.
Myös+muinaisen+skandinaavisen+jumalan+nimi+on+Hell,+johon+liittyy+yksi+kylän+nimen+alkuperistä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hell
19.06.2019 16:18
Kristityt+eivät+tunne+lakia+ja+siksi+luulevat,+että++jos+yksi+kärsii+rangaistuksen+omista+vihapuheistaan,++niin+se+on+suoritettu+kaikkien+puolesta+ja+he+voivat+nyt+huolettomasti+jatkaa+samaa+vihapuhetta.+
Kun+oikeasti+se+tarkoittaa+sitä,+että+muut+ottavat+opikseen,+eivätkä+enää+jatka+samaa,+ja+näin+se+vihapuhe+synti+olisi+poistunut.
19.06.2019 10:53
"+Valkopesumissio.+"+
Ei+minun+tarvitse+heitä+pestä,+he+ovat+maksaneet+isien+teoista+jo+moninkertaisesti,+vaikka+heillä+ei+ole+edes+perisyntiä.+++++Pitäisi+riittää+teillekin.++++
Ja+vaihteeksi+jo+miettiä+omia+tekemisiä+ja+sitä,+millä+ne+aiotte+selvittää.
19.06.2019 10:49
33 / 480