Vapaa kuvaus

Aloituksia

18

Kommenttia

9589

1. Koulutuksen+suhteen+ei+koskaan+oteta+huomioon+myöskään+sitä,+että+oppi+ei+tartu+jokapojan+päähän,+eikä+tytönkään.++Viisaus+ja+ymmärrys+tulevat+jostakin+muualta,+ei++budjetista.++Kaikkia+ei+myöskään++KIINNOSTA+oppia+mitään.+++Useimmiten+rahaa+tienaa+paljon+hullunkurisemmilla+asioilla,++kuten+viihteellä,+eikä+siihen+tarvita+akateemisia+oppiarvoja.
  2. Koraanissa+on+Marian+suura.+++Siellä+lukee+näin:+16+++Mainitse+kirjassa,+kuinka+Maria+vetäytyi+perheensä+luota+itäiseen+paikkaan+ja++++kätkeytyi+heiltä.+Me+lähetimme+Henkemme+hänen+luokseen+sopusuhtaisen+ihmisen+hahmossa.+Maria+sanoi:++"+Haen+turvaa+Armolliselta+sinua+vastaan,+jos+olet+hurskas."+++Hän+sanoi:+"+Herrasi+on+lähettänyt+minut+antamaan+sinulle+puhtaan+pojan+"+Maria+kysyi:+"+Kuinka+minä+voisin+saada+pojan,+kun+yksikään+ihminen+ei+ole+koskenut+minuun,+enkä+ole+tehnyt+huorin+"+Hän+vastasi+:+"+Näin+sanoo+Herrasi;+"+Se+on+minulle+helppoa.+Me+annamme+hänet+sinulle+merkiksi+ihmisille+ja+armomme+osoitukseksi+"+Näin+on+päätetty.+Maria+tuli+raskaaksi+ja+vetäytyi+kaukaiseen+paikkaan.+Synnytyspoltot+saivat+hänet+ottamaan+tukea+palmupuusta+ja+hän+sanoi.+"+Kunpa+olisin+kuollut++ennen+tätä+ja+vaipunut+unohduksiin+"+Silloin+ääni+huusi+hänelle+alhaalta;+"+Älä+sure,+sillä+Herrasi+antaa+puron+kummuta+jalkojesi+juuresta.+Ravista+palmua,+niin+se+pudottaa+sinulle+tuoreita+kypsiä+taateleita,+Syö+ja+juo+rauhallisin+mielin+ja+jos+näet+jonkun,+sano:+"+Olen+vannonut+Armolliselle+paastoavani+ja+olevani+tänään+puhumatta+kenellekkään."+Hän+palasi+kansansa+luo+kantaen+lasta+sylissään+ja+he+sanoivat;+"+Maria+olet+tehnyt+ennenkuulumattoman+teon+.++Aaronin+sisar,++ei+isäsi+ollut+paha+mies,+eikä+äitisi+tehnyt+huorin+"++Maria++viittasi+lapseen,+mutta+he+sanoivat:+"+Kuinka+me+voisimme+puhua+kehdossa+makaavan+kanssa+"++Lapsi+puhkesi+puhumaan:+"+Minä+olen+Jumalan+palvelija+ja+Hän+on+antanut+minulle+Kirjan,+tehnyt+minusta+profeetan+ja+siunannut+minut+missä+kuljenkin.+Hän+on+määrännyt+minut+rukoilemaan+ja+antamaan+almuja+niin+kauan+kuin+elän+ja+olemaan+kuuliainen+äitiäni+kohtaan;+Hän+ei+ole+tehnyt+minusta+niskuroivaa+eikä+kurjaa.+Rauha+minulle+päivänä,+jona+synnyin+ja+päivänä+jona+kuolen+ja+päivänä+jona+minut+herätetään+henkiin.+Tällainen+oli+todellakin+Jeesus,+Marian+poika,+jota+he+epäilevät.+"
  3. Jatko+edelliseeni......Egyptin+hieroglyfejä+tosin+aikoinaan+muutettiin+tavalla+että+seuraava+faarao+hakkautti+edellisen+nimen+pois+ja+otti+hänen+ansionsa+itselleen+laittamalla+oman+nimensä+tilalle.+Kritinusko+on+yrittänyt+tehdä+vähän+samalla,+ottanyt+tekstejä+VT.n+puolelta+ja+sanoo+niitä++kristillisiksi.