Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
fari.g
profiilit
fari.g
fari.g
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
9589
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihmisillä+on+tapana+ajatella,+että+jos+minä+sanon,+että+Juamala+rakastaa+kaikkia,+niin+rikollisia,+kuin++oikeamielisiäkin,+ja+uskon+siihen,+niin+näin+se+on.+
Eikö+se+ole+Jumalan+orjuuttamista+?+++Eikö+hän+itse+tiedä+paremmin,+kuka+on+arvollinen+ja+kuka+ei.++++Kyllä+minä+jättäisin+kaiken+ihan+hänen+harkintaansa.
15.05.2019 10:50
"+Olkoon+teidän+orjanne.,+"
Hyväksytkö+orjuuden+?
14.05.2019 17:50
Minä+luulin+ihan,+että+sinä+olet+kristitty+mies.
14.05.2019 13:44
Jos+nyt+jotakin+noista+edellisistä+ymmärsin,+niin+joku+Caudenhove+on+kirjoittanut,+että+Eurooppa+on+kasvattanut+Ghetoissa+juutalaisista+Euroopan+aateliston+ja+nyt++kannattaa+perustaa++Pan+Eurooppa,++mutta+sitten+juutalaiset+ryhtyivätkin+natsien+kanssa+surmaamaan+juutalaisia,++että+saisivat+oman+valtion.+++
Tämä+kai+se+hänen+viestinsä+yrittää+olla.+++Jos+joku+löytää+siitä+jotain+järjen+hiventä,+niin+en+minä+sitäkään+ihmettele,++kun+kristityistä+on+kysmys.++Mutta+sallikaan+minun+kuitenkin+nauraa.
14.05.2019 13:39
Onko+se+juutalaisten+syy,++että+joku+on+noin+sanonut+.
14.05.2019 13:24
"+Minulle+on+selvää,+että+meillä+on+sellainen+suunnitelma,+jota+ohjaavat+säännöt,+jotka+ylimaallinen+äly+on+luonut+eikä+mikään+sattuma".<<
Minullle+on+epäselvää,+että++ylimaallinen+äly+olisi+luonut++kristillisen+vihan+juutalaisia+kohtaan.+++Miksi+heidän+olisi+pitänyt+kärsiä+niin+paljon+ja+niin+kauan+todistaakseen+uskollisuutensa+Jumalaa+kohtaan.+
Se+on+vähän+kuin+Jobin+kirja,+Jumala+antaa+saatanan+kiusata+Jobia.+Hän+menettää+kaiken,++perheensä+ja+omaisuutensa,++terveytensä+ja+ihmisarvonsa.++
Tosin+lopussa+hän+saa+kaiken+hyvän+mitä+maailma+voi+tarjota,+ikäänkuin+palkintona.+
Kristityille+tässä+jää+se+saatanan+osa.
14.05.2019 11:01
Kukapa+sitä+nyt+uskoisi,+++että+"+kaaheen+aakee+laakee,"++ei+itseasiassa+olekkaan+"+kaaheen+aakee+laakee"+++vaan++pallon+pintaa,+eikä+sitä+tiedä+lähtiessään+liikkeelle,+että+meneekö+sitä+alaspäin,++vai+ylöspäin.
13.05.2019 15:28
Satuinpa+eilen+katsomaan+mielenkiintoisen+dokumentin+Kristinuskon+rituaaleista+menneiltä+ajoilta.++
Yksi+oli+'+synninsyöjä'++perinne,+se+taisi+olla+Irlannista.++Kun+joku+kuoli,+hänet+vietiin+ensin+synninsyöjän+luokse.++Muut+kokoontuivat+katsomaan,+Ruumis+asettettiin+lavetille+ja+sen+päälle+asetettiin+lautanen,+jossa+oli+leipää+ja+suolaa,+sekä+lasillinen+vettä.+
Synti+siirtyi+kuolleesta+tuohon+leipään+ja+synnnisyöjä+söi+leivän+ja+joi+veden,+jolloin+synti+siirtyi+tähän+synninsyöjään+ja+ruumis+vapautui+synneistään.++Synti+ei+kadonnut+vaan+siirtyi+synninsyöjään.+++
Munkit+ovat+kuulemma+harrastaneet+itsensä+ruoskintaa,+ikäänkuin+Kristuksen+tähden,+mutta+sitten+eräs+henkilö+oli+nähnyt+näyn+Neitsyt+Mariasta+,+joka+oli+sanonut,+että+munkkien+itseruoskinta+ei+riitä+kaikille+pelastukseksi+vaan+jokaisen+pitää+itse+ruoskia+itseään.
Siitä+lähti+perinne+kulkueista+joissa++miehet+ruoskivat+itseään+piikkisillä+ruoskilla,+ja+vaeltavat+verta+valuvina+kunnes+sammuvat,++kun+eivät+jaksa+enää.+
Tämä+on+siinä+mielessä+ihan+oikea+suunta,+että+se+korostaa+sitä,+että+jokainen+itse+vastaa+teoistaan,+eikä+joku+muu.+++++Ei+ole+kuitenkaan+yltänyt+ihan+meille+asti.
13.05.2019 12:57
Maatalousyhteisöissä,++joissa+isät+ja+äidit+työskentelivät+kotona,+siis+molemmat+tekivät+työtä,+ja+lapset+saivat+olla+kotona,+heillä+oli+isä+ja+äiti+ja+koti+ja+paljon+mielenkiintoista+tekemistä,+eläinten+ja+luonnon+parissa.++++
Lapset+myös+oppivat+tekemisen+ja+työn+seuraamalla+vanhempien+tekemistä,+heiltä+ei+kielletty+työn+tekemistä+vaan+se+oli+jopa+velvellisuus.++Yhteisen,+eli+perheen+puolesta.+Työ+ja+auttaminen+olivat+luonnollisia+asioita.+
Teolliseen+aikakauteen+siirrytäessä,+myös+maatalous+siirtyi+liikemiehille,+tilat+kasvoivat+suuremmiksi+ja+omistajien+määrä+väheni.++Luonto+katosi+tietoisuudesta+ja+kaupungit+kasvoivat.++Ihmisistä+tuli+palkkaorjia+ja+kerrostalojen+vankeja.++Heidän+oli+pakko+vaihtaa,+terve+paskan+haju,++raikas++aamukaste,+ja+puhtaan+tuulen+kuiskaukset,++asfalttipölyn,+tehtaiden+savun+ja+pakokaasujen+hengittämiseen,+koska+sitä+sanottiin+edistykseksi+ja+kehitykseksi.+Hyvinvoinniksi.++
Puhe+aidosta+avioliitosta+on+vain+lyömäase,++jolla+tahdotaan+sanoa,+että+homot+eivät+saa+kasvattaa+lapsia.+++Tämä+käsitys+on+tietenkin+tullut+siitä,+että++olemme+vihdoin+havahtumassa+siihen,+miten+paavit+ovat+lapsia+kohdelleet.++++Mutta+kukaan+ei+sano,+että+se+mitä+paavit+ovat+tehneet+on+itseasiassa+kristillistä.++Koska+he+edustavat+kristillisä+arvoja.
13.05.2019 11:58
"Perustele+typerä+heittosi.+Voin+muuttaa+käsitystäni,+jos+pystyt+väitteesi+kristilisistä+arvoista+osoittamaan.+"+
Se++on+hyvin+pitkä+juttu,+koska+kaksituhatta+vuotta+on+pitkä+aika.+Mutta+kehoitan+googlaamaan++nimellä:++"+Kristikunnan+syyllisyys+juutalaisia+kohtaan.+"+sieltä+se+selviää.+++
Natsismi+on+tuon+pitkän++vainoamisen,+saarnojen+ja+raivokkaan+vihan+huipentuma.
13.05.2019 11:26
Puhe+aidosta+avioliitosta+on+niin+loppuunkulunut,+kuin+joku+asia+vain+voi+olla.++
Mitään+perinteiseksi+käsitettyä+avioliittoa+ei+enää+ole,+koska+naisten+on+mentävä+töihin.+Meidän+nykyisessä+yhteiskuntamallissa+kaikki+on+niin+kallista,+että+yhden+palkalla+ei+tule+toimeen.+Paitsi+rikkaat+tietysti+voivat+leikkiä,+"+aitoa+"+avioliittoa,+vaimo+kotona+ja+niin+edelleen.++
Voidaan+vaatia,+että+lapsella+on+oikeus+isään+ja+äitiin,+mutta+todellisuudessa+hän+saa+päiväkodin+tädit+ja+sitten+jonkun,++miehen+ja+naisen+joiden+luona+käydään+nukkumassa+yöt.+++Isät+eivät+aikaisemminkaan+ole+olleet+kotona,+vaan+aina+menossa.+Joten+lapsen+oikeus+isään+on+takoittanut+sitä,+että+silloin,+kun+isällä+on+aikaa.
13.05.2019 11:20
Kommunistit+antoivat+Suomelle+itsenäisyyden.++Jos+joku+kaipaa+Tsaarin+vallan+alaisuutta+ja+sortovuosia,+niin+siitä+vaan,+mutta+minä+en+kaipaa.+En+ole+niitä+kokenut+mutta+olen+niistä+lukenut.++++Stalinismi+ei+tietenkään+tee+oikeutta+komminimille+vaan+pilaa+sen+maineen.++
Kristilliset+arvot+taas+tarkoittavat+natsismia,+perimmältään.
13.05.2019 10:57
"+Onko+minulla+jotakin+sitä+vastaan,+että+hartaita+kristittyjä+käyttettäisiin+polttouhreina+oman+valtion+saamiseksi."++++Oliko+tämä+se+kysymys+?++
1.+Jos+he+itse+haluaisivat++uhrautua+muiden+puolesta,+eikö+se+olisi+hyvinkin+kristillistä+ajattelua,+vai+mitä+?++++
2.+Jos+heidät+pakotettettaisiin,+se+olisi+laitonta,+eli+rikollista+toimintaa.++Kansamurha.+
3.++Kolmanneksi,+kummassakaan+tapauksessa+kukaan+ei+alkaisi+toimittamaan+tätä+operaatiota,+koska++sellaisia+on+jo+tapahtunut.++Ei+valtion+saamiseksi+vaan+pahojen+ihmisten+toimesta.
12.05.2019 15:05
Pelkäätekö+te+naisten+heikkouden+ylivaltaaa+vaikka+teillä+on+konekiväärit,+panssarivaunut,++raketit++ja+ydinaseet.++
Helpostihan+teidän+luulisi+pääsevän+naisista+eroon.++Siinä+on++kuitenkin+se+ongelma,+että+tekin+kuolette+sukuuuttoon,+kun+kukaan+ei+enää+tee+uusia+ihmisiä.+++Ja+kuka+teitä+suree+kun+ei+enää+äitejä+ole.
12.05.2019 12:43
Uskominen+tarkoittaa+kai+sitä,+että++olemme+jossakin+juutalaisvastaisessa+näytelmässä+jonka++käsikirjoitusta+ei+voi+muuttaa,+koska+silloin+usko+ei+ole+enää+uskoa+vaan++luopumista+ja++luopiot+joutuu+hevettiin.++
Uskovilla+ei+ole+mitään+mahdollisuutta+muuttua+hyviksi+ihmisiksi+suhteessa++juutalaisiin,++ja+taas+joudumme+hevettiin.++Meillä+on+tällainen+kaksoissidos.++Uskossa.+++++++++
Kukaan+ei+halua+luopua+uskosta+helvettiin,+koska+se+on+uskon+ydin,++vaikka+sellaista+ei+ole+alussa+luotu.
12.05.2019 11:53
"Välien+heikentäminen.+"+
Tarkoitat++varmaan+sitä,+++että+kristityt+pitäisi+esittää++äärimmäisen+hyvässä+valossa,++vaikka+he+itse+kirjoittavat+vain+panettelevaa+tekstiä.++Ja+toinen+osapuoli+ei++sano+yhtään+mitään.++
Merkillistä+tasa-arvoa+ja+ystävyyttä.++
Muista+että+minä+olen+myös+kristityksi+kastettu,+että+moitin+vain+omaani,+itseäni+siinä+samalla.
12.05.2019 09:25
En+minäkään+ole+koskaan+kuullut+yhdenkään+kristityn+puhuvan+mitään+hyvää++Israelista,+vaikka+vierailevat+siellä+aika+tiheäänkin.++
Se+ei+sovi+mitenkään+kristilliseen+ajatteluun,+he+ovat+katkeria+siitä,+että+Jeesus+ei+tullutkaan+perustamaan++Uutta+Israelia,+aivan+kuin+sekin+olisi+juutalaisten+syy,++eikä+oman+hölmön++uskomuksen.+++
Taivaasta+olisi+pitäisi+laskeutua+valkoisella+hevosella+ratsastava+Jeesus+sotajoukkojen+kanssa+ja++hänen+olis+pitänyt+valloittaa+Jerusalem+ja+ryhtyä+sieltä+käsin+hallitsemaan+kristittyjen+kanssa+koko+maailmaa.+++
Hauska+satu+sinänsä,+mutta+ei+ollenkaan++hauska,+kun+katsoo+asiaa+toiselta+puolelta,+ikäänkuin+lähimmäisenrakkaudella,+eikä+oman+voiton+näkökulmasta.++
Kristityllä+ei+ole+sellaista+geeniä+joka+mahdollistaisi+ystävälliset+sanat+kenestäkään+muustakaan,++tai+kenellekkään,++se+on+eräänlainen+vajavuus,++tai+johtuisiko+se+Jeesus+leivästä,+joka+rippikoulun+päätteeksi+on+pakko+syödä+ja+sen+jälkeen+muuttuu+vihamieliseksi+robotiksi.
11.05.2019 19:01
Kiitos+paljon,+oli+niin+kauniisti+sanottu+fai.g'stä.++
Olet+suloinen.
11.05.2019 14:18
Kuuletko+useinkin+näitä+ääniä,+kuten+mölinää?+++
Mutta+älä+kuvittele+sitä+minuksi,+koska+en+ajattele+ääneen,+enkä+kirjoita+ääneen.++++
Se+on+joku+demoni,+joka+sinussa+mölisee.
11.05.2019 12:09
Kiitos++samoin+sinulle.
11.05.2019 11:52
42 / 480