Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
fari.g
profiilit
fari.g
fari.g
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
9589
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tarkoittaa,+että+en+ole+ollut+sinun+vihapuheen+kanssa+samaa+mieltä.++
Minun+lapsuuteni++kunnassa+oli+juutalainen+kunnanlääkäri,++joten++juutalaisuus+ei+ole+minulle+mikään+pelottava+mysteeri,++jota+pitää+karsastaa.+++
Ei+siellä+Jeesusta+näkynyt,++mutta+juutalainen+lääkäri+oli+ja+hän+hoiti+kaikkia+erottelematta.
29.04.2019 09:54
Seida+Sohrabi+on+reipasotteinen+ja+suorapuheinen+neitokainen.
29.04.2019 08:55
Al-Taee'lla+on+Ahtisaaren+arvopohja.++Hän+on+Ahtisaaren+oppipoika.
29.04.2019 08:52
Kun+vielä+Kristikansa+on+kovin+Palestiinalaiamyönteistä,+juutalaisia+vastaan,++niin+voiko+sanoa,+että+he+huutavat,+Anna+meille+Bar+Abbas,+Barabbas.+
Onhan+Abbas+palestiinalaisten+johtaja,+ja+hänen+isänsä+on+ollut+Abbas+myös,+ilmeisesti,++joten+hän+on+Abbaksen+poika,+eli+bar+Abbas.++Barabbas.+
Uskomatonta.+eikö+vain+?
28.04.2019 09:23
Lähi-itä....
Kun+kristikansa+kokoontuu+Isreliin+viettämään+jeesuksen+juhlaa,+(+eikä+heitä+ole+kielletty+viettämästä)++ja+syyttä+syyttävät+juutalaisia+Kristuksen+murhasta,+niin+he,++joita+tämä+uskonto+syyttää,+pitävät+juhlakansan+turvallisuudesta+ja+uskonrauhasta+huolta.+
Se+on+mielenkiintoinen+ilmiö.++
Kumpi+puoli+tässä+ei+tiedä+mitä+tekee+?
28.04.2019 09:16
Vihapuhetta+voi+löytää+evankeliumista.+Sillä+on+ollut+myös+seurauksia,+eli+viha+on+syttynyt+liekehtiväksi+tuleksi.+
Kun+nimitetään+toisia+Perkeleen+lapsiksi,+sanoo+kristikansa+sitä+nuhteluksi.+
Avioliitto+on+kahden+ihmisen+välinen+liitto,++eli+sopimus,+jonka+rikkomisesta+ei+seuraa+mitään+sanktioita,+ei+edes+nuhtelua,+tai+kuulustelua.++
+
Papin+aamenen+alla+voi+harrastaa++mitä+haluaa,+kuten++lyödä+vaimoa+ja+sekaantua+lapsiin.+++Perhe+on+pyhä+ja+pyhille+kaikki+on+pyhää.+
Jos+astuu+ulos+aamenen+alta,+se+tarkoittaa,+että+enää+et+voikaan+lyödä+naista+ja+sekaantua+lapsiin,+koska+nyt+laki+hallitsee+ja+tuomitsee.++++
kristillisyydestä+puhuttaessa,+puhutaan+edellämainituista+ja++siitä,+että+laki+ei+hallitse+pyhiä,++he+ovat+itse+itselleen+laki,+armo+ja+anteeksianto,+koska+he+ovat+jumalia,+kun+ihminen+tuli+jumalaksi.
28.04.2019 08:55
"Ja+sanan+rotuoppi+sekä+antisemitismi+liittyen+juutalaisiin+keksi+natsit+(sionistit)+toisen+maailman+sodan+Saksassa+holokaustissa.+Sionisti+juutalaiset+ja+sionisti+kristityt+olivat+holokaustin+takana/tekijänä+aukaistujen+toisen+maailmansodan+sotilastiedusteluraporttien+mukaan.+YMMÄRRÄTKÖ?+"+
Anna+se+raportti.
27.04.2019 23:01
Miksi+pitäisi+olla+geneettinen+yhteys,++juutalaisuuteen+voi+liittyä,+tai+kääntyä+kuten+kristinuskoonkin.+++Se+on+kuitenkin+vapaaehtoista,+ei+pakkokäännytystä.
27.04.2019 22:57
Antisemitismi+Wikipedian+mukaan.++
https://fi.wikipedia.org/wiki/Antisemitismi
27.04.2019 19:56
Mutta+Roomalle+kävi+huonosti,+sen+maailmanvalta+romahti.++
Eikö+Jeesus+anonut,+että+se+on+pahempi+sille,+kenen+kautta+se+tulee.
27.04.2019 13:48
Autuas+sanasta+on+voinut+syntyä+sana+autistinen.++
Eräs+äiti+jolla+oli+autistinen+poika,+sanoi;++kun+katson+poikaani+ja+sitä,+miten+hän+katsoo+valoon,++++alan+uskoa,++että+on+jotain,++jota+me+emme+näe.
27.04.2019 12:36
Huippukivi+on+Lakikivi.
27.04.2019 12:29
Tuli+sota.++Ja+kansa+kärsi+Jerusalemissa.+++Eivätkä+galilealaisetkaan+pelastuneet.
27.04.2019 11:42
"Autuaita+ovat+hengellisesti+köyhät,+sillä+heidän+on+taivasten+valtakunta.+"+
Menee+Psalmissa+näin:++(+40:18+)+"+Minä+olen+kurja+ja+köyhä,+mutta+Herra+pitää+minusta+huolen.+Sinä+olet+minun+apuni+ja+pelastajani,+minun+Jumalani,+älä+viivy.+"++
"Autuaita+ovat+murheelliset,+sillä+he+saavat+lohdutuksen.+"
(+Ps.+126:5+)++Jotka+kyynelin+kylvävät,+ne+riemuiten+leikkaavat.+"+
"+Autuaita+ovat+hiljaiset,+sillä+he+saavat+maan+periä"+
(+Ps.+37:11)++Mutta+nöyrät+perivät+maan+ja+iloitsevat+suuresta+rauhasta.+"+
ja+niin+edelleen......
27.04.2019 10:15
Aloituksessa+Jeesuksen+kulmakiviksi+sanotut+lauseet,+suurin+osa,++löytyvät+Mooseksesta,+Psalmeista,+Sananlaskuista,+Siirakista+etc.+.++++Olen+tarkistanut,+minulla+on+Raamattuu,+jossa+on+viitteet+VT:n+puolelle.++++
Samamuotoja+on+vähän+muutettu.
27.04.2019 10:06
Ja+kuka+muurasi+peruskiven+?
27.04.2019 09:44
Kulmakivi.++
Montako+kulmaa+on+?
27.04.2019 09:28
JOs+he+ovat+Aabrahamin+uskossa,++kuten+krititytkin,+sillä+erotuksella,+että+ovat+myös++ympärileikattuja,++kuten+Aabrahamin+liitossa+on+kehoitus.++
Ja+Aabrahamille+sanottiin:+"Lähde+maastasi+ja+isäsi+kodista+siihen+maahan+jonka+minä+sinulle+osoitan.+"+++++He+ovat+lähteneet.++++Jos+osoite+sitten+on+Suomi+tai+Ruotsi,+niin+mikä+minä+olen+siihen+mitään+sanomaan.+
Mutta+tuo+ympärileikkaus+voi+osoittautua+sellaiseksi,+suhteessa+kristittyihin,+että+ajan+oloon+he+sanovat,+että+te+olette+vääränlaisia+uskovaisia,+koska+teillä+ei+ole+ympärileikkausta.++++
Jos+he+eivät+sulata+juutalaisia+vaikka+heillä+on+ympärileikkaus,+niin+miksi+sitten+kristittyjä,+kun+kristityillä+ei+ole+koskaan+ollutkaan.
27.04.2019 08:43
"Mitä+tulee+Jeesuksen+tuomioon+niin+Pilatushan+pesi+siitä+kätensä+ja+tuomio+tuli+juutalaisten+uskonoppineiden+lausunnon+perusteella.+"
Enpä++tiedä,+mutta+kaksi+oli+todistajaa,++jotka+todistivat,++että+tämä+on+uhannut+hävittää+temppelin+ja+aikonut+rakentaa+sen+kolmessa+päivässä+uudelleen.+
Ja+kristityt++iloitsevat+edelleenkin+temppelin+hävityksestä+sanoen:+Nyt+meilläkin+on+pääsy+kaikkein+pyhimpään.+
Tänä+päivänä+tällaisia+uhkauksia+sanotaan+terroristisen+teon+suunnitteluksi.++Ja+tuomio+siitä+tulee.+Varmasti++myös+Rooman+lain+mukaan.
26.04.2019 20:55
Jos+palataan+vielä+Jerusalemiin,+niin+Rooma+oli+luvannut,+että+juutalaiset+saavat+pitää+oman+lakinsa,+mutta++roomalaiset+pettivät+ja+ryhtyivät+esittämään+omia+vaatimuksiaan+ja+keisareiden+kuvien+palvontaa.++Rooma++asetti+kansalle+myös+monelaisia+veroja,+jotka+rasittivat+kansaa.++Roomalle+piti+myös+uhrata.+++
Kapina+nousi+tästä+syystä+Roomaa+vastaan.
26.04.2019 20:47
49 / 480