Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

6997

1. "Usko+ja+uskonto+ovat+kaksi+aivan+eri+asiaa:+Usko+on+lähtöisin+Jumalasta,+ja+Jumala+antaa+sen+meille+ilman,+että+meidän+tarvitsee+pinnistellä+ja+ponnistella.+"Multi-impotentti+mitättömyys+on+siis+niin+surkea+tunari,+ettei+saa+suurelle+osalle+maailman+ihmisistä+uskoa+aikaiseksi.+Tämä+selvä.+Pilkkaat+Jumalaa+tekemällä+hänestä+keksimiäsi+(tai+lahkosi+keksimiä)+väitteitä.+"Uskonto+on+taasen+jotain+aivan+muuta,+se+ei+ole+ensinkään+lähtöisin+Jumalasta,+vaan+kyseessä+on+aina+ihmisten+tekemä+uskomussysteemi,+joka+vaatii+aina+erilaisia+suorituksia+riippuen+millaisesta+uskonnosta+on+kyse."Ok.+Kerropa+mistä+olet+oppinut+evoluutiota+koskevat+harhauskomukset+joita+viesteissäsi+toistelet.+Et+sinä+niitä+itse+ole+keksinyt.++"Minulla+on+yksinkertainen+syy+olla+etten+usko+evoluutioon:+Evoluutioteoria+ei+nyt+vain+todisteiden+valossa+ole+totta."+Et+voi+uskoa+evoluutioon+niin+pitkään+kun+et+tiedä+tai+ymmärrä+mitä+biologinen+evoluutio+tarkoittaa.+BIologinen+evoluutio+tarkoittaa+luonnossa+tapahtuvaa+faktuaalista+prosessia,+jossa+eliöt+muuttuvat+pitkän+ajan+kuluessa.+Prosessi+on+vääjäämätön,+koska+eliöt+kuolisivat+jos+ne+eivät+mukautuisi+niiden+eliolosuhteiden+muutoksiin.+Ei+ole+pienintäkään+mahdollisuutta+etteikö+evoluutio+luonnonilmiönä+olisi+totta.+Se+todistuu+jo+sillä+kun+suvulllisesti+lisääntyvät+eliöt+saavat+jälkeläisiä:+jälkeläiset+eivät+ole+klooneja,+vaan+uniikkeja+versioita+vanhempiensa+ominaisuuksista.+Perinnöllisyys,+muuntelu,+luonnonvalinta,+kaikki+faktoja,+joita+ei+uskovaisten+tietämättömyys+ja+valehtelu+maailma+lopeta.+Evoluutioteoria+selittää,+miten+(millä+mekanismeilla)+tuo+faktuaalinen+prosessi,+eli+biologine+evoluutio+tapahtuu.+Aloita+vaikka+siitä+että+ymmärrät+näiden+kahden+eron.+"Toki+Jumala+loi+siten,+että+hienosäätöä+tapahtuu+eliökunnassa,+eli+nyt+luonnonvalintaa+ja+selviytymiskykyisin+saa+todennäköisimmin+siirrettyä+geeninsä+eteenpäin."Eli+Jumala+suunnitteli+evoluution?+Mikäs+siinä.+Siitä+ei+ole+vain+mitään+todisteita.+Uskovaisten+älyllistä+epärehellisyyttä+korostaa+se,+että+voidaan+hyväksyä+joku+tarkoin+valittu+osa+tieteestä+(sinun+tapauksessasi+muuntelu+ja+luonnonvalinta),+mutta+toinen+osa+hylätään+omien+uskomusten+vastaisena+(esim.+lajiutuminen).++"Maailmankaikkeuden+Luojako+on+kykenemätön?+Nyt+esitit+sellaisen+valheen+joka+ei+ole+alkuunsakaan+totta!+Ensiksikin+Jeesus+sanoo+Raamatussa,+että+Jumalalle+on+kaikki+mahdollista."Raamattu+todistaa+Jumalan+kyvyistä+tasan+yhtä+luotettavasti+kuin+Kalevala+Väinämöisen+kyvyistä.+Tuollaiset+"todistelut"+ovat+yhtä+tyhjän+kanssa.+"Et+sinä,+etkä+miljardit+muutkaan+ihmiset+pärjää+sekuntiakaan+ilman+Jeesusta."Todistettavasti+pärjäämme.+"Jeesus+olisi+päättänyt,+että+sinua+bg-ope+ei+tule+koskaan+olemaan,+ei+sinua+koskaan+olisi+tullut+tähän+maailmankaikkeuteen,+mutta+Jeesuspa+päätti,+että+sinä+tulet+kerran+tähän+maailmaan+ja+tänne+synnyt."Jeesus+siis+jatkuvasti+päättää,+että+maailman+ihmisistä+valtaosa+(ei-kristityt)+päätyy+jatkuvasti+helvettiin.+What+a+nice+guy.+Mieti+nyt+jumalauta+vähän+mitä+tänne+kirjoittelet.+"Mutta+ihmeillä+hän+osoittaa,+että+hän+on+Kuningas,+ja+että+hän+halutessaan+voi+tehdä+aivan+mitä+tahansa+ja+eriskummallisia+asioita,+pystyypä+hän+tekemään+tulitikusta+ihmisen,+näin+olen+kuullut."Ensin+kerrot+että+Jeesus+ei+ole+temppumaakari,+ja+sitten+kerrot+että+kuitenkin+on.+Ja+että+ihan+olet+kuullut+että+Jeesus+teki+tulitikusta+ihmisen.+Voi+hyvänen+aika+sentään.+"Ja+mikä+mielikuvitusystävä+Jeesus+muka+on+kun+Raamattu+todistaa+hänestä,+ja+todistaa,+että+hän+rakastaa+minua,+sinua+ja+kaikkia+ihmisiä."Niin+mutta+entäpä+jos+Kalevala+kertoisi+että+Väinämöinen+rakastaa+sinua?+Kuinka+paljon+antaisit+painoarvoa+sille?+Kuinka+luotettavana+pitäisit+tuota+"ilmoitusta"?+"Rakkaus+vei+Jeesuksen+ristille+ja+rakkaus+piti+Jeesuksen+ristillä,+kunnes+hän+oli+maistanut+tarpeeksi+rangaistusta+meidän+ihmisten+edestä,+jotka+olemme+kaikki+hänen+hyvää+tarkoittavat+käskyt+rikkoneet,+niin+sinä+kuin+minä."Kristinuskon+yksi+perversseimmistä+dogmeista+on+se+että+ihminen+muka+olisi+lähtökohtaisesti+paha.+Ei+ole.+Kun+ihmisen+syyntakeellisuus+on+riittävän+alhainen,+hänet+saadaan+aivopesemällä+luulemaan+vaikka+mitä.+Olet+hyvä+esimerkki+tästä.+Et+sinä+ole+itseoppinut,+vaikka+vihjailet+että+olet.+Ei+ole+sattumaa+että+olet+kristitty+maassa+jossa+kristinusko+on+valtauskonto.+Muualla+uskoisit+muihin+satuolentoihin,+ja+olisit+ateisti+kristinuskon+jumalien+suhteen.
  2. "Minulla+ei+ensiksikään+ole+hirvittävää+pelkoa,+että+joudun+helvettiin."Ei+minullakaan.+Joudumme+sinne+ihan+yhtä+pienellä+todennäköisyydellä+kuin+Valhallaan,+Tuonelaan,+Manalaan+tai+minne+tahansa+kuviteltuun+paikkaan.++"tavallinen+kristitty+voi+luottaa,+että+Jeesus+pitää+omastansa+huolen+ja+vie+perille+taivaan+kotiin+kun+kuolema+tai+ylöstempaus+tapahtuu."Tavallista+lahkolaisen+horinaa+siitä+että+oman+lahkon+jäsenet+pelastuvat,+ja+muut+eivät.+Tuossa+ei+ole+ollut+koskaan+mitään+tolkkua.+"hänen+luomistöitä+voi+tutkia+tieteellisesti+ja+ihmetellä,+että+mikä+valtava+äly+ja+voima+on+kaiken+takana.+"Anna+esimerkki+Jumalan+luomisen+mekanismista.+"Miten+sinä+kuvittelet,+että+sattuma+olisi+koodannut+yksinkertaisimmankaan+DNA-koodin+mitä+luomakunnasta+löytyy.+"Siinäpä+yksi+tavanomaisimmista+lahkolaisten+evoluutiota+koskevista+harhaluuloista:+että+kaikki+on+sattumaa.+Evoluutio+on+erittäin+pitkälle+ei-satunnaisten+tekijöiden+ohjaama+prosessi.+Siinä+ei+ole+mitään+mikä+ei+noudattaisi+luonnonlakeja.+Se+ei+tarvitse+mitään+yliluonnollista,+toisin+kuin+sinun+harhojesi+toteutuminen.+"Eikä+minun+tarvitse+ajatella,+että+minusta+tuntuu,+että+Jumala+on+olemassa,+minulla+kun+on+ilmoitus,+ja+se+ilmoitus+on+Raamattu,+Jumalan+kirje+meille+ihmisille."Jos+tuo+olisi+totta,+Jumala+ymmärtäisi+maailmankaikkeudesta+ja+sen+toiminnasta+yhtä+vähän+kuin+päiväkotilapsi,+ja+olisi+myös+henkisesti+hyvin+arveluttavalla+tasolla:+pikkumainen,+ailahteleva,+mielivaltainen,+alhaisella+itsetunnolla+varustettu+(vaatii+jatkuvaa+uskollisuuden+todistelua,+suuttuu,+kostaa+ym.),+sadistinen,+narsistinen,+tietämätön,+valehtelija.+Minä+valitsen+mieluummin+se+mikä+on+todennäköistä:+Raamattu+on+aikalaisten+aiemmista+alkeellisista+myyteistä+koostama+tarinakokoelma,+joka+kertoo+mihin+laaja-alaisen+tietämättömät+aikalaiset+aikoinaan+uskoivat.+Kun+tietoa+oli+maailmasta+hyvin+vähän,+se+oli+korvattiin+uskomuksilla.+Sinä+olet+hyvä+esimerkki+siitä,+että+vaikka+tietoa+olisi,+uskovainen+hörhö+yrittää+silti+pitää+kynsin+hampain+kiinni+uppoavan+laivan+reunasta.
  3. Tomi+todistaa+päivä+päivältä+väkevämmin,+että+on+harhainen+idiootti+tai+räikeä+valehtelija.+Luetko+noita+jakamiasi+linkkejäsi+koskaan+otsikkoa+pidemmälle?+Et+ilmeisesti,+koska+silloin+huomaisit+niiden+kertovan+eliöiden+evoluutiosta.+Ote+ensimmäisestä+linkistäsi:+"The+fossils+described+here+from+the+Early+Cambrian+(Atdabanian)+provide+the+oldest+direct+evidence+of+the+formof+the+lophophore+and+the+disposition+of+the+digestive+tract+in+fossil+brachiopods.+These+findings+demonstrate+that+the+inar−ticulate+brachiopods+were+quite+advanced+by+the+Mid−LowerCambrian,+implying+that+much+morphological+evolution+had+occurred+before+that+time.+Furthermore,+the+diversity+of+thelophophores+(Zhang,+Hou,+and+Emig+2003)+and+the+variety+in+the+arrangements+of+the+recurved+guts+of+the+different+taxastrongly+indicates+that+the+inarticulate+brachiopods+had+al−ready+diversified+by+the+beginning+of+the+Cambrian.+If+so,+the+oldest+relatives+or+stem+groups+of+the+brachiopods+presum−ably+lived+in+the+late+Proterozoic,+or+even+earlier."Suomennan:++Sinun+jakamasi+tutkimuksen+mukaan+morfologista+evoluutiota+tapahtui+brachiopodeilla+paljon+aikaisemmin+kuin+on+luultu.+Tutkijat+myös+päättelivät+eliöiden+rakenteiden+diversiteetin+perusteella,+että+niillä+on+yhteinen+kantamuoto+kauempana+historiassa,+myöhäisellä+Proterozooisella+aionilla,+tai+jopa+aiemmin.+Mitäpä+luulet+Tomi+mitä+mieltä+nuo+lainaamasi+tutkijat+ovat+siitä,+milloin+heidän+tutkimansa+eliöt+elivät?+Muutamia+tuhansia+vuosia+sitten,+kuten+sinä+todellisuudesta+vieraantunut+idiootti+luulet,+vai+satoja+miljoonia+vuosia+sitten?
  4. "On+totta,+että+tieteessä+on+paljon+hölynpölyä,+vaikka+tieteen+avulla+on+myös+paljon+aikaan+edistystä.+Ja+on+totta+jos+tiedemies+on+evolutionisti,+hän+helposti+päättelee+tutkimustuloksista,+että+ne+tukevat+evoluutiohömppää,+mutta+toinen+voi+sanoa+samoista+tieteen+tuloksista,+että+ne+eivät+tue+evoluutioteoriaa,+vaan+pikemminkin+sitä,+että+Jumala+loi+kaiken+alussa."Henkilökohtaiset+uskomukset+eivät+kuulu+tieteeseelliseen+metodiin.+Tiede+tarkoittaa+tiedon+hankkimista+tietyllä,+mahdollisimman+neutraalilla+tavalla.+Kyllä+tiede+jumaliakin+tutkisi,+jos+olisi+mitä+tutkia.+Toistaiseksi+ei+ole+ollut.+"Ja+sopii+muistaa,+että+evoteorian+sokaisemat+tiedemiehet+ovat+keksineet+väkisin+puuttuvia+renkaita+ja+syyllistyneet+petokseen,+hammaslöytö+on+osoittautunut+sian+hampaaksi,+luulöydöt+ovat+olleet+jotain+aivan+muuta+kuin+niiden+löytäjät+ovat+uskotelleet.+Sitten+on+uskoteltu,+että+ihmisen+sikiö+käy+muka+erilaisia+kehitysvaiheita+läpi+kasvaessaan+äidin+kohdussa,+vaikka+tosiasiassa+ihmisen+sikiö+on+ihan+ihmisen+sikiön+näköinen+alusta+saakka,+se+ei+koskaan+ole+esim.+kalan+sikiön+näköinen+missään+kehitysvaiheessa,+niinkuin+jopa+biologian+kirjoissa+on+väitetty."Olet+joko+erittäin+tietämätön+tai+valehtelija.+Veikkaan+ensimmäistä,+ja+"tietolähteenä"+kaatumaseurat.+Niillä+on+motivaatiota+levittää+valheellista+paskaa+evoluutiosta,+ja+kuuntelijoilla+riittävän+alentunut+syyntakeellisuus,+jotta+paska+osuu+ja+uppoaa.+Niin+ja+tietysti+hirvittävä+pelko+helvettiin+joutumisesta.+Sinutkin+miikanaahum+on+todennäköisesti+saatu+peloteltua+uskomaan,+että+jos+hyväksyt+biologisen+evoluution,+joudut+neuvottelematta+helvettiin.+Kuinka+paljon+neliviikkoinen+ihmisen+alkio+sinusta+muistuttaa+ihmistä?+Googlapa+huviksesi.+Googlaa+sitten+miltä+muiden+nisäkkäiden+alkiot+näyttävät+saman+ikäisinä.+Sinua+on+kusetettu+big+time.+++"Meidän+uskovien+ei+tarvitse+kieltää+mitään+osaa+todellisuudesta,"Mitä+nyt+kosmologian,+tähtitieteen,+fysiikan,+maantieteen,+biologian,+paleontologian,+kemian+ja+matematiikan+tuomat+havainnot,+tiedot+ja+laskelmat+(esim.+maapallon+vanhasta+iästä)+lähes+kokonaisuudessaan,+Ethän+sinä+poloinen+hyväksy+edes+omaa+kuolemaasi+/+rajallisuuttasi,+vaan+kuvittelet+että+juuri+sinun+jumalasi+saa+sinut+elämään+ikuisesti.+"mutta+epäuskoisten+se+vasta+täytyy+kieltää+osa+todellisuudesta,+kun+usko+Jumalaan+on+amputoitu+mielestä+pois,+ja+näin+kaikkein+merkittävin+osa+todellisuudesta+on+kielletty."Todista+ensin+objektiivisesti+että+jumalat+ovat+osa+todellisuutta,+keskustellaan+sitten.+Tässä+vaiheessa+ei+todellakaan+riitä+että+sinusta+TUNTUU+että+Jumala+on+olemassa.+Hullujenhuoneen+hullut+todistavat+ihan+yhtä+väkevästi+mielikuvituskavereistaan.++Minulla+ei+ole+muuten+mitään+ongelmaa+hyväksyä+jumalien+olemassaoloa.+Sellaista+sadistisia+narsisteja+mitä+esim.+Raamatussa,+Koraanissa+ja+muissa+ihmisten+sepostamissa+alkeellisissa+legendoissa+kuvaillaan+en+pidä+todellisina,+koska+entiteetit+haisevat+mielikuvituksen+tuotteilta+kilometrien+päähän.+"Olet+kyllä+oikeassa+siinä,+että+uskonto+järjestelmänä+on+joidenkin+harvojen+itseään+tärkeinä+pitävien+ihmisten+johtamaa+hölynpölyä,+mutta+minä+en+olekaan+puhunut+uskonnosta,+enkä+ole+yrittänyt+edistää+mitään+uskontoa;+pois+se+minusta!"Hassua.+Puhut+kuin+kristitty,+levität+lähes+sanasta+sanaan+samaa+valheellista+paskaa+evoluutiosta+kuin+sadat+muut+kanssahihhulit+ja+kerrot+että+minunkin+"tulee"+rakastaa+Jeesusta,+kristittyjen+Herraa.+Ja+sitten+tulet+valehtelmaan+päin+naamaa,+ettet+muka+edusta+mitään+uskontoa.+Et+sinä+nyt+perkele+mikään+muslimikaan+ole.+"Ja+kyllä+Jeesus+kaiken+Luojana+hyvin+pystyy+tekemään+kaiken+itse"Mutta+ei+tee,+koska+ei+pysty+ja+kykene.+"mutta+hän+rakastaa+ihmisiä+ja+haluaa+nostaa+heitä+omiksi+ystävikseen+ja+palvelijoikseen,+niin+tuossa+syitä+miksi+Jeesus+ei+tee+kaikkea+itse,+mutta+hän+kyllä+johdattaa+kaiken+itse+ja+palvelijansa+palvelemaan,+sillä+Raamattu+sanoo,+että+ilman+Jeesusta+te+ette+voi+tehdä+mitään."Minä,+aivan+kuten+kymmenet+miljardit+muutkin+maailman+ihmiset,+olemme+pärjänneet+elämässämme+vallan+mainiosti+ilman+juutalaisen+zombin+kuviteltua+apua.+Ja+pärjäämme+jatkossakin.+On+oikein+kiva+että+saat+mielikuvitusystävältäsi+lumevaikutuksen+verran+voimaa+ja+energiaa+toimia.+Saat+kehostasi+enemmän+irti+kun+hallusinoit+mielikuvitusystäväsi+auttavan+sinua.+Sama+pätee+hiduja,+muslimeja,+ynnä+muita+vähintään+3000+eri+jumalan+kavereita.+Ateisti+saa+saman+uskomalla+itseensä+ja+kykyihinsä,+ja+luottamalla+siihen+että+jos+omat+voimat+ehtyvät,+apua+saa+muilta+ihmisiltä.+"Jumalan"+antama+apu+rajoittuu+jännästi+AINA+ihmisen+omaan+fyysiseen+ja+henkiseen+suorituskykyyn.+Et+sinä+saa+hypättyä+paikaltasi+50+metrin+loikkaa+Jeesuksen+avulla,+tai+mitään+muutakaan+ihmetekoa.+Hihhuleiden+"armolahjat"+ovat+jotain+säälittävää+jokeltelua,+vapinaa+ja+kaatuilua+lahkokokouksissa,+ja+sitä+sitten+päivitellään+jumalallisena+lahjana+niin+kuin+se+olisi+jotenkin+yliluonnollista+ja+taitavaa.+Samaa+"yliluonnollisuutta"+esittävät+vauvat+ennen+kuin+oppivat+puhumaan+ja+kävelemään.
  5. Niinpä.
  6. Nyt+kyllä+syyntakeeton+lopetat+vastaamisen+näihin+viesteihin,+kun+et+kerran+ymmärrä+yhtään+mitä+niillä+tarkoitetaan:+"Jumala+koettelee+Abrahamia221Kun+näistä+tapahtumista+oli+kulunut+jonkin+aikaa,+Jumala+tahtoi+koetella+Abrahamia+ja+sanoi+hänelle:+»Abraham!»+Abraham+vastasi:+»Tässä+olen.»+2+Ja+Jumala+sanoi:+»Ota+mukaasi+ainoa+poikasi+Iisak,+jota+rakastat,+lähde+Morian+maahan+ja+uhraa+hänet+siellä+polttouhriksi+vuorella,+jonka+minä+sinulle+osoitan.»3+Aamulla+heti+noustuaan+Abraham+satuloi+aasin+ja+otti+mukaansa+kaksi+palvelijaa+sekä+poikansa+Iisakin.+Pilkottuaan+puita+polttouhria+varten+hän+lähti+matkaan+kohti+paikkaa,+jonne+Jumala+oli+käskenyt+hänen+mennä.+4+Kolmantena+päivänä+Abraham+näki+paikan+etäältä.+5+Silloin+hän+sanoi+palvelijoilleen:+»Jääkää+tänne+ja+pitäkää+huolta+aasista,+minä+ja+poika+menemme+tuonne+rukoilemaan+ja+palaamme+sitten+luoksenne.»+6+Abraham+otti+polttouhripuut+ja+antoi+ne+Iisakin+kannettavaksi;+hän+itse+otti+tulen+ja+veitsen,+ja+sitten+he+jatkoivat+yhdessä+matkaa.+7+Iisak+sanoi+isälleen+Abrahamille:+»Isä!»+Ja+Abraham+sanoi:+»Niin,+poikani?»+Iisak+sanoi:+»Tässä+on+tuli+ja+puut,+mutta+missä+on+karitsa+polttouhriksi?»+8+Abraham+vastasi:+»Jumala+katsoo+kyllä+itselleen+karitsan+polttouhriksi,+poikani.»+Sitten+he+jatkoivat+yhdessä+matkaa.9+Kun+he+tulivat+paikkaan,+jonka+Jumala+oli+Abrahamille+osoittanut,+Abraham+rakensi+sinne+alttarin+ja+latoi+puut+paikoilleen.+Sitten+hän+sitoi+poikansa+Iisakin+ja+pani+hänet+alttarille+puiden+päälle.+10+Mutta+kun+Abraham+tarttui+veitseen+uhratakseen+poikansa,+11+Herran+enkeli+huusi+hänelle+taivaasta:+»Abraham,+Abraham!»+Abraham+vastasi:+»Tässä+olen.»+12+Herran+enkeli+sanoi:+»Älä+koske+poikaan+äläkä+tee+hänelle+mitään.+Nyt+minä+tiedän,+että+sinä+pelkäät+ja+rakastat+Jumalaa,+kun+et+kieltäytynyt+uhraamasta+edes+ainoaa+poikaasi.»"Tuota+minä+tarkoitin.+Siinä+on+oivallinen+esimerkki+mistä+on+kyse:+Jumala+käskee,+ja+lampaan+lailla+toimiva+uskova+tottelee+käskyjä,+niitä+kyseenalaistamatta.++Ei+ihme+että+hihhuleita+on+helppo+manipuloida+tekemään+mitä+hirveimpiä+asioita+"jumalansa"+puolesta.+Vain+sadistinen+paskiainen+voisi+kiusata+jotakuta+tuolla+tavalla.+Silti+kreationistilampailta+satelee+hirviölle,+jota+myös+jumalaksi+kutsutaan,+kiitosta+ja+kunnioitusta.
  7. "Mitään+ristiriitaa+ei+ole.+vedenpaisumuksen+jälkeen+eläimet+hakeutuivat+alueille,+joilla+oli+niille+parhaat+elinolosuhteet.+Madagaskarille+hakeutuivat+ne+lajit,+joille+se+alue+oli+sopiva+ja+mantereiden+jakautuessa,+ne+jäivät+sinne+aivan+kuin+loukkuun."Nyt+menee+jo+melkoisen+mielenkiintoiseksi.+Vedenpaisumuksen+aikaan+ainoat+elossa+olevat+eläimet+olivat+arkin+kyydissä.+Erään+kreationistisen+"teorian"+mukaan+mantereet+jakautuivat+erilleen+vedenpaisumuksen+veden+voimasta,+sen+aikana.+Nyt+kuitenkin+Markku+viitonen+tuossa+väittää+että+mantereet+jakautuivat+vedenpaisumuksen+jälkeen,+kun+oli+ensi+odoteltu+esim.+4400+vuotta+(jonka+loooooogisesti+toinen+kretuhörhö+"raamatullisilla+luvuilla"+laski),+että+kaikki+eläimet,+kuten+laiskiaiset,+ovat++vaeltaneet+omille+asuinalueilleen.+Sitten+vasta+matkustelivat+laiskiaiset+Etelä-Amerikan+kyydissä+nykyisille+sijoilleen.+"Ei+ole+kreationistien+eikä+Raamatun+syy,+jos+ateistinen+tiede+on+niin+alkeellisella+tasolla,+ettei+pysty+selittämään,+kuinka+laiskiainen+pääsi+Nooan+arkkiin."Idiootti.+Tässä+on+ihmetelty,+miten+äärimmäisen+hitaasti+puissa+liikkuva,+suurimman+osan+vuorokaudesta+nukkuva+eläin+on+kyennyt+ylittämään+kiertämään+tai+ylittämään+valtameren+päästäkseen+Ararat-vuorelta+asuisijoiilleen+Etelä-Amerikkaan.+Jos+haluat+yrittää+pilkata+tiedettä,+tässä+muutama+ohje:+1.+Älä+käytä+pilkkaamiseen+tieteen+sinulle+rakentamia+asioita,+kuten+tietokonetta+ja+internettiä,+koska+se+osoittaa+kuinka+kaksinaamainen+idiootti+olet.+Ilman+tiedettä+mainittuja+asioita+ei+olisi+olemassa,+vaan+joutuisit+lähettämään+pilkkasi+savumerkeillä+tai+uhrieläinten+hajulla.+Sillä+tasolla+nimittäin+on+rakastamasi+tarukokoelman,+Raamatun+tieto-+ja+viestintätaso.+2.+Kun+pilkkaat,+älä+paljasta+samalla+ettet+tajua+paskaakaan+mistä+asiasta+keskustellaan.+Mutta+minkäs+teet:+alentuneesti+syyntakeellisena+kreationistina+et+vain+pysty+etkä+kykene.+"Meillä+uskovilla+ei+ole+tässä+suhteessa+mitään+ongelmaa."Ei+tietenkään.+Ei+ole+mitään+ongelmaa,+kun+ei+ymmärrä+ongelmaa.