Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"silloin kun naiset olivat naisellisia olentoja, vielä joskus 50-luvulla oli heillä karvankasvu siistiä ja aika vähäistä mutta feminismi on ilmeisesti vaikuttanut naisten hormonitoimintaan niin että nykyään useimmilla naisilla karvaa kasvaa liiaksi niin että sitä tulisi hillitä siistimällä säännöllisesti, "
Ihanko itse tällaisen teorian sait keksittyä? Eläköön tiede! :D
26.01.2014 21:47
No jaa, melkeinpä väittäisin, että amisnaisilla esiintyy enemmän semmoista paljastavampaa ja flirttailevampaa pukeutumista kuin akateemisilla. Siis esim. tyyliin, että stringit pilkottaa matalavyötäröisten farkkujen housunkauluksesta, harvemmin tällaisia yliopistolla näkee…
26.01.2014 21:43
En kyllä viitsisi kertoa yhtään enempää kuin mitä on jo tullut möläytettyä :D. Saa toki pistää sähköpostia, jos kiinnostaa tutustua, mutta vahingosta viisastuneena vastaan ainoastaan viesteihin, joissa on näkyvillä lähettäjän oma nimi kokonaisuudessaan, ja tietty muutenkin syytä kertoa jo eka viestistä itsestään samat jutut joita minusta haluaa tietää.
26.01.2014 21:37
Tai no, itseasiassa ehkäpä se pikkuisen itseäni ärsyttääkin, kun en ole niin ahkera pitämään kämppää siistinä, mutta ei se isosti haittaa. Kyllä siivottuakin tulee, mutta ei mitenkään säntillisellä aikataululla, vaan vähän sen mukaan, miten ehtii/viitsii.
26.01.2014 21:27
Virheellinen päättely! Tuostahan seuraa ristiriita tunnetun kaavan atm=atm=atm kanssa!
26.01.2014 21:25
Mahtaa olla erikoinen tunne jos onnistuu itsekin ärsyttämään itseään. :D
Olen itse melko samanlainen kuin ap, lukuunottamatta tuota siivousintoilujuttua, ja kyllä minä mielestäni olisin ihan kelpo kumppani. Piintyneitä tapoja toki löytyy, jotka voivat jotakuta häiritä, mutta olen valmis joustamaan tiettyyn rajaan asti. Ja tietysti ymmärrän että myös vastapuolella voi olla maneereita joista en pidä, mutta en nyt ihan pikkuasioista olisi märisemässä.
26.01.2014 21:19
Itse kannatan kertomista, kuitenkin selkeästi erotellen asiat joita olet itse omin silmin todistanut ja ne, joita olet vain kuullut muuta kautta. Onhan siinä vähän omasta mielenrauhastasikin kysymys: muuten joudut koko loppuikäsi varomaan sanojasi kaverisi seurassa, ettet vain menisi möläyttämään mitään sellaista mitä ei pitäisi.
26.01.2014 14:10
Näin minäkin arvelen, ja lisäksi olen melko varma siitä ettei kukaan heteromies käyttäisi nimimerkkiä "100% heteromies".
26.01.2014 13:39
Näinpä. Ja tällä palstallahan on koskaan seurustelemattomia 3-4kymppisiäkin aika liuta, eli ihmetystä saattaa herättää ettei joku kestä hetkeäkään yksinäisyyttä. Mutta joo, ehkä se on alkuun pahinta juuri niille, jotka eivät ole siihen tottuneet.
25.01.2014 23:09
Kävin lukiossa latinan alkeiskurssin, mutta valitettavasti meille ei opetettu siellä kirosanoja. :D
25.01.2014 20:42
No kyllähän minullakin treffi-ilmo on netissä. Vaatimuksia minulla on aika minimaalisesti, (eipä taida olla mitään muuta kuin sinkkuus, 10v ikähaarukka, lapsettomuus ja se, että edes vähän harrastaisi liikuntaa), mutta silti ehkä puolet yhteydenotoista tulee kriteereitä täyttämättömiltä miehiltä. Mutta ehkä tuo nyt kuitenkin on aika lähellä sitä optimia, eli jos kiristäisi kriteerejä, ei tulisi yhtään viestejä, ja jos taas löysäisi, tulisi liikaa epäkuranttia kamaa.
25.01.2014 20:41
Olikohan tuo viestin aloittava yhdyssanavirhe tahatonta vai tahallista ironiaa. :)
25.01.2014 20:36
Niinpä. Ensi kerralla kun vastaavaa tapahtuu, kannattaa ehdottomasti kysäistä asiaa, ettei jää epäselväksi. :D
25.01.2014 19:11
Minusta taas sähköposti olisi vallan oiva tapa lähettää treffikutsu. Ensinnäkin helpompaa siksi, että kohde saa miettimisaikaa: jos ihan yllättäen joku on vaatimassa kahville tms. juuri sillä hetkellä, niin helposti voi tulla pakit annettua siksi ettei juuri silloin ole sellaiseen varautunut. Lisäksi tuolla metodilla saa kahdenkeskisen yhteyden, eikä tarvitse siinä kaverilauman keskellä alkaa sitä asiaansa esittää, mikä voi olla helpompaa molemmille osapuolille.
25.01.2014 19:07
Äh, en jaksa lukea, mutta eihän minun tarttekaan. Riittää, että vain ojennan miehelle ekatreffeillä tuon oppaan, niin hän voi sitten fiksata minut hyväksi vaimoksi. :)
25.01.2014 18:57
Täytyy jälleen ryhtyä vastarannan kiiskeksi. Akateemisena naisena en ole koskaan kyennyt ymmärtämään tuota koulutuksen vaatimista mieheltä. En vain tajua, että mitä merkitystä joillakin sivistyssanojen osaamattomuudella on, jos henkilö on muuten sellainen jonka kanssa viihtyy (ja varsinkaan en tajua, että miten ne sivistyssanat sen viihtymisen jotenkin taianomaisesti aiheuttaisivat).
Ja tuo kiroilukin on vähän semmoinen juttu, että joihinkin ympyröihin se sopii, eikä sitä edes huomaa, mutta toisissa tilanteissa taas ottaa pahasti korvaan. Tälläkin palstalla jokainen minun viestejäni lukenut on varmasti huomannut, että olen kiroileva akateemikkomoukka, mutta en minä toki live-elämässä kiroile, muuta kuin tietynlaisessa seurassa ja tilanteessa, ts. seura tekee kaltaisekseen. Toki mies, joka päästelee ärräpäitä jatkuvasti sopimattomissa paikoissa alkaisi ottaa pannuun, mutta ei minusta se, että joskus kiroilee tee ihmisestä vielä junttia.
25.01.2014 18:49
No näköjäänsä vähän ihmisestä kiinni, että miten nuo tulkitsee. Minusta asiayhteys pitää sisällään sen, keitä naisia noissa viesteissä tarkoitetaan. Tekstin luettavuus kärsisi, jos joka kohdassa sanan ”naiset” perässä olisi tarkoin spesifioitu, että keitä/millä tavoin käyttäytyviä naisia täsmällisesti ottaen tarkoitetaan. Lukeahan tuota jankkaamista ei aina jaksa, mutta kyllä minusta silti jokaisella on oikeus mielipiteensä tuoda tällä palstalla julki.
25.01.2014 14:02
Miksi kukaan pitäisi itsetyydytykseen turvautuvaa miestä luuserina? Kummallinen ajatus minun mielestäni. Itse ottaisin paljon mielummin tuollaisen miehen kuin sellaisen, joka iskee aina tarpeitaan varten naisen.
Totta kyllä, ettei naiset ainakaan tällä palstalla tuosta itsetyydytysjutusta niin kauheasti jauha kuin miehet, mutta onhan tuolla seksipuolella kyllä ihan oma topikkinsa sellaiselle. Minkähänlainen haloo syntyy, jos minä nyt ihan julkisesti myönnän harrastavani itsetyydytystä säännöllisesti? En nyt kuitenkaan ihan joka päivä ja kyllä elämässäni muutakin sisältöä on.
25.01.2014 13:39
Tuota minäkin vähän ihmettelin, että aikamoisia kamunaisia tällä tyypillä. Ei ole minulla kamumiehiin aivan noin läheiset välit. Tosin vähän epäilen, että kunhan tarinoitsee lämpimikseen…
24.01.2014 21:12
No jopas olette vattumaisiin naisiin törmänneet. Kyllä minä voisin miehen kotiini sohvamajoittaa ekatreffeillä, jos kaukaa tulee, sekä tietysti tarjota ruuat sun muut, kun toinen on kuitnkin joutunut käyttämään rahaa matkoihin. Mutta kyllä se tietty vähän pidempää tutustumista kirjoitellen edellyttää, ennekuin voi luottaa siihen, että kyseessä on rehellinen ihminen,
24.01.2014 20:47
108 / 137