Kävimme kamunaisen kanssa ruokakaupassa

Naisasialooseri.

kuin aviopari konsanaan. Kannoin hänen ostoskassinsa.

23

350

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi kymysys

Saitko kassit tyhjennettyä?

• eräs mies

Ostiko hän kondoomeja?

• Aisurikamumies

Minäkin olen monesti kamunaisten kanssa ruokakaupassa mukana. Vaateostoksille en lähde ellei ole menossa ausvaatteita katsomaan. Kesällä ollessamme yhdellä mökillä menin kamunaisen kanssa saunaankin.

Valitettavasti humalastani johtuen en tajunnut olla kokonaan riisuutumatta, koska nainen suostui tulemaan vaan yläosattomissa. Harmi vaan, että niinkuin monen muunkin kamunaisen kanssa, tilanne voi johtaa vaan pusutteluun tai nuoleskeluun.

Seksiä heiltä ei saa, humalassa jos niiden seurassa on niin ehkä pääsee samaan sänkyyn nukkumaan ja siinä vähä pussailemaan.

• Pahani Julmu

Mitä hemmettiä?

Sen vielä ymmärrän, että naiset eivät vain kiinnostu jostain miehestä vähän vertaa ja mies ei siten saa pesää.

Mutta te pussaatte, nuoleskelette, vaatteetkin riisutaan ainakin melkein kokonaan...

Mutta tussuun asti kikkeli ei pääse. Väkisinkin alkaa tuumaamaan, että onko jalkojen välissä mitään.

• Pahani Julmu kirjoitti:

Mitä hemmettiä?

Sen vielä ymmärrän, että naiset eivät vain kiinnostu jostain miehestä vähän vertaa ja mies ei siten saa pesää.

Mutta te pussaatte, nuoleskelette, vaatteetkin riisutaan ainakin melkein kokonaan...

Mutta tussuun asti kikkeli ei pääse. Väkisinkin alkaa tuumaamaan, että onko jalkojen välissä mitään.

Tuota minäkin vähän ihmettelin, että aikamoisia kamunaisia tällä tyypillä. Ei ole minulla kamumiehiin aivan noin läheiset välit. Tosin vähän epäilen, että kunhan tarinoitsee lämpimikseen…

• Pahani Julmu
        stellaria81 kirjoitti:

Tuota minäkin vähän ihmettelin, että aikamoisia kamunaisia tällä tyypillä. Ei ole minulla kamumiehiin aivan noin läheiset välit. Tosin vähän epäilen, että kunhan tarinoitsee lämpimikseen…

Niin sen täytyy olla.

Tyyppi on vain nähnyt märkää unta ja on uskotellut itselleen sen olevan totta.

Näillä kamuilla ei taida olla muita kamuja kuin tietokoneensa.

• Kamunainen
        Pahani Julmu kirjoitti:

Niin sen täytyy olla.

Tyyppi on vain nähnyt märkää unta ja on uskotellut itselleen sen olevan totta.

Näillä kamuilla ei taida olla muita kamuja kuin tietokoneensa.

Normimenoahan tuo.

Siis kyllähän kamumiehiä pitää vähän testailla ennen kuin päättää onko niistä pussailua enempään. Jos mies on hyvä suutelemaan ja ymmärtää kaikessa muussakin mitä tehdään (silloin kun seksiä ei ole vielä mitenkään välttämättä luvassa) ottaa tarpeeni huomioon, niin sellaisen kamumiehen voi ottaa hyvin vakipanoksi. Jos on riittävän hyvä pano ja mukava tyyppi niin miksei poikaystäväksikin.

Friendzone = panoreservi.

• ätmi
        Kamunainen kirjoitti:

Normimenoahan tuo.

Siis kyllähän kamumiehiä pitää vähän testailla ennen kuin päättää onko niistä pussailua enempään. Jos mies on hyvä suutelemaan ja ymmärtää kaikessa muussakin mitä tehdään (silloin kun seksiä ei ole vielä mitenkään välttämättä luvassa) ottaa tarpeeni huomioon, niin sellaisen kamumiehen voi ottaa hyvin vakipanoksi. Jos on riittävän hyvä pano ja mukava tyyppi niin miksei poikaystäväksikin.

Friendzone = panoreservi.

Lakkaa trolli vääristelemästä termejä. Friendzone tarkoittaa nimenomaan sitä luokkaa joka on vapautettu seksuaalisista toimista rauhan aikana...

• Kamunainen
        ätmi kirjoitti:

Lakkaa trolli vääristelemästä termejä. Friendzone tarkoittaa nimenomaan sitä luokkaa joka on vapautettu seksuaalisista toimista rauhan aikana...

Niin luulevat ne, jotka eivät ole tutustuneet friendzonen alaluokkaan friends with benefits -zoneen. .)

• ätmi
        Kamunainen kirjoitti:

Niin luulevat ne, jotka eivät ole tutustuneet friendzonen alaluokkaan friends with benefits -zoneen. .)

Friends with benefits = YT-miehen panorinki

• Nellssonleisson
        ätmi kirjoitti:

Friends with benefits = YT-miehen panorinki

Ytmillä on mälliämpäreinä tavisnaisia joita ei parisuhteeseen kelpuuttaisi mutta ilmaisiksi huoriksi kyllä.

• mies 86

Vituttiko?

• Aisurikamumies

No en kyllä lämpimikseni tarinoinu. Tilanne on vaan tuo. Johtuu mielestäni siitä, että kaikille naisille joku suutelu/nuoleskelu ei ole niin iso asia. Sitäpaitsi en minä, tai naiset ole ollut selvinpäin kun ollaan saunottu ja pussailtu. Yksi asia on myös se, että monelle seksi on paljon suurempi askel jonkun ihmisen kanssa kun joku känninuoleskelu. Tokihan sitä ois mieli tehny, mutta minkäs teet.

Yksi hyvä esimerkki on vanha luokkakaverini. Baarissa alko hitaat ja se tui pyytää tanssii ja sitte siinä tanssin jälkee tuli mun luo yöks ku oli paljo matkaa kotia. Sitte ku mentii nukkuu ni sano "en pillua anna, mut pussaillaan nyt kuitenkin". En ala siinä vaiheessa vaatimaan pimppiä, pussailuki on ihan kivaa.

Ei tämä varmaan normaalia ole, mutta en ole kovin itsevarma, ja en oikei osaa/uskalla siinä esittää mitään suurta rakastajaa kun ei noita seksikokemuksia ole kun pari kappaletta. Jos siinä alkaa jotain anelemaan ni sehän sen naisen karkottaa jo kavereistakin.

• Tydkuiki

Lue alan oppaita niin tiedät miten saat seksiä!

Olisit itse sanonut sille naiselle että "voit tulla yöksi, mutten sitten lupaa mitään" :) Ammattilaiset kutsuvat tämäntyyppistä käyttäytymistä role reversaliksi, joka lisää miehen viehättävyyttä.

Hyvää viikonloppua!

• nfownov
        Tydkuiki kirjoitti:

Lue alan oppaita niin tiedät miten saat seksiä!

Olisit itse sanonut sille naiselle että "voit tulla yöksi, mutten sitten lupaa mitään" :) Ammattilaiset kutsuvat tämäntyyppistä käyttäytymistä role reversaliksi, joka lisää miehen viehättävyyttä.

Hyvää viikonloppua!

http://www.doctornerdlove.com/2012/06/escape-friend-zone/all/1/

Hyvä online-sivusto kaikenkaikkiaan. Sopii aika suoraan Suomeen sovellettavaksi toisin kuin monet muut deittioppaat.

• Vylkgias

• mowno
        Vylkgias kirjoitti:

Vilkaisin ja kyseessä on todellakin aivan oivallista luettavaa jokaiselle sinkkumiehelle!!

Suurin osa deittioppaista ei päde täällä, koska jenkeissä odotetaan miehen hakevan naisen ja että järjestetään virallisia treffejä jne. Suomessa seurustelu ja hengaus ennen sitä on rennompaa. Toi sivusto kuvaa sitä mindsettia, jolla rennommassa ilmastossa toimitaan.

• Aisurikamumies

Se pitää vielä lisätä, että ottaa päähän kun muutama YTM-kaverini ovat kanssa sitä mieltä että pillua saisi noilta naisilta tuosta vaan. Helppohan se on sanoa kun 80 naista on jo koluttu läpi. Ei se aina ole niin helppoa, varsinkin kun mieheltä sitä itsevarmuutta odotetaan.

• Pahani Julmu

Mutta jos halataan, pusitaan ja kuvauksen mukaan melkeinpä nukutaan alasti päällekkäin, kertoo suuresta saamattomuudesta, ettei yhdyntää ole.

No, ok. Muistan erään naisen, joka oli aloittamassa seurustelua tulevan miehensä kanssa, eikä päästänyt minua sisään. Antoi kuitenkin kähmiä varsin rohkeasti.

• Kamunainen
        Pahani Julmu kirjoitti:

Mutta jos halataan, pusitaan ja kuvauksen mukaan melkeinpä nukutaan alasti päällekkäin, kertoo suuresta saamattomuudesta, ettei yhdyntää ole.

No, ok. Muistan erään naisen, joka oli aloittamassa seurustelua tulevan miehensä kanssa, eikä päästänyt minua sisään. Antoi kuitenkin kähmiä varsin rohkeasti.

Fiksu nainen tosiaan testaa miehen rakastajantaitoja pussaliun, halailun yms merkeissä ja jos halua on poikaystävän rooliinkin, niin mies voi olla vaan iloinen siitä että edetään hitaammin, koska niin syntynyt suhde myös kestää enemmän.

Hyvä rakastaja tietenkin viettelee naisen, ts. osaa jo suutelun ja muun läheisyyden myötä ilmaista että on niin hyvä että kannattaa yhdyntään asti viedä hommat.

• Pahani Julmu
        Kamunainen kirjoitti:

Fiksu nainen tosiaan testaa miehen rakastajantaitoja pussaliun, halailun yms merkeissä ja jos halua on poikaystävän rooliinkin, niin mies voi olla vaan iloinen siitä että edetään hitaammin, koska niin syntynyt suhde myös kestää enemmän.

Hyvä rakastaja tietenkin viettelee naisen, ts. osaa jo suutelun ja muun läheisyyden myötä ilmaista että on niin hyvä että kannattaa yhdyntään asti viedä hommat.

En kyllä tajua miksi hitaasti edeten suhde kestäisi kauemmin.

Minulla ainakin se on ollut joko/tai. Siis kun on tavannut naisen on joko tullut nopeasti pakit tai sitten nopeasti yhdyntä. Yhdynnän jälkeen on seurusteltu ja vuosia oltu yhdessä.

• Aisurikamumies
        Pahani Julmu kirjoitti:

En kyllä tajua miksi hitaasti edeten suhde kestäisi kauemmin.

Minulla ainakin se on ollut joko/tai. Siis kun on tavannut naisen on joko tullut nopeasti pakit tai sitten nopeasti yhdyntä. Yhdynnän jälkeen on seurusteltu ja vuosia oltu yhdessä.

Heh, hauskaa tässä on että mua on kehuttu hyväks suutelijaks monen naisten kohdalta (pääosin niiden muutaman jolta oon saanu) mut myös noi kamumuijat. Toki olen itsekin kaljoissa suudellu naisten kanssa jotka on hyviä suutelee ja ei ne silti ole seksuaalisesti kiinnostanu.

Ei kaikkia vaan halua nussia vaikka olisi mahdollisuus. Monestihan luullaan että tämä koskee vaan naisia, mutta en minä miehenä ainakaan nussi ketään jota ei tee mieli nussia vaan sen takia että pääsee kuuluttamaan "sain pillua".

• Pahani Julmu
        Aisurikamumies kirjoitti:

Heh, hauskaa tässä on että mua on kehuttu hyväks suutelijaks monen naisten kohdalta (pääosin niiden muutaman jolta oon saanu) mut myös noi kamumuijat. Toki olen itsekin kaljoissa suudellu naisten kanssa jotka on hyviä suutelee ja ei ne silti ole seksuaalisesti kiinnostanu.

Ei kaikkia vaan halua nussia vaikka olisi mahdollisuus. Monestihan luullaan että tämä koskee vaan naisia, mutta en minä miehenä ainakaan nussi ketään jota ei tee mieli nussia vaan sen takia että pääsee kuuluttamaan "sain pillua".

Oletko nyt ihan varma, että olet hetero?

Tykkäät pussailla, mutta mela ei värähdäkään naisen kohdalla? Jos nainen ei viehätä, ei häntä kyllä yleensä aleta suutelemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      52
      3301
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2510
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2418
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      40
      2361
    5. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      32
      2318
    6. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      2267
    7. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      40
      2070
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1981
    9. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108
      1822
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      36