Keskustelu on villiintynttä ja sävyltään myrkyllistä. Kun kipupisteet revitään auki palstan ilmapiirissä, niin muistot vääristyvät. Kirjoittajat sortuvat puolitietoisiin ajatusvirheisiin; liika yleistys, olennaisten seikkojen poisto, vääristely. Ajatusmaailma polarisoituu ja vieraantuu yhä kauemmaksi todellisuudesta, kunnes ne alkavat toteuttaa itseään.
Tämä palsta, tässä muodossa on vain nettohaitallinen sen jokaiselle käyttäjälle. Sen käyttäjät myrkyttävät itseään ja muita. Ei varmaan tee kekenkään mielelle hyvää kerrata yhtä uudelleen elämän nurjia kokemuksia. Kaikella mitä teemme ja sanomme on aaltoefekti; vaikutukset kantautuvat kauemmaksi kuin näemme.
Ylläpito: Voisiko Sinkut-alueen sulkea pois!
48
336
Vastaukset
- jukkisssss
Suositeltavaa olisi sulkeminen, kannatan lämpimästi! Koko palsta on pelkkää toisten herjaamista, joten mitä nopeammin, sitä nopeammin.
- yt-mies
koko feministisen yh-rättien suomi24 -.paskasivuston voisi samalla sulke!
Onko lukutaidossasi jotain vikaa? Täällä on paljon myös asiallista keskustelua. Etkö mitenkään voi pysyä täältä poissa tai vaikka sulkea koko helvetin tietokonetta jos noin vituttaa.
- 2+12
Miksi luette? Menkää pois jos ei miellytä.
- nainen on nero
nainen tekee toista mitä sanoo.Tahtoo sulkea palstan lukee sitä pikkarit märkinä. Tahtoo kiltin miehen, nussii jyystärikarjujen kanssa.jne.
- Ikisinkku M
Tämä palsta on mainio purkamispaikka jossa itsekukin saa tilittää tuntojaan anonyymisti ja käsitellä niitä joskus saaden myös hyviä neuvoja kanssakeskustelijoilta. Jos ei tällaisia kanavia olisi joku ahdistuksen vallassa oleva keräisi painetta itseensä kuin kattila ja saattaisi räjähtää jossain vaiheessa. Huumorillahan tämä tosin ennekaikkea tulee ottaa ja ymmärtää että täällä on suurin osa vain läpänheittoa, jos siihen ei kykene on toki viisainta pysyä poissa mutta ei sitä muilta pidä alkaa vaatimaan koska ei muilla välttämättä ole yhtä heikko psyyke.
- ewfwef
Ei ongelma sillä katoaisi, jos sinkut-palsta suljetaan. Sama keskustelu siirtyisi vain toiseen osioon.
Parempi olisi tehdä jotain sille asialle että Suomessa on niin paljon huonosti voivia sinkkuja. Sekin varmaan auttaisi jo jonkin verran jos Suomi24:n treffit osion maksuton versio palautettaisiin edes jossain määrin käyttökelpoiseksi. Nythän se on täysin turha, jos ei satu olemaan maksava asiakas. - Palstan jako
Perustetaan nuorten miesten Yksinäiset pippelit - palsta.
Täällä pohditaan joka päivä pippeleiden tarvetta ja mistään muusta ei saa puhua. Kaikki muut näkökulmat huoritellaan hengiltä.
Sinne samalle palstalle vois mennä kaikki ATM ym luokittelitjat ja tietysti
peris
suomihuora=15nussima
40 pillun AT-mies
ATM-aisurille jämät
Suuri Isä
Kunnian mies
Naisasialooseri
Isä Timppa
Timpan tytär
Käännetään sinne automaattisesti. Tällä palstalla kaikki hukkuu huoritteluun, kurpitteluun ja käsittämättömään teininarinaan. Ymmärrän että etuaivolohkot kehittyvät vasta 20 ikävuoden jälkeen...sitä ennen mielessä on pelkästään pillu ja väkivalta.
Ja kun sitä tulee teinin raivolla, niin ..... ei mahda mitään.
Täällä- ätmi
En mahtunut listalle! \o/
- Ikisinkku M
Ihan yhtälainen oikeus se on mielipiteeseensä noilla mainitsemillasi kuin muillakin jos/kun kerran ilmaisuvapaassa maassa eletään vai olisiko sinusta parempi että heidän tuskansa piilotettaisiin kuin pää pensaaseen jotta sinun olisi kivempi olla? Nuo kirjoittajat ovat nähneet kuinka nopeasti länsimainen kulttuuri on vajoamassa rappioon ja varmaankin siksi eivät tuhlaa aikaansa jaaritteluun vaan ilmaisevat huolensa voimakkain sanankääntein.
- Hee...
Tekniseti voisi olla mahdollista tuollainen jaettu palsta: vapaa osio ja normaalikirjoittajille, jonkinlaisella sisäänpääsyllä varustettu osio. Ja koska vapaaosiolaisia normaalit ihmiset kuitenkin kiinnostavat, siinä olisi "vapareille" jatkuvaa virikkeellistä toimintaa, kun yrittävät keksiä, miten murtautua normaaleiden puolelle (terapianäkökohta). Eston ei pidä olla 100%:nen, vaan mahdollisuus onnistumiseen olisi samaa tasoa kuin vaikka putkasta karkaaminen. Pitää toivoa yllä. Moderointi tältä varalta normaaleilla voi olla.
Lukuoikeuksia normaalipuolelta voidaan vapareille anomuksesta perustellusti myöntää. Vapaa puoli on kirjaimellisesti vapaa, koska ulkopuolista tunkua ei ole.
Nyt vain keksimään osioille paremmat nimet. Ikisinkku M kirjoitti:
Ihan yhtälainen oikeus se on mielipiteeseensä noilla mainitsemillasi kuin muillakin jos/kun kerran ilmaisuvapaassa maassa eletään vai olisiko sinusta parempi että heidän tuskansa piilotettaisiin kuin pää pensaaseen jotta sinun olisi kivempi olla? Nuo kirjoittajat ovat nähneet kuinka nopeasti länsimainen kulttuuri on vajoamassa rappioon ja varmaankin siksi eivät tuhlaa aikaansa jaaritteluun vaan ilmaisevat huolensa voimakkain sanankääntein.
Kuvaukset naisten kiduttamisesta, väkivaltaisesta tappamisesta ja pedofilian sallimisesta ovat rikosnimikkeellisiä ja myös suomi24:n sääntöjen vastaisia.
Eli naisviha on mielestäsi oikein, koska osa_naisista toimii palstan miesten mielestä väärin.
Mutta entä sitten? Tämäntapaiset naiset ei kelpaa, no ei sitten kelpaa. Miksi sitä tarvitsee täällä jatkuvasti "itkeä".
Minä en halua miestä, jolla on tai on ollut vakipanoja, friends with benefits-"suhteita", paljon yhden yön suhteita (mieluiten ei ollenkaan kun itse olen neitsyt), käynyt lukuisia kertoja maksullisissa, huorittelee tai lutkittelee, ei arvosta mielipiteitäni, on alkoholisti, itsekäs tai väkivaltainen.
En hauku miehiä vaikka tällaisia miehiä on, ja vaikka haukkuisin en käyttäisi sanamuotoa miehet, koska en halua enkä voi yleistää.- Ikisinkku M
femnerd kirjoitti:
Kuvaukset naisten kiduttamisesta, väkivaltaisesta tappamisesta ja pedofilian sallimisesta ovat rikosnimikkeellisiä ja myös suomi24:n sääntöjen vastaisia.
Eli naisviha on mielestäsi oikein, koska osa_naisista toimii palstan miesten mielestä väärin.
Mutta entä sitten? Tämäntapaiset naiset ei kelpaa, no ei sitten kelpaa. Miksi sitä tarvitsee täällä jatkuvasti "itkeä".
Minä en halua miestä, jolla on tai on ollut vakipanoja, friends with benefits-"suhteita", paljon yhden yön suhteita (mieluiten ei ollenkaan kun itse olen neitsyt), käynyt lukuisia kertoja maksullisissa, huorittelee tai lutkittelee, ei arvosta mielipiteitäni, on alkoholisti, itsekäs tai väkivaltainen.
En hauku miehiä vaikka tällaisia miehiä on, ja vaikka haukkuisin en käyttäisi sanamuotoa miehet, koska en halua enkä voi yleistää.Tässä onkin se ero että jos tuomitsisit p..at miehet niin enpä minä siitä loukkaantuisi kun en itseäni sellaisena näe, saattaisin jopa plussatakin jotain nasevaa kommenttia :) Miksi siis te "hyvät" naiset sitten loukkaannutte kun "huonojen" naisten käytöstä arvostellaan, eihän se teihin kohdistu millään tavalla.
- himokas mmmmhhh
femnerd kirjoitti:
En hauku miehiä vaikka tällaisia miehiä on, ja vaikka haukkuisin en käyttäisi sanamuotoa miehet, koska en halua enkä voi yleistää.Mä haluan sänkyyn femnerdin kanssa!
- 11+1
Ikisinkku M kirjoitti:
Tässä onkin se ero että jos tuomitsisit p..at miehet niin enpä minä siitä loukkaantuisi kun en itseäni sellaisena näe, saattaisin jopa plussatakin jotain nasevaa kommenttia :) Miksi siis te "hyvät" naiset sitten loukkaannutte kun "huonojen" naisten käytöstä arvostellaan, eihän se teihin kohdistu millään tavalla.
Sä et oikeasti varmaan ole noin yksinkertainen kun viestisi antaa ymmärtää?
Kysymyshän on juuri siitä, ettei ole mitään oikeutta jaotella naisia hyviin ja huonoihin. Nainen on ihan itsellinen ihminen, joka voi päättää omasta toiminnastaan. Jos joku mies ei naista halua koska tämä toimii jotenkin miehen omaa moraalia vastaan niin fine, ei tarvitse haluta. Mutta ei voi myöskään tuomita (kaikkia) naisia sen vuoksi että he tekevät omat valintansa. Naisilla ei ole mitään velvollisuutta toimia kenen tahansa miehen hyväksi.
Täällä aika monet puhuvat naisista kuin esineistä, pilluina tms. Miksi sellaiselle miehelle edes toivoisi onnea naisten kanssa? - jyystärikarju
11+1 kirjoitti:
Kysymyshän on juuri siitä, ettei ole mitään oikeutta jaotella naisia hyviin ja huonoihin. Nainen on ihan itsellinen ihminen, joka voi päättää omasta toiminnastaan. Jos joku mies ei naista halua koska tämä toimii jotenkin miehen omaa moraalia vastaan niin fine, ei tarvitse haluta. Mutta ei voi myöskään tuomita (kaikkia) naisia sen vuoksi että he tekevät omat valintansa. Naisilla ei ole mitään velvollisuutta toimia kenen tahansa miehen hyväksi.
Täällä aika monet puhuvat naisista kuin esineistä, pilluina tms. Miksi sellaiselle miehelle edes toivoisi onnea naisten kanssa?no tuota, nainen nimenomaan antaa pillua niille miehille,jotka käsittelevät naisen pilluna.
- Jaahasjaahasjaah
11+1 kirjoitti:
Täällä aika monet puhuvat naisista kuin esineistä, pilluina tms. Miksi sellaiselle miehelle edes toivoisi onnea naisten kanssa?Eli naisia ei saa millään tavalla arvostella? Kyllä minä ainakin olen sitä mieltä, että jotkut miehet ja jotkut naiset ovat paskoja tyyppejä. En myöskään hyväksy kaikkea mitä ihmiset tekevät. Miten asia muuttuu sillä että hyssyttelen asiaa? Kyllä k-päälle saa mielestäni sanoa että se on k-pää. Muutenhan se voi jopa luulla, että kaikki pitävät siitä.
Etkö muka koskaan itse pidä jotain miestä idioottina, typeränä, sikana, p*skana ihmisenä tai huonona miehenä? Aika moni nainen miehiä noin nimittelee. Pitäisikö vain naisten olla jotenkin kaiken kritiikin yläpuolella? 11+1 kirjoitti:
Täällä aika monet puhuvat naisista kuin esineistä, pilluina tms. Miksi sellaiselle miehelle edes toivoisi onnea naisten kanssa?Ei täällä nyt kuitenkaan minun nähdäkseni kovin montaa lutkittelijaa ole, ja niistäkin muutamista varmaan osa samoja. Suurin osa miehistäkin kirjoittelee ihan asiallisen sävyyn. Hiukan ihmetyttää, että miten näinkin usein tapahtuu, että joku tälle palstalle satunnaisesti eksynyt nainen onnistuu lukemaan vain ja ainoastaan nuo höyrypäiden vihapuheet ja ottamaan ne kaikki vieläpä itseensä kohdistuvana henkilökohtaisena loukkauksena. Minua kun tuo pullamiehen ja kumppaneiden vaahtoaminen lähinnä vain naurattaa.
Jaahasjaahasjaah kirjoitti:
Eli naisia ei saa millään tavalla arvostella? Kyllä minä ainakin olen sitä mieltä, että jotkut miehet ja jotkut naiset ovat paskoja tyyppejä. En myöskään hyväksy kaikkea mitä ihmiset tekevät. Miten asia muuttuu sillä että hyssyttelen asiaa? Kyllä k-päälle saa mielestäni sanoa että se on k-pää. Muutenhan se voi jopa luulla, että kaikki pitävät siitä.
Etkö muka koskaan itse pidä jotain miestä idioottina, typeränä, sikana, p*skana ihmisenä tai huonona miehenä? Aika moni nainen miehiä noin nimittelee. Pitäisikö vain naisten olla jotenkin kaiken kritiikin yläpuolella?Saa arvostella sekä miehiä että naisia, jos nyt joillakin on siihen niin suuri tarve.
Mutta kysymys on siitä, onko oikein arvostella kaikkia naisia, niputtaa kaikki naiset yhteen ryhmään joidenkin naisten toiminnan perusteella.
Eli jos joku nainen on sinun mielestäsi kusipää, niin sitten tulisit tänne ja ilmoittaisit, että naiset ovat kusipäitä. Tästä on kyse ja tätä yleistämistä tehdään täällä paljon.
Kusipääksi haukkuminen on sitten pikkujuttu verrattuna naisten haukkumista täällä jatkuvasti mm. huoriksi, lutkiksi, kiimavituiksi, reikäolioiksi, kivitettäviksi, keitettäviksi elävältä, eläimiksi jne.
Mieti miltä tuntuisi lukea tämänkaltaista kuvausta oman sukupuolesi edustajista?
Minä olen yksilö ja vastaan vain ja ainoastaan omista tekemisistäni ja käyttäytymisestäni ihan kuten kaikki muutkin palstan naiset.
Ihan vain tiedoksi teille kaikille "naiset on sitä ja tätä"-yleistäjille.- ne on ATN:iä
stellaria81 kirjoitti:
Ei täällä nyt kuitenkaan minun nähdäkseni kovin montaa lutkittelijaa ole, ja niistäkin muutamista varmaan osa samoja. Suurin osa miehistäkin kirjoittelee ihan asiallisen sävyyn. Hiukan ihmetyttää, että miten näinkin usein tapahtuu, että joku tälle palstalle satunnaisesti eksynyt nainen onnistuu lukemaan vain ja ainoastaan nuo höyrypäiden vihapuheet ja ottamaan ne kaikki vieläpä itseensä kohdistuvana henkilökohtaisena loukkauksena. Minua kun tuo pullamiehen ja kumppaneiden vaahtoaminen lähinnä vain naurattaa.
lukevat kirjoituksista sen mitä löytävät ja tietävät itse itsestään ja siksi loukkaantuvat,kun luulevat tulleensa paljastetuiksi tässä yhteisössä.
- Kympin Nainen
stellaria81 kirjoitti:
Ei täällä nyt kuitenkaan minun nähdäkseni kovin montaa lutkittelijaa ole, ja niistäkin muutamista varmaan osa samoja. Suurin osa miehistäkin kirjoittelee ihan asiallisen sävyyn. Hiukan ihmetyttää, että miten näinkin usein tapahtuu, että joku tälle palstalle satunnaisesti eksynyt nainen onnistuu lukemaan vain ja ainoastaan nuo höyrypäiden vihapuheet ja ottamaan ne kaikki vieläpä itseensä kohdistuvana henkilökohtaisena loukkauksena. Minua kun tuo pullamiehen ja kumppaneiden vaahtoaminen lähinnä vain naurattaa.
Mistä tiedät,
1) montako lutkittelijaa täällä on? (ja vaikka heitä olisikin vain muutama, niin tuotteliaita ovat);
2) että tuo 11 1 on satunnaisesti palstalle eksynyt tai
3) että on ottanut vihapuheet henkilökohtaisena loukkauksena?
Minä en tuosta 11 1 kirjoituksesta lukenut mitään henkilökohtaista, toisin kuin sinun viestistäsi. - vitosen mies (20cm)
Kympin Nainen kirjoitti:
Mistä tiedät,
1) montako lutkittelijaa täällä on? (ja vaikka heitä olisikin vain muutama, niin tuotteliaita ovat);
Minä en tuosta 11 1 kirjoituksesta lukenut mitään henkilökohtaista, toisin kuin sinun viestistäsi.Mistä tiedät,
1) montako lutkaa täällä on oikeasti?
2) että 11 1 ei ole katkera ATN tai
3) että miksi joku voisi olla niin tyhmä, että pitää tälläistä keskustelu vihapuheena (=joka on vasemmistohyysärifemakoiden keksimä speudokäsite mamutuksen edistämiseksi) - Kympin Nainen
vitosen mies (20cm) kirjoitti:
Mistä tiedät,
1) montako lutkaa täällä on oikeasti?
2) että 11 1 ei ole katkera ATN tai
3) että miksi joku voisi olla niin tyhmä, että pitää tälläistä keskustelu vihapuheena (=joka on vasemmistohyysärifemakoiden keksimä speudokäsite mamutuksen edistämiseksi)En tiedäkään vastauksia yhteenkään kysymyksistäsi, siksi minä en olekaan tässä johtopäätöksiä tehnyt. Stellaria puolestaan teki, siksi ihmettelin, että millä perustein.
- vitosen mies (20cm)
Kympin Nainen kirjoitti:
En tiedäkään vastauksia yhteenkään kysymyksistäsi, siksi minä en olekaan tässä johtopäätöksiä tehnyt. Stellaria puolestaan teki, siksi ihmettelin, että millä perustein.
Samoin.Jätämme tämän teidän ATN tyttösten keskinäiseksi nuolemiseksi.
Kympin Nainen kirjoitti:
Mistä tiedät,
Minä en tuosta 11 1 kirjoituksesta lukenut mitään henkilökohtaista, toisin kuin sinun viestistäsi.Jaahas, olen näköjään taas eri mieltä kaikkien muiden palstan naisten kanssa, mutta ei se mitään. Selitetäänpäs sitten:
1) lukumäärää en ole arvaillut, mutta ainakin minun silmiini osuu paljon enemmän asiallisia viestejä kuin lutkitteluja, johtuen toki varmasti osaksi siitäkin etten edes avaa ketjua joka näyttää siltä ettei sisältö minua kauheasti kiinnostaisi. Tuotteliaita toki nämä muutamatkin ovat, mutta suon sen heille jos se naisettomuusahdistustaan helpottaa.
2)&3) En varsinaisesti tarkoittanut juuri tuota 11 1-kirjoittajaa, vaan ylipäätään tällä palstalla toistuvasti esiintyvää kummallista kitinää siitä, että koko palsta pitäisi sulkea siitä syystä että jotakuta ei huvita sitä lukea. Näiden mielipiteiden esittäjät vaikuttavat minun näkökulmastani juuri joko satunnaisilta surffaajilta, jotka ovat kauhistuneet luettuaan muutamia noista pikkupoikain kiukunpurkauksista, eivätkä ole huomanneet, että täällä on paljon järkevää ja hauskaakin keskustelua, tai sitten ihmisiltä jotka ovat jostain syystä kokeneet viestit henkilökohtaisesti loukkaavina. Väärässäkin toki voin olla, mutta tämä on minun näkemykseni.
Kuitenkin sananvapauden rajoittaminen on mielestäni sen verran vakava asia, ettei siihen ihan pikkujuttujen takia (jollaisia tämän palstan jutut ainakin minun silmissäni ovat) pitäisi mennä.ne on ATN:iä kirjoitti:
lukevat kirjoituksista sen mitä löytävät ja tietävät itse itsestään ja siksi loukkaantuvat,kun luulevat tulleensa paljastetuiksi tässä yhteisössä.
No hei taas!
Minä tiedän mikä minä olen ja tiedän itseni. Sinä taas et_tiedä_minusta_yhtään_mitään. Luulo ei ole tiedon väärti.
Minua ärsyttää yleistäminen. Voit lukea sitä koskevan viestini tuolta ylempää.
102. kerran: olen neitsyt. Totuudessa ei ole mitään paljastettavaa.
Ai niin. Vielä tämä. ATN=ATN=ATN- ne on ATN:iä
femnerd kirjoitti:
No hei taas!
Minä tiedän mikä minä olen ja tiedän itseni. Sinä taas et_tiedä_minusta_yhtään_mitään. Luulo ei ole tiedon väärti.
Minua ärsyttää yleistäminen. Voit lukea sitä koskevan viestini tuolta ylempää.
102. kerran: olen neitsyt. Totuudessa ei ole mitään paljastettavaa.
Ai niin. Vielä tämä. ATN=ATN=ATN-ylipainoinen
-tatuoitu
-ja lääkityksessä
=ATN stellaria81 kirjoitti:
Jaahas, olen näköjään taas eri mieltä kaikkien muiden palstan naisten kanssa, mutta ei se mitään. Selitetäänpäs sitten:
1) lukumäärää en ole arvaillut, mutta ainakin minun silmiini osuu paljon enemmän asiallisia viestejä kuin lutkitteluja, johtuen toki varmasti osaksi siitäkin etten edes avaa ketjua joka näyttää siltä ettei sisältö minua kauheasti kiinnostaisi. Tuotteliaita toki nämä muutamatkin ovat, mutta suon sen heille jos se naisettomuusahdistustaan helpottaa.
2)&3) En varsinaisesti tarkoittanut juuri tuota 11 1-kirjoittajaa, vaan ylipäätään tällä palstalla toistuvasti esiintyvää kummallista kitinää siitä, että koko palsta pitäisi sulkea siitä syystä että jotakuta ei huvita sitä lukea. Näiden mielipiteiden esittäjät vaikuttavat minun näkökulmastani juuri joko satunnaisilta surffaajilta, jotka ovat kauhistuneet luettuaan muutamia noista pikkupoikain kiukunpurkauksista, eivätkä ole huomanneet, että täällä on paljon järkevää ja hauskaakin keskustelua, tai sitten ihmisiltä jotka ovat jostain syystä kokeneet viestit henkilökohtaisesti loukkaavina. Väärässäkin toki voin olla, mutta tämä on minun näkemykseni.
Kuitenkin sananvapauden rajoittaminen on mielestäni sen verran vakava asia, ettei siihen ihan pikkujuttujen takia (jollaisia tämän palstan jutut ainakin minun silmissäni ovat) pitäisi mennä.En puuttuu muihin kohtiin kuin tuohon "jotka ovat jostain syystä kokeneet viestit henkilökohtaisesti loukkaavina."
Olen tämän tuolla ylempänä jo selittänyt. Mutta laitetaan se nyt taas.
"Mutta kysymys on siitä, onko oikein arvostella kaikkia naisia, niputtaa kaikki naiset yhteen ryhmään joidenkin naisten toiminnan perusteella.
Eli jos joku nainen on sinun mielestäsi kusipää, niin sitten tulisit tänne ja ilmoittaisit, että naiset ovat kusipäitä. Tästä on kyse ja tätä yleistämistä tehdään täällä paljon.
Kusipääksi haukkuminen on sitten pikkujuttu verrattuna naisten haukkumista täällä jatkuvasti mm. huoriksi, lutkiksi, kiimavituiksi, reikäolioiksi, kivitettäviksi, keitettäviksi elävältä, eläimiksi jne.
Mieti miltä tuntuisi lukea tämänkaltaista kuvausta oman sukupuolesi edustajista?
Minä olen yksilö ja vastaan vain ja ainoastaan omista tekemisistäni ja käyttäytymisestäni ihan kuten kaikki muutkin palstan naiset."
En ota tuosta itseeni, mutta yleistämistä en ymmärrä.
Ja kyllä minä tiedän, että näitä puhtaasti vihaketjuja ei pitäisi edes avata saati lukea. Mutta mutta, kyse on nyt ollut moderoinnin puuttumisesta joten ihan kaikki on mennyt läpi. Pöyristyttävää tekstiä, puhdasta vihaa.
Joku näitä kuitenkin lukee ja mahdollisesti samaistuu ja ottaa mallia. Saatat ajatella, että entä sitten? Tämän maailman ulkopuolella on se oikea maailma, mutta jos suurin osa ajasta kuluu täällä niin mikä on silloin vaikutus ajatusmaailmaan ja sen ilmenemiseen oikeassa elämässä varsinkin jos vihaa on ollut padottuna jo kauan.- sinulla viiraa
femnerd kirjoitti:
En puuttuu muihin kohtiin kuin tuohon "jotka ovat jostain syystä kokeneet viestit henkilökohtaisesti loukkaavina."
"Mutta kysymys on siitä, onko oikein arvostella kaikkia naisia, niputtaa kaikki naiset yhteen ryhmään joidenkin naisten toiminnan perusteella.
Minä olen yksilö ja vastaan vain ja ainoastaan omista tekemisistäni ja käyttäytymisestäni ihan kuten kaikki muutkin palstan naiset."
Ja kyllä minä tiedän, että näitä puhtaasti vihaketjuja ei pitäisi edes avata saati lukea. Mutta mutta, kyse on nyt ollut moderoinnin puuttumisesta joten ihan kaikki on mennyt läpi. Pöyristyttävää tekstiä, puhdasta vihaa.
Joku näitä kuitenkin lukee ja mahdollisesti samaistuu ja ottaa mallia. Saatat ajatella, että entä sitten? Tämän maailman ulkopuolella on se oikea maailma, mutta jos suurin osa ajasta kuluu täällä niin mikä on silloin vaikutus ajatusmaailmaan ja sen ilmenemiseen oikeassa elämässä varsinkin jos vihaa on ollut padottuna jo kauan.Miksi luet näitä juttuja, jos kerran skitso pääsi ei kestä totuutta. Otappa nyt vähän lääkettä purkista ja katso vaikkat ekstitv:tä.
ne on ATN:iä kirjoitti:
-ylipainoinen
-tatuoitu
-ja lääkityksessä
=ATNKaksi kolmesta, ei ole tatuointeja.
Mutta miksi ATN olisi juuri ylipainoinen ja lääkityksessä? Onhan AT-miehiä, jotka eivät täytä noita kriteereitä.
Ja mikä minä olin silloin, kun yksikään noista kolmesta ei pitänyt kohdallani paikkaansa?- ne on ATN:iä
femnerd kirjoitti:
Kaksi kolmesta, ei ole tatuointeja.
Mutta miksi ATN olisi juuri ylipainoinen ja lääkityksessä? Onhan AT-miehiä, jotka eivät täytä noita kriteereitä.
Ja mikä minä olin silloin, kun yksikään noista kolmesta ei pitänyt kohdallani paikkaansa?olit nuori ja kaunis, enää et ole.
sinulla viiraa kirjoitti:
Miksi luet näitä juttuja, jos kerran skitso pääsi ei kestä totuutta. Otappa nyt vähän lääkettä purkista ja katso vaikkat ekstitv:tä.
Miten niin ei kestä? Enimmäkseen minä nauran. Meno mennyt överiksi moderoinnin poistuttua kokonaan.
En ole skitsofreeni. Et tiedä taudinmäärityksen kriteerejä, ihan tuolla ei kyllä tautiluokitusta saa.
Ja kun en ole skitsofreeni niin ei ole sitä lääkitystäkään mitä ottaa.
Minä en katso telkkua, ehkä siksi en tiedä mikä on ekstitv :-D- sinulla viiraa
femnerd kirjoitti:
Miten niin ei kestä? Enimmäkseen minä nauran. Meno mennyt överiksi moderoinnin poistuttua kokonaan.
En ole skitsofreeni. Et tiedä taudinmäärityksen kriteerejä, ihan tuolla ei kyllä tautiluokitusta saa.
Ja kun en ole skitsofreeni niin ei ole sitä lääkitystäkään mitä ottaa.
Minä en katso telkkua, ehkä siksi en tiedä mikä on ekstitv :-Donkohan sinulla vielä jokin uskonnollinenkin päähän pinttynyt käsitys elosta.Sukupuolitauti?
ne on ATN:iä kirjoitti:
olit nuori ja kaunis, enää et ole.
Kaunis en ole ollut koskaan ja olen aina näyttänyt huomattavasti ikääni nuoremmalta.
Mutta olin silti silloinkin ATN, se ei muutu tässä miksikään!femnerd kirjoitti:
Kaunis en ole ollut koskaan ja olen aina näyttänyt huomattavasti ikääni nuoremmalta.
Mutta olin silti silloinkin ATN, se ei muutu tässä miksikään!Ja nyt tämä ikuinen ATN poistuu perjantain viettoon!
Hyvää viikonloppua sinulle palstakamuni Kympin Nainen! :-)- Kympin Nainen
stellaria81 kirjoitti:
Jaahas, olen näköjään taas eri mieltä kaikkien muiden palstan naisten kanssa, mutta ei se mitään. Selitetäänpäs sitten:
Kuitenkin sananvapauden rajoittaminen on mielestäni sen verran vakava asia, ettei siihen ihan pikkujuttujen takia (jollaisia tämän palstan jutut ainakin minun silmissäni ovat) pitäisi mennä.En osaa sanoa ”kaikista muista” naisista, mutta meidän kahden tulkinnat (tämän threadin edellisten kirjoittajien tekstejä koskien) taisi tässä erota.
Kun kirjoitit ”Ei täällä nyt kuitenkaan minun nähdäkseni kovin montaa lutkittelijaa ole, ja niistäkin muutamista varmaan osa samoja.” se ainakin minusta vaikutti arviolta määrästä ja (noihin 2&3 liittyen): koska vastasit tuolle 11 1:lle niin luulin, että vastauksesi oli nimenomaan hänelle osoitettu. (Ehkä kommenttiasi nyt enemmän avattuasi sen olisikin pitänyt olla pääkeskustelussa, eikä tässä alathreadissä?)
Mutta joo, sananvapaudesta (ja palstan sulkemispuheista) olen kanssasi täysin samaa mieltä. Ei minua(kaan) lutkittelu hetkauta (jossei kyllä nauratakaan, ehkä joskus jopa säälittää loputon samasta asiasta jankkaaminen), mutta silloin kun rikosnimikkeet täyttyvät, niin sensuuri on mielestäni paikallaan. - Kympin Nainen
femnerd kirjoitti:
Ja nyt tämä ikuinen ATN poistuu perjantain viettoon!
Hyvää viikonloppua sinulle palstakamuni Kympin Nainen! :-)Kiitos samoin, viikonloppuja! :)
sinulla viiraa kirjoitti:
onkohan sinulla vielä jokin uskonnollinenkin päähän pinttynyt käsitys elosta.Sukupuolitauti?
Piti lähteä juhlimaan, mutta kerta kiellon päälle!
1) Olen ateisti. Elämässä on muutakin kuin telkun tuijotus ja tämä palsta.
ja nyt alkaa mennä jo hermot. Siis... 103. kerran!!
2) Olen neitsyt!
3) Minulla on huumorintajua, joka on itseironista, ilkikurista, mustaa ja välillä ilkeääkin. Tosi on.
Yleensä palstan pöljäilyt naurattaa, nyt alkuvuodesta mennyt överiksi ja paljon.
Älä huoli, kunhan meno taas täällä normalisoituu, niin sitten minua vaan naurattaa :-D
Ja taidan jättää palstailua vähemmäksi ihan muutenkin, käyn vain kurkkailemassa aika ajoin.- hyi helvetti
femnerd kirjoitti:
Piti lähteä juhlimaan, mutta kerta kiellon päälle!
1) Olen ateisti. Elämässä on muutakin kuin telkun tuijotus ja tämä palsta.
ja nyt alkaa mennä jo hermot. Siis... 103. kerran!!
2) Olen neitsyt!
3) Minulla on huumorintajua, joka on itseironista, ilkikurista, mustaa ja välillä ilkeääkin. Tosi on.
Yleensä palstan pöljäilyt naurattaa, nyt alkuvuodesta mennyt överiksi ja paljon.
Älä huoli, kunhan meno taas täällä normalisoituu, niin sitten minua vaan naurattaa :-D
Ja taidan jättää palstailua vähemmäksi ihan muutenkin, käyn vain kurkkailemassa aika ajoin.Ateismi on sairasta.
- kuuleppa
Kympin Nainen kirjoitti:
En osaa sanoa ”kaikista muista” naisista, mutta meidän kahden tulkinnat (tämän threadin edellisten kirjoittajien tekstejä koskien) taisi tässä erota.
Kun kirjoitit ”Ei täällä nyt kuitenkaan minun nähdäkseni kovin montaa lutkittelijaa ole, ja niistäkin muutamista varmaan osa samoja.” se ainakin minusta vaikutti arviolta määrästä ja (noihin 2&3 liittyen): koska vastasit tuolle 11 1:lle niin luulin, että vastauksesi oli nimenomaan hänelle osoitettu. (Ehkä kommenttiasi nyt enemmän avattuasi sen olisikin pitänyt olla pääkeskustelussa, eikä tässä alathreadissä?)
Mutta joo, sananvapaudesta (ja palstan sulkemispuheista) olen kanssasi täysin samaa mieltä. Ei minua(kaan) lutkittelu hetkauta (jossei kyllä nauratakaan, ehkä joskus jopa säälittää loputon samasta asiasta jankkaaminen), mutta silloin kun rikosnimikkeet täyttyvät, niin sensuuri on mielestäni paikallaan.paras, että koko suom24 ja sen lumppu femakko meno loppuu. Ei tätä horojen paska läppää kestä kukaan.
femnerd kirjoitti:
En puuttuu muihin kohtiin kuin tuohon "jotka ovat jostain syystä kokeneet viestit henkilökohtaisesti loukkaavina."
Joku näitä kuitenkin lukee ja mahdollisesti samaistuu ja ottaa mallia. Saatat ajatella, että entä sitten? Tämän maailman ulkopuolella on se oikea maailma, mutta jos suurin osa ajasta kuluu täällä niin mikä on silloin vaikutus ajatusmaailmaan ja sen ilmenemiseen oikeassa elämässä varsinkin jos vihaa on ollut padottuna jo kauan.No näköjäänsä vähän ihmisestä kiinni, että miten nuo tulkitsee. Minusta asiayhteys pitää sisällään sen, keitä naisia noissa viesteissä tarkoitetaan. Tekstin luettavuus kärsisi, jos joka kohdassa sanan ”naiset” perässä olisi tarkoin spesifioitu, että keitä/millä tavoin käyttäytyviä naisia täsmällisesti ottaen tarkoitetaan. Lukeahan tuota jankkaamista ei aina jaksa, mutta kyllä minusta silti jokaisella on oikeus mielipiteensä tuoda tällä palstalla julki.
- suomihuora=15nussima
Palstan kurpat voisivat etsiä sen miehen jos kerran kysyntää riittää ja palstan aisurit ovat väärässä.
Älkää aina meitä kilttejä ja romanttisia ATM-aisureita syyttäkö omista ongelmistanne.- Naisasialuuseri.
Säkin lahopää voisit postata sinne kuvan jossa sä harrastat ryhmäseksiä kaikkien niiden naistesi kanssa.
Laita se missä sä olet polvillas, musta huppu päässä ja sä imet niitä naisia.
Kyllähän kunnon sonni haluaa tulla nähdyksi.
Niinpä.. Jotenkin se vain näkyy millaiset ihmiset tällaisille palstoille kirjoittelee.. Ja se näkyy noilla muillakin palstoilla kuten esim.Tunteet-palstoilla (Ikävä, Järki ja tunteet ja Ihastuminen). Lähinnä mielenterveysongelmaiset ja sellaiset joilla tuntuu olevan ongelmia itsensä kanssa. On olemassa muitakin tapoja purkaa omaa pahaa oloa ja turhautumistaan.. Mut joillakin se tuntuu ilmenevän kaikenlaisina rääpimiskirjoituksina näille palstoille. En tiedä.. Itse olen kuitenkin vähentänyt näiden sivujen lueskelua aika radikaalistikin.. Ja ihan hyvä niin. Parempi mieli säilyy koko päivän ajan..
Mukavaa päivää, ilman palstoja.. :)
t. joku sinkkunainen (joka ei etsi seuraa.. tämä sinkkuna oleminen tuntuu ihan hyvältä.. miehiä en tarvitse elämääni missään muodossa, en edes kaveriksi)- ...........
On sinullakin mielenterveysongelmia, jos vihaat miehiä noin paljon.
Siitäkin huolimatta et tuli sellainen tunne tässä kaupungissa asuessa et parempi kun olisin kuollut sen pahoinpitelyn seurauksena kun minut yritettiin tappaa. No ei se kaukana ollutkaan.. Jotkut tyypit tekivät elämästäni yhtä h*lvettiä sen jälkeen kun muutin tähän kaupunkiin.
Mutta.. Se siitä.. Minua ei saisi mikään mahti tässä maailmassa lähtemään esim. yöelämään ikikuuna päivänä (ainakaan tässä kaupungissa).
- 8+5
Mitäs sitten suljetaan seuraavaksi, kun tän palstan ihmiset siirtyy seuraavalle palstan osiolle? Sitten voisi samantien sulkea koko forumit kokonaan ja varmaan chatin seuraavaksi?
- Pahani Julmu
Eikö tuossa hiljattain kirjoitettu hesarissa tai jossain, että internet tekee kuolemaa.
Johtuuko siitä että atm:t ovat levittäytymässä joka foorumiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472985
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222425- 222298
- 342263
- 281931
- 331678
- 381599
- 761598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161506- 301405