Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Jaahas, olen näköjään taas eri mieltä kaikkien muiden palstan naisten kanssa, mutta ei se mitään. Selitetäänpäs sitten:

1) lukumäärää en ole arvaillut, mutta ainakin minun silmiini osuu paljon enemmän asiallisia viestejä kuin lutkitteluja, johtuen toki varmasti osaksi siitäkin etten edes avaa ketjua joka näyttää siltä ettei sisältö minua kauheasti kiinnostaisi. Tuotteliaita toki nämä muutamatkin ovat, mutta suon sen heille jos se naisettomuusahdistustaan helpottaa.

2)&3) En varsinaisesti tarkoittanut juuri tuota 11+1-kirjoittajaa, vaan ylipäätään tällä palstalla toistuvasti esiintyvää kummallista kitinää siitä, että koko palsta pitäisi sulkea siitä syystä että jotakuta ei huvita sitä lukea. Näiden mielipiteiden esittäjät vaikuttavat minun näkökulmastani juuri joko satunnaisilta surffaajilta, jotka ovat kauhistuneet luettuaan muutamia noista pikkupoikain kiukunpurkauksista, eivätkä ole huomanneet, että täällä on paljon järkevää ja hauskaakin keskustelua, tai sitten ihmisiltä jotka ovat jostain syystä kokeneet viestit henkilökohtaisesti loukkaavina. Väärässäkin toki voin olla, mutta tämä on minun näkemykseni.

Kuitenkin sananvapauden rajoittaminen on mielestäni sen verran vakava asia, ettei siihen ihan pikkujuttujen takia (jollaisia tämän palstan jutut ainakin minun silmissäni ovat) pitäisi mennä.
  2. *kauan
  3. Tarkoitan, etten oikeasti ole koskaan tarkoittanut noilla vinoiluviesteilläni mitään pahaa, vaan huumorista on ollut kysymys. Tietystihän tämä on aina vähän vaarallisilla vesillä liikkumista, sillä varsinkin nettikirjoittelussa voi joku toinen ymmärtää asiat eri tavoin. En jatkaisi vinoilua, jos huomaisin, ettei kohde ymmärrä huumoriani ja aiheuttaisin hänelle pahaa mieltä. Varmahan en voi olla, mitä mieltä darkkis itse on kirjoituksistani ollut, mutta toivottavasti ymmärtää sen pelkäksi hyväntahtoiseksi naljailuksi. Toki täällä välillä on ollut myös semmoisia aidosti ilkeään sävyyn kirjoitettuja viestejä, mutta minussa ne ainakin herättää enempi antipatiaa niiden kirjoittajaa kuin kohdetta kohtaan.