Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jaahas, olen näköjään taas eri mieltä kaikkien muiden palstan naisten kanssa, mutta ei se mitään. Selitetäänpäs sitten:
1) lukumäärää en ole arvaillut, mutta ainakin minun silmiini osuu paljon enemmän asiallisia viestejä kuin lutkitteluja, johtuen toki varmasti osaksi siitäkin etten edes avaa ketjua joka näyttää siltä ettei sisältö minua kauheasti kiinnostaisi. Tuotteliaita toki nämä muutamatkin ovat, mutta suon sen heille jos se naisettomuusahdistustaan helpottaa.
2)&3) En varsinaisesti tarkoittanut juuri tuota 11+1-kirjoittajaa, vaan ylipäätään tällä palstalla toistuvasti esiintyvää kummallista kitinää siitä, että koko palsta pitäisi sulkea siitä syystä että jotakuta ei huvita sitä lukea. Näiden mielipiteiden esittäjät vaikuttavat minun näkökulmastani juuri joko satunnaisilta surffaajilta, jotka ovat kauhistuneet luettuaan muutamia noista pikkupoikain kiukunpurkauksista, eivätkä ole huomanneet, että täällä on paljon järkevää ja hauskaakin keskustelua, tai sitten ihmisiltä jotka ovat jostain syystä kokeneet viestit henkilökohtaisesti loukkaavina. Väärässäkin toki voin olla, mutta tämä on minun näkemykseni.
Kuitenkin sananvapauden rajoittaminen on mielestäni sen verran vakava asia, ettei siihen ihan pikkujuttujen takia (jollaisia tämän palstan jutut ainakin minun silmissäni ovat) pitäisi mennä.
24.01.2014 15:38
No en minä nyt vielä ole aikeissa heittää kirvestä kaivoon, eli eihän tuo mahdottomalta tunnu. Mutta töitä kyllä pitäisi ruveta tekemään asian suhteen paljon enemmän kuin mitä tähän asti. Itsestään se ei tule minulle tapahtumaan.
24.01.2014 14:08
Ei täällä nyt kuitenkaan minun nähdäkseni kovin montaa lutkittelijaa ole, ja niistäkin muutamista varmaan osa samoja. Suurin osa miehistäkin kirjoittelee ihan asiallisen sävyyn. Hiukan ihmetyttää, että miten näinkin usein tapahtuu, että joku tälle palstalle satunnaisesti eksynyt nainen onnistuu lukemaan vain ja ainoastaan nuo höyrypäiden vihapuheet ja ottamaan ne kaikki vieläpä itseensä kohdistuvana henkilökohtaisena loukkauksena. Minua kun tuo pullamiehen ja kumppaneiden vaahtoaminen lähinnä vain naurattaa.
24.01.2014 14:01
No enpä ole koskaan sakkoja mistään saanut. Minkälainen idiootti pitää ihmisen olla jos niitä onnistuu saamaan ihan useamman kerran?
24.01.2014 13:47
Mistä moinen kammo nimenomaan palstalta alkanutta suhdetta kohtaan? Luottamuspulako iskee, kun eihän täällä voi ikinä tietää kuka on aito ja kuka feikki?
22.01.2014 20:34
No kyllä minun nähdäkseni on parempi tehdä niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. Olisitko tällä hetkellä jollain tavalla onnellisempi jos olisit mennyt sinne armeijaan ihan vain siksi kun muutkin menivät?
Jos minä olisin mies, niin en menisi armeijaan, syynä ihan vain pasifismin kannatus. Totaalikieltäytyminen olisi tavallaan kaikista selkein kannanotto asiaan, mutta siitä tietysti voi seurata muita hankaluuksia.
22.01.2014 20:17
Yritän omaksua tätä palstalla naisille annettua pahiksen roolia. Aina ei onnistu täysin uskottavasti. :)
22.01.2014 20:02
Tuota minäkin olen ajatellut, että tällaisessa foorumiympäristössä olisi helpompi tuoda sitä persoonaansa esiin ilman että ulkoset tekijät ovat asioita sotkemassa. Lisäksi täällä sentään pääsee puheisiin vastakkaisen sukupuolen sinkkujen kanssa, mitä ei tuolla reaalimaailmassa monillekaan juuri tapahdu.
Liian optimistinenkaan ei toki kannata olla, sillä kyllähän suhteen aloittamiseksi pitäisi myös niiden ulkonäöllisten juttujen natsata. Ja lisäksi voi olla, että tällaisessa anonyymissä keskustelussa on vähän erilainen kuin mitä sitten livenä, tai jopa privakeskustelussa oman nimensä ja naamansa kanssa tulee oltua. Kai siinä vähän jotain suojamuuria tulee pystytettyä, kun tunnistettavana henkilönä esiintyy. Itsekin olen parin palstamiehen kanssa yrittänyt kirjoitella, mutta luultavasti tuontyyppisistä syistä sitten tyssäsi se homma aika lyhyeen.
Mutta en minä nyt silti aivan idioottina ajatuksena pidä sitä, että täällä hyvin juttuun tulevat ihmiset privana keskustelisivatkin ja kuvia vaihtaisivat. Eihän sitä tiedä, vaikka synkkaisikin ja jopa asuisivatkin juuri sopivan lähellä/kaukana toisistaan. Ei siinä yrityksessä nyt niin kauheasti menetä, kunhan vain molemmat osapuolet ovat rehellisellä asialla liikkeellä ja ymmärtävät olla hienotunteisia, vaikka ei se toinen sitten livenä niin nappaiskaan.
22.01.2014 20:01
Luuleeko ne, että menee reikä tukkoon tai jotakin? No ei se mene.
22.01.2014 00:37
*kauan
22.01.2014 00:31
Minkähän himputin takia sen tarttee olla niin. Eikö miehillekään kelpaa nainen joka on ollut kauna sinkkuna. :(
22.01.2014 00:31
Häh, siis mainostaa sitä, että saako seksiä (muutenkin) ennen kuin alkaa baarissa juttelemaan jollekin henkilölle?
Siis tyyliin: ”Olipas hyvä pano tuolla vessassa yhden naisen kanssa, kun äsken kävin. Oon muuten pannut jo kolme kertaa tänään, joka kerta eri naista. Ja eiköhän tässä vielä muutaman kerran pukille päästä vielä ennen aamua. Oletko muuten yksin täällä? Saisinko istuutua tähän pöytääsi?”
21.01.2014 22:53
No eikös sanalla ”seksikumppani” nyt ole jo jokin merkitys, joka hieman eroaa ”seurustelukumppanin” merkityksestä.
Mutta minkähän takia nekin, jotka harrastaa pelkkiä panosuhteita eivät useinkaan tuo sitä kauhean selkeäsanaisesti esiin, vaan puhuvat seksikumppanin sijaan mielummin tyttö/poikaystävästä?
21.01.2014 22:37
Ehkäpä samasta syystä kuin me muutkaan emme jätä palstaa.
21.01.2014 22:10
Häh, siis onko miehet niin daijuja, etteivät huomaa jos naisella josta ovat kiinnostuneita on sormus nimettömässä? Silloin on kyllä melkein miehen oma moka jos erehtyy tarjoamaan naiselle kahvit eikä saakaan pillua, niin kuin oli kuvitellut.
Mutta asiaan palatakseni, tuo että jotenkin ohimennen mainitsee jotain kumppanistaan vaikuttaisi parhaalta tavalta toimia, oli sitten kumpaa sukupuolta tahansa.
21.01.2014 22:03
Olet varsinainen sankariätmi. :)
Mutta muista toki, että täällä palstalla on myös meitä ilkeitä kurppia teitä ätmejä nokkimassa. Sitten saattaa itkettää vielä pahemmin.
21.01.2014 21:54
Pahoittelen. Unohdin hetkeksi kurppien lajityypillisen käyttäytymisen, eli kilttien ätmien nokkimisen.
21.01.2014 14:26
Väittäisin edelleen, että kyllä tuollaisia naisia on olemassa, mutta ei vaan ihan mahdottoman paljon. Ja niilläkin yksinäisillä naisilla, jotka tuon ilmon näkee, voi olla korkea kynnys ottaa yhteyttä yhteenkään mieheen, kun voivat ajatella, etteivät kelpaisikaan.
Minusta ilmolle pitäisi vain saada enemmän lukijoita sopivasta kohderyhmästä, tällä palstalla kun ei välttämättä kauhean paljon naisia ole. Nettitreffit on yksi vaihtoehto, mutta miesten ja naisten lukumäärien suhteen ollessa mitä on, ei sielläkään voi olettaa, että naiset ottaisivat oma-alotteisesti yhteyttä, vaan pitäisi miehen laitella niitä aloitusviestejä jokaiselle vähänkin kiinnostavalle naiselle, ja mielellään myös niille vähemmän kiinnostaville, sillä pelkän profiilin perusteella tullut vaikutelma voi olla pahasti pielessä, suuntaan tai toiseen. Varmasti siinä joutuu pakkeja ottamaan vastaan, mutta jospa se joku kerta vielä tärppäisi.
20.01.2014 19:15
Onko lukutaidossasi jotain vikaa? Täällä on paljon myös asiallista keskustelua. Etkö mitenkään voi pysyä täältä poissa tai vaikka sulkea koko helvetin tietokonetta jos noin vituttaa.
20.01.2014 17:47
Tarkoitan, etten oikeasti ole koskaan tarkoittanut noilla vinoiluviesteilläni mitään pahaa, vaan huumorista on ollut kysymys. Tietystihän tämä on aina vähän vaarallisilla vesillä liikkumista, sillä varsinkin nettikirjoittelussa voi joku toinen ymmärtää asiat eri tavoin. En jatkaisi vinoilua, jos huomaisin, ettei kohde ymmärrä huumoriani ja aiheuttaisin hänelle pahaa mieltä. Varmahan en voi olla, mitä mieltä darkkis itse on kirjoituksistani ollut, mutta toivottavasti ymmärtää sen pelkäksi hyväntahtoiseksi naljailuksi. Toki täällä välillä on ollut myös semmoisia aidosti ilkeään sävyyn kirjoitettuja viestejä, mutta minussa ne ainakin herättää enempi antipatiaa niiden kirjoittajaa kuin kohdetta kohtaan.
20.01.2014 17:45
109 / 137