Uskotko löytäväsi rakkauden?

kyselijä.

vielä vai aiotko olla yksin loppu elämäsi.?

21

154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 86

Kyllä mielestäni rakkauden voi ihan hyvin löytää myöhemminkin kuin siinä 20-30 vuotiaana, kun ne parhaat nuoruusvuodet ovat edessäpäin vasta siinä päälle kolmikymppisenä ja 45-vuotiaana ihminen on vielä nuori aikuinen. Tietenkin sen rakkauden voi löytää esimerkiksi baarista tai laivaltakin, mutta yksin sinne ei tietenkään kannata lähteä kun siitä helposti ajatellaan kaikenlaista negatiivista.

Tämä kaikki siis vastauksena kaikille tämän palstan ahdasmielisille, oikeistolaisarvoja kannattaville militaristipersujunteille, joiden mielestä ensirakkaus pitäisi kokea jo teini-ikäisenä samanikäisen naisen kanssa ja jotka selvästikin kärsivät jonkinlaisista mielenterveysongelmista. Että tietäkää se.

• Oikeistolainen

Aina jauhetaan militarismista ja oikeistosta. Kun pidetään mielessä murhaajat Pol Pot, Stalin, Mao, Castro, kaikki Pohjois-Korean kommunistidynastian jäsenet niin siinä on sarja vasemmistolaisia sotauhoajia.

On pelkästään suomalaisen jääkäri- ja suojeluskuntaliikkeen ansiota että palstalla inisevä kommariäpärä saa olla olemassa. Katsos kun oikeisto sallii olla eri mieltä, harhaan johdetunkin tyhmyrin.

• kerroppa itse

että mitä se rakkaus tarkoittaa?

• Rauno Repomies

Rakkaus on sitä, että on 50 vuotta naimisissa eikä oksenna kertaakaan.

• vai niin
        Rauno Repomies kirjoitti:

Rakkaus on sitä, että on 50 vuotta naimisissa eikä oksenna kertaakaan.

no sittempä ei taida rakkaus olla minun juttu.

• vbbn

En usko omalla kohdallani noin käyvän. Vuosien varrella on käynyt varsin selväksi. Viiskymppiseksi asti elänyt ilman niin eiköhän tämä mene samoissa merkeissä jatkossakin eikä ahdista edes yhtään.

• 7+16

en usko

• Koikoika

Jos totta puhutaan, usko on hiipunut molemminpuolisen rakkauden löytymiseen. Yksin en kyllä usko olevani loppuelämää, mutta rakkaus - se on ihan toinen juttu..

• ätmi-sinkku

Uskon toki. Kai joku ruma läski nainen mut hyväksyy. Tosin minun pitää viedä se salille ensin laihduttamaan ennen kun voin naida sitä.-

• Citynainen

Ei voi tietää. Ei voi.

• No en minä nyt vielä ole aikeissa heittää kirvestä kaivoon, eli eihän tuo mahdottomalta tunnu. Mutta töitä kyllä pitäisi ruveta tekemään asian suhteen paljon enemmän kuin mitä tähän asti. Itsestään se ei tule minulle tapahtumaan.

• Citynainen

Monella on vapaa viikonloppu edessä ja menox baariin joten voi hyvinkin löytyä se oikea.

• Blondin valeasussa
        Citynainen kirjoitti:

Monella on vapaa viikonloppu edessä ja menox baariin joten voi hyvinkin löytyä se oikea.

Jotkut taitaa mennä töihin koko viikonlopuksi, mutta eihän sitä koskaan tiedä, jos
        sinnekin joku sydämenvaltaaja eksyisi = ),

• Usko vähissä

Enpä enää usko. Yli 30-vuotias, eikä kukaan nainen ole minua rakastanut, tai en ainakaan ole siitä ollut tietoinen. Miksi tämä yhtäkkiä muuttuisi?

• Citynainen

Niin. On todella epätodellista että joku yhtä-äkkiä saapuisi elämään ja alkaisi rakastamaan.
        Kaikki tapahtuu hitaasti ja pienessä kylässä ei yllätyksiä tapahdu. Uskon siihen että jos on suosittu jo parisuhteessa niin sen suhteen päättyessä myös aika pian löytää puolison. On tietysti aika eron jälkeen jolloin rakennetaan oma elämä uusiksi ja suhteet ja eheytetään haavoja saanut sisin. Aika kuitenkin vähenee ja vaihtoehdot.

• Hmmm....

Elämänmuutos.

Tuskallistahan se on, mutta kun moni asia muuttuu, avautuu uusia ovia.

- muuta eri paikkakunnalle
        - vaihda työpaikka tai ammatti
        - uusi harrastus
        - hommaa uusi look

Toteuta noista ainakin muutama, niin mahdollisuudet varmasti paranevat

• Toivottavasti vielä löydän, en ainakaan tarkoituksella _aio_ olla yksin loppuelämää, mutta onhan sekin mahdollisuus olemassa ja jopa aika suurella todennäköisyydellä.

• ????????????????????

Uskon että löydän vielä. Ennemmin tai myöhemmin. Tällä hetkellä nautin olostani ilman miestä, mutta eiköhän sekin vielä muutu :)

• Blondin valeasussa

Kyllä se sieltä nurkan takaa ennen pitkää kävelee vastaan = ) Onni ei tule etsien,
      vaan eläen...

• Hmmm....

Naisen on helpompi uskoa, koska miehiä on enemmän markkinoilla, joten nainen löytää (oikeastaan löydetään) helpommin kuin mies.

• Jack Dempsey

En oikein enää jaksa uskoa että löytyisi ketään. Vaikka palstalla sillointällöin todetaankin että viisikymppinen ei ole vielä vanha, on asuinpaikkani väestö siinä määrin miesvaltaista vielä vanhimmissakin ikäluokissa ettei sopivia ehdokkaita oikein ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      47
      2985
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      22
      2425
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2288
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2263
    5. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1931
    6. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      33
      1678
    7. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      37
      1590
    8. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      76
      1588
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      16
      1486
    10. Haluaisin vielä

Yrittää. Annatko meille enää mahdollisuutta
      Ikävä
      30
      1405
    Aihe