Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No ei kait nuo vaatimukset nyt mitenkään suuret ole. Otat vain jonkun törkyruman ja pahalta haisevan miehen joka ei yksinkertaisesti saa ketään muuta ja on siksi takuuvarmasti uskollinen ja parisuhteeseen sitoutunut, ja tekee mitä vain saadakseen pitää sinut omanaan.
Mutta toisaalta tuolla toisessa viestissä sitten oletkin jo vaatimassa sitä kemiaa mikä käytännössä pitää sisällään jonkinmoisen miellyttävän ulkonäön ja edes hiukan järkeä päähän.
Tokihan minä itsekin mieheltä sitä ”kemiaa” vaadin, mutta kannattaa olla pikkuisen tarkempi jos alkaa omaa vaatimuslistaansa kirjoittamaan ylös, ettei unohda sieltä niitä oleellisimpia juttuja pois.
12.05.2015 14:28
On siinä taas pilkunviilaaja vauhdissa.
Kuuluuko sinun mielestäsi vartiokoiran lähteä jahtaamaan ohikulkevia lenkkeilijöitä ja repiä naapurin koiria kappaleiksi? Minusta on selvää että tuon tappajakoiran omistaja on kykenemätön kouluttamaan koiraansa oikein, jolloin oikea rangaistus olisi elinikäinen koiranpitokielto ja väärin koulutettu peto joutaa ilman muuta piikille.
On tainnut tuomarillakin olla darrapäivä tai jotain, kun pisti tuon hyökkäyksen uhriksi joutuneen koiraa ampuneen miehenkin maksamaan sakkoja. Mitä ihmettä siinä sitten oikeuden mukaan olisi pitänyt tehdä kun on itse juuri täpärästi selvinnyt hengissä hyökkäyksestä ja hirviö repii parhaillaan omaa koiraa hengiltä? Kyllä minulle ainakin olisi tullut mieleen että tuo raivohullu koira voisi seuraavaksi hyökätä jonkun muun ulkoilijan (vaikka pikkulapsen) kimppuun ja ilman muuta olisin yrittänyt itsekin sen saada hengiltä kaikin mahdollisin keinoin.
12.05.2015 13:57
Ehkäpä miehet pelkäävät että annat jokaiselle sitä haluavalle kovin auliisti, ja ehkäpä he ovat siinä jopa oikeassa...
11.05.2015 15:02
Onhan se hyvä olla tämän kesän lopettamisen kanssa ajoissa liikkeellä, niin ainakin sitten ehtii murehtia sitä loppumista oikein perusteellisesti. :D
Joskus loppukesällä radiosta kuultuna tuo Mamban biisi on kyllä minulle kuin märkä rätti vasten kasvoja, se kun suorastaan ilkkuu että ”olis tässä nyt vielä pari viikkoa ehkä aikaa se heila löytää, mutta jos ei sittenkään vielä ole löytynyt, niin hyvää yksinäistä talvea vain, vitun luuseri”. Tähän vuodenaikaan sitä ehkä vielä voisi jotenkin sietää, kun se väite kumppanin löytymisestä ei vielä tunnu niin törkeältä valehtelulta, mutta heinäkuun puolesta välistä lähtien vuoden loppuun asti tuon biisin soittaminen pitäisi olla rangaistuksen uhalla kiellettyä.
11.05.2015 14:56
Oletko ihan dille? Ei vakipanokaverit ole rakastuneita toisiinsa, sillä jos ovat, niin sitä kutsutaan seurusteluksi.
10.05.2015 17:06
Niin no, jos välttämättä haluat sen komean kaverisi vieressä nököttää koko illan, niin sitten sinun pitää huolehtia siitä että peittoat hänet jossain muussa asiassa kuin ulkonäössä, eli esim. heität hauskoja juttuja tms. joka saa naiset huomaamaan sinut. Kyllähän nyt keskimäärin nainen valitsee kahdesta tuntemattomasta miehestä mieluummin sen komeamman, jos ei ole havaittavissa mitään muita viitteitä siitä että se vähemmän komea olisi jotenkin laadukkaampi yksilö.
Jos ei sitä supliikkiakaan liiaksi löydy, niin kannattaisiko kokeilla hengata jossain ulkonäöllisesti enempi itsensä tasoisessa porukassa, tai vaikkapa ihan yksin?
09.05.2015 14:32
No oletpa sinäkin kehittänyt itsellesi mielikuvituksellisen tekosyyn olla vastaamatta miehille. :D
Eikös ainakin s24.ssä tilastoista näe lähetettyjen viestien lukumäärän lisäksi sen että kuinka monelle niitä viestejä on lähtenyt, ja tuostahan nyt voi jo jotain päätellä siitä todellisen sutinan määrästä.
Joka tapauksessa vaikuttaa kyllä siltä ettei nettideittailu ole ihan sinun lajisi jos tuollaisetkin asiat kykenet ongelmana näkemään.
08.05.2015 20:46
no minkähän takia tuollainen asia on sitten päässyt ihan lehtiin asti? Ehkäpä siksi että aika harva jännämies (lue: parisuhteeseen päässyt mies) kuitenkaan siitä naisestaan sapuskaa tekee. Usko tai älä, mutta minun tuttavapiiriini ei kuulu yhtään tuollaista temppua tehnyttä miestä, vaikka jännämiehiä heistä toki suuri enemmistö onkin.
08.05.2015 19:55
Arvioisin että Shannon Briggs on joko kehari, tai sitten saanut kunnon tällin otsalohkon kognitiivisista toiminnoista vastaavaan alueeseen.
08.05.2015 19:41
No eipä kyl kastuneet pikkarit täälläkään tuon kuvan perusteella. Vikoina muun muassa se että tukka on liian hyvin kammattu, vatsa- ja rintalihakset liian treenatut muun kropan ollessa aika lihakseton, mauttomat tatuoinnit yms. yms.
Ei kerta kaikkiaan vaikuta mieheltä jonka kanssa minulla olisi kauheasti yhteistä, vaan melko tiukkapipoiselta itsensä hinkkaajalta joka ei oikein osaa nauttia elämästään. Toki voin olla täysin väärässäkin, mutta tuommoisen ensivaikutelman minä nyt vain tuon kuvan perusteella saan, minkä seurauksena ei oikein kiinnostus herää.
06.05.2015 23:08
No ei tuo nyt varsinaisesti liian läski ole, kunhan olisi vähän enempi niitä lihaksiakin. Tuo mies ei oikein näytä sellaiselta että jaksaisi minun perässäni roikkua vaelluksella tai maastopyöräillessä. Mutta äkkiäkös se kunto kasvaa ja lihaksia tulee rasvan tilalle jos vain löytää itselleen mielekkäitä liikuntalajeja.
06.05.2015 22:30
Kyllä tuo 58kg on jo aika riuku tuon pituiseksi mieheksi. Paras olisi semmoinen ”normaalikroppainen” jolla olisi lihaksia sen verran että jaksaa liikkua kunnolla, mutta ei kuitenkaan mikään kuivettunut rasvaprosenttiaan kyttäävä salihiiri, vaan mielummin sitten vaikka vähän rasvaa niiden lihasten päällä.
06.05.2015 22:20
Niin no, jos olet muuten kiinnostunut miehestä niin ei sitten tietty kannata nokkiinsa ottaa turhasta, vaan olla hieman ymmärtäväisempi tuon testaamisen suhteen. Hankalaahan tuossa nyt on vain se että miten saisi tilanteen purettua jotenkin sillä tavoin ettei mies (joka nähtävästi luulee ettet sinä ole huomannut kirjoittelevasi hänelle kahdella profiililla) menetä kasvojaan aivan totaalisesti.
Minun tapauksessani en ollut alunperinkään kiinnostunut noiden miesten lähes tyhjistä profiileista, ja lisäksi se toinen profiili josta samanaikaisesti lähestyttiin oli niin ilmeisesti saman henkilön tekemä että oikein kiukutti kun joku pitää minua niin tyhmänä. Itseasiassa vähän luulen että noiden molempien ”kaksoislähestymisten” takana (joiden välissä oli ehkä vuosi tai jotain) oli yksi ja sama mies, joka ei selvästikään tuntunut olevan älylliseltä tasoltaan aivan sellaista mitä itse pitäisin normaalina.
06.05.2015 21:27
Eiköhän suurinpiirtein kaikki naiset anna, kunhan vain oikea mies kysyy. :)
06.05.2015 20:43
Joo, pari kertaa olen tuollaiseen kahdella profiililla lähestymiseen törmännyt ja lopetin kyllä kirjoittelun molemmilla kerroilla heti asian huomattuani. Minusta tuo nyt vain on yksinkertaisesti huijaamista ja muutenkin outoa.
06.05.2015 20:41
No jaa. Kyllähän minä siinä mielessä olen vähän pituusnatsi että jos nyt olisi varaa valita niin toivoisin miehen olevan vähän itseäni pitempi ja painavampi (mikä ei tosiaan mikään kovin suuri vaatimus ole).
Mutta sitten taas live-elämässä on tullut törmättyä moniin jokseenkin itseni pituisiin tai jopa lyhyempiin miehiin joita en yksinkertaisesti huomannut mitenkään poikkeuksellisen lyhyiksi koska heille se lyhyytensä ei selvästikään ollut mikään issue. Yhteistä näille miehille toki oli hyvä itsetunto ja se että olivat varattuja (muuten olisivat kelvanneet minullekin).
Eli ei se pituus käytännössä kuitenkaan minulle niin oleellinen asia tunnu olevan, kunhan mies ei samalla ole liian laiha. Pieniin ja kovin hoikkiin miehiin en ole kyllä koskaan tuntenut vetoa, vaan he vaikuttavat jotenkin niin lapsilta ettei heistä oikein pysty kiinnostumaan. Ei tietty mikään lyhyt punkerokaan ole mieleeni, mutta semmoinen miehen normaalipainoinen (esim. 170cm/70kg) olisi jo vallan hyvä.
06.05.2015 20:36
Mulle tulee mieleen kottikärryt.
06.05.2015 20:12
Vai että sinä se vain istut työpisteelläsi suunnittelemassa reissua sillä aikaa kun 300000 muuta haaveilee siitä että pääsis siihen sinun työpisteellesi tekemään töitä….
06.05.2015 12:48
Salilla käynti yleensä maksaa jotakin eikä minua kyllä huvita pistää rahojani siihen että pääsen sinne väistelemään joitakin rääpäleitä jotka pahimmassa tapauksessa alkavat vielä rääkymäänkin. Mää kyllä ainakin tuon toistuessa valittaisin sille salin hoitajalle ja uhkaisin vaihtaa treenipaikkaa jos ei saada sinne parempaa järjestystä. Tietysti jos tuo on kaupungin ainoa superhalpa sali, niin sitten pitäisi ehkä nöyrtyä suvaitsemaan siellä ipanoita ja koiria, mutta ainahan sitä voisi kokeilla auttaisiko valitus asiasta.
06.05.2015 12:41
Kyllä minusta ainakin noilla sanoilla ”monta” ja ”montaa” on ero joka nimenomaan yleensä muuttaa lauseen merkitystä, ja siksi ne molemmat ovat tarpeen. Esim. tässä tilanteessa ”Kuinka monta (eri) lääkettä syöt?” viittaisi kertaluontoiseen tilanteeseen jossa pöydällä on kasa pillereitä ja niistä sitten lasketaan sopiva määrä, kun taas ”Kuinka montaa eri lääkettä syöt?” viittaa selkeästi säännöllisessä käytössä olevien lääkkeiden määrään.
06.05.2015 12:36
11 / 137