Tatuoitu nainen salilla

Kilttiatm

Tulin tuossa juuri salilta ja siellä oli tatuoitu nainen vauvansa kanssa. Meinasin astua sen vauvan päälle koska se nainen oli laittanut sen lattialle yhden tolpan viereen ja en nähnyt sitä. Vihaisesti se mulkaisi minua ihan siitä hyvästä. Tuollaiset jännämiesten panopatjat saisi pysyä pois salilta.

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanharakuuna

Hienoa, ettet tehnyt liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä ja hyväksyit toisen ihmisen sellaisenaan. Kuulostat ihanalta kiltiltä mieheltä. Toivottavasti löydät rakkautta.

• Kyllä, nimenomaan kiltti mies leimaa viattoman lapsen välittömästi jännämiehen ja panopatjan lapseksi.

Surullisinta on, että tuo kirjoittaja luultavasti todella kuvittelee olevansa kiltti ja kunnollinen ymmärtämättä, kuinka paljon vihaa ja katkeruutta hänellä on sisällään.

• helkallesiika

Helka leimaa kaikki tämän palstan miehet säälittäväksi luuseriksi.

• palstalainen.mies
        helkallesiika kirjoitti:

Helka leimaa kaikki tämän palstan miehet säälittäväksi luuseriksi.

Koska tämän palstan kaikki miehet ovat säälittäviä luusereita

• Ex--PUA
        palstalainen.mies kirjoitti:

Koska tämän palstan kaikki miehet ovat säälittäviä luusereita

Tarkoittaa myös sinua. :D

• Ex--PUA
        helka kirjoitti:

Kyllä, nimenomaan kiltti mies leimaa viattoman lapsen välittömästi jännämiehen ja panopatjan lapseksi.

Surullisinta on, että tuo kirjoittaja luultavasti todella kuvittelee olevansa kiltti ja kunnollinen ymmärtämättä, kuinka paljon vihaa ja katkeruutta hänellä on sisällään.

Eli jos se olisi automaattisesti ja naiivisti pitäisi tuota naista ja sen lasta kunniallisina, se olisi sellainen kunnon mies joka saa naista? Laitetaanko veto pystyyn?

• palstalainen.mies
        Ex--PUA kirjoitti:

Tarkoittaa myös sinua. :D

Enköhän siksi juuri käyttänytkin tätä nimimerkkiä? :P

• aaassdadsasd
        helka kirjoitti:

Kyllä, nimenomaan kiltti mies leimaa viattoman lapsen välittömästi jännämiehen ja panopatjan lapseksi.

Tietenkin voi olla kiltti ja kunnollinen, vaikka on vihaa ja katkeruutta. Eihän nuo liity toisiinsa mitenkään.

• aaassdadsasd kirjoitti:

Tietenkin voi olla kiltti ja kunnollinen, vaikka on vihaa ja katkeruutta. Eihän nuo liity toisiinsa mitenkään.

Tuon määritelmän mukaan ("voi olla kiltti ja kunnollinen, vaikka on vihaa ja katkeruutta") esimerkiksi kouluampujat ja perhesurmaajat ovat olleet mitä kilteimpiä miehiä. Hiljaisia, vaatimattomia, nöyriä miehiä - kunnes yhtäkkiä ovat pistäneet vihasta ja katkeruudesta johtuen ihmisiä sileäksi.

Ei, kiltti ja kunnollinen ihminen EI voi olla samaan aikaan vihainen ja katkera.

• helka kirjoitti:

Tuon määritelmän mukaan ("voi olla kiltti ja kunnollinen, vaikka on vihaa ja katkeruutta") esimerkiksi kouluampujat ja perhesurmaajat ovat olleet mitä kilteimpiä miehiä. Hiljaisia, vaatimattomia, nöyriä miehiä - kunnes yhtäkkiä ovat pistäneet vihasta ja katkeruudesta johtuen ihmisiä sileäksi.

Ei, kiltti ja kunnollinen ihminen EI voi olla samaan aikaan vihainen ja katkera.

Olla vihainen ja katkera ja syyllistyä vihatekoihin ovat kaksi eri asiaa.

Monet kiltin ihmisen pinnan alla kuohuu mutta silti heidän kiltti luontonsa ei anna periksi tehdä pahaa toiselle.

Kyllä täta ilmiötä on ihan tutkittukin psykologien taholta

• hullu_ukko kirjoitti:

Olla vihainen ja katkera ja syyllistyä vihatekoihin ovat kaksi eri asiaa.

Monet kiltin ihmisen pinnan alla kuohuu mutta silti heidän kiltti luontonsa ei anna periksi tehdä pahaa toiselle.

Kyllä täta ilmiötä on ihan tutkittukin psykologien taholta

Tätä mieltä itsekin olen, eli voi olla joskus vihainen ja katkera, mutta jos asia ei ole näin kuin ilmaisit..."heidän kiltti luontonsa ei anna periksi tehdä pahaa toiselle.", niin sitten puhutaan jostain ihan muusta kuin "kiltistä&kunnollisesta".

• Kilttiatm

Sali ei ole mikään vauvahoitola. En ymmärrä miksi naiset ei tajua pysyä poissa salilta jos eivät löydä hoitajaa lapselle. Kerran yhdellä asiakkaalla oli koira salilla ja se koira paskansi sinne lattialle. Miksi minun pitää kunnioittaa naisia kun nekään eivät minua kunnioita.

• fiksujakilttimies

Koska fiksumpi on aine se joka kunnioittaa toista huolimatta toisen toiminnasta.

• "Miksi minun pitää kunnioittaa naisia kun nekään eivät minua kunnioita."

Koska kutsut itseäsi kiltiksi.

• Ex--PUA
        fiksujakilttimies kirjoitti:

Koska fiksumpi on aine se joka kunnioittaa toista huolimatta toisen toiminnasta.

Eli naiset ovat tyhmempiä?

• Ex--PUA
        helka kirjoitti:

"Miksi minun pitää kunnioittaa naisia kun nekään eivät minua kunnioita."

Ja kuka sinunlainen pahansuopa haaska on tuomitsemaan kiltit ja ei-kiltit?
        Hyvä esimerkki siitä miten kiltit miehet on naisille hyödyllisiä idiootteja, mutta fakta on Se että mies voi olla kiltti vaikka,havannoikin ilmeisen. Yrität manipuloida tuolla sitä mitä toinen ajattelee.

• fiksujakilttimies
        Ex--PUA kirjoitti:

Eivät ole.

• mnmnmnmbmnmn
        fiksujakilttimies kirjoitti:

Käytän natsikortin!

• heIka
        helka kirjoitti:

"Miksi minun pitää kunnioittaa naisia kun nekään eivät minua kunnioita."

Ei se ole kiltteyttä että pitää pahoja hyvinä. Kiltteyttä on että pitää hyviä hyvinä ja pahoja pahoina. Äly hoi.

• MiksiShameat
        Ex--PUA kirjoitti:

Ja kuka sinunlainen pahansuopa haaska on tuomitsemaan kiltit ja ei-kiltit?
        Hyvä esimerkki siitä miten kiltit miehet on naisille hyödyllisiä idiootteja, mutta fakta on Se että mies voi olla kiltti vaikka,havannoikin ilmeisen. Yrität manipuloida tuolla sitä mitä toinen ajattelee.

Shaming language!

• hyisinua
        Ex--PUA kirjoitti:

Shame on you, bitch!

• salimake

Läskit ei muutenkaan osaa treenata niin miksi he käyvät salilla. Kerran katselin yhtä lihavaa kun se näppäili kännykkäänsä koko ajan, istui siellä laitteissa eikä tehnyt mitään.

• fitmess

Huolehdi vaan omista treenamisistasi. Vai oletko salilla katsemassa muita ja naureskelemassa heille? Sinä et ole mikään isäntä siellä.

• imekääparsaa

Keskittykää omaan treeniinne,tulee tuloksiakin enemmän,stalkkerit,eikä kiusaa muiden tekemiset niin paljoa.Mitä käytte salilla,jos ette ymmärrä salietiketistä tuon taivaallista.

• uuttatietominulle

Salietikettiin kuuluu tuoda vauva salille?

• öööööööööäääö

Ei kai se ole stalkkaamista, jos meinaa astua vauvan päälle.

• Salilla käynti yleensä maksaa jotakin eikä minua kyllä huvita pistää rahojani siihen että pääsen sinne väistelemään joitakin rääpäleitä jotka pahimmassa tapauksessa alkavat vielä rääkymäänkin. Mää kyllä ainakin tuon toistuessa valittaisin sille salin hoitajalle ja uhkaisin vaihtaa treenipaikkaa jos ei saada sinne parempaa järjestystä. Tietysti jos tuo on kaupungin ainoa superhalpa sali, niin sitten pitäisi ehkä nöyrtyä suvaitsemaan siellä ipanoita ja koiria, mutta ainahan sitä voisi kokeilla auttaisiko valitus asiasta.

• No on siinä äiskä varmaan aika sumussa jos jättää lapsena semmoiseen paikkaan että joku voi sen päälle astua. Kaipa niitä sitten on semmoisiakin räkäläsaleja joihin valvonnan puuttuessa voi tuoda vaikka lehmälauman sisälle, mutta on tuo nyt minusta kyllä pikkuisen epähuomaavaista muita kohtaan. Eikö nyt olisi tuon yhden kerran, kun lapsenvahti tekee oharit, voinut käydä salin sijaan vaikka kävelylenkillä työntämässä lasta vaunuissa, ja tekemässä lihaskuntoliikkeitä vaikka jossain ulkokuntoilupaikalla.

• ulkoliikkuja

Lenkille ja kohti ulkokuntoilupaikkaa. Eiköhän tuollainen ulkokuntoilupaikka löydy ainakin keskisuurista kaupungeista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2830
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      102
      2281
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1970
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1413
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1394
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1310
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      984
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe