Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jaa, oletko saanut naiselta kirjallisen sitoumuksen asiaan?
15.01.2014 22:47
Minä en ole mitään juoksuja vielä aloittanutkaan. Ohan tässä sentään vielä parhaat nuoruusvuodet edessäpäin.
15.01.2014 22:45
No kuukausikulutusta en jaksa alkaa laskemaan, mutta taisipa mennä koko viime vuoden aikana yhteensä puoli lasia samppanjaa ja pari senttiä boolia.
15.01.2014 22:43
No mikäs tässä on nimettömänä huudellessa. Ja eikös meillä sinkkupalstan hulluilla ole muutenkin tiettyjä erivapauksia. :)
15.01.2014 22:23
Aika realistinen skenaario tuo minustakin on. Itsekin käyttäytyisin livessä juuri samoin kuin nuo naiset, enkä varmasti paljastaisi nimimerkkiäni.
Ihan selvyyden vuoksi voisin vielä mainita, että aivan yhtä paniikissa tuon kuvauksen naisetkin ovat kuin miehet, elleivät pahemmassakin.
15.01.2014 22:19
Joo, ja muutama sinun kaltaisesi yli-ihminen aina silloin tällöin tänne klikkausvirheen ansiosta eksyy…
15.01.2014 11:14
Kiitos raportista, tämä riittää meille vallan hyvin.
Voinemme olettaa, että jokainen ko. kahvilassa tuohon aikaan yksinään haahuillut surkimus oli palstalainen samalla asialla. Palstamiittihän onnistui siis aivan täydellisesti! :D
15.01.2014 11:10
Tuo on kyllä totta! Itsekin tunnen olevani jotenkin sosiaalisempi ulkomaanmatkan jälkeen, mutta sitten vähitellen sitä taas muuttuu samaksi tylsäksi ja ehkä tylyksikin suomalaiseksi kuin aiemminkin. Ei vika siis ole edes suomalaisissa, vaan Suomessa itsessään. Voisikohan syynä olla maaperän radonpitoisuus, vai sekoitetaankohan Suomessa vesijohtoveteen jotain ainetta…?
14.01.2014 21:02
No jaa, paha mennä väittämään vastaankaan, varsinkin kun puolet palstamiehistä hokee tuota samaa, että ulkkarinaiset on parempia. Sen vähän perusteella, mitä itse olen ulkomailla seikkaillut, olen huomannut, että ylipäätään se kontaktin ottaminen muihin ihmisiin on usein aivan toisella tasolla kuin Suomessa. Ei tarvitse edes kovin eksyneeltä näyttä, kun on joku komea mies jo siinä ystävällisesti kysymässä, että tarvitsenko apua :). ja samaa olen huomannut myös Suomeen muuttaneista ulkomaalaisista, että ovat jotenkin paljon sosiaalisempia kuin suomalaiset.
14.01.2014 20:17
Paha kai vertailla, jos et itse aio tuon enempää kertoa niistä kokemuksistasi…
14.01.2014 20:12
Ette kai te luuserit väitä, ettei kukaan muka uskaltautunut paikalle, hä?!
Ei meillä ole täällä aikaa turhaan odotella. Raportin deadline on ensi perjantaina klo 16:00, ja ellei valmistu siihen mennessä niin saatte potkut palstalta. >:- l
14.01.2014 14:05
No näinhän tässä on näköjään päässyt käymään. :D
Mutta liekö tuo nyt oikeastaan niinkään tavatonta. Jos on kiinnostunut kahdesta miehestä samaan aikaan, eikä osaa tehdä päätöstä ajoissa, niin yleensähän siinä molemmat häipyvät.
En oikein vieläkään tiedä, miten tuossa tilanteessa olisi viisas ihminen korttinsa pelannut. Jos olisin ollut rehellinen, eli kertonut sille nettimiehelle olevani kiinnostunut toisesta, olisin heti menettänyt mahdollisuuteni tutustua häneen. Live-mies oli kyllä sinänsä kiinnostavampi, mutta jossain mielessä ainakin vähän minua ”korkeampaa tasoa”, joten ei oikein riittänyt rohkeus tehdä asialle mitään. Nettimies taas vaikutti niiden muutamien viestien perusteella sellaiselta ”ihan kiva” –tyypiltä, johon normitilanteessa oikein mielelläni tutustuisin. Mutta juuri tuolloin ei tuntunut oikealta heittää kokonaan mielestään sitä kiinnostavampaa henkilöä jonkun sellaisen takia, josta ei tiedä juuri mitään.
Kyllä kai se minun puoleltani jonkinmoista varalla pitämistä siis oli, ei siitä mihinkään pääse. Ja kolkuttavan omantunnon takia ei kai sitten enää myöhemminkään kyennyt ottamaan yhteyttä.
Haukkumisryöppyä odotellessa… :(
14.01.2014 13:59
No niin, ketkäs oli lauantain palstamiitissä? Ja missäs se raportti viipyy?
13.01.2014 21:03
No kyllä minä olin se passiivisempi osapuoli, sillä mies laittoi viimeisen viestin, enkä vastannut siihen. En ole kovin ylpeä itsestäni, kun ei ollut selkärankaa kertoa, että on toinen kiikarissa. :(
Toisaalta en kyllä itse näe sitä niin pahana asiana, vaikka mies olisi kiinnostunut/kirjoittelisi muidenkin naisten kanssa samaan aikaan, kunhan kuitenkin on oikeasti sinkku. Kyllä minun mielestäni on hyvä tavata kaikki muutkin mielenkiintoiset ehdokkaat ennen päätöstä, ettei sitten jää asia kaivelemaan. Jotkut miehet kyllä tuntuvat ottavan asian paljon raskaammin, eli jos erehdyn mainitsemaan, että kirjoittelen muidenkin kanssa ja haluan tavata heidät, niin eipä siitä miehestä enää kuulukaan mitään.
13.01.2014 20:56
En nyt välttämättä ihan noinkaan asiaa näkisi. Aloittajahan nimenomaan tuntui välttelevän miestä, koska häpesi sitä, ettei ollut itse tehnyt mitään tapaamisen eteen.
13.01.2014 17:48
En oikeastaan selitä huonoa käytöstä, vaan typerää käytöstä, eli että ihminen tietää käyttäytyneensä ikävästi ja katuu sitä. Tietenkään sitä ei tarvitse kaikkien ymmärtää eikä hyväksyä, mutta minä nyt jollain tavoin ap:n tilanteen kuitenkin ymmärrän.
Oli tuossa viime kesänä itselläni nettitreffeillä vähän samantyyppinen tilanne, eli tuli erään miehen kanssa sovittua alustavasti, että tavataan jossain vaiheessa (välimatkaa jonkin verran). Kuitenkin sitten kesäreissut ja muut jutut (esim. se, että olin vähän kiinnostunut eräästä livenä tapaamastani miehestä, mistä jutusta ei sitten syntynytkään mitään) johtivat siihen, etten sitten tullutkaan ottaneeksi enää yhteyttä. Mietin kyllä että kehtaisinko ottaa vielä pitemmän ajan päästä yhteyttä (on siis edelleen vapaan kirjoissa tuolla treffipuolella), mutta lienee parempi olla ottamatta.
13.01.2014 17:43
Onko se tuuliviiriyttä silloinkin, jos kuvioissa ei ole ketään muita miehiä mukana? Itse ainakin näen asian myös siltä kannalta, että kun harkitsee vähän pitempään, niin sitten se yhdessä pysyminen on todennäköisempää kuin syöksyttäessä suhteeseen heti ekasta vinkistä.
13.01.2014 10:38
Myönnän kyllä etten ole mikään mestari miesten käsittelyssä. En minä kuitenkaan tässä ole mitään anteeksiantoa miehiltä pyytämässäkään. Tietysti miehen on järkevintä unohtaa nainen, joka ei näytä kiinnostuneelta, koska on myös mahdollista ettei oikeasti ole kiinnostunut. Itse toimisin aivan samoin.
Tarkoitus oli vain valistaa miehiä siitä, että varsinkin nuoret naiset voivat hyvinkin tuollaiseen typeryyteen sortua. Kurppaiässä ehkä saattaa olla jo järkeä päässä himpun verran enempi, mutta sittenpä ei sitä kiinnostustakaan enää osoiteta. Olisi minullakin varmasti mies, jos olisi sitä järkeä ollut enemmän päässä silloin nuorempana, mutta kun ei sitä oltu suotu, niin minkäs teet.
Ja niinhän minä ap:ta neuvoinkin, että unohtaa koko jutun. Kardinaalimoka tässä oli se, että ap meni kertomaan miehelle asiasta, sitä ei pitäisi koskaan tehdä, eikä se mihinkään hyvään johda. Parempi vain kärsiä tyhmyydestään itsekseen, eikä tietenkään pidä mennä kuvittelemaan että saisi miehen vielä takaisin.
13.01.2014 10:26
Done that, ja monta kertaa. :(
Kuten noista edellisistä vastauksista kävi ilmi, miehet eivät kykene näkemään tuota minään muuna kuin ilkeilynä ja miehen tunteilla leikkimisenä, vaikka kyse olisi kaikesta muusta. Minulla ainakin tuollainen viiveihastuminen johtuu siitä, että tunteeni heräävät tavattoman hitaasti. Jos joku mies yllättäen osoittaa kiinnostusta, niin menen ihan sekaisin, enkä todellakaan aina käyttäydy siten kuin haluaisin ja olisi tarkoituksenmukaista. Sitten kun mies vielä haluaa sen vastauksen sillä sekunnilla, niin se on valitettavan usein kielteinen, vaikka muutaman päivän tuumattuani olisinkin jo eri mieltä.
Miehet eivät tosiaan taida olla kovin anteeksiantavaisia tällaisissa jutuissa, joten parempi kai vaan yrittää unohtaa juttu. Lisäksi voi yrittää olla seuraavalla kerralla viisaampi, mutta kokemuksesta voin sanoa, ettei sekään niin helppoa ole.
13.01.2014 00:30
Reminder: palstamiitti huomenna (tai oikeastaan tänään), niikuin tuolla aiemmin sovittiin:
"pidetään miitti turvallisuussyistä päiväsaikaan stockmannin robert's coffeessa ensi lauantaina 11.1.2014 klo 14. ilmoittakaa tänne jos tulette paikalle ja aikeenne aiotteko paljastaa palstanickinne vai "seurailla tapahtumia" kun huomasitte vain tämän keskustelun? "
Sinne pitää kaikkien lähistöllä asuvien menemän, ja sitten raportoida tapahtumista meille muille etäjäsenille. :)
11.01.2014 01:12
111 / 137