Suomessa vaikea seurustella

harmi juttu

Asuin 4 vuotta ulkomailla ja minulla oli koko ajan tyttöystävä. Suomessa en ole aikuis iällä seurustellut lainkaan koska suomalaiseen naiseen on vaikea tutustua.
Austraaliassa sain heti tyttöystävän ja siellä pääsi heti tutustumaan naisiin. Pyydettiin iltaa viettämään ja heti tapasin mukavan naisen.

Nyt olen ollut kaks vuotta suomessa ja en ole puhunut naisille oikein lainkaan. Olen kyllä yrittänyt, pyytänyt kahville ja treffeille mutta aina tulee pakit. Täällä se ulkonäkö merkkaa todella paljon mutta tois puol maapalloa merkkaa ihan muut asiat.

Luulenkin että siksi suomalaiset eroavat suhteistaan niin äkkiä ja avioeroja koska naiset on tosi pinnallisia. Eipä tehdä kompromissejä missään asiassa et miehen pitääkin olla täydellinen

75

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä

Maailman mittakaavassa suomalaiset naiset ovat aivan erityisen huonoja. Tämä on tieteellinen tosiseikka.

• ykshyväm

Suomalaisille naisille ei yksi hyvä mies riitä, ku pittää juosta vieraissa.

• 3+14

Kelpaa siinä vaiheessa, kun on ensin päädytty yksinhuoltajaksi, ja pitäisi kiireesti löytää lapsille elättäjä ja kasvattaja. Itsekin on kokemusta, millaista on olla yh-magneetti, vaikka lapsettoman ja aidon sinkun kiinnostuksen kohteet ovat lapsettomissa, samassa elämäntilanteessa olevissa naisissa.

• elämävoittaavittu
        3+14 kirjoitti:

Kelpaa siinä vaiheessa, kun on ensin päädytty yksinhuoltajaksi, ja pitäisi kiireesti löytää lapsille elättäjä ja kasvattaja. Itsekin on kokemusta, millaista on olla yh-magneetti, vaikka lapsettoman ja aidon sinkun kiinnostuksen kohteet ovat lapsettomissa, samassa elämäntilanteessa olevissa naisissa.

Pane niitä! Mutta muista kumi.

• suomalainen mies

En ole ikinä seurustellut

• atm:ien vihaaja

Ap: olet oikeassa että ulkomailla ja eri kulttuureissa annetaan eri asioille erilaista painoarvoa. Mutta ota huomioon myös että ulkomailla olet myös se "eksoottinen mies ulkomailta", tämäkin voi vaikuttaa kiinnostavalta naisten silmissä, ainakin kiinnostavalta tutustua.. ja sehän tiedetään että mitä useampaan naiseen sitä tutustuu niin sitä suuremmalla varmuudella sitä natsaa sitten vähän paremmin jonkun kanssa :)

• 15+16

"harmi juttu"
      Olen nainen ja koen vääryyttä siitä että kehtaan kategorioida kaikki naiset samaan sumppuun.

Miehet valittaa aina kuinka naiset rakastuvat renttuihin jne.
      Sama se pätee kuule miehiinkin tai ainakin sinuun, kun kerta kerrot kaikkien suomalaisten naisten olevan tuollaisia. Ehei ei me kaikki olla sitä miksi sinä meitä luulet pienessä päässäsi.

Itse olen ollut sinkku sen takia koska en ole löytänyt hyväkäytöksistä miestä joka olisi sopusuhtainen. 50kg naisena en pistä hynttyitä yhteen yli 100kg painavan sohvaperunan kanssa. Voidaan me kavereita olla.

• 1+4

Et sinäkään kovin montaa miestä ole tavannut jos et yhtään hyväkäytöksistä miestä ole nähnyt joka ei olisi läski.

• lold

Voisin laihduttaa 99kg, mutta en viitsi koska et vaikuta tarpeeksi mukavalta siihen uhraukseen.

• huh mikä Sumo
        lold kirjoitti:

Voisin laihduttaa 99kg, mutta en viitsi koska et vaikuta tarpeeksi mukavalta siihen uhraukseen.

Kuinka paljon oikein painat jos voisit laihduttaa 99 kiloa?

• Olen aina ollut hyväkäytöksinen ja sopusuhtainen. Painan yhä yhtä paljon kuin rippikoulussa. Mitäs sillä on kenellekään väliä? Ei todellakaan mitään.

• kiltti ja ujo mies
        1+4 kirjoitti:

Et sinäkään kovin montaa miestä ole tavannut jos et yhtään hyväkäytöksistä miestä ole nähnyt joka ei olisi läski.

Noin arvelen minäkin ettei tuossakaan tapauksessa vika ole ollut vain miehissä.

• simppeliä

Australiassa olet jännän eksoottinen ulkomaanelävä ja täällä taas tavis normimies.

• Eve5

Missä päin Australiaa asuit? Minäkin vietin siellä vuoden ja kiertelin niin paljon kuin siinä ajassa oli mahdollista. Olisi mukava vertailla kokemuksia!

• Paha kai vertailla, jos et itse aio tuon enempää kertoa niistä kokemuksistasi…

• harmi juttu

Brisbanessa asuin. Olin siellä töissä mutta lomailinkin välillä.

• äärimmäisenkin ulkon

Mä sanoisin että tuossa kyllä osut oikeaan kun sanot suomalaisten naisten olevan ihan äärimmäisenkin ulkonäkökeskeisiä. Meillähän naisten taloudellinen puoli on turvattu eikä siksi tämänkään lajin asioihin niin paljon naiset homiotaan kiinnitä, ja täten naisilla ulkonäkökysymykset vaan nousevat vastaavasti sitäkin tärkeämmälle sijalle. Lisäksi tähän suomalaisilla naisilla on aina erityisen paljon komplekseja omasta ulkonäöstään(ehkä syystäkin niin), ja siksi nämä pyrkivät kompensoimaan näitä itsessään tiedostamiaan vikoja miesvalinnoissaan keskittymällä miesten ulkonäköön, ja nimenomaan vain panettavaksi mieltämiään miehiä suominaiset voivat parittelukumppaneikseen hyväksyä.

• TotuudenTuuba

ei kyllä pidä paikkaansa, sen verran kauniita miehiä näkee rumien naisten kanssa ja väin pastoin...

nainen on kuin yksisilmäinen kyklooppi joka näkee vain miehen sosiaalisen arvon, ei siis ulkonäköä, sielua tms...mitä mies näkee

• TotuudenTuuba kirjoitti:

ei kyllä pidä paikkaansa, sen verran kauniita miehiä näkee rumien naisten kanssa ja väin pastoin...

nainen on kuin yksisilmäinen kyklooppi joka näkee vain miehen sosiaalisen arvon, ei siis ulkonäköä, sielua tms...mitä mies näkee

"nainen on kuin yksisilmäinen kyklooppi joka näkee vain miehen sosiaalisen arvon, ei siis ulkonäköä, sielua tms...mitä mies näkee"

Meinasin tukehtua maitoon :-D

Naistenhan vaan piti olla kiinnostunut ulkonäöstä ei miesten. Miehille kelpaa lihava ja rumakin nainen. Palstan perushokema tämä on, eikö se enää pädekään.

Onpas suomalaiset miehet varustettu ihmeellisellä taialla, kun ihan sielunkin pystyvät näkemään. Nyt äkkiä soitto Vatikaaniin!

• femnerd kirjoitti:

"nainen on kuin yksisilmäinen kyklooppi joka näkee vain miehen sosiaalisen arvon, ei siis ulkonäköä, sielua tms...mitä mies näkee"

Naistenhan vaan piti olla kiinnostunut ulkonäöstä ei miesten. Miehille kelpaa lihava ja rumakin nainen. Palstan perushokema tämä on, eikö se enää pädekään.

Onpas suomalaiset miehet varustettu ihmeellisellä taialla, kun ihan sielunkin pystyvät näkemään. Nyt äkkiä soitto Vatikaaniin!

Höh! Tyyttää varattua, joku kerkesi jo soittaa ennen minua.

• Mopo Jaska
        femnerd kirjoitti:

Höh! Tyyttää varattua, joku kerkesi jo soittaa ennen minua.

Joo, sori, se olin minä. Kyselin paavilta lisätietoja sen Harrikasta minkä se aikoi pistää myyntiin.

• Mopo Jaska kirjoitti:

Joo, sori, se olin minä. Kyselin paavilta lisätietoja sen Harrikasta minkä se aikoi pistää myyntiin.

No, teitkö diilin paavin kanssa?

Pääsin läpi sitten vihdoin, mutta en ymmärrä miksi siellä vaan naurettiin ja iskettiin luuri korvaan.
        Menin paavin nettisivuille ja linkitin tuon viestin. Nyt en enää pääse edes paavin sivuille. Onko minut bannattu?

• kiltti ja ujo mies
        femnerd kirjoitti:

Lihava ja ruma kelpaa kaveriksi, mutta kuka sellaista nyt panisi. Jos Johanna Tukiainen yrittäisi iskeä minut, juoksisin karkuun niin kovaa kuin pääsisin.

• animal man
        Mopo Jaska kirjoitti:

Mitä yhteistä on paavilla ja at-miehellä?

• PohPuhPih
        femnerd kirjoitti:

Pääsin läpi sitten vihdoin, mutta en ymmärrä miksi siellä vaan naurettiin ja iskettiin luuri korvaan.
        Menin paavin nettisivuille ja linkitin tuon viestin. Nyt en enää pääse edes paavin sivuille. Onko minut bannattu?

Vai pannaanko pannaan kysyy paavi.

• kiltti ja ujo mies
        femnerd kirjoitti:

femnerd on sairas trolli, ei koskaan voi keskustella mistään vakavasti.

• kiltti ja ujo mies kirjoitti:

femnerd on sairas trolli, ei koskaan voi keskustella mistään vakavasti.

Voi voi ätmi! Kumpikohan meistä on trolli? Hassua, että väität minua trolliksi. Miten voi edes olla trolli, jos käyttää rekisteröityä nikkiä?

Voin keskustella vakavasti, mutta ei tuollaiseen löpinään "sielun näkemisestä" pysty vastaamaan vakavasti :-DDD

• muisto viime kesältä

Kyllä on maailman kirjat sekaisin kun tälläinen suomalaine valkonaama mies saa seksiä portugalilaiselta kauniilta naiselta. Ja vieläpä kolme kertaa.
      Suomi naiselle ei pääse edes juttelee ellei se ole 3 promillen kännissä. Lähden kesällä taas portugaliin lomalle.

• suomalaiset naiset

Ei se meidän syy ole jos olet ruma!

• kyllä se on

tasan 50% naisen syy.

• No jaa, paha mennä väittämään vastaankaan, varsinkin kun puolet palstamiehistä hokee tuota samaa, että ulkkarinaiset on parempia. Sen vähän perusteella, mitä itse olen ulkomailla seikkaillut, olen huomannut, että ylipäätään se kontaktin ottaminen muihin ihmisiin on usein aivan toisella tasolla kuin Suomessa. Ei tarvitse edes kovin eksyneeltä näyttä, kun on joku komea mies jo siinä ystävällisesti kysymässä, että tarvitsenko apua :). ja samaa olen huomannut myös Suomeen muuttaneista ulkomaalaisista, että ovat jotenkin paljon sosiaalisempia kuin suomalaiset.

• eyrurye8173

Vahvistan ap:n kokemuksen. Olin 90-luvulla usassa opiskelemassa, ja sen vuoden aikana minullakin oli oikeasti sosiaalista elämää ja sain jopa ne elämän ainokaiset naissuhteet aikaan. Sen jälkeen on ollut vähän hiljaisempaa suhdepuolella.

• 40 küllin ATK-nainen

Kuinka monen ulkomaalaisen naisen pimppimehut muhivat esinahkasi alla?

• harmi juttu

Ainoastaan kahden. Yhden kanssa olin 4 vuotta ja yhtä naista panin muuten vaan. Lähden kyllä lomalle jonnekkin kesällä joten saldo voi nousta.

• voi mua miestä.

Penikseni on käyttämätön koska asun suomessa.

• dfgdfgdgfg

Joo täällä on akat kaikki sellasia mykkiä puupökkelöitä, vähänku äijätkin. Huomaa heti eron sellasissa suomalaisissa jotka tykkää matkustella ulkomailla, niin spontaaneja ja iloisia ihmisiä jotka lähestyy ja joita on helppo lähestyä. Ilmeisesti se ulkomailla olo tekee hyvää, miksiköhän edes viitsivät tulla takaisin tänne zombielandiin.

• Tuo on kyllä totta! Itsekin tunnen olevani jotenkin sosiaalisempi ulkomaanmatkan jälkeen, mutta sitten vähitellen sitä taas muuttuu samaksi tylsäksi ja ehkä tylyksikin suomalaiseksi kuin aiemminkin. Ei vika siis ole edes suomalaisissa, vaan Suomessa itsessään. Voisikohan syynä olla maaperän radonpitoisuus, vai sekoitetaankohan Suomessa vesijohtoveteen jotain ainetta…?

• lohkolämmitin
        stellaria81 kirjoitti:

Tuo on kyllä totta! Itsekin tunnen olevani jotenkin sosiaalisempi ulkomaanmatkan jälkeen, mutta sitten vähitellen sitä taas muuttuu samaksi tylsäksi ja ehkä tylyksikin suomalaiseksi kuin aiemminkin. Ei vika siis ole edes suomalaisissa, vaan Suomessa itsessään. Voisikohan syynä olla maaperän radonpitoisuus, vai sekoitetaankohan Suomessa vesijohtoveteen jotain ainetta…?

Kylmyys, pimeys ja metsäläiskulttuuri.

• kiltti ja ujo mies
        lohkolämmitin kirjoitti:

Kylmyys, pimeys ja metsäläiskulttuuri.

Ei uskoisi. Nettipalstoilla on aina niin eloisa, iloinen ja vilkas vittuilu menossa, että kuinka tämä voisi mitenkään olla muka negatiivinen kansa.

• Totta on

Pahinta oli kun miehenä yritti aina etsiä vikoja itsestä - aivan kuten naisopettajat ala-asteella kasvattivat "jos ei asiat toimi on syytä katsoa peiliin", mikä jo itsessään toi elämään ihan tarpeetonta masennusta. Joka tapauksessa ulkomailla silmät ja elämä avautuu ihan eri tavalla.

Kaiken lisäksi suomalaiset naiset puhuvat toisista ihmisistä tuomitsevasti, pikkumaisesti ja tekevät sen suurempia tunnon tuskia ja peittelemättä. Miten on samasta kansasta jakautunut kaksi näin erilaista porukkaa?

• 12+9

"Kaiken lisäksi suomalaiset naiset puhuvat toisista ihmisistä tuomitsevasti, pikkumaisesti ja tekevät sen suurempia tunnon tuskia ja peittelemättä. Miten on samasta kansasta jakautunut kaksi näin erilaista porukkaa?"

No jaa, lähdetään nyt ensin siitä toteamuksesta, että naiset ovat jo kanssasisariaan kohtaan varsin eripuraista selkäänpuukottajasakkia. Ehkä se kertoo jotakin osan suomalaisnaisten asenteista. Kumma juttu, kun sitä ideaalimiestä ei löydy,vaikka kaupan tilauksesta ruksattiin kaikki haluttavat ominaisuudet...

• förghtugp

Kamalan herkkäuskoisia tämän palstan lukijat ovat. Tässäkin ketjussa menee täydestä ihan mikä tahansa - aloitus mukaan lukien.

Mutta siksipä kai pari häiriintynyttä hemmoa onkin saanut muut palstalaiset toistamaan mantrana perässään kaikenlaisia idioottimaisuuksia. Ei minkäänlaista kritiikkiä tai epäilystä, ihan mitä vaan voi esittää ja jengi uskoo simona.

• Aitoa on.

Ihan aitoja elämänkokemuksia täällä vertaillaan.

• mies.

Miehet on aitoja ja naiset feikkejä suomessa.

• kiltti ja ujo mies

Hah, noin on. Treffipalstat on täynnä näitä elämänsä suorittajia, jotka etsii sieltä persoonallisuutensa jatketta. Ja löytävät samanlaisen oman napansa palvojan kuin itse ovat. Sitten se kun se päättäväinen, reipas, urheilullinen, omaisuutensa kerännyt IIIHANA mies haluaakin tehdä siitä naisesta oman persoonansa jatkeen, niin alkaakin seuraava narsistien välinen arvontakierros treffipalstabingossa.

• Sinkkum40
        kiltti ja ujo mies kirjoitti:

Hah, noin on. Treffipalstat on täynnä näitä elämänsä suorittajia, jotka etsii sieltä persoonallisuutensa jatketta. Ja löytävät samanlaisen oman napansa palvojan kuin itse ovat. Sitten se kun se päättäväinen, reipas, urheilullinen, omaisuutensa kerännyt IIIHANA mies haluaakin tehdä siitä naisesta oman persoonansa jatkeen, niin alkaakin seuraava narsistien välinen arvontakierros treffipalstabingossa.

"Hah, noin on. Treffipalstat on täynnä näitä elämänsä suorittajia, jotka etsii sieltä persoonallisuutensa jatketta. Ja löytävät samanlaisen oman napansa palvojan kuin itse ovat."

Meinasin juuri sanoa samaa. Osalla porukasta on ainakin puheet hieman ristiriidassa käytännön kanssa. Etsitään uskollista elämänkumppania, mutta kuitenkin samaan aikaan harrastetaan "deittailua", eli kumppania vaihdetaan sarjadeittaillen viikoittain kuin sukkia. Joillekin deittailu siis tarkoittaa samaa, kuin irtosuhteet, ja "päänahkoja" kerätään oikein urakalla. Edelleen puheiden tasolla etsitään sitä uskollista kumppania tai puhutaan muuten vain lämpimikseen, jotta saavutettaisiin haluttu päämäärä tai saataisiin ainakin rusinat pullasta.

• Kuivumisvaara
        Sinkkum40 kirjoitti:

"Hah, noin on. Treffipalstat on täynnä näitä elämänsä suorittajia, jotka etsii sieltä persoonallisuutensa jatketta. Ja löytävät samanlaisen oman napansa palvojan kuin itse ovat."

Meinasin juuri sanoa samaa. Osalla porukasta on ainakin puheet hieman ristiriidassa käytännön kanssa. Etsitään uskollista elämänkumppania, mutta kuitenkin samaan aikaan harrastetaan "deittailua", eli kumppania vaihdetaan sarjadeittaillen viikoittain kuin sukkia. Joillekin deittailu siis tarkoittaa samaa, kuin irtosuhteet, ja "päänahkoja" kerätään oikein urakalla. Edelleen puheiden tasolla etsitään sitä uskollista kumppania tai puhutaan muuten vain lämpimikseen, jotta saavutettaisiin haluttu päämäärä tai saataisiin ainakin rusinat pullasta.

"...tai saataisiin ainakin rusinat pullasta."

Tarkoitit kai: rusinat p***usta

• ;!:'

Ei ne ihmiset muuallakaan väkisin seuraan tuppaudu. Ihan samalla tavalla ihmiset ovat aamuruuhkassa naama norsunvitulla jossain Lontoossa tai Roomassa kuin mitä ovat Helsingissäkin.

• pekk3

Tämä on totta.

• 11 + 3

Ausseissa olit eksoottinen ja kiinnostava, samoin kielimuuri sekä sen avulla etäännyttämäsi uusi rooli olivat myös etujasi.

Kokeile samaa suomessa - esitä ulkomaalaista, niin samat edut pätevät: olet heti muka ihan vi.tun mielenkiintoinen ihminen kaikkien mielestä.
      Kokeiltu on.

• rotutohtori

Jep, ulkomaalaisena et saa välittömästi kaikkia yleistysleimojan pintaasi. Ulkomailla käyminen on hienoa, ulkomaalaiset on hienoja, niitä on niin paljon enemmän että ei ne voi olla muuta kun hienoja.

• Suomi on sarvikuonojen maa. Sikäli kuin olen havainnut, ulkomailla naiset näkevät miehen mahdollisuutena, suomessa uhkana. Ulkomailla mies saatetaan nähdä jopa ihmisenä, mikä täällä taas tuppaa kokonaan unohtumaan.

• kikkelberrger

Ihmisenä? Mitä se on? Miltä se oikein tuntuu? Jos haluaa, että joku näkee sinut ihmisenä, niin silloin on syytä katsoa peiliin. Se on ainoa tapa kokea jotain sellaista.

No niin, tytöt, nyt meikkaamaan, että todellinen syvempi minänne pääsee näkyville.

• Klondyke man

Ulkomailla sosiaalisuus on vähän niinkuin kullanhuuhdontaa - naisetkin ottavat selvää ja jutellen ravistelevat hiekkoja löytääkseen kultahippuja. Suomessa naiset hyökkää vain valmiiden kultaharkkojen kimppuun eikä käsiään likaa.

• Klondyke man

...ei taida avautua vertaus miinustelijoille. Taisi olla vähän liian monimutkainen.Ulkomaalaiset sosiaaliset naiset oikeasti ottaa selvää onko tyyppi kiva, ei vaan hyvännäköinen, kun taas Suomesssa naiset haluaa vain sen hyvännäköisen jota sen kaverit/sukulaiset ihannoi, koska ei viitsitä ottaa luonteesta selvää kun sosiaalisuus ja small-talk ei ole meillä verissä.

• ffgg

Joka maassa on omat atm:nsä jotka helposti näkevät, että oman maansa naiset ovat jotenkin poikkeukselisen tylyjä kun taas muualla naiset ovat jotain aivan erityisen mukavia.

• kiltti ja ujo mies

Kulttuurierot saattavat vaikuttaa siihen, että naiset diskriminoivat miehiä eri kriteereillä toisissa maissa ja siten jonkin toisen maan ATM voisi jossain toisessa maassa olla KTM, ellei hänen itsetuntonsa olisi jo tuhottu täysin olemattomaksi totaalisen ja jatkuvan mitätöinnin vaikutuksesta.

• en tiedä

Olen asunut suomessa 30 vuotta ja en tiedä miten suomi naisiin tutustutaan. Ei ainakaan menemällä jutelemaan koska sitä olen yrittänyt satoja kertoja. Koulussakaan naiset ei halunneet tutustua vaikka oltiin samalla luokalla. Suomi naiset on tosi vaikeita. Englannissa kun olin vähän aikaa niin sain heti nais ystäviä
      ja samoin saksassa joiden kans kirjoitellaan facebookissa välillä. Ei minulla ole yhtään suomalaista naista edes ystävänä.

• 68624862

Liikaa on yksinhuoltajia. Ensin nainen panee jotain pulsua ja sitten tulee lapsi ja sitten erotaan ja sitten nainen etsii treffipalstalla jotain komeaa miestä vuosikaudet. Kunnon miestä ei arvosteta suomessa.

• kiltti ja ujo mies

No saa kyllä etsiä ihan rauhassa minun puolestani.

• mies36

Ulkomaille kannattaa lähtee vaikka töihin. Olin mun serkun kanssa vuoden pohjois-norjassa töissä ja ei tarvii edes osata norjaa, vähän osaan enkkua ja se riitti. Sain mukavia kavereita norjassa ja sain myös pil.lua. Mentiin vaan yhteen duunipaikkaan kysyy töitä ja mä vaan sanoin että i need job, saatiin heti duunia.
      Palkkakin oli hyvä 3700 euroa kuussa. Tehtiin raksatöitä lähinnä ja kuljetettiin tavaraa. Siellä kylllä ulkomaisiin suhtaudutaan suopeasti ja ovat tosi mukavia ja auttavaisia aina.

• tavanduunari

3700 euroa kuussa? jooh, nyt lähen sinne --->

• mies.
        tavanduunari kirjoitti:

3700 euroa kuussa? jooh, nyt lähen sinne --->

Norja on rikas maa. Siellä kyllä tienaa hyvin.

• Valon määrä

Eikö olekkin ihmeellistä, että kun suomalainen nainen JA mies pääsee pois täältä, aurinkoon, lämpimään ja ystävällisten ihmisten luo: suomalainen alkaa hymyillä ja seurustella? Kyllä, romantiikkaa ja elämää.

Kaikki tykkää mukavista ja ystävällisistä ihmisistä.
      Ehkä täällä ollaan OPITTU kokemuksesta, että on oltava kova ja varuillaan?
      Kokemus opettaa.

Ajattelin pistäytyä naapurimaassa, mutta hekin kertoivat että sielläkin tapellaan lähes joka ilta yliopistokaupungissa. JA NE SAMAT TYYPIT etelän auringossa ovat kuin toisia: hymyilevät ja viettävät leppoisaa aikaa.

Tämä pimeys ei saa minua torjuvaksi vaan saamani kokemus ja se miltä vastaantuleva näyttää. Mitä täällä pimeässä ja hämärässä nyt näkee.

Tänään lenkillä - tuli vastaan hymyilevä huuruinen huorehko mies. Katsoin häntä silmiin ja hymyilin. En usko että se näkyi, kaiken sen topan ja kaulurikerroksen alta. Olisinko seurustellut?! Tuskin, mutta se oli erikoinen näky.

(ps. meillä hymyillään joka päivä)

• Minä 21-v

Oon aivan samaa mieltä aloittajan kanssa!
      Ite oon 21-v mies, enkä ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa. Olen erittäin sporttinen ja kehuttu tyylikkääksikin, eikä ilmeisesti ulkonäössäkään ole vikaa, kun tytöt/naiset katselee ajoittain ihan kiitettävästikin, mutta aina kun teen aloitteen jollekin naiselle niin saan pakit. Teen kaikki aloitteenikin vielä selvinpäin.
      No joo mun tilannetta hankaloittaa hieman se, että olen vähän ujo, enkä sen takia tutustu hirveän usein uusiin naisiin.

Kerran kaverikin kysyi, että etkö sää ole tosiaankaan seurustellut kenenkään kanssa?
      - En ole.

Miten tuo on edes mahdollista?
      - No, kun kaikilta saa pakit niin vähän vaikea seurustella kenenkään kanssa...

• 4 + 16

Odotat ehkä elämältä ja ihmisiltä liikaa.
        Heitä ihanteet ja arkuus romukoppaan ja ala lähestymään ihmisiä jalat maassa, ilman pelkoa että voisit pettyä johonkin alustalle asettamaasi, joka ei todellakaan todellisessa rujossa maailmassa sinne ikinä kuulu!

• kiltti ja ujo mies
        4 + 16 kirjoitti:

Odotat ehkä elämältä ja ihmisiltä liikaa.
        Heitä ihanteet ja arkuus romukoppaan ja ala lähestymään ihmisiä jalat maassa, ilman pelkoa että voisit pettyä johonkin alustalle asettamaasi, joka ei todellakaan todellisessa rujossa maailmassa sinne ikinä kuulu!

Kai se on vain hyväksyttävä, että minusta ei voi tulla kodista ja postinhakemisesta huolehtivaa pullantuoksuista kotimiestä. Unelmani on kuitenkin niin kaunis, että en halua heittää sitä pois, vaikka hirveät naiset ja heidän kovis-miehensä ovatkin hyppineet sen rikki pilkkaamalla sitä ja nauramalla sille.

• jeps1

No jaa. Et taida sinäkään yhden naisen mies olla.

• Näin on

Erilaisuus se on mikä kiehtoo. Itsellänikin itä-eurooppalainen muija ja kyllä tässä jotain erilaista kipinää on verrattuna suomalaiseen.

• Luin tieteestä

Naisten hajuaisti kertoo geneettisen etäisyyden mieheen - johon suoraan suhteessa sitten naisen kokema kiihtymys

• kiltti ja ujo mies

Luulisi naisen geeneihin sopivan jonkin Aloe Veran kromosomien. Itse käytän sitä tuoksua kun naisetkin sitä käyttävät.

• Iski silmään tämä keskustelu tosta aloitussivulta...

Ei suomalaisilla Australiassa mitään kielimuureja ole, höpö höpö. Lisäksi, Ausseissa aivan kuten maailmalla muutenkin ketään kiinnosta oletko Suomesta vai mistä, sillä kaikki isot maat vilisee kaikenmaalaisia ihmisiä... Brisbanessa tai Sydneyssä olet vain just another foreigner.

Toki siitä on etua, että skandinaaviset miehet on tunnetusti luotettavia ja tasa-arvoisia ajattelultaan... mikä on seurausta kulttuuristamme. Ihan viimeaikainen tutkimuskin hehkuttaa, että suomi on maailman parhaita maita naisen elää... kunhan naiset vaan ymmärtäisivät sen itsekin. Suomessa nainen saa toimia erittäin vapaasti, saa tasa-arvoa osakseen enemmän kuin miehet, mahdollisuudet koulutukseen & uraan on jaettu tasan 50/50 miesten kanssa ja tämän lisäksi erittäin tasan jakaantuvat roolit perhe-elämässä mahdollistaa ihan huippua olevan elämänlaadun. Vaikka täällä onkin baska ilmasto, liian suuri julkinen sektori kuluineen ja tämä maa on ihan periferiassa.

Suomalaiseen hieman eristäytyvään ajatteluun oppinut nainen on toki vaikeasti lähestyttävä, sillä suomalainen ei oikein osaa olla sosiaalisesti kohtelias ja välitön. Suomalaiseen luonteeseen kuuluu tietty yksinäisyys ja kun tällainen mies lähestyy naista, ei siinä pelkkä kiva otsatukka auta naisen halutessa myös särmää, elämän kokemuksia ja itsellisyyttä sinne hymyn taakse.

• kiltti ja ujo mies

'ei siinä pelkkä kiva otsatukka auta naisen halutessa myös särmää, elämän kokemuksia ja itsellisyyttä sinne hymyn taakse'

Jollainhan se perinteinen suomalainen vittunaamaisuuskulttuuri pitää saada jatkumaan, ja varmin tapa on tietysti naisten suorittama rodunjalostus.

• tyly mies.

Heti kun voitin lotossa niin sain naisen. Paneskelin sitä pari kuukautta ja otin eron mitään sanomatta.

• possutsäkissä

Voi poitsut ! Suomalainen Nainen tietää ja tuntee minkätyylin tumputtajia kundit ovat , ketä voisi kiinnostaa , no jotain ulkolaista jolle kelpaa mikä vain .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7464
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      43
      5094
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      98
      3484
    4. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      44
      2359
    5. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2319
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2168
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2123
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      1993
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1791
    10. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1683
    Aihe