Haluaisin kysyä neuvoa tietäviltä!
Noin puoli vuotta sitten eräs mies kysyi minua ulos ja sanoi olevansa kovin kiinnostunut minusta. Sanoin että mennään vaan mutta (tunnen itseni inhottavaksi) en koskaan edes ilmoittanut hänelle mitään joten homma jäi sitten siihen ja jopa välttelin häntä.
Nyt minua kaduttaa se että en koskaan mennyt koska olen tajunnut että hän on ehkä ihanin mies kenet tiedän, huomaavainen, herttainen eikä yhtään päällekäyvä.
Nyt kun viimeinkin otin häneen yhteyttä ja pyysin anteeksi etten koskaan ottanut yhteyttä ja kysyin josko häntä vielä kiinnostaisi.
Vajosin suorastaan maan alle kun hän sanoi, että hänellä on jos suhde toisen kanssa kun luuli ettei minua kiinnostanut. Ja sanoi jopa laitelleensa monia viestejä minulle jonka numeron olin kuitenkin blokannut.
Katumus on valtava ja vituttaa mahdottomasti, tiedän että itse tämän asian kusin, mutta haluaisin vielä mahdollisuuden. Onko mitään mahdollisuutta edes olemassa enää..
Katumus
24
222
Vastaukset
- atm1
Ihan oikein kävi sule, toivottavasti et saa enää koskaan ketään.
- atm:ien vihaaja
Ymmärrät kai että toisen ihmisen kohteleminen noin tekee sinusta aika kovan kusipään. Sulla on varmasti omat syysi miksi toimit niin mutta tiedät itsekin että ne on vain tekosyitä. Kun kerran neuvoa haluat niin neuvon että vajoa sinne maan alle ja tule esiin vasta kun osaat kohdella ihmisiä ihmisinä. Hyvä kuitenkin että osaat katua.
Ja tän asian kanssa sulla ei ole enää mitään mahdollisuuksia. Hyväksy se että asia on vain näin ja jatka elämääsi eteenpäin, kyllä sua vielä lykästää. Pahin mitä voit tehdä itsellesi on jäädä vellomaan tuohon samaan asiaan. Ja ota opiksesi, se tekee susta paremman ihmisenä.
Ja älä kuuntele noita atmeja kuten tuo ylempi atm1 nimimerkki. he ovat vain katkereita luusereita, joilla ei ole oma elämä hallinnassa, ja he haluavat vain vetää muutkin samaan suohonsa. Done that, ja monta kertaa. :(
Kuten noista edellisistä vastauksista kävi ilmi, miehet eivät kykene näkemään tuota minään muuna kuin ilkeilynä ja miehen tunteilla leikkimisenä, vaikka kyse olisi kaikesta muusta. Minulla ainakin tuollainen viiveihastuminen johtuu siitä, että tunteeni heräävät tavattoman hitaasti. Jos joku mies yllättäen osoittaa kiinnostusta, niin menen ihan sekaisin, enkä todellakaan aina käyttäydy siten kuin haluaisin ja olisi tarkoituksenmukaista. Sitten kun mies vielä haluaa sen vastauksen sillä sekunnilla, niin se on valitettavan usein kielteinen, vaikka muutaman päivän tuumattuani olisinkin jo eri mieltä.
Miehet eivät tosiaan taida olla kovin anteeksiantavaisia tällaisissa jutuissa, joten parempi kai vaan yrittää unohtaa juttu. Lisäksi voi yrittää olla seuraavalla kerralla viisaampi, mutta kokemuksesta voin sanoa, ettei sekään niin helppoa ole.- atm:ien vihaaja
En edes jaksa kommentoida mitään tuohon "miehet eivät kykene näkemään.." -juttuusi. Taidat olla itse melko yksinkertainen.
En näe tässä tapauksessa syytä miksi miehen pitäisi olla anteeksiantavainen? Kuinka itse reagoisit jos osoittaisit kiinnostuksesi, ja toinen osapuoli myöntyisi, mutta lopettaisi tämän jälkeen kaiken yhteydenpidon ja lähettelisit viestejä jotka kaikki blockattaisiin. Ymmärrätkö, että tuollaista ei vain voi nähdä minään "viiveihastumisena", ellei ole joku epätoivoinen roikkuja. Vaikka aloittaja tai kukaan muukaan olisi näitä hitaasti innostuvia tapauksia, ei se silti oikeuta tuollaiseen käytökseen missä vain katkaistaan yhteydenpito eikä ilmoiteta mitään.
Hän on lisäksi jo toisen naisen kanssa suhteessa joten mahdollisuudet ovat jo menneet. Kukaan tuskin on sitä mieltä että hänen pitäisi erota tästä suhteesta koska hänen pitäisi antaa mahdollisuus aloittajan kanssa. atm:ien vihaaja kirjoitti:
En edes jaksa kommentoida mitään tuohon "miehet eivät kykene näkemään.." -juttuusi. Taidat olla itse melko yksinkertainen.
En näe tässä tapauksessa syytä miksi miehen pitäisi olla anteeksiantavainen? Kuinka itse reagoisit jos osoittaisit kiinnostuksesi, ja toinen osapuoli myöntyisi, mutta lopettaisi tämän jälkeen kaiken yhteydenpidon ja lähettelisit viestejä jotka kaikki blockattaisiin. Ymmärrätkö, että tuollaista ei vain voi nähdä minään "viiveihastumisena", ellei ole joku epätoivoinen roikkuja. Vaikka aloittaja tai kukaan muukaan olisi näitä hitaasti innostuvia tapauksia, ei se silti oikeuta tuollaiseen käytökseen missä vain katkaistaan yhteydenpito eikä ilmoiteta mitään.
Hän on lisäksi jo toisen naisen kanssa suhteessa joten mahdollisuudet ovat jo menneet. Kukaan tuskin on sitä mieltä että hänen pitäisi erota tästä suhteesta koska hänen pitäisi antaa mahdollisuus aloittajan kanssa.Myönnän kyllä etten ole mikään mestari miesten käsittelyssä. En minä kuitenkaan tässä ole mitään anteeksiantoa miehiltä pyytämässäkään. Tietysti miehen on järkevintä unohtaa nainen, joka ei näytä kiinnostuneelta, koska on myös mahdollista ettei oikeasti ole kiinnostunut. Itse toimisin aivan samoin.
Tarkoitus oli vain valistaa miehiä siitä, että varsinkin nuoret naiset voivat hyvinkin tuollaiseen typeryyteen sortua. Kurppaiässä ehkä saattaa olla jo järkeä päässä himpun verran enempi, mutta sittenpä ei sitä kiinnostustakaan enää osoiteta. Olisi minullakin varmasti mies, jos olisi sitä järkeä ollut enemmän päässä silloin nuorempana, mutta kun ei sitä oltu suotu, niin minkäs teet.
Ja niinhän minä ap:ta neuvoinkin, että unohtaa koko jutun. Kardinaalimoka tässä oli se, että ap meni kertomaan miehelle asiasta, sitä ei pitäisi koskaan tehdä, eikä se mihinkään hyvään johda. Parempi vain kärsiä tyhmyydestään itsekseen, eikä tietenkään pidä mennä kuvittelemaan että saisi miehen vielä takaisin.- Nähty ja koettu
stellaria81 kirjoitti:
Myönnän kyllä etten ole mikään mestari miesten käsittelyssä. En minä kuitenkaan tässä ole mitään anteeksiantoa miehiltä pyytämässäkään. Tietysti miehen on järkevintä unohtaa nainen, joka ei näytä kiinnostuneelta, koska on myös mahdollista ettei oikeasti ole kiinnostunut. Itse toimisin aivan samoin.
Tarkoitus oli vain valistaa miehiä siitä, että varsinkin nuoret naiset voivat hyvinkin tuollaiseen typeryyteen sortua. Kurppaiässä ehkä saattaa olla jo järkeä päässä himpun verran enempi, mutta sittenpä ei sitä kiinnostustakaan enää osoiteta. Olisi minullakin varmasti mies, jos olisi sitä järkeä ollut enemmän päässä silloin nuorempana, mutta kun ei sitä oltu suotu, niin minkäs teet.
Ja niinhän minä ap:ta neuvoinkin, että unohtaa koko jutun. Kardinaalimoka tässä oli se, että ap meni kertomaan miehelle asiasta, sitä ei pitäisi koskaan tehdä, eikä se mihinkään hyvään johda. Parempi vain kärsiä tyhmyydestään itsekseen, eikä tietenkään pidä mennä kuvittelemaan että saisi miehen vielä takaisin.Juu, huonoa käytöstä naiselta, eikä miehellä ole mitään velvollisuutta antaa anteeksi. Nainen olisi vastaavassa tilanteessa myös loukkaantunut.
"Minulla ainakin tuollainen viiveihastuminen johtuu siitä, että tunteeni heräävät tavattoman hitaasti."
Joo, onhan tuokin mahdollista. Monella naisella vaan ne "tunteet" näyttävät heräävän siinä vaiheessa kun huomaavat että joku toinen nainen on miehestä kiinnostunut. Kun mies piirittää niin leikitään sitä "juu, ei, emmätiiä" -leikkiä ja pidetään miestä vähän rasittavanakin. Sitten kun mies iskee silmänsä johonkin toiseen naiseen eikä enää lähettele viestejä ja pyydä treffeille, niin iskee paniikki ja yhtäkkiä mies onkin muka maailman ihanin, joka täytyy saada. Todellisuudessa nainen haluaa vain miehen huomion takaisin ja jos sen saa, niin alkaa taas se "juu/ei/emmätiiä" pelleily.
- Mies79vm
Itselle käynyt samalla tavalla.
Eräs nainen flirttaili ja oli niin kiinnostunut ja kyseli aina koska mennään treffeille.
Kun sitten aloin itse kiinnostua niin eipä naista paljoa näkynyt tai kuulunut. Ei vastannut viesteihin eikä puheluihin. Sen muutaman kerran kun hänet tapasi paikallisessa niin ei ollut edes näkevinään ja lirkutteli muille miehille.
Tätä jatkui pitkään ja sillä aikaa sitten aloin tapailla toista naista.
Sitten äkkiä minä olenkin se kuspää joka alkoi toisten naisen kanssa vehtaamaan.
Hetken aikaa piti miettiä että mitä helvettiä?!?!
Sitten pistin koko homman kyseisen naisten ontuvan logiikan piikkiin ja unohdin koko asian ja jatkoin omaa elämää.
Joskus tämä nainen jaksaa vielä koittaa sitä lirkuttelua ja pyytelee treffeille mutta se juna meni jo. Me miehet emme ole mitään virkistystoimintatyökaluja. - lottamari.
Mahdollisuutesi on mennyt, koska näytit hänelle epäluotettavuutesi, eikä tuollaiseen tuuliviirin kukaan voi luottaa. Jos toisen pitäisi lopettaa suhteensa sinun takiasi, joka vot lopettaa suhteen vaikka seuraavana päivänä todettuasi, että ei hän ollutkaan niin ihana, niin tuskin lähtee ottamaan sitä riskiä. Otat nyt vaan sen naapurin Herra 47,..
http://www.youtube.com/watch?v=znkjHoKwxLMOnko se tuuliviiriyttä silloinkin, jos kuvioissa ei ole ketään muita miehiä mukana? Itse ainakin näen asian myös siltä kannalta, että kun harkitsee vähän pitempään, niin sitten se yhdessä pysyminen on todennäköisempää kuin syöksyttäessä suhteeseen heti ekasta vinkistä.
- lottamari.
stellaria81 kirjoitti:
Onko se tuuliviiriyttä silloinkin, jos kuvioissa ei ole ketään muita miehiä mukana? Itse ainakin näen asian myös siltä kannalta, että kun harkitsee vähän pitempään, niin sitten se yhdessä pysyminen on todennäköisempää kuin syöksyttäessä suhteeseen heti ekasta vinkistä.
Tuuliviiriyttä aloituksen tapauksessa, jossa lupaa ja sitten ei kuitenkaan haluakaan tavata. Aloituksen tapauksessa ei mielestäni kysymys ollut pitempään harkitsemisesta vaan tylystä varalla pitämisestä, ennakkoasenteesta ja itsensä parempana pitämisestä.
- Ei ja joo
stellaria81 kirjoitti:
Onko se tuuliviiriyttä silloinkin, jos kuvioissa ei ole ketään muita miehiä mukana? Itse ainakin näen asian myös siltä kannalta, että kun harkitsee vähän pitempään, niin sitten se yhdessä pysyminen on todennäköisempää kuin syöksyttäessä suhteeseen heti ekasta vinkistä.
Ei, mutta se on että ensin lupaa, mutta sitten tekee oharit ja alkaa vielä tarkoituksellisesti välttelemään. Voisi edes sanoa että tuli toisiin ajatuksiin, tai että ei nyt sovikaan. Numeron blokkaaminen yms. on aika lapsellista.
- Kympin Nainen
stellaria81 kirjoitti:
wtf? Selität huonoa käytöstä jollain ”viiveihastumisella”?
”..kun harkitsee vähän pitempään, niin sitten se yhdessä pysyminen on todennäköisempää”
Kyllä, mutta normaaliin harkintaan ei kyllä mielestäni kuulu viestien blokkaaminen tai toisen vedättäminen. Kympin Nainen kirjoitti:
wtf? Selität huonoa käytöstä jollain ”viiveihastumisella”?
”..kun harkitsee vähän pitempään, niin sitten se yhdessä pysyminen on todennäköisempää”
Kyllä, mutta normaaliin harkintaan ei kyllä mielestäni kuulu viestien blokkaaminen tai toisen vedättäminen.En oikeastaan selitä huonoa käytöstä, vaan typerää käytöstä, eli että ihminen tietää käyttäytyneensä ikävästi ja katuu sitä. Tietenkään sitä ei tarvitse kaikkien ymmärtää eikä hyväksyä, mutta minä nyt jollain tavoin ap:n tilanteen kuitenkin ymmärrän.
Oli tuossa viime kesänä itselläni nettitreffeillä vähän samantyyppinen tilanne, eli tuli erään miehen kanssa sovittua alustavasti, että tavataan jossain vaiheessa (välimatkaa jonkin verran). Kuitenkin sitten kesäreissut ja muut jutut (esim. se, että olin vähän kiinnostunut eräästä livenä tapaamastani miehestä, mistä jutusta ei sitten syntynytkään mitään) johtivat siihen, etten sitten tullutkaan ottaneeksi enää yhteyttä. Mietin kyllä että kehtaisinko ottaa vielä pitemmän ajan päästä yhteyttä (on siis edelleen vapaan kirjoissa tuolla treffipuolella), mutta lienee parempi olla ottamatta.lottamari. kirjoitti:
Tuuliviiriyttä aloituksen tapauksessa, jossa lupaa ja sitten ei kuitenkaan haluakaan tavata. Aloituksen tapauksessa ei mielestäni kysymys ollut pitempään harkitsemisesta vaan tylystä varalla pitämisestä, ennakkoasenteesta ja itsensä parempana pitämisestä.
En nyt välttämättä ihan noinkaan asiaa näkisi. Aloittajahan nimenomaan tuntui välttelevän miestä, koska häpesi sitä, ettei ollut itse tehnyt mitään tapaamisen eteen.
- Kympin Nainen
stellaria81 kirjoitti:
En oikeastaan selitä huonoa käytöstä, vaan typerää käytöstä, eli että ihminen tietää käyttäytyneensä ikävästi ja katuu sitä. Tietenkään sitä ei tarvitse kaikkien ymmärtää eikä hyväksyä, mutta minä nyt jollain tavoin ap:n tilanteen kuitenkin ymmärrän.
Oli tuossa viime kesänä itselläni nettitreffeillä vähän samantyyppinen tilanne, eli tuli erään miehen kanssa sovittua alustavasti, että tavataan jossain vaiheessa (välimatkaa jonkin verran). Kuitenkin sitten kesäreissut ja muut jutut (esim. se, että olin vähän kiinnostunut eräästä livenä tapaamastani miehestä, mistä jutusta ei sitten syntynytkään mitään) johtivat siihen, etten sitten tullutkaan ottaneeksi enää yhteyttä. Mietin kyllä että kehtaisinko ottaa vielä pitemmän ajan päästä yhteyttä (on siis edelleen vapaan kirjoissa tuolla treffipuolella), mutta lienee parempi olla ottamatta.Minusta sinun tarinasi on erilainen, koska kumpikaan ei tehnyt mitään ottaakseen yhteyttä. Silloin juttu ns. kuivui kasaan.
Aloittajan tapauksessa kuitenkin mies yritti ottaa yhteyttä ja nainen oli aktiivisesti miehen blokannut. Ja jotenkin, ainakin aluksi, minulle tuli tuosta aloittajan kertomuksesta käsitys, että hän oli jättänyt menemättä jo sovituille treffeille ilmoittamatta mitään - mutta ihan 100-varmaksihan tuosta ei kyllä käy ilmi mitä on tapahtunut.
Mutta mielestäni ainakin tuo blokkaaminen on aktiivista toimintaa, kun taas sinun toimintasi on passiivista (ja ilmeisesti yhtä passiivista kuin miehen), joten siksi tapauksenne eivät mielestäni ole suoraan verrattavissa.
En näe syytä mikset sinä voisi tuohon mieheen yhteyttä ottaa jos mies kerran vapaa on ja sinua edelleen kiinnostaa. Se on sitten eri asia onko mies vielä kiinnostunut (jos on "haistanut" että sinä olitkin toisesta kiinnostuneempi - voit miettiä miltä sinusta tuntuisi jos olisit hänen sijassaan) ... mutta se selviää vain kysymällä. Kympin Nainen kirjoitti:
Minusta sinun tarinasi on erilainen, koska kumpikaan ei tehnyt mitään ottaakseen yhteyttä. Silloin juttu ns. kuivui kasaan.
Aloittajan tapauksessa kuitenkin mies yritti ottaa yhteyttä ja nainen oli aktiivisesti miehen blokannut. Ja jotenkin, ainakin aluksi, minulle tuli tuosta aloittajan kertomuksesta käsitys, että hän oli jättänyt menemättä jo sovituille treffeille ilmoittamatta mitään - mutta ihan 100-varmaksihan tuosta ei kyllä käy ilmi mitä on tapahtunut.
Mutta mielestäni ainakin tuo blokkaaminen on aktiivista toimintaa, kun taas sinun toimintasi on passiivista (ja ilmeisesti yhtä passiivista kuin miehen), joten siksi tapauksenne eivät mielestäni ole suoraan verrattavissa.
En näe syytä mikset sinä voisi tuohon mieheen yhteyttä ottaa jos mies kerran vapaa on ja sinua edelleen kiinnostaa. Se on sitten eri asia onko mies vielä kiinnostunut (jos on "haistanut" että sinä olitkin toisesta kiinnostuneempi - voit miettiä miltä sinusta tuntuisi jos olisit hänen sijassaan) ... mutta se selviää vain kysymällä.No kyllä minä olin se passiivisempi osapuoli, sillä mies laittoi viimeisen viestin, enkä vastannut siihen. En ole kovin ylpeä itsestäni, kun ei ollut selkärankaa kertoa, että on toinen kiikarissa. :(
Toisaalta en kyllä itse näe sitä niin pahana asiana, vaikka mies olisi kiinnostunut/kirjoittelisi muidenkin naisten kanssa samaan aikaan, kunhan kuitenkin on oikeasti sinkku. Kyllä minun mielestäni on hyvä tavata kaikki muutkin mielenkiintoiset ehdokkaat ennen päätöstä, ettei sitten jää asia kaivelemaan. Jotkut miehet kyllä tuntuvat ottavan asian paljon raskaammin, eli jos erehdyn mainitsemaan, että kirjoittelen muidenkin kanssa ja haluan tavata heidät, niin eipä siitä miehestä enää kuulukaan mitään.- Kympin Nainen
stellaria81 kirjoitti:
No kyllä minä olin se passiivisempi osapuoli, sillä mies laittoi viimeisen viestin, enkä vastannut siihen. En ole kovin ylpeä itsestäni, kun ei ollut selkärankaa kertoa, että on toinen kiikarissa. :(
Toisaalta en kyllä itse näe sitä niin pahana asiana, vaikka mies olisi kiinnostunut/kirjoittelisi muidenkin naisten kanssa samaan aikaan, kunhan kuitenkin on oikeasti sinkku. Kyllä minun mielestäni on hyvä tavata kaikki muutkin mielenkiintoiset ehdokkaat ennen päätöstä, ettei sitten jää asia kaivelemaan. Jotkut miehet kyllä tuntuvat ottavan asian paljon raskaammin, eli jos erehdyn mainitsemaan, että kirjoittelen muidenkin kanssa ja haluan tavata heidät, niin eipä siitä miehestä enää kuulukaan mitään.No joo, vastaamatta jättäminen on kyllä huonoa käytöstä. Siltikin ehkä pieni sävyero sinun ja aloittajan välillä, ts. et aktiivisesti blokannut kuitenkaan, vaan jätit vastaamatta. Mutta joo, henk.koht. en kyllä ymmärrä moista käytöstä. Tai siis pidän sitä huonoina käytöstapoina. Miksi aloittaa vuorovaikutusta toiseen ihmiseen, jollei ole valmis sitä nätisti - tai edes kohteliaasti - päättämään?
Minulla ei ole aavistustakaan asenteista useampien tapailuun samanaikaisesti. Ilmeisesti se on aika yleistä nettideiteissä? Itse taidan olla tietyllä tavalla palikka, tai oikea termi lienee suoraviivainen, etten oikein tuollaiseen taipuisi (?). Minua joko kiinnostaa tai ei. Silloin kun yhtä harkitaan, niin ei tarvitse muuta valikoimaa ”katsastaa”, vaan yksi vaihtoehto kerrallaan harkitaan. Mutta tiedän kyllä, että taidan olla aika vanhanaikainen tämän tyyppisissä asioissa. - oitisi
stellaria81 kirjoitti:
No kyllä minä olin se passiivisempi osapuoli, sillä mies laittoi viimeisen viestin, enkä vastannut siihen. En ole kovin ylpeä itsestäni, kun ei ollut selkärankaa kertoa, että on toinen kiikarissa. :(
Toisaalta en kyllä itse näe sitä niin pahana asiana, vaikka mies olisi kiinnostunut/kirjoittelisi muidenkin naisten kanssa samaan aikaan, kunhan kuitenkin on oikeasti sinkku. Kyllä minun mielestäni on hyvä tavata kaikki muutkin mielenkiintoiset ehdokkaat ennen päätöstä, ettei sitten jää asia kaivelemaan. Jotkut miehet kyllä tuntuvat ottavan asian paljon raskaammin, eli jos erehdyn mainitsemaan, että kirjoittelen muidenkin kanssa ja haluan tavata heidät, niin eipä siitä miehestä enää kuulukaan mitään.On tämä palsta yksi absurdistan. Asukasvalikoimasta löytyy mm. vanha piika, joka on jäänyt yksin liian suuren miestarjonnan vuoksi.
oitisi kirjoitti:
On tämä palsta yksi absurdistan. Asukasvalikoimasta löytyy mm. vanha piika, joka on jäänyt yksin liian suuren miestarjonnan vuoksi.
No näinhän tässä on näköjään päässyt käymään. :D
Mutta liekö tuo nyt oikeastaan niinkään tavatonta. Jos on kiinnostunut kahdesta miehestä samaan aikaan, eikä osaa tehdä päätöstä ajoissa, niin yleensähän siinä molemmat häipyvät.
En oikein vieläkään tiedä, miten tuossa tilanteessa olisi viisas ihminen korttinsa pelannut. Jos olisin ollut rehellinen, eli kertonut sille nettimiehelle olevani kiinnostunut toisesta, olisin heti menettänyt mahdollisuuteni tutustua häneen. Live-mies oli kyllä sinänsä kiinnostavampi, mutta jossain mielessä ainakin vähän minua ”korkeampaa tasoa”, joten ei oikein riittänyt rohkeus tehdä asialle mitään. Nettimies taas vaikutti niiden muutamien viestien perusteella sellaiselta ”ihan kiva” –tyypiltä, johon normitilanteessa oikein mielelläni tutustuisin. Mutta juuri tuolloin ei tuntunut oikealta heittää kokonaan mielestään sitä kiinnostavampaa henkilöä jonkun sellaisen takia, josta ei tiedä juuri mitään.
Kyllä kai se minun puoleltani jonkinmoista varalla pitämistä siis oli, ei siitä mihinkään pääse. Ja kolkuttavan omantunnon takia ei kai sitten enää myöhemminkään kyennyt ottamaan yhteyttä.
Haukkumisryöppyä odotellessa… :(
- sinkku.
En antaisi uutta mahdollisuutta. Tuollaisii tylyjä ämmiä suomi naiset on. Toivon et se ei puhu sulle koskaan.
Elämä on täynnä valintoja, joihin Kohtalon koura / Sattuman sormi sitten lyö sormensa peliin.
- Kiskisu
Aloituksesta ei selvästi käy ilmi, tekikö aloittaja oharit eli oliko joku tapaamisaika sovittu vai ainoastaan alustavaa puhetta josko joskus tavataan. Oharit on huonoa käytöstä, mutta jos ei mitään aikaa eikä paikkaa ole sovittu, ja asia jää roikkumaan, niin sellaista tapahtuu eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Eikä siinäkään ole mitään ihmeellistä, että palaa asiaan aikojen päästä.
Numeron blokkausta en ymmärrä, jos ei mies ole mitenkään ahdistellut eikä mitään suhdetta ole koskaan ollutkaan. Mutta jokaisella on syynsä ja tunteensa, ja niiden mukaan toimitaan. - ätminkäinen
Tunsin suurta vahingoniloa aloituksen luettuani.
Voisit tehdä kilpailijallesi tarjouksen, josta ei voi kieltäytyä.
Voisit myydä hänet orjaksi Saudi Arabiaan.
Voisit kokeilla napalmia.
Tai sitten voisit olla tekemättä tyhmiä ja kiltisti odottaa kunnes kilpailijasi alkaa nalkuttamaan, haukkumaan ja muuttuu muutenkin ikäväksi. Kun tämä väistämättä tapahtuu, on hetkesi tullut. Anna miehelle vapaus valita kivan naisen ja ikävän naisen välillä, niin hän luultavasti valitsee sen, joka ei aina huuda. Parhaassa tapauksessa kilpailijasi jättää miehen oma-aloitteisesti, koska tämä ei enää jaksa kuunnella huutoa. Tämän jälkeen onkin sinun vuorosi nalkuttaa, haukkua ja muuttua muutenkin ikäväksi, eli kaikki on hyvin ja voitte suunnitella lapsenhankintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697464Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 983484
- 442359
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 222168
- 342123
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil211993- 281791
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683