Minusta tulee ytm. Nainen ei tiedä että olen atm enkä aio kertoa mitään sille. Perjantaina saan pildee ja aion panna kunnolla ja monta kertaa.
Saan pildee tällä viikolla
24
218
Vastaukset
- vanha sanonta
Älä nuolaise ennen kuin touhutippa tipahtaa.
Jaa, oletko saanut naiselta kirjallisen sitoumuksen asiaan?
- -OTK-
Voi ei! Eikö katse tai hymy olekaan lupaus seksistä? :(
-OTK- kirjoitti:
Voi ei! Eikö katse tai hymy olekaan lupaus seksistä? :(
Se on virallista vasta kun hymiö on piirretty paperille.
- mies 86
Pictures or didn´t happen.
- korkkaaja vai ei
Siis tuleeko sinusta aisuri vai YTM?
- atm.
Ei se nainen ole neitsyt.
- 40 pillun AT-mies
atm. kirjoitti:
Ei se nainen ole neitsyt.
AT-miehenä sitten pysyt.
- NMNB
40 pillun AT-mies kirjoitti:
AT-miehenä sitten pysyt.
40 pillun AT-mies = raiskaaja
- kiltti ja ujo mies
Petturi! Jos saat, et saa tulla tälle palstalle enää. Tämä on vain ätmeille ja heitä vihaaville naisille.
Varo vaan, naiset on tosi kieroja. Tavalla tai toisella ne saa selville, että olet luuseri ja kertakaikkiaan lisääntymiskelvoton yksilö ja sitten saanti loppuu. Jos et hoipu treffeillä humalassa ja kaada pöytiä ja tuoleja, ei sinulla ole mitään mahkuja jatkaa suhdetta. Ääntä pitää myös korottaa ja olla jonkin verran väkivaltainen, hyökkää esimerkiksi mustasukkaisesti ohikulkevan teinikollin kimppuun ja ravistele sitä ja sano, ettei se saa uhitella eikä tulla liian lähelle SUN NAISTA. Huonosta lapsuudesta ja muista vaikeuksista kannattaa myös mainita. Jos vielä saavut paikalle varastetulla autolla, treffit eivät voi epäonnistua ja pian olet tulevan YH-lapsen onnellinen isä. Se voi tapahtua ennen kuin huomaatkaan.- atm.
Ei kukaan tiedä että olen atm ja olen aina antanut sellasta kuvaa että olisin kokenut. En varmaan saisi pildee jos kertoisin että olen kokematon joten on parempi näytellä jonkin verran kokenutta.
- Valista meitä
atm. kirjoitti:
Ei kukaan tiedä että olen atm ja olen aina antanut sellasta kuvaa että olisin kokenut. En varmaan saisi pildee jos kertoisin että olen kokematon joten on parempi näytellä jonkin verran kokenutta.
Kerro miten olet antanut kuva, että olet kokenut? Miten tämä näytteleminen tapahtuu?
Kerro sitten perjantain jälkeen kuinka kävi! Odotamme seikkaperäista raporttia!!
- 18+2
Muista sitten heti seksin jälkeen huutaa silleen JES POIKUUS MENI !!!!!!!!!!! ja hypit tuuletat
- Voiton tuuletus
Ja heiluttelet lerssiä propellin tavoin.
- ole rehellinen
Niin pahaa tekoa älä tee.
- atm.
En saanut kirjallista lupausta mutta eikö suullinen ole yhtä sitova sopimus.
- Kiskisu
Melkein voisin ennustaa jotain, mutta fiilistellään nyt tätä uutista ensin rauhassa.
- Reipas Mies
Älä tee sitä aloittelijan suurinta virhettä ja innosta punaisena pane paljaalla. Pahin flaksi on että oletkin maanantaina tuleva ytm-isä jolla on sukupuolitautikin.
Eihän sitä tunnetta mikään muu voita. Sen takia ne miehet tekee naisten takia "järjettömiä" tekojaan.
Jossain sketsiparodiassa sanottiin "don't stop until you pop". Onnea vaan! - atm.
Kävin ostaa kumeja. Kävin prismasta ostaa ja ostin myös paljon ruokaa samalla että ei kukaan huomannut että ostin kumeja myös.
- 8+8
Aika noloa ois ollut, jos joku ois huomannut että saat p*llua.
- cnt knck th hstl
Oikea asenne, yrittänyttä ei laiteta, epäonnistumisia voi tapahtua, vain niille, jotka yrittää ja lisäksi niistä oppii aina, sit voi jo seuraavalla kerralla onnistua paremmin.
- kjuyhgfdghjk
Ajattele tytön parasta ja jätä tapaaminen toiseen kertaan. Suunnitelmasi kuullostaa todella itsekkäältä eli mitään sen kummempaa suhdetta siitä on turha odottaa syntyvän.
- elämävoittaavittu
Ongelma ratkeaa sillä että ATM-miehien tulee käyttää ATM-hihanauhaa. Tällöin naiset tietävät kiertää kaukaa ja muistavat varmasti homotella.
Vai tarkoititko että on itsekästä ajatella panevansa naista?
Pistä nyt hieman paremmaksi ja muista kertoa että yhdyntä on aina raiskaus. Naisen tahdosta riippumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697454Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 973452
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 442289
- 222168
- 342113
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171887- 281781
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683