Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos seurustelisi veljesi kaltaisen miehen kanssa, niin eipä varmasti apua heltiäisi, vaikka olisi itsellä pää kainalossa….
04.01.2014 20:36
Aloituksesta ymmärsin, ettei tuota olis tapahtunut ilman sitä onnellista sattumaa, että ystävä sattuu soittamaan juuri oikealla hetkellä jolloin avuntarvettaan voi ikään kuin vihjailla hienovaraisesti sitä kuitenkaan varsinaisesti pyytämättä. Itselläni on kyllä kavereita jonkin verran, mutta minäkään kehtaisi mennä keneltäkään tuollaisia palveluksia pyytämään. Ihan itse olen kauppaan saanut raahautua, oli kunto mikä tahansa. Kerran piti ottaa taksikin kauppakassiksi, kun oli luita poikki enkä olisi painavaa ruokakassia mitenkään saanut omin avuin kotiin.
04.01.2014 20:34
Minä olen muutaman kerran tehnyt sen virheen, että olen lopettanut viestittelyn muiden miesten kanssa halutessani keskittyä vain siihen kiinnostavimpaan. No niinhän siinä sitten kävi, että miehen kiinnostus lopahtikin, enkä tietenkään kehdannut palata keskusteluun niiden muiden miesten kanssa, vaikka erittäin mukavia tyyppejä niissäkin olisi ollut. Siispä nykyään pyöritän niin montaa miestä kuin vain kykenen, etteivät olisi niin sanotusti kaikki munat yhdessä korissa.
04.01.2014 20:14
Tarkoittaako se yöksi jääminen siis aina ja ehdottomasti panemista? Kyllä minä voisin pitemmän matkan takaa tulleen miehen majoittaa yöksi patjalle toiseen huoneeseen kuin missä itse nukun, edellyttäen tietty että voisin luottaa siihen ettei mies nukkuessani varasta arvotavaroitani ja häivy. Myös ruuan voisin maksaa, mikäli treffit on järkätty molempien halusta, eikä vain siksi, että mies on vaatimalla vaatinut päästä tapaamaan minua ja suomaan itselleen mahdollisuuden, vaikka minua ei asia mitenkään kummemmin kiinnostaisi.
04.01.2014 14:16
Ylipäätäänhän tuossa jutussa keskityttiin yksinöisyyteen eronneiden kannalta, ja tuo koko elämänsä ilman pitkää parisuhdetta elänyt mies kuitattiin hyvin lyhyesti muutamalla lauseella. (Ja rivien välistä tässäkin tietty luettavissa, että on tuolla miehellä niitä parisuhteita kuitenkin ollut useampia, ne on vain kaikki tullut ryssittyä ennen pitkää.)
Selvästikin kirjottajan mielestä tärkeämpi aihe on niiden ihmisten yksinäisyys, joilla vielä vähän aikaa sitten on se kumppani ollut, kuin niiden jotka ovat oikeasti olleet aina yksin. Tästä voimme päätellä ainakin sen, että jutun kirjoittaja on itse eronnut vastikään.
04.01.2014 13:58
Kyllähän täällä noiden tiettyjen nimimerkkien kirjoitukset yksipuolisuutensa vuoksi vähän rasittaviksi joskus käy, mutta minun mielestäni kuitenkin sanavapaus on tärkeämpi kuin yrittää poistaa kaikki asiattomuudet tältä palstalta. Paljon pahempi ongelma on se, että joihinkin ilmoituksiin ylläpito puuttuu vähän liiankin herkästi, eli täysin asiallisia keskusteluja poistetaan sen takia, että joku joka on jäänyt keskustelussa alakynteen haluaa sabotoida muidenkin kommunikointia.
Jos jonkun ihmisen mielestä maailman tärkein kysymys nyt sattuu olemaan esim. palstan naisten käyttöaste, niin kyllä hän minun puolestani saa siitä täällä keskustella. En minä ainakaan toisten keskusteluja ala täältä poistelemaan vaikka en itse jaksaisikaan juuri kyseisestä asiasta jauhaa.
04.01.2014 13:32
Mää ainaskin laulan yksinäni kotona. Tänäänkin siivotessa lauleskelin koko ajan :)
03.01.2014 16:09
Vaikka yleensä rehellinen ihminen olenkin, niin tuollaisessa asiassa (eli jos miehessä on jokin fyysinen ominaisuus josta en pidä) en kyllä todennäköisesti pystyisi sanomaan totuutta. Kokisin sen äärimmäisen ilkeäksi alkaa osoittelemaan ihmiselle vikojaan joihin hän ei pysty itse vaikuttamaan. Ja toisaalta jokin itseä syystä tai toisesta häiritsevä asia ei välttämättä haittaa ketään muuta naista, joten en halua että miesparka jäisi murehtimaan jotain aivan tyhjänpäiväistä sanomaani, eikä uskaltaisi enää ketään naista pyytää treffeille.
Ymmärrän kyllä tavallaan sen, että jos sinun kohdallesi on sattunut paljon noita selittämättömiä hylkäämisiä niin alat ihmetellä että mikä sinussa on vikana. Mutta vaikka kaikki nuo naiset olisivat sinulle olleet rehellisiä ja osoittaneen jonkun ”vian”, en usko että kenelläkään kahdella olisi ollut sama vastaus (ellei siis jotain selkeästi näkyvää vikaa ole havaittavissa). Olisit vain saanut listan jotain randomilla heitettyjä ominaisuuksia, jjoilla ei loppupeleissä ole mitään merkitystä parisuhdekelpoisuuden kannalta. Se oikea syys epäkiinnostavuuteesi voi olla melkein mikä tahansa, esim. se, että naisella sattuu olemaan huono päivä, tai että on joku toinen mies kiikarissa. Ja mitä suositumpi nainen, sitä vähemmän hänen tarvitsee sietää sitä kiinnostamattomuutta, eli on varaa heittää mies menemään pienimmänkin ”vian” takia.
Toki kärsivällisyyttä voisivat naiset ehkä enemmän harrastaa. Olen minäkin tyhmyyksissäni hylännyt hyvän miehen kun eräs toinen mies alkoi pommittamaan yltiöromanttisilla viesteillä, meneehän sitä vähemmästäkin pasmat sekaisin. Sitten kun huomasi ettei se toinen mies tainnutkaan niin tosissaan olla, oli tietysti myöhäistä saada se eka takaisin.
03.01.2014 16:02
”Ehkä juuri siksi naiset helposti sortuvat niihin panomiehiin, jotka eivät ole kiinnostuneita kuin seksistä, koska ne panomiehet antavat fyysisen kiinnostuksensa näkyä saman tien ja sen naiset tulkitsevat kemiaksi.”
Oman sukupuoleni häpeäksi on todettava, että näinhän se asia saattaa olla. Kyllä se avoimesti kiinnostunut mies vetää yleensä pitemmän korren, myös silloin kun nainen nimenomaan haluaisi oikean parisuhteen eikä mitään yhden yön seikkailua. Kaipa se imartelu vetoaa itsetuntoon tai jotain.
03.01.2014 15:49
Minua kuule kiinnostaa ihan vitusti keskustella sinun kanssasi. :D
02.01.2014 21:30
Vai niin. Sillä laillako te yksinkertaiset otukset toimitte? :D
02.01.2014 21:08
Niin, ja piti vielä mainita, että tuo nimimerkkisi taitaa olla peräisin jostain kämäseltä kasikytluvulta. Etkö hyvä mies ole lehtiä lukenut ja tiedä sitä, että suomihuora on nykyään n. 50-100 nussima?
02.01.2014 21:01
:D
02.01.2014 20:59
Ei ongelma varsinaisesti taida olla siinä, etteivätkö miehet minuun ihastuisi; olen varma että monikin on ollut minuun ihastunut elämäni aikana. Mutta yleensä jo melkein ennen kuin tajua tilannetta tai ainakaan ennen mitään realistisia mahdollisuuksia tehdä asialle mitään, ilmestyy kuvioihin joku toinen nainen joka sen miehen nappaa. Tämä on tapahtunut jo niin monta kertaa että alkaa vähitellen usko menemään.
02.01.2014 20:39
Kun oppii tuntemaan nämä tietyt tyypit nimimerkin tai kirjoitustyylin perusteella voi jättää heidän viestinsä suoraan lukematta. Tällöin palsta tuntuukin jo heti selväjärkisemmältä paikalta. Vaikka kyllähän näitä onnettomia potilaita tavallaan sääliäkin pitäisi…
02.01.2014 20:27
Ei se aina niin yksiselitteistä ole. Voi olla niinkin että nainen on mahdollisesti jättänyt sen eksänsä juuri sinun takiasi, kun huomasi että pieleen meni valinta. En minä nyt tässä etänä osaa mennä absoluuttista totuutta sanoman, mutta ihan vain huomioonotettavaksi tällainenkin mahdollisuus.
02.01.2014 20:17
Niin, ja tuossa toisessa uutisessa http://www.iltalehti.fi/elintavat/2013120417796702_el.shtml jossa on lista elämää lyhentävistä asioista, on pitkittynyt sinkkuus mainittu heti ekana. Voi paska. :(
02.01.2014 20:09
Minusta vihaaminen on ainakin rasittavan tuntuista, ei tunnu mitenkään terveelliseltä. Enkä minä oikein osaa miehiä vihata, vaan ainoastaan ihmetellä, että miksi muut naiset käyvät kaupaksi, mutta minä en.
02.01.2014 20:05
Aloituksessahan sanotaan, ettei ole ikinä kavereita ollutkaan.
Yksinäni minäkin uv-aaton vietin, kuten yleensäkin. Rakettejakin katselin ihan vain ikkunoista ja kuistilta, kun hiukan arveluttaa se turvallisuus tuolla ulkona liikkuessa, kun tämä on semmoista ahkerien omin päin paukuttelijoiden aluetta. Minulla sentään on jonkin verran kavereita, mutta ei nyt kuitenkaan niin kauhean läheisiä että kehtaisi pyytämättä seuraan tuppautua.
Aloittajalle ihan vain tiedoksi, että on niissä yleisötapahtumissa varmasti muitakin yksinäisiä, ja ne kaikkein yksinäisimmäthän ovat jääneet kotiinsa murehtimaan.
01.01.2014 13:40
Minähän arvasin että femnerdillä on oikeasti vaikka kuinka paljon ihailijoita tällä palstalla, juuri siihen se muutama viikko sitten esiintynyt negailukin viittasi :D.
31.12.2013 22:07
113 / 137