keskustelun taso tällä palstalla

Nyt ylläpito katse tänne

Olen jo pitkään ihmetellyt miksei ylläpito/ poliisi puutu tämän palstan keskusteluihin. Monessakin asiassa keskustelun taso on joidenkin postaajien toimesta niin luokattoman huonoa ettei ole tosikaan. Ja sitten on nämä, jotka mainostaa harrastaneensa seksiä alaikäisten kanssa, Suomen lakien mukaan se on rikos. Ja kaikkine huoritteluineen ym. kommentit täyttää myös rikoksen tunnusmerkit ( kiihottaminen kansanryhmää vastaan) . En vaan mitenkään voi käsittää, että sivistysvaltiossa voi olla mahdollista suoltaa moista kuraa nettipalstalla ilman minkäänlaisia seuraamuksia.

13

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun näkökulma

Varmaan sen takia, että poliisilla on parempaakin tekemistä kuin yrittää selvittää jokaisen pennun huuteluja. Lisäksi tunnustukset seksistä alaikäisten kanssa on ihan turhia, koska sanoja saattaa valehdella tai laskea leikkiä. Lisäksi sananvapaus on ihan hyvä asia, vaikka joskus siitä onkin negatiisiä puolia on silti hienoa, että ylipäätään saamme puhua vapaasti.

• 10+9

Kai ilmoitat kaikki em. viestit ylläpidon lisäksi myös poliisille?

Voi olla, ettei poliisi voi tutkia kaikkia ilmoituksia, mutta ennen pitkää paine ylläpitoa kohtaan kasvaa riittäväksi. Ihan samalla tavalla on tietyillä blogialustoilla bannattu tietyt kirjoittajat, kun ylläpidon resurssit eivät ole riittäneet kontrolloimaan vihakirjoituksia. Ylläpito on lain mukaan viime kädessä vastuussa siitä, mitä materiaalia sen sivuilla levitetään. Jos Suomi24 sallii esim. pedofiliaa tai väkivaltaan (raiskaukset, kouluampumiset etc) yllyttäviä viestejä niin sen omistajat ja ylläpito ovat kusessa sitten, kun jotain tapahtuu.

Laita siis AINA tiedoksi vihaviestit paitsi ylläpidolle niin myös poliisille.

• intternet-poliisi O:

Soitin just 112, kytät tulee kohta!

• atm1

Vastaushan on yksinkertainen. Alemman tason miehet eivät kykene kuin alemman tason keskusteluihin.

• Eläköön sananvapaus!

Ei ole täti pakko lukea kun kerran ahdistaa. Osta vaikka dildo ja työntele sitä riemureikääsi, jos haluat parempaa ajanvietettä.

• Eturauhashierontaa!

Sinähän sen tiedät, kuinka dildo poistaa ahdistusta.

• oikeasti aikuinen

Mä oon ainaki koittanu jättää huomioimatta noi ala-arvoset kommentit. En voi käsittää että "aikuiset" ihmiset on noin hölmöjä. En minäkään kaikista miehistä pidä, mutta ei ole tarvetta kuitenkaan haukkua kaikkia. Ja tää luokittelu on ihan typerää ja tuntuu ettei näillä tietyillä ihmisillä ole mitää käsitystä oikeasta elämästä. Vihasia ja katkeria ihmisiä.

• 10+5

Paremmin voisi saada ylläpidon heräämään kun ilmoittaisi suomi24-palstalla markkinoiville yrityksille millaista tuubaa täällä kirjoitellaan. Yritykset käyttävät rahaa markkinointiin ja jos vihamieliset kirjoitukset hätistävät pois potentiaalisia keskustelijoita(=asiakkaita) yritykset heräävät ja ottavat yhteyttä ylläpitoon tai jopa vetävät mainoksensa pois.

Raha määrää, ihmishenki ei tunnu olevan juurikaan mitään.

• Sananvapaus

Tämän palstan rikkaushan on juuri se, että voi vapaasti kirjoittaa. Suomi alkaa muutenkin oleen jo niin poliisivaltio, että aloittajan toive varmaankin vielä toteutuu. Uskon ,että palsta on monelle kuitenkin aika terapeuttinen. Eikö ole kuitenkin parempi, että katkerat ihmiset voi purkaa ajatuksiaan ja paineita täällä kuin, että purkaisivat sen jotenkin muuten tai ei pääse purkaan sitä mitenkään.

Jos anonyymi huorittelee anonyymiä ja siinäkin ne kaksi anonyymiäkin voi olla sama ihminen. Niin ketä se loukkaa? Mikä siinä on se rikos?

Ja kun aloittajan toive toteutuu, että valvonta kovenee niin palsta menettää merkityksensä. Kukaan täällä enään kirjoittele mitään ja voimme katsella täällä vietetyn ajan sen sijaan sitten vain nurkkaa. Rikollisuus ei sen myötä laske. Oikeat pedofiilit ym. rikolliset tuskin täällä tunnustelee asioitansa.

Ps. Sananvapautta Suomessa ei enään ole. Se on jo nähty oikeutta myöten, kuinka siitä esim. jotkut julkisuuden politikot ovat saaneet jopa tuomioita tai ainakin ollut oikeudessa.

• c-moon

Sananvapaus on hyvä juttu, kunhan sitä käyttäisi rakentavasti eikä suoltaisi palstaa täyteen suomihuora-nussima-viestejä kymmeniä päivässä ja joka ikiseen ketjuun, se alkaa ärsyttämään ja häiritsee sekä ajaa pois järkevämpiä kirjoittajia. Kritiikki on hyvä juttu ja sananvapaus myös. Lauseet voi muotoilla moneen tapaan.
        Ei kukaan ole täällä rajoittamassa miesten vapautta kritisoida esim naisten seksikäyttäytymistä, vaan naisvihaan yllyttäviä viestejä. Täysin eri juttu.

• Kunnollinen mies

Ei se ole kunnollisten miesten vika, jos jotkin kansanryhmät (naiset) kiihottuvat huorittelusta.

• Kyllähän täällä noiden tiettyjen nimimerkkien kirjoitukset yksipuolisuutensa vuoksi vähän rasittaviksi joskus käy, mutta minun mielestäni kuitenkin sanavapaus on tärkeämpi kuin yrittää poistaa kaikki asiattomuudet tältä palstalta. Paljon pahempi ongelma on se, että joihinkin ilmoituksiin ylläpito puuttuu vähän liiankin herkästi, eli täysin asiallisia keskusteluja poistetaan sen takia, että joku joka on jäänyt keskustelussa alakynteen haluaa sabotoida muidenkin kommunikointia.

Jos jonkun ihmisen mielestä maailman tärkein kysymys nyt sattuu olemaan esim. palstan naisten käyttöaste, niin kyllä hän minun puolestani saa siitä täällä keskustella. En minä ainakaan toisten keskusteluja ala täältä poistelemaan vaikka en itse jaksaisikaan juuri kyseisestä asiasta jauhaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      63
      7042
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      4953
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      79
      2833
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      42
      2099
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      19
      1990
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      1823
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      12
      1583
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      16
      1510
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      26
      1364
    10. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      18
      1341
    Aihe