Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No, makuasioista on turha kinata, mutta minusta miehissä aleneva komeusjärjestys oli juurikin A,B,C, ja naisissa kauneusjärjestys vastaavasti A,C,B.
Mieltymyksiin vaikuttaa varmasti paljon itse kunkin elämänhistoria, eli minkänäköisiä ihmisiä on tuntenut ja miten paljon heistä pitänyt.
Omasta mielestäni en ole yhtä nätti kuin tuo A-nainen, mutta vähän B- ja C-naisia nätimpi. Mutta sitten tietty joku toinen arvioisi minut taas ihan eri tavallla.
10.11.2013 19:36
Jännä, miten eri tavalla ihmiset asian näkee. Minusta oli heti selvää, että ne A:t molemmista sukupuolista olivat keskivertoa paremman näköisiä ja kuuluivat toisilleen. Molemmat muut naiset olivat aika vaatimattoman näköisiä. A:n ohella B-mies oli minusta myös oikein komea; C jäi näistä vähän, mutta ei paha sekään.
Siis noin keskimäärin kyllä miehet olivat tässä mielestäni vähän tasokkaampia kuin naiset….
10.11.2013 13:53
Muuten kyllä samaa mieltä tuosta, että paljon mukavampaa se naisellekin olisi jos joku entuudestaan tuttu osoittaisi kiinnostusta, kuin joku täysin tuntematon. Mutta pelkän panon sijaan kiinnostaisi kyllä enempi se parisuhde.
En tiedä, miksi kaverimiehet eivät halua lähestyä minua, vaikka joskus on näyttänyt olevan molemminpuolista kiinnostustakin ilmassa.
08.11.2013 23:27
Mjaa, kaikki vastaa vähän erillä lailla tuohon aiempaan kysymykseeni, eli asia jakaa mielipiteitä…..
Itse kyllä haluaisin parisuhteessa miellyttää miestäni kaikin tavoin, ja uskon että mukavampaa olisi molemmilla ja pitempään kestäisi, jos mies haluaisi myös miellyttä minua.
Miten ihmeessä näistä nykyajan miehistä pystyisi erottamaan päältäpäin nämä kiukkupussit, ettei vain vahingossa menisi semmoista iskemään…?
08.11.2013 23:20
Tuollainen ”Minähän en ämmille pokkuroi”-ajattelutapa tuntuu tosiaan kasvattavan suosiotaan miesten keskuudessa nykyaikana, mikä tietysti vaikeuttaa pariutumista aika tavalla. No, eihän siinä mitään, jos mies itse on tyytyväinen tilanteeseensa, niin sehän on vain naisten ongelma eikä siitä toki tarvitse välittää.
Kiinnostaisi vain tietää (ennenkuin alan tässä itse miehiä aktiivisesti iskemään), että jatkuisiko tuollainen itseään alentamattomuus sitten suhteessakin. Eli mies ei haluaisi jatkossakaan ikinä, missään tilanteessa tehdä naiselle mieliksi, vaan pitäisi itsepintaisesti kiinni tuosta ”Korjaa, akka itte autos” –asenteestaan?
08.11.2013 22:47
Taisi mennä aloitteidentekohalut monelta muultakin naiselta kuin sinulta, ainakin joksikin aikaa…
Mahtoi tosiaan olla sinulle hämmentävä tilanne, kun eihän täällä kukaan muukaan osannut moista arvata. Toivottavasti unohdat moisen kusipään (vai miksi tuota nyt sanoisi? Jotenkin ei osaa olla edes hirmu vihainen sille hyypiölle, kun sentään tunnusti paskuutensa ja pyysi anteeksi…) mahdollisimman pian ja jatkat elämääsi.
En minä kuitenkaan nyt ihan oikeasti jaksa uskoa, että kovinkaan moni vakinikillä kirjoitteleva olisi feikki. Ei voi olla ihmisen elämä niin sisällötöntä, että pitää keksiä valheellinen nettipersoona. Saahan tälle palstalle varatutkin kirjoitella ihan omana itsenään, ei kai se ketään häiritse.
08.11.2013 22:32
Oh yeah! Sää oot kingi! :D
08.11.2013 22:27
Noo, vaikkapa semmoinen rangaistus olisi minusta hyvä, ettei nainen saisi treffata ketään miestä kolmeen vuoteen.
En ole naisvihaa poteva ätmi, mutta jos tyypillinen naisen käytös on tuollaista, niin taidan olla naisvihaa poteva nainen.
08.11.2013 22:25
Samaa mieltä. Tuollaisessa tilanteessa olisi helppo ensin tutustua toisen luonteeseen, ja saisi enempi tietoa siitä, että onko kyseessä sellainen ihminen,josta voisi pitää.
Taitaa jotain syystä se yllärihyökkäys täysin tuntemattoman naisen kimppuun kaupungilla olla enempi miesten mieleen, ja silloinhan niitä pakkeja saattaapi tulla, kun nainen ei ole varautunut lähtemään kahville juuri sillä sekunnilla kun mies tahtoo.
08.11.2013 22:18
Kyllä kieltämättä vähän hirvittää nyt ajatella, että kuinkahan monet täälläkin alvariinsa naisettomuuttaan ruikuttavat miehet ovatkin samanlaisia. Ja minä kun olen aina yrittänyt pitää ätmien puolta. :(
08.11.2013 00:22
Tarkoitin siis että minun mielipiteeni muodostamisen kannalta merkitystä on vain sillä mitä asiasta tiedän.
Kyllä minun mielestäni ap:n kuvailemasta naisen käytöksestä oikeasti pitäisi tulla jokin rangaistus. Ei kyllä ole mikään ihme, että naisvihaa esiintyy. mikäli noin törkeästi käyttäytyviä tai tuollaista käytöstä puolustelevia naisia on noinkin paljon.
07.11.2013 23:53
Vaikka en nyt enää ketään tässä haluaisi sen enempää syyllistää, niin pitää kyllä sanoa, että aikamoinen pettymys. Että noinkin mukavanoloinen mies olikin vain pelleilijä :(.
Tai ehkä olen vain itse pelle kun jostain kumman syystä kuvittelen ihmisten olevan täälläkin suurinpiirtein rehellisiä…
07.11.2013 23:44
No ei me nyt mitään ajatuksenlukijoita olla. Tuleeko siis törkyviestejä, idioottiviestejä, viestejä hakukriteerien ulkopuolisilta...? Jos olisit voinut kertoa että mikä tarkemmin ottaen risoo, niin olisi ehkä joku voinut jotain järkevää vastatakin.
07.11.2013 21:30
Ai niin, tuontapaisen
http://www.curiositesesthetiques.com/2011/01/knit-head-punk-is-not-dead-and-giveaway.html
pipon itselleni väsäsinkin, tosin käyttäen lähtökohtana vanhaa inkapipoa ja lisäsin vain hapsut.
07.11.2013 21:24
Älä huuda. Isoilla kirjaimilla kirjoittaminen on huutamista.
07.11.2013 21:16
Eiköhän se ole sama juttu aika monella. Kun tapaa ihmisen josta kiinnostuu, niin hänet jotenkin kohottaa jalustalle ja kokee itse olevansa aivan liian alhainen moista täydellistä oliota lähestymään. Eikä kyse ole mistään varsinaisista tasoista, vaan se jalustalle nostettu voi olla järjellä ajatellen täysi luuseri.
Ihmiset on nykyään vain jotenkin ohjelmoitu väärin, kun se itsekritiikki iskee pahimmin juuri silloin kun ei pitäisi. Ehkäpä tämä onkin vain sitä luonnon viisautta, eli tällaisen nerokkaan pariutumista vaikeuttavan kuvion takia liiaksi lisääntynyt ihmiskunta alkaa jälleen taantua, ja ehkä kuolee sukupuuttoon jossain vaiheessa…
07.11.2013 21:13
Noh ,on sitä tosiaan parempiakin vitsejä kuultu. Enkä minä minkään maailman logiikkaan tuossa vastauksessani pyrkinytkään, kunhan vain kimpaannuin paskamaisesta käytöksestä.
06.11.2013 23:18
No eihän sillä ole tasan mitään merkitystä onko ap törkeillyt tai onko koko homma valetta vai ei. Ilmaisin oman mielipiteeni vain siihen asiaan joka on juuri niinkuin tuossa on kerrottu., eli tuollaisenaan naiselta minusta täysin kaiken arvostelun alapuolella olevaa käytöstä. Kyllä minulla nyt on lähtökohtaisesti tapana olettaa ihmisten puhuvan totta. Jos naisella on oma tarinansa kerrottavana, niin kertokoon. Siihen minulla saattaa olla sitten ihan uusi mielipide.
”palstan mieskirjoittelijoiden tyyliin kuuluu keksiä mitä tahansa pahaa naisista jolla herättää naisvihaa”
Taas eräs jolla on vaikeuksia luetunymmärtämisen kanssa… Muutamat pellet kirjoittelevat pöpejä jankutuksiaan, mutta suurin osa on hyvinkin asiallista porukkaa. Ja mitäs tuo sinun tekstisi sitten oli ellei miesvihan herättämistä?
06.11.2013 23:15
No kyllä mää vähän meinaan innostua. Sitten kun miehet vielä pettämättömällä logiikallaan päättelevät että kaikki naiset ovat samanlaisia, niin sukupuuttohan tässä on pian edessä Suomen kansalla…
06.11.2013 21:42
Tommonen ois hieno! Meinasinkin joskus tehdä itselleni tuollaisen talvipyöräilyä varten. Siinä saisi kyllä olla kovimpia pakkasia varten myös nenäsuoja.
06.11.2013 21:30
120 / 137