Juoksin juoksumatolla tänään salilla kun siihen viereiseen mattoon tuli kans nainen. Näin kun se laittoi enemmän vauhtia kun minä siihen joten mun oli pakko lisätä vauhtia etten häviä n 23 vuotiaalle naiselle. Näin että sillä oli vauhtina 8.5 km/h ja mun oli pakko laittaa 8.7 km/h.
Lisäsin sitten vielä vauhdin 9.0 ja 9,5 vähäksi aikaa, kun halusin näyttää että osaan juosta kovaa. Nainen sitten hyytyi 10 minsan päästä ja minä juoksin 20 minsaa eri nopeuksilla. En tainnut siltin tehdä vaikutusta kun nainen ei edes hymyillyt minulle
Juoksin kilpaa naisen kanssa
36
461
Vastaukset
- Humanity prevails!
Pieni voitto ihmisyyden nimissä!
- Full Power!
Naisten kilpailuvietti on huumorin aihe. Muistan kun koulussa ATK-luokassa kirjoitin jotain tekstiä ja viereisellä koneella oleva nainen alkoi kirjoittaa nopeampaa, no minähän näytin sille vitun luuskalle ja pistin vittu koko mensalaisen aivokapasiteettini ja kymmensormijärjestelmäni full powerille ja pistin vittu menemään, niin johan lähti akka kohta vittuun siitä lesoilemasta. Saatana, kun vituttaa tuollaiset. Mulle ei vittuilla! Varmaan oli ämmä kuullut, että naiset on ihan yhtä hyviä kuin miehet, mutta ei vittu tiennyt, että mä olen parempi kuin kaikki miehet. Haista vittu sinne Porvooseen vielä tänäkin päivänä. Täällä seisoo voittaja, saatana!
- rykuruk
stellaria81 kirjoitti:
Oh yeah! Sää oot kingi! :D
Tota ironia lausetta luuserit viljelee aina, kun jossain häviävät ja täten kaikki olikin leikkiä eiksje?
- atm #5334
Vedit siis kuten matalan statuksen mies vetää, eli näytit olevasi peloissasi naiselle häviämisestä. Positiivisen signaalin voit lähettää sillä, että teet vaan omaa juttua, mitä ikinä teetkin.
- Voittajalle palkinto
Pötyä. Tekemällä "omaa juttua" tekee vain itsestään naisen silmissä huomaamattoman munattoman kuohitun eunukin ilman kiveksiä. Naiselle pitää aina näyttää kenellä täällä on munat! Kenellä on isommat lihakset, isommat aivot, enemmän rahaa ja kuka pieree äänekkäämmin. Silloin se perkeleen narttu alistuu ja levittää haaransa voittaja-alfa-YTM:n nautiskeltavaksi. Nainen ei taatusti palkitse pillullaan miestä joka häviää sille yhtään missään.
- atm.
Menen taas aamulla juoksemaan etten jatkossakaan häviä naisille.
- atn.
Niin mieki, mennään yhdessä! :)
- -M-
Olihan tuo melkoinen metafora nykyajan pariutumisesta ja yhteiskunnasta yleisemminkin. Ihmiset juoksevat vierekkäin kilpaa, toisiaan lähestymättä ja pääsemättä edes juoksullaan eteenpäin.
- juokse sinä humma
Mitä se kertoo, että mies juoksee naisen kanssa kilpaa vaikka nainen ei ilmeisestikään yritättynyt juosta miehen kanssa kilpaa vaan juoksi ihan omaa juoksuaan??
- Iso-Iida
Kyllä moni nainen ottaa kiltin miehen, sitten kun on juoksut juostu.
- Naisten logiikka
juokse sinä humma kirjoitti:
Mitä se kertoo, että mies juoksee naisen kanssa kilpaa vaikka nainen ei ilmeisestikään yritättynyt juosta miehen kanssa kilpaa vaan juoksi ihan omaa juoksuaan??
Eipä. Ei naiset mene juoksukisoihinkaan kuin pitämään hauskaa kavereiden kanssa.
- no-hc
Iso-Iida kirjoitti:
Kyllä moni nainen ottaa kiltin miehen, sitten kun on juoksut juostu.
Aivan, sitten kun on juoksut juostu. Se on niille kiltille miehille enemmän tappio kuin voitto.
- Raskas juoksu
no-hc kirjoitti:
Aivan, sitten kun on juoksut juostu. Se on niille kiltille miehille enemmän tappio kuin voitto.
Naisilla on juoksut juostu sitten kun ei polvet enää kestä ruhon painoa.
- semmosta se
Moni nainen ottaa ähkijän joka nai vain takaapäin-
- juokse juokse
On se vaikutuksen tekeminen eri rankkaa nykyään....
- neiti näpsä
Miehillä varsinkin. HAHA! ;D
- mara-toonari
Voiks muka naisiin tehdä vaikutus muulla kuin rahalla?
- sohva pottu.
Ei kannata hikoilla jos ei saa pimppiä.
- ....................
höpö, höpö. Naiset yrittävät päihittää miehen.
Elämästä koettua
Kerran kuntosalilla, juoksin ihan omaa juoksua hitaalla temmolla. EI muuttanut mitenkään tempoa.
Viereen tuli joku nainen, joka yritti pistää paremmaksi ja pisti ihan liian kovan vauhdin. Se ei jaksanut sitä kuin pari sekuntia ja se kompastui, koska sen jalat olivat niin heikot, että se ei kestänyt sitä vauhtia.
Olen tehnyt myös viiva juoksua naisia vastaan aikoinaan. Sama juttu. En juossut edes täysiä. Tyttö juoksi ihan hampaat irvessä ja kompastui. Muistan kuinka minun teki mieli lahjoittaa voitto pelkästä hyvästä tahdosta.
Ei naiset voi mua päihittää, kun eivät miehetkään mua pysty päihittää. Mä juoksen coopperin kovempaa kuin Tero Pitkämäki. Nämä esimerkit kuvastaa tätä yhteiskuintaa vähän laajemalla mittakaavalla. Naiset asettavat aivan liian kovia ja ylimiotittteuja nopeauksia itselleen, eivätkä kestä sitä ja kompastuvat. - atm.
Luin eilen jutun jossa hiihtäjä sami jauhojärvi kertoi tehneensä oman ennätyksen jalkaprässissä 300 kg. Mun ennätys on 310 kg enkä edes treenaa tosissani vaan ihan kuntoilu mielessä. Saisin varmaan 320-330 kg jos yrittäisin mut en treenaa jalkoja enään niin paljoo.
- rwtjwrj
kokeiles hiihtää jauhojrven kans vaik 3 kymppinen. kumpi hyytyy ensin?
- itm
Hymyilitkö ja onnitelitko sinä puolestaan sitä naista? Hänhän sentään voitti naisten sajrassa ;)
- atm #5334
Ilmaa-tason mies?
- rtgfdgfdgf
Tämä on niitä tilanteita kun joku tulee viereen ja latoo tankoon hieman enemmän painoja ja vetää ylpeästi pidemmän sarjan. Ilme sen jälkeen kun hän tajuaa, että toinen vasta lämmitteli ja latoo nyt kaksinkertaiset painot tankoon.
- rahalla saa naisia
Vaikka ätmi oli miten hyväkuntoinen ja vetäis 400 kg jaloilla niin ei sillä naisia saa. turhaan rehkit sielä salilla siis. Ala juopottelee ja käymään baareissa niin silloin on kohtalaiset mahikset löytää nainen.
- Näin on !
Käy salilla ja sit mee juopottelee. Toimii paremmin.
- ....................
en minä sitä naista varten tee, vaan sen takia, että voitan sun kaltaiset sprukut.
- Toi toimii !
Näin on ! kirjoitti:
Käy salilla ja sit mee juopottelee. Toimii paremmin.
Salitreenistä saa itseluottamusta, jonka johdosta baarissa osaa sitten illalla käyttäytyä uhoavan moukan lailla. Saanti on taattu. Niillä salijunttikarjuilla on aina parhaan näköiset naiset kyljessä kihnaamassa.
- -----------
Naiset ei vaan kestä sitä, että peräkylän puolihalvaantunut ätmikin suoriutuu fyysisesti huomattavasti paremmin kuin yksikään nainen. Todennäköisesti myös henkisesti.
- ???
Sit sen lämmittelyn jälkeen se gimma meni ja kyykkäs enemmän ku sinä ja penkkas yhtäpaljon ku sinä ja...
- Isää et voita!!!
Taitaisit todistella omalle lapsellesikin, että olet häntä vahvempi.
- Lopettakaa jo
Haluaisin lähettää teidät Filippiinien myrskytuhoalueelle avustustehtäviin.
Edes viikoksi.
Saisitte vähän mittasuhteitä ongelmiinne ja omaan itseenne.
Teillä on oikeasti asiat ihan hyvin, mutta kuulostatte juttuinenne todella turhautuneilta ja ilkeiltä. Todella surullista.- anonyymi kurppa
Sama ajatus kävi mielessäni kun täällä pyörii päivästä toiseen samat aiheet..
- Ihme vemputtaja
Jos mä nyt tulen vetämään sua turpaan, et saa valittaa, koska Filippiineillä oli niinku se taifuuni. Tosi diippii, hei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394487Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html463244Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343206Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912836Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2052067Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1511937- 421622
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301557Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61301- 781252