Hiton alemmuuskompleksi

m30++

Vaikka olen kuntoillut 1,5 vuotta, laihtunut, muuttanut muutenkin elämistä terveellisemään suuntaan, mieliala on meinaa pysyy huonona? Kävin laivalla ja bailasin pitkästä aikaan oikein kunnolla. Oli yllättävä huomata miten naiset hymyilivät ja flirttailivat tanssilattialla, siitä on pii-iitkä aika, joskus nuorena 20 ikäisenä viimeksi naiset lähetti positiivista signaalia tai suoraan tarjosivat "persettään" bailatessa.

Siihen tuli sitten jotain tyyppejä, ihan kuin jotain aatelisia? Kaksi saman näköistä nuorta likkaa hymylivät ja keimailiva mulle, niiden seurassa tanssi varmaan mummokin mukana, joku vanhempi leidi? Siinä ne tanssi minun vierellä ja hymyilivät. Mutta en voinut tehdä lähempää tuttavuutta,en sitten millään. Rupesi vain masentamaan että mitä h*ttoa, ei minusta ole tuommoisten hienojen ihmsten kanssa olemaan, ei ikinä! Aaaarrrh!

Miten voisi urheilla aivolihaksiin vielä itsevarmuuttakin?

6

136

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Intelligentti M

Siitä vain rohkeasti juttelemaan. Ei ne naiset niin hienoja ole kuin mitä kuvittelet. Hyvin yksinkertaisia ihmisiä useimmat. Pitää muistaa puhua yksinkertaisista asioista, etteivät hämmenny. Se on se suurin ongelma meillä älyllisesti ylempitasoisilla miehillä.

• m30++

Tavallaan odotin että olisi joku nainen tullut vielä aavistuksen lähemmäksi minua, kohti minua, kuten juuri nuorempana nainen saattoi tulla ihan melkeinpä siihen iholle. Silloin olen jo niin 101% varma että jeps ja tuuppaudun itsekkin siihen, että tuleppa sitten tänne siitä. Tanssin jälkeen sitten baaritiskille juomista hakemaan ja juttelemaan. Näin ei vain nyt käynyt, yksikin nainen siinä aikansa katseli tanssiessa ja lähti pois sitten etteipä näy tulevan mitään.

Mutta tuo yksinkertainen juttelu on varmaa ihan ok :)

• Intelligentti M
        m30++ kirjoitti:

Tavallaan odotin että olisi joku nainen tullut vielä aavistuksen lähemmäksi minua, kohti minua, kuten juuri nuorempana nainen saattoi tulla ihan melkeinpä siihen iholle. Silloin olen jo niin 101% varma että jeps ja tuuppaudun itsekkin siihen, että tuleppa sitten tänne siitä. Tanssin jälkeen sitten baaritiskille juomista hakemaan ja juttelemaan. Näin ei vain nyt käynyt, yksikin nainen siinä aikansa katseli tanssiessa ja lähti pois sitten etteipä näy tulevan mitään.

Mutta tuo yksinkertainen juttelu on varmaa ihan ok :)

Naiset ei koskaan tee mitään 101% selvää aloitetta, koska he haluavat pitää auki sen pakomahdollisuuden, että jos sinä osoittaudutkin epäkiinnostavaksi mieheksi, niin he voivat väittää, että eivät alunperinkään olleet kiinnostuneita sinusta eivätkä mitään aloitetta tehneet.

• 4+12
        Intelligentti M kirjoitti:

Naiset ei koskaan tee mitään 101% selvää aloitetta, koska he haluavat pitää auki sen pakomahdollisuuden, että jos sinä osoittaudutkin epäkiinnostavaksi mieheksi, niin he voivat väittää, että eivät alunperinkään olleet kiinnostuneita sinusta eivätkä mitään aloitetta tehneet.

Miehet voisivat enemmän harrastaa myös samaa niin ehkä naiset älyäisivät miten ärsyttävää se on.

• mies32

Käynyt satakunta kertaa itselleni. En kylläkään tietoisesti pidä itseäni ketään huonompana, mutta en noissa tilanteissa vaan keksi mitään sanottavaa. Sitäpaitsi naisethan ovat siinä vain tanssimassa ja tuputtamassa pakaroitaan syliini, eivätkä odottamassa minun juttujani.

• Eiköhän se ole sama juttu aika monella. Kun tapaa ihmisen josta kiinnostuu, niin hänet jotenkin kohottaa jalustalle ja kokee itse olevansa aivan liian alhainen moista täydellistä oliota lähestymään. Eikä kyse ole mistään varsinaisista tasoista, vaan se jalustalle nostettu voi olla järjellä ajatellen täysi luuseri.

Ihmiset on nykyään vain jotenkin ohjelmoitu väärin, kun se itsekritiikki iskee pahimmin juuri silloin kun ei pitäisi. Ehkäpä tämä onkin vain sitä luonnon viisautta, eli tällaisen nerokkaan pariutumista vaikeuttavan kuvion takia liiaksi lisääntynyt ihmiskunta alkaa jälleen taantua, ja ehkä kuolee sukupuuttoon jossain vaiheessa…

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      331
      7179
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4388
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3175
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2987
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1826
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      216
      1773
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1587
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1448
    Aihe