Vaikka olen kuntoillut 1,5 vuotta, laihtunut, muuttanut muutenkin elämistä terveellisemään suuntaan, mieliala on meinaa pysyy huonona? Kävin laivalla ja bailasin pitkästä aikaan oikein kunnolla. Oli yllättävä huomata miten naiset hymyilivät ja flirttailivat tanssilattialla, siitä on pii-iitkä aika, joskus nuorena 20 ikäisenä viimeksi naiset lähetti positiivista signaalia tai suoraan tarjosivat "persettään" bailatessa.
Siihen tuli sitten jotain tyyppejä, ihan kuin jotain aatelisia? Kaksi saman näköistä nuorta likkaa hymylivät ja keimailiva mulle, niiden seurassa tanssi varmaan mummokin mukana, joku vanhempi leidi? Siinä ne tanssi minun vierellä ja hymyilivät. Mutta en voinut tehdä lähempää tuttavuutta,en sitten millään. Rupesi vain masentamaan että mitä h*ttoa, ei minusta ole tuommoisten hienojen ihmsten kanssa olemaan, ei ikinä! Aaaarrrh!
Miten voisi urheilla aivolihaksiin vielä itsevarmuuttakin?
Hiton alemmuuskompleksi
6
130
Vastaukset
- Intelligentti M
Siitä vain rohkeasti juttelemaan. Ei ne naiset niin hienoja ole kuin mitä kuvittelet. Hyvin yksinkertaisia ihmisiä useimmat. Pitää muistaa puhua yksinkertaisista asioista, etteivät hämmenny. Se on se suurin ongelma meillä älyllisesti ylempitasoisilla miehillä.
- m30++
Tavallaan odotin että olisi joku nainen tullut vielä aavistuksen lähemmäksi minua, kohti minua, kuten juuri nuorempana nainen saattoi tulla ihan melkeinpä siihen iholle. Silloin olen jo niin 101% varma että jeps ja tuuppaudun itsekkin siihen, että tuleppa sitten tänne siitä. Tanssin jälkeen sitten baaritiskille juomista hakemaan ja juttelemaan. Näin ei vain nyt käynyt, yksikin nainen siinä aikansa katseli tanssiessa ja lähti pois sitten etteipä näy tulevan mitään.
Mutta tuo yksinkertainen juttelu on varmaa ihan ok :) - Intelligentti M
m30++ kirjoitti:
Tavallaan odotin että olisi joku nainen tullut vielä aavistuksen lähemmäksi minua, kohti minua, kuten juuri nuorempana nainen saattoi tulla ihan melkeinpä siihen iholle. Silloin olen jo niin 101% varma että jeps ja tuuppaudun itsekkin siihen, että tuleppa sitten tänne siitä. Tanssin jälkeen sitten baaritiskille juomista hakemaan ja juttelemaan. Näin ei vain nyt käynyt, yksikin nainen siinä aikansa katseli tanssiessa ja lähti pois sitten etteipä näy tulevan mitään.
Mutta tuo yksinkertainen juttelu on varmaa ihan ok :)Naiset ei koskaan tee mitään 101% selvää aloitetta, koska he haluavat pitää auki sen pakomahdollisuuden, että jos sinä osoittaudutkin epäkiinnostavaksi mieheksi, niin he voivat väittää, että eivät alunperinkään olleet kiinnostuneita sinusta eivätkä mitään aloitetta tehneet.
- 4+12
Intelligentti M kirjoitti:
Naiset ei koskaan tee mitään 101% selvää aloitetta, koska he haluavat pitää auki sen pakomahdollisuuden, että jos sinä osoittaudutkin epäkiinnostavaksi mieheksi, niin he voivat väittää, että eivät alunperinkään olleet kiinnostuneita sinusta eivätkä mitään aloitetta tehneet.
Miehet voisivat enemmän harrastaa myös samaa niin ehkä naiset älyäisivät miten ärsyttävää se on.
- mies32
Käynyt satakunta kertaa itselleni. En kylläkään tietoisesti pidä itseäni ketään huonompana, mutta en noissa tilanteissa vaan keksi mitään sanottavaa. Sitäpaitsi naisethan ovat siinä vain tanssimassa ja tuputtamassa pakaroitaan syliini, eivätkä odottamassa minun juttujani.
Eiköhän se ole sama juttu aika monella. Kun tapaa ihmisen josta kiinnostuu, niin hänet jotenkin kohottaa jalustalle ja kokee itse olevansa aivan liian alhainen moista täydellistä oliota lähestymään. Eikä kyse ole mistään varsinaisista tasoista, vaan se jalustalle nostettu voi olla järjellä ajatellen täysi luuseri.
Ihmiset on nykyään vain jotenkin ohjelmoitu väärin, kun se itsekritiikki iskee pahimmin juuri silloin kun ei pitäisi. Ehkäpä tämä onkin vain sitä luonnon viisautta, eli tällaisen nerokkaan pariutumista vaikeuttavan kuvion takia liiaksi lisääntynyt ihmiskunta alkaa jälleen taantua, ja ehkä kuolee sukupuuttoon jossain vaiheessa…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394427Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html463224Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343176Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4882812Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2022050Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1451913- 421592
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301557Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61301- 781242