Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No en kyllä ihan vieläkään ole täysin vakuuttunut. Siis millä täsmällisillä sanoilla ne ihmiset ovat sinulle osoittaneet että pitävät juuri sinua erityisen omituisena jos olet yksin baarissa? Kun eipä tuollaista simputusta näytä kenellekään muulle palstalaiselle ikinä sattuneen.
Ymmärrän kyllä, että ihmisellä voi olla pahoja traumoja jo yhden negatiivisen kokemuksen takia, tai vaikka jopa ilman mitään kokemuksia ennakkoluulojen takia. Onhan minulla itsellänikin päähänpinttymä, etteivät miehet suhtaudu naisten aloitteisiin suopeasti, vaikka täytyy kyllä myöntää, etten semmoista täysin selkeä sanallista aloitetta ole edes rohjennut yrittää. Eli siinä mielessä en ole oikea ihminen pilkkaamaan ketään arkuutensa takia, enkä siihen pyrikään.
Mutta ihan vain ystävällisenä neuvona: Emme me naiset oikeasti arvota miestä sen perusteella onko hänellä kavereita vai ei. Ja jos minun olisi ihan pakko se aloite miehelle tehdä, niin en todellakaan tekisi sitä sellaisella hetkellä kun mies on kavereidensa seurassa. Yksinäiselle miehelle ehkä teoriassa voisi mennä juttelemaankin, mutta sinne mieslauman keskelle esittämään asiansa, no way.
28.10.2013 20:44
Mille ihmeen paska ähkijälle? Kyseessä oli ainakin omien sanojensa mukaan ihan aito ätmi, eli kokematon mies minun ikäluokkaani. Ja homma meni siis toisin päin, eli mies pyysi minua kirjoittamaan sp-osoitteeseensa ja minä kirjoitin, muuta mies ei vastannut mitään, ennen kuin sitten reilu 4 kk kuluttua, ja silloinkin aika ikävällä tavalla. Tietysti syynä saattoi olla vain arkuus (mikä tietysti olisi ymmärrettävää kokemattomalta mieheltä), mutta onhan niitä muitakin vaihtoehtoja, eli saattoi vain haluta testata markkina-arvoaan tai sitten ei vain pitänyt minusta treffiprofiilini perusteella. No, sama se minulle, jos ei halua tutustua, niin olkoon tutustumatta. Pärjätään tässä ilmankin.
28.10.2013 20:22
Jaa panemassa? Mistäs sää sen tiiät? Olisi kyllä hirmu jännä kuulla että miten homma etenee, mutta tuo vaikuttaa minusta aika rohkealta johtopäätökseltä.
28.10.2013 10:39
Mitäs höpötät? Oletkos itse dippainssi, kun et näe, että tällä palstalla nimenomaan viljellään aika lailla huumoria, ja varsin suuri osa tämänkin ketjun viesteistä on kirjoitettu täysin kieli poskessa?
Totta, että joskus on vaikeuksia tunnistaa onko viesti tarkoitettu huumoriksi, vai onko kirjoittaja oikeasti ihan överiyksinkertainen (vähän niinkuin eräs tuolla ylempänä ollut naisen kommentti, johon vastasinkin..ja tottapuhuen tämäkin viesti pisti vähän miettimään...). Suurin osa kirjoittajista on kuitenkin minusta fiksua porukkaa, jotkut kirjoitustaitojensa puolesta lähes neroja.
28.10.2013 10:34
Tämä minullekin tuli mieleen, että jos on muutenkin vaikeuksia naisen saamisessa, niin tuollaiset ankarat kriteerit tekevät siitä vielä monin veroin vaikeampaa. Tietysti niille omille mielihaluilleen on vähän vaikea tehdä mitään, eli jos ei vaan tykkää muista kuin paljon nuoremmista naisista, niin sitten ei tykkää. Mutta useimmat alta kolmekymppiset naiset eivät valitettavasti taida lähtökohtaisesti olla kovin kiinnostuneita noin vanhoista miehistä. Jos olet oikeasti nuorekkaan näköinen (etkä vain kuvittele), niin se toki auttaa asiaa paljonkin, mutta kilpailu tuon ikäisitä naisista taitaa kuitenkin olla sen verran kovaa, ettei heitä saa vain passiivisesti möllöttämällä, vaan pitää alkaa itse iskupuuhiin.
28.10.2013 10:22
Jaaha, vai että on siellä taas äänessä yksi älykäs nainen joka ei helvetissä oo sitten piirunkaan vertaa bimbo?
Mutta vitsihän tämä viesti tietysti oli. Sillä jos ei ollut niin minun täytyy kyllä hävetä syvästi omaa sukupuoltani. :(
28.10.2013 10:03
Kiitos, tämän toivotuksen myötä se viikko lähteekin reippaasti ja iloisesti käyntiin, kun vielä vettäkin tulee kuin esterin prc:stä. :)
28.10.2013 09:48
Pakko taas kysyä tämä (omasta mielestänikin raivostuttava) kysymys: Mitä olet yrittänyt tehdä saadaksesi parisuhteen?
Tuossa iässä olevista miehistä valtaosa on onnellisesti naimisissa ja lopuista melkein kaikki hyppelevät onnellisesti kukasta kukkaan.. Eli juuri sinun kaltaisiasi, parisuhteeseen kelpaavia miehiä on todella harvassa, eikä sinkkunaisen ole kovin helppo alkaa tuntemattoman miehen parisuhdestatusta jossain kaupan kassajonossa kyselemään, ellet millään tavoin tuo sitä itse esiin.
Pitäisi kai tässäkin kaupungissa olla sinkkumiehiä ihan jonkin verran, mutta mistä ihmeestä heidät oikein voisi tunnistaa?
Totta hemmetissä ikäluokassasi (ja myös niissä nuoremmissa) on naisiakin jotka kaipaavat parisuhdetta aivan yhtä kipeästi, mutta kysyntä ja tarjonta eivät vain kohtaa. Olemme niitä jakojäännöksiä, joita jää kun pariton määrä ihmisiä jaetaan kahdella.
27.10.2013 21:34
Siis onko sinulla muka OIKEASTI KOKEMUSTA niistä yksinäisitä baarireissuista? Voisitko pikkasen valaista meitä niistä traumaattisista hetkistä joita olet siellä kokenut muuten ei nimittäin kuullosta hirmu uskottavalta tuo.
27.10.2013 21:12
Mitäs se poikarukka siellä oikein kiukkuaa?
En edes yrittänyt olla ilkeä, vaan sanomani on pohjimmiltaan aivan sama kuin tuolla "naisella baaritiskillä", eli että kiinnostusta tytön puolelta selvästi oli ja sääli, kun moinen tilaisuus jäi käyttämättä.
Ja oman kokemukseni johdosta olen kyllä melko varma siitä, ettei nainen tuontyylistä baarikohtaamista viitsi kovin kauaa märehtiä. Jos olet kerta vielä komeakin, niin mikä nyt olisi voinut olla tytölle luonnollisempi oletus kuin että olet varattu? On maailman arkipäiväisin asia, että varatut miehet osoittavat kiinnostusta, mutta sitten "kunnollisuuttaan" pistävät lähestymisen suhteen pakit päälle.
27.10.2013 21:09
Minäkin kiitän kohteliaisuudesta, joka tosin meni ehkä suorastaan liiallisuuksiin, ainakin tuon henkisen varttuneisuuden kohdalla. :D
27.10.2013 20:34
” eikä lähde yökerhossa hakemaan naisten hyväksyntää, kuten tapana on.”
Niinhän se on tapana. Erityisesti vanhemmat ätmit, jollaiseksi sinäkin vielä jonakin päivänä kasvat, eivät mitään muuta niin paljon kaipaa kuin naisen hyväksyntää.
” nainen ei suostunut kohtaamaan minua ihmisenä”
Siis ihmisenä, mutta ei erityisesti miehenä? Sori, ei aina pysty. Jos mies on oikeasti kiinnostava, niin ihmisenä kohtaaminen ei ole mahdollista.
” saipa pettyä pahemman kerran”
Ehkäpä hetkellisesti pettyikin, mutta eipä tuota kauaa murehtine. Ajattelee vain ,että olipas taas siellä baarissa joku varattu äijä, joka näytti vähän siltä kuin olisi tehnyt mieli, mutta pystyipäs, limanuljaska, tällä kertaa olemaan uskollinen omalle tyttöystävälleen.
27.10.2013 20:28
Hienot!
Entäpä jos jokainen palstan nainen lupaisi mennä salilla iskemään miestä, jolla on tuollaiset housut?
27.10.2013 17:29
Noo insinööriopintoja tässä yritän saada kasaan pikavauhtia.
Mutta kato nyt, TAAS sää keskeytit mun työni. Eikö nykyään saa edes omassa kodissaan rauhassa opiskella, HÄ?!
26.10.2013 21:14
Hehe, enhän mää toki passiivinen ole, vaan seuraan erittäin tärkeitä ja mielenkiintoisia keskusteluja.
Vaikka pitäishän tässä kirjoitella pari raporttia, tehdä laskareita ja lukea kokeeseenkin...
26.10.2013 20:55
Kuullostaa minustakin vähän tutunoloiselta tilanteelta. Siis semmoinen, että joku mies vaikuttaa minusta kiinnostuneelta ja on ollut ehkä pitkäänkin sinkkuna (tai enhän minä sitä voi varmuudella tietää, mutta semmoinen vaikutelma on tullut), niin heti kun yritän näyttää miehelle "vihreää valoa", niin PAM!, yhtäkkiä mies onkin kihloissa jonkun toisen naisen kanssa. Eli toimin ikäänkuin katalysaattorina parisuhteen kehittymisessä, vaikka en itse suhteeseen osallistukaan...
No, voi tietysti olla myös oman mielikuvitukseni tuotetta tuo tunne, ja joka tapauksessa vain kateellista märinää...
26.10.2013 20:44
No, lähinnä seurataan tuon "Raportti" -ketjun kehittymkstä. Himputti kun on jännää, enhän mää malta mennä ees nukkumaan.
Päästäänköhän me kohta jo yläpalkkiin ton keskustelun kanssa? :D
26.10.2013 20:17
"Jos on niin millaisia olette?"
No esim. tälläsiä kun mää.
"Miten päädyitte yksinäisiksi?"
Muuttamalla pois lapsuudenkodista. Tai siis, no ei nyt ihan kokonaan yksinäistä elämä ole, mutta eipä ole tarvinnut miestä asunnossaan katella sen jälkeen.
"Eikö tutustumista yrittävät miehet kelpaa?"
Uiddu, mitä kysymyksiä...
26.10.2013 20:14
No enpä nyt jaksa tähän hätään alkaa kaivelemaan,mutta kyllä noita on ollut, tällä palstalla ja siteen tuolla miesten iskeminen tmv. palstoilla.
Eli osa miehistä (ei välttäm. suuri osa, mutta kuitenkin) pitää naisten aloitteita vastenmielisinä, jotkut tylyttävät suoraan päin naamaa ja toiset taas kitisevät asiasta palstalla. Mutta yleisempää tuntuu olevan se, että naisen aloitteeseen vastataan luikkimalla pakoon, ja tämä tuntuu myös naisesta hyvin nöyryyttävältä, kun ikinä ei voi saada täysin selville, että oliko syys naisen epäviehättävyydessä vai miehen arkuudessa. Arkajalkamiehet sitten yleensä puolustautuvat esittämällä niin tiukkoja kriteereitä siitä, minkälainen on hyväksyttävä aloite, että ovat lopulta täysin onnellisesti vakuuttuneita siitä, ettei mitään aloitteita ole kukaan nainen koskaan tehnytkään.
26.10.2013 19:00
Ja mitäs logiikkaa tämä sitten on? Tatuoitu nainen = jakorasia?
Taispa olla kirjoittajalla vielä perjantai ilta menossa tuossa vaiheessa, sen verran naurettavaa tekstiä. :D
26.10.2013 18:45
123 / 137