Ajattelin tässä nyt tuoreeltaan raportoida illan tapahtumat, ettei vahingossakaan mikään pääse unohtumaan.
Minut houkuteltiin mukaan firmarockin finaaliin bändiä kannustamaan. Mikäs siinä, ajattelin. Pukeutumiskeskustelun innoittamana sijoitin jopa uusiin smart casual-vaatteisiin sen mukaisesti mitä siinä ketjussa ehdoteltiin. Panostin siis pukeutumiseeni, ja yritin mennä mukaan asenteella, että nyt pidetään hauskaa, eikä murehdita turhista.
Vaan miten meni ilta? Firman oma väki pian unohti minun olevan edes mukana, mutta ei se ollut niinkään vaikeaa, kun todeta seuraava asia.
Paikalla oli väkeä paljon, myös naisia. Sadoittain. Ja oli kaiken laisia naisia: oli nuoria, vanhoja, kauniita, rumia, hoikkia ja lihavia. Näistä sadoista naisista YKSIKÄÄN ei katsonut minua pidempään, saati kahdesti. Siis ei yksikään. Tämä ei ole valehtelua taikka liioittelua vaan raaka totuus. Kaikille niille naisille olin pelkkää ilmaa taikka tapettia. Yksikään ei nähnyt minussa syytä toiseen vilkaisuun.
Kypsyin lopulta touhuun, ja lähdin. Päätin vielä katsoa, olisiko jossain muualla jotain parempaa, ja pistäydyin erääseen panimobaariin. Missä sielläkin olin pelkkää ilmaa. Ilta ei ollut enää milään tavalla pelastettavissa, joten päätin iltani bussimatkalla kotiin. Sellaisella bussimatkalla, jossa käytävällä seisoi kansaa, ja penkki minun vieressäni oli tyhjä koko matkan ajan.
Olen vieläkin jossain määrin päissäni, joten pitäydyn sen enemmistä analyyseistä, ja pyydän anteeksi, jos tekstiini jäi epäloogisuuksia tai törkeitä kirjoitusvirheitä.
Raportti
187
863
Vastaukset
- LordExcitement
Joko sulla on ulkoisessa habituksessa jotain vikaa tai sitten sisäisessä (liian epävarma). Todennäköisesti vähän molemmissa.
- Viisi pistettä
Ulkoisen habituksen vika on ilmeinen. Epävarmuus tuskin tulee ilmi sentään ihan ohimenevissä katsekontakteissa.
- Pienet eleet
Viisi pistettä kirjoitti:
Ulkoisen habituksen vika on ilmeinen. Epävarmuus tuskin tulee ilmi sentään ihan ohimenevissä katsekontakteissa.
Kyllä ne tulee ilmi ihan niissä ohimenevissä katsekontakteissakin. Naiset on aika tarkkoja ihan pienissäkin eleissä. Jos väistät katsetta, niin viestit, että olet luuseri. Jne.
- Viisi pistettä
Pienet eleet kirjoitti:
Kyllä ne tulee ilmi ihan niissä ohimenevissä katsekontakteissakin. Naiset on aika tarkkoja ihan pienissäkin eleissä. Jos väistät katsetta, niin viestit, että olet luuseri. Jne.
Näitä vastauksia tuntuu tulevan autopilotilla. Jos olisin väistänyt katsetta, niin miten olisin edes voinut tietää, ettei kukaan nainen katsonut pitkään taikka kahdesti?
Eli en todellakaan väistänyt katsetta. Yritin vähän haastaakin. Turhaan. - animal man
Pienet eleet kirjoitti:
"Jos väistät katsetta, niin viestit, että olet luuseri."
Et ole elekielen asiantuntija, naiset eivät keskimäärin ole noin typeriä.
- lottamari<3
En ymmärrä mikä tuossa illassa oli vikana. Minusta ihan normaali iltatapahtuma, jossa paljon väkeä kuuntelemassa hyvää livemusaa ja kannustamassa bändiä..tietääkseni seksimessut tai jotkut kokkaribileet on vähän eri juttu.-No, ehkä oli vaan liikaa porukkaa tai jotain, että hukuit sinne massaan tai sitten et vaan kaikkia himokkaita katseita kerinnyt noteeraamaan, jotka olivat herkkupeppu casuaalipöksyissäsi takaapäin kiinni.
- Viisi pistettä
Ei ole mitään herkkupeppua. Ei ole mitään himokkaita katseita. Olin paikan vähiten seksuaalisesti kiinnostava mies. Kilpailen tönkköhumalaisten, sirkumaisesti pukeutuneiden läskien ja rumien miesten kanssa, ja häviän siltikin. Olen mies, joka ei ulkoisesti kiinnosta yhtä ainuttakaan maailman naista.
Ehkä illalla olisi voinut olla muutakin tarkoitusta, mutta kun olen nyt roikkunut viime aikoina palstalla runsaanpuoleisesti, ja miettinyt olemustani, itsetuntoani, ja sen sellaista, niin halusin uusin silmin ja uudella asenteella kokeilla onko mikään asia muutettavissa, ja vaikuttaa siltä, että ei ole. - lottamari<3
Ei ole mitään herkkupeppua. Ei ole mitään himokkaita katseita. Olin paikan vähiten seksuaalisesti kiinnostava mies. Kilpailen tönkköhumalaisten, sirkumaisesti pukeutuneiden läskien ja rumien miesten kanssa, ja häviän siltikin. Olen mies, joka ei ulkoisesti kiinnosta yhtä ainuttakaan maailman naista.
Ehkä illalla olisi voinut olla muutakin tarkoitusta, mutta kun olen nyt roikkunut viime aikoina palstalla runsaanpuoleisesti, ja miettinyt olemustani, itsetuntoani, ja sen sellaista, niin halusin uusin silmin ja uudella asenteella kokeilla onko mikään asia muutettavissa, ja vaikuttaa siltä, että ei ole.Ok, itsetuntosi on suoli24 sinkkupalstalle kelpaavaa, tervetuloa joukkoon tummaan..täällä saat itsetuntosi taas kohoamaan älä huoli. Hoidetaan sinut taas seuraavaa keikkaa varten kuntoon, että pääset rinta rottingilla uudestaan kokeilemaan onneasi. Itsellä ei ole tuohon vielä rohkeutta...olit rohkea, miten uskalsit yksin mennä.
- Viisi pistettä
lottamari<3 kirjoitti:
Ok, itsetuntosi on suoli24 sinkkupalstalle kelpaavaa, tervetuloa joukkoon tummaan..täällä saat itsetuntosi taas kohoamaan älä huoli. Hoidetaan sinut taas seuraavaa keikkaa varten kuntoon, että pääset rinta rottingilla uudestaan kokeilemaan onneasi. Itsellä ei ole tuohon vielä rohkeutta...olit rohkea, miten uskalsit yksin mennä.
Enhän minä sinne yksin edes mennyt... minut vain unohdettiin.
- Utelias
Enhän minä sinne yksin edes mennyt... minut vain unohdettiin.
Lordofboredomin serkkupoika tai sielunveli? Sama kirjoitustyyli ainakin.
- Quantum Leap
Utelias kirjoitti:
Lordofboredomin serkkupoika tai sielunveli? Sama kirjoitustyyli ainakin.
Viisi pistettä on aikamatkaaja. Lordin keski-ikäinen versio, joka yrittää varoitella nuorempaa itseään muutoksen tärkeydestä.
- mies32
No et sinä taida olla ulkoisesti viehättävä, joten tuo silmäpelilinja lienee turhaa kohdallasi. Ei se tietenkään vaatteilla täysin korjaannu, jos niin ajattelit. Eli tilanteessasi vaaditaan aloitteita, joiden onnistumisprosentti jää valitettavasti huonoksi teitpä niin tai näin.
Eikä tuollainen ilta niin harvinaista miehille ole. Samanlaisia tai ainakin samalta lopulta tuntuneita iltoja on ollut minullakin.- .-.-.--..
Aloittaja on ATM=ATM=ATM. Eli ihan normaalia settiä siinä kontekstissa.
- Viisi pistettä
Eipä tuo nyt varsinaisesti yllätyksenä minulle tullut, mutta rohkaisevat sanat saivat minutkin uskomaan, että ehkä tilanne ei olekaan niin huono, vaan kyse on vain minun asenteestani ja ennakko-odotuksistani.
Sinä et tuossa vaatekeskustelussa väittänytkään, että pukeutuminen vaikuttaisi, mutta muut sanoivat, että kyllä se vaan vaikuttaa. Noh, ehkä vaikuttaakin, mutta on hölynpölyä väittää, että kuka tahansa saisi siitä nostetta. Ei saa, ei ainakaan riittävästi. Kuten ketjussa sanoin: nolo tyyppi on nolo tyyppi Bossin puvussakin.
Mutta en siis ollutkaan varsinaisesti liikkeellä iskemässä, vaan tarkkailemassa yleistä kiinnostavuuttani, ja totesin, että yleinen kiinnostavuuteni on pyöreä nolla. Lienee ihan selvää, että ei yksikään nainen ihastu saati rakastu mieheen, joka ei ole milllään tavalla häntä esteettisesti miellyttävä. Ei tarvitse olla edes vastenmielinen, vaan oikeastaan pahinta onkin olla pelkästään valju, ikään kuin kylmää kaurapuuroa.
Jos en kiinnosta ketään edes sen vilkaisun verran, niin todennäköisesti mikään määrä aloitteita ei tuota mitään muuta onnistumisprosenttia kuin 0. - Tylyä palautetta
Eipä tuo nyt varsinaisesti yllätyksenä minulle tullut, mutta rohkaisevat sanat saivat minutkin uskomaan, että ehkä tilanne ei olekaan niin huono, vaan kyse on vain minun asenteestani ja ennakko-odotuksistani.
Sinä et tuossa vaatekeskustelussa väittänytkään, että pukeutuminen vaikuttaisi, mutta muut sanoivat, että kyllä se vaan vaikuttaa. Noh, ehkä vaikuttaakin, mutta on hölynpölyä väittää, että kuka tahansa saisi siitä nostetta. Ei saa, ei ainakaan riittävästi. Kuten ketjussa sanoin: nolo tyyppi on nolo tyyppi Bossin puvussakin.
Mutta en siis ollutkaan varsinaisesti liikkeellä iskemässä, vaan tarkkailemassa yleistä kiinnostavuuttani, ja totesin, että yleinen kiinnostavuuteni on pyöreä nolla. Lienee ihan selvää, että ei yksikään nainen ihastu saati rakastu mieheen, joka ei ole milllään tavalla häntä esteettisesti miellyttävä. Ei tarvitse olla edes vastenmielinen, vaan oikeastaan pahinta onkin olla pelkästään valju, ikään kuin kylmää kaurapuuroa.
Jos en kiinnosta ketään edes sen vilkaisun verran, niin todennäköisesti mikään määrä aloitteita ei tuota mitään muuta onnistumisprosenttia kuin 0.Kyllä se pukeutuminen vaikuttaa, mutta todennäköisesti sinun panostamisesi on juuri niin tyylitajutonta kuin voi kuvitella olevan tyypillä, joka ei ole koskaan aiemmin osannut/uskaltanut panostaa pukeutumiseensa.
Kaiken lisäksi tuo luuseriasenteesi näkyy varmasti kilometrin päähän.
"Lienee ihan selvää, että ei yksikään nainen ihastu saati rakastu mieheen, joka ei ole milllään tavalla häntä esteettisesti miellyttävä."
Jos oikeasti kaipaat tällaisia naisia, jotka rakastuu pelkän ulkonäön puolesta, niin mietipä nyt taas vähän? - lottamari<3
Jos en kiinnosta ketään edes sen vilkaisun verran, niin todennäköisesti mikään määrä aloitteita ei tuota mitään muuta onnistumisprosenttia kuin 0.Et siis ollut se KAIKKEIN KIINNOSTAVIN tyyppi?
- Viisi pistettä
Tylyä palautetta kirjoitti:
Kyllä se pukeutuminen vaikuttaa, mutta todennäköisesti sinun panostamisesi on juuri niin tyylitajutonta kuin voi kuvitella olevan tyypillä, joka ei ole koskaan aiemmin osannut/uskaltanut panostaa pukeutumiseensa.
Kaiken lisäksi tuo luuseriasenteesi näkyy varmasti kilometrin päähän.
"Lienee ihan selvää, että ei yksikään nainen ihastu saati rakastu mieheen, joka ei ole milllään tavalla häntä esteettisesti miellyttävä."
Jos oikeasti kaipaat tällaisia naisia, jotka rakastuu pelkän ulkonäön puolesta, niin mietipä nyt taas vähän?Mietipä nyt itse, mitä oikeastaan sanoin. En ainakaan mitään sellaista mitä oletit minun sanoneen.
Minulla oli uudet tummansiniset farkut joiden istuvuus tarkistettiin myyjän kanssa, valkoinen paita, ja bleiseri, jonka istuvuus tarkistettiin myyjän kanssa.
Kuulostaako kovinkin tyylitajuttomalta? - mies32
Jos en kiinnosta ketään edes sen vilkaisun verran, niin todennäköisesti mikään määrä aloitteita ei tuota mitään muuta onnistumisprosenttia kuin 0.Kyllä ne vaatteet vaikuttavat. Ne antavat lisäpisteitä, mutta sehän ei vielä ole tae mistään. Perusharmaasta ei tosiaan tule James Bondia Bondin vaatteissa. Pellevaatteilla voisit saada katseita, mutta olisiko siitä hyötyä? En lupaa, mutta on se mahdollista.
Mutta siis nykyisellään, oletetaan, että vaatetuksesi on kunnossa. Koska se ei riitä, on sinun tehtävä aloitteita. Aloitteiden onnistumismahdollisuus kasvaa nähdäkseni oikeilla vaatteilla väistämättä. Ei tietenkään ole mitään takeita, että se olisi se ratkaiseva askel eli onnistumisprosentin kasvu 0, 1:stä 100% paremmaksi olisi edelleen nihkeä 0, 2%. Nyt sinulta kuitenkin jäi testaamatta yhdistelmä uudet vaatteet aloite. - Viisi pistettä
lottamari<3 kirjoitti:
Et siis ollut se KAIKKEIN KIINNOSTAVIN tyyppi?
No paikkansa pitää tuokin, mutta tarkemmin pitää paikkansa se että EN OLLUT KETÄÄN KIINNOSTAVA TYYPPI
- mies32
Jos en kiinnosta ketään edes sen vilkaisun verran, niin todennäköisesti mikään määrä aloitteita ei tuota mitään muuta onnistumisprosenttia kuin 0.Jatkan, kun kännykällä ei näe viestiäsi samalla kokonaan:
Pahoitteluni pienestä toistosta, johan sinä noita pointtejani itsekin toit esiin.
Mutta sitten tuosta mahdottomuudesta pariutua harmaana: moni nainen ainakin kivenkovaan väittää, että aluksi piti miestään olemattoman tai jopa ruman näköisenä, mutta silti rakastui ja alkoi sittemmin pitää komeanakin.
Ihan omalla kohdallani olen huomannut, että joskus ruma mies voi kääntää pelin karismallaan. En toki voi varmaksi sanoa miten naiset näkevät nuo miehet, mutta itselläni siis voi olla ensivaikutelma: tuo persenaama ei varmasti saa naista. Avattuaan suunsa ja eleitään jonkun aikaa seurattuani olenkin lopulta vakuuttunut, että se ryökäle taitaa saada kenet vaan. Eli ei se ulkonäköön varmaan aina kaadu. - lottamari<3
mies32 kirjoitti:
Kyllä ne vaatteet vaikuttavat. Ne antavat lisäpisteitä, mutta sehän ei vielä ole tae mistään. Perusharmaasta ei tosiaan tule James Bondia Bondin vaatteissa. Pellevaatteilla voisit saada katseita, mutta olisiko siitä hyötyä? En lupaa, mutta on se mahdollista.
Mutta siis nykyisellään, oletetaan, että vaatetuksesi on kunnossa. Koska se ei riitä, on sinun tehtävä aloitteita. Aloitteiden onnistumismahdollisuus kasvaa nähdäkseni oikeilla vaatteilla väistämättä. Ei tietenkään ole mitään takeita, että se olisi se ratkaiseva askel eli onnistumisprosentin kasvu 0, 1:stä 100% paremmaksi olisi edelleen nihkeä 0, 2%. Nyt sinulta kuitenkin jäi testaamatta yhdistelmä uudet vaatteet aloite.No, mihin perustuu se teoria sitten, että naiset rakastuvat aina renttuihin joilla on renttulook...puolihuolimattomasti paita pilkottaa housuista, housut lökää, muutenkin vaatteet vähän eilispäivää.
Ei miehen vaatetuksella oikeasti ole merkitystä vaan miehen itsevarmalla rennolla asenteella...veikkaisin...ja tietysti söpöllä ulkonäöllä, joka ei tarkoita malli jännä poikaa, tai nättiä miestä..nou. - .,m,.-.,.-
Mietipä nyt itse, mitä oikeastaan sanoin. En ainakaan mitään sellaista mitä oletit minun sanoneen.
Minulla oli uudet tummansiniset farkut joiden istuvuus tarkistettiin myyjän kanssa, valkoinen paita, ja bleiseri, jonka istuvuus tarkistettiin myyjän kanssa.
Kuulostaako kovinkin tyylitajuttomalta?Tuolla pukeutumisella sussa ei ole sitä jännää renttumaisuutta. Naisiin vetoaa ennemmin paskaiset, haisevat farkut ja hielle haiseva villapaita (sätkäkonehippityyli) yhdistettynä epäsiistiin risupartaan ja rastatukkaan.Sä olet liian siisti ja turvallinen.
- mies32
Mietipä nyt itse, mitä oikeastaan sanoin. En ainakaan mitään sellaista mitä oletit minun sanoneen.
Kuulostaako kovinkin tyylitajuttomalta?Tämä on hakuammuntaa, sillä uskon kyllä tyylitajuusi genressäsi, mutta kai bleiseriä ostaessasi ne farkut olivat jalassasi?
Toisaalta ei kai tuo tyylisi juuri eronnut sadoista muista siellä? Itselläni ainakin nuorempana oli pyrkimys johonkin räväyttävään tai edes pikkusievään kikkaan pukeutumisessa. Ns. tavallista vaatetta en halunnut ostaa, vaan niissä piti mieluiten olla joku juju. Ehkä tuon avulla joskus jotain sain. Tosin se genre 10v sitten oli kovin eri kuin sinulla nyt. - Viisi pistettä
mies32 kirjoitti:
Jatkan, kun kännykällä ei näe viestiäsi samalla kokonaan:
Pahoitteluni pienestä toistosta, johan sinä noita pointtejani itsekin toit esiin.
Mutta sitten tuosta mahdottomuudesta pariutua harmaana: moni nainen ainakin kivenkovaan väittää, että aluksi piti miestään olemattoman tai jopa ruman näköisenä, mutta silti rakastui ja alkoi sittemmin pitää komeanakin.
Ihan omalla kohdallani olen huomannut, että joskus ruma mies voi kääntää pelin karismallaan. En toki voi varmaksi sanoa miten naiset näkevät nuo miehet, mutta itselläni siis voi olla ensivaikutelma: tuo persenaama ei varmasti saa naista. Avattuaan suunsa ja eleitään jonkun aikaa seurattuani olenkin lopulta vakuuttunut, että se ryökäle taitaa saada kenet vaan. Eli ei se ulkonäköön varmaan aina kaadu.Pitänee paikkansa tuo mitä alkuun sanoit, mutta en usko että baariympyröistä koskaan on kenellekään naiselle tarttunut mukaan miestä, jota tämä ei olisi pitänyt edes jollain tavalla miellyttävän näköisenä. Baarissa on niin helppo sanoa "ei kiinnosta" ennen kuin mies ehtii suutaan avaamaan.
- mies32
lottamari<3 kirjoitti:
No, mihin perustuu se teoria sitten, että naiset rakastuvat aina renttuihin joilla on renttulook...puolihuolimattomasti paita pilkottaa housuista, housut lökää, muutenkin vaatteet vähän eilispäivää.
Ei miehen vaatetuksella oikeasti ole merkitystä vaan miehen itsevarmalla rennolla asenteella...veikkaisin...ja tietysti söpöllä ulkonäöllä, joka ei tarkoita malli jännä poikaa, tai nättiä miestä..nou.Niin, sillä rentulla pitää vaan olla Jared Leton kasvot ja kroppa. Mutta jos harmaa nelikymppinen ikineitsyt konttorirotta pukeutuu risoihin repsottaviin vaatteisiin, niin valkotakit hakevat Kellokoskelle.
- mies32
Pitänee paikkansa tuo mitä alkuun sanoit, mutta en usko että baariympyröistä koskaan on kenellekään naiselle tarttunut mukaan miestä, jota tämä ei olisi pitänyt edes jollain tavalla miellyttävän näköisenä. Baarissa on niin helppo sanoa "ei kiinnosta" ennen kuin mies ehtii suutaan avaamaan.
Kyllä minä tunnen ainakin yhden naisen, joka jää iloisesti juttelemaan aina ja kaikkien kanssa. Siis aivan vastenmielisten pultsarienkin. Ja paljon on jakanutkin ainakin sinkkuna.
- ...
mies32 kirjoitti:
Kyllä minä tunnen ainakin yhden naisen, joka jää iloisesti juttelemaan aina ja kaikkien kanssa. Siis aivan vastenmielisten pultsarienkin. Ja paljon on jakanutkin ainakin sinkkuna.
No ei käytetyllä naisella tee mitään.
- FixusCuxus
mies32 kirjoitti:
Jatkan, kun kännykällä ei näe viestiäsi samalla kokonaan:
Ihan omalla kohdallani olen huomannut, että joskus ruma mies voi kääntää pelin karismallaan. En toki voi varmaksi sanoa miten naiset näkevät nuo miehet, mutta itselläni siis voi olla ensivaikutelma: tuo persenaama ei varmasti saa naista. Avattuaan suunsa ja eleitään jonkun aikaa seurattuani olenkin lopulta vakuuttunut, että se ryökäle taitaa saada kenet vaan. Eli ei se ulkonäköön varmaan aina kaadu.En ole samaa mieltä enkä ihastu rumaan mieheen van komeaan eli erittäin komeaan minun silmissä.
- lottamari<3
mies32 kirjoitti:
Niin, sillä rentulla pitää vaan olla Jared Leton kasvot ja kroppa. Mutta jos harmaa nelikymppinen ikineitsyt konttorirotta pukeutuu risoihin repsottaviin vaatteisiin, niin valkotakit hakevat Kellokoskelle.
No ei tarvitse, monet rentut on ihan muuta kuin Leton näköisiä ja kroppasia, heissä vaan on sitä jotain, mikä naisia viehättää. Minusta pukeutuminen pitää olla oman tyylilajin mukaista. Jospa tuo pikkutakki farkku valkopaita ei ollenkaan sovi viisipisteen tyyliin..jospa hän onkin enemmänkin renttulookissa vetävän näköinen seksipakkaus..
Seuraavaa keikkaa varten kannattaa kokeilla sitä kiva,kiva neuletta ja farkkuja...
jospa viisipiste on persoonaltaan renttumies, se josta kaikki naiset tykkäävät. - Tylyä palautetta
Kuulostaako kovinkin tyylitajuttomalta?Myyjät haluaa myydä.
Sinulla pitäisi itselläsi olla taju omasta tyylistäsi. Jos joudut myyjältä kysymään mielipidettä, niin on hyvinkin todennäköistä, että sinä olet tyylitajuton, siis kirjaimellisesti. - Viisi pistettä
Myyjät haluaa myydä.
Sinulla pitäisi itselläsi olla taju omasta tyylistäsi. Jos joudut myyjältä kysymään mielipidettä, niin on hyvinkin todennäköistä, että sinä olet tyylitajuton, siis kirjaimellisesti.Hyvin mahdollista, mutta kuten siinä vaatekeskustelussa jo sanoin - kutakuinkin hautautuneessa kommentissa - tyylitaju ei ole sellainen asia jota voisi ihmiseen vain kaataa kuin maalia tyhjään astiaan.
Niin tai näin, ei ole pulaa ihmisistä jotka ovat erittäin auliita osoittamaan minulle asioita, missä teen väärin, tai missä he uskovat minun tekevän väärin. Jo niitä ihmisiä joilla on jotain konkreettisia (joskun yleensä jäykästi omasta näkökulmasta heitettyjä) ehdotuksia asian parantamiseksi, on paljon vähemmän.
Sellaisia ihmisiä, jotka olisivat oikeasti valmiita miettimään, mikä se todellinen ratkaisu ongelmaan olisi, ei kertakaikkiaan ole ensimmäistäkään. - 14+13
Hyvin mahdollista, mutta kuten siinä vaatekeskustelussa jo sanoin - kutakuinkin hautautuneessa kommentissa - tyylitaju ei ole sellainen asia jota voisi ihmiseen vain kaataa kuin maalia tyhjään astiaan.
Niin tai näin, ei ole pulaa ihmisistä jotka ovat erittäin auliita osoittamaan minulle asioita, missä teen väärin, tai missä he uskovat minun tekevän väärin. Jo niitä ihmisiä joilla on jotain konkreettisia (joskun yleensä jäykästi omasta näkökulmasta heitettyjä) ehdotuksia asian parantamiseksi, on paljon vähemmän.
Sellaisia ihmisiä, jotka olisivat oikeasti valmiita miettimään, mikä se todellinen ratkaisu ongelmaan olisi, ei kertakaikkiaan ole ensimmäistäkään."Typerät ovat ehdottoman varmoja ja viisaat täynnä epäilystä."
- Tylyä palautetta
Hyvin mahdollista, mutta kuten siinä vaatekeskustelussa jo sanoin - kutakuinkin hautautuneessa kommentissa - tyylitaju ei ole sellainen asia jota voisi ihmiseen vain kaataa kuin maalia tyhjään astiaan.
Sellaisia ihmisiä, jotka olisivat oikeasti valmiita miettimään, mikä se todellinen ratkaisu ongelmaan olisi, ei kertakaikkiaan ole ensimmäistäkään.Vähän vaikea antaa konkreettista pukeutumisvinkkiä, jos ei tiedä oikeasti tyylistäsi. Siniset farkut ei kerro vielä mitään. Laita kuvia jos oikeasti haluat.
Yksi ihan hyvä, vaikkakin varmaan monien mielestä tyhmän kuuloinen neuvo, on katsoa esimerkkiä joistain julkkiksista ja katsoa miten vaikka jotkut suunnilleen omaa vartalotyyppiä/ulkonäköä vastaavat julkimot pukeutuu.
Itsetunnottomilla ätminkäisillä isoimpia ongelmia useinkin myös tässä pukeutumisasiassa on pelokas konservatiivisuus, kun he pelkäävät olevansa pellejä jos laittavat kerrankin elämässään ylleen jotain sellaista mitä eivät ole jo valmiiksi päättäneet omaksi "tyylikseen". - Viisi pistettä
lottamari<3 kirjoitti:
No ei tarvitse, monet rentut on ihan muuta kuin Leton näköisiä ja kroppasia, heissä vaan on sitä jotain, mikä naisia viehättää. Minusta pukeutuminen pitää olla oman tyylilajin mukaista. Jospa tuo pikkutakki farkku valkopaita ei ollenkaan sovi viisipisteen tyyliin..jospa hän onkin enemmänkin renttulookissa vetävän näköinen seksipakkaus..
Seuraavaa keikkaa varten kannattaa kokeilla sitä kiva,kiva neuletta ja farkkuja...
jospa viisipiste on persoonaltaan renttumies, se josta kaikki naiset tykkäävät.Koita nyt jo hyvä lottamari ymmärtää, että ihan asusta riippumatta minä en ole vetävän näköinen saati seksipakkaus.
Ei auta puku.
Ei auta muotivaatteet.
Ei auta renttulook.
Maailma ei ole reilu, maailmassa ei ole jaettu kaikkea tasan, kuten esimerkiksi nyt seksuaalista vetovoimaa. Että luonnon tasapaino säilyisi, sellaisen miehen joka näyttää hyvältä missä vain vaatteissa tai vaikka ilman vastapainoksi pitää olla miehiä, jotka eivät näytä hyvältä missään vaatetuksessa. - Viisi pistettä
Vähän vaikea antaa konkreettista pukeutumisvinkkiä, jos ei tiedä oikeasti tyylistäsi. Siniset farkut ei kerro vielä mitään. Laita kuvia jos oikeasti haluat.
Yksi ihan hyvä, vaikkakin varmaan monien mielestä tyhmän kuuloinen neuvo, on katsoa esimerkkiä joistain julkkiksista ja katsoa miten vaikka jotkut suunnilleen omaa vartalotyyppiä/ulkonäköä vastaavat julkimot pukeutuu.
Itsetunnottomilla ätminkäisillä isoimpia ongelmia useinkin myös tässä pukeutumisasiassa on pelokas konservatiivisuus, kun he pelkäävät olevansa pellejä jos laittavat kerrankin elämässään ylleen jotain sellaista mitä eivät ole jo valmiiksi päättäneet omaksi "tyylikseen".Konservatiivisuus on väärin, mutta vielä kamalampaa on, jos tyyli on vaan itselle väärä. Uskon että jos tässä ruvettaisiin analysoimaan tavallista tyyliäni, niin moni olisi luultavasti sitä mieltä, että tyyli sopii minulle hyvin, mutta että se ei ole sellainen tyyli joka ketään naista kiinnostaisi.
Joskus ei vaan voi voittaa. - mies32
Sellaisia ihmisiä, jotka olisivat oikeasti valmiita miettimään, mikä se todellinen ratkaisu ongelmaan olisi, ei kertakaikkiaan ole ensimmäistäkään.Ainoa mieleeni tuleva todellinen ratkaisu on koko kikkapussi. Eli kaikki ne tyypillisimmät palstalla jo vitseiksi muuttuneet: opettele puhumaan, paranna ulkonäköäsi, hakeudu oikeisiin paikkoihin.. en toki tiedä kuinka monta näistä olet jo tehnyt / yrittänyt.
Tarkempia neuvoja kuhunkin kohtaan löydät vaikka netistä, kirjastosta, ammattiauttajilta.. sitten jos nuo kaikki on tehty viimeisen päälle, niin en enää voi kuin myöntää, että aito ätmi on löytynyt. - --------------------
mies32 kirjoitti:
Ainoa mieleeni tuleva todellinen ratkaisu on koko kikkapussi. Eli kaikki ne tyypillisimmät palstalla jo vitseiksi muuttuneet: opettele puhumaan, paranna ulkonäköäsi, hakeudu oikeisiin paikkoihin.. en toki tiedä kuinka monta näistä olet jo tehnyt / yrittänyt.
Tarkempia neuvoja kuhunkin kohtaan löydät vaikka netistä, kirjastosta, ammattiauttajilta.. sitten jos nuo kaikki on tehty viimeisen päälle, niin en enää voi kuin myöntää, että aito ätmi on löytynyt.Toisaalta jos saisit hommattua aivan vitusti rahaa niin naiset kiinnostuisivat, oli tyylisi tai supliikkisi mikä hyvänsä. Se on tietysti helpommin sanottu kuin tehty...
- lottamari<3
Koita nyt jo hyvä lottamari ymmärtää, että ihan asusta riippumatta minä en ole vetävän näköinen saati seksipakkaus.
Ei auta puku.
Ei auta muotivaatteet.
Ei auta renttulook.
Maailma ei ole reilu, maailmassa ei ole jaettu kaikkea tasan, kuten esimerkiksi nyt seksuaalista vetovoimaa. Että luonnon tasapaino säilyisi, sellaisen miehen joka näyttää hyvältä missä vain vaatteissa tai vaikka ilman vastapainoksi pitää olla miehiä, jotka eivät näytä hyvältä missään vaatetuksessa.Sitten sinun on lakattava valittamasta ja tyydyttävä olemaan se mikä olet ja antaa luonnollisen minäsi puhua puolestaan. Sille jolle se kelpaa niin se on silloin tosi rakkautta. Enempää et voi tehdä kuin olla se mikä olet. Tuhraan miettiä ellei kukaan nainen heti kiinnostu tai katsele sinua kiinnostuneena pitkään, ehkä teet vaikutuksen jollakin toisella tavalla kuin ulkomuodollasi. Ehkä olet tutustumisen arvoinen muuten. Tarvitset vaan sen yhden oikean, joka sinusta kiinnostuu ja jota et torju.
Seksikkyys ei aina ole ulkoista, se voi olla myöskin sisäistä...lakkaa vähättelemästä itseäsi. - N32
Jos en kiinnosta ketään edes sen vilkaisun verran, niin todennäköisesti mikään määrä aloitteita ei tuota mitään muuta onnistumisprosenttia kuin 0."Mutta en siis ollutkaan varsinaisesti liikkeellä iskemässä, vaan tarkkailemassa yleistä kiinnostavuuttani, ja totesin, että yleinen kiinnostavuuteni on pyöreä nolla. "
No mutta yhteekö iltaan sinä tuon ajatuksen perustat? Minusta se on vähän turhaa, koska ei aina voi olettaa saavansa huomiota. Itse saan joskus huomiota ja joskus en. Olen siis nainen, ihan nätti ja suht tavallinen luulisin. Minusta yhden illan kokemukset ei kerro oikein mitään.
Lisäksi tahdon muistuttaa, että naiset katsovat miehiä usein vähän salaa. Naiset ei tuijota miehiä sillä tavalla kuin miehet tuijottaa naisia. Lisäksi voin omasta puolesta sanoa sen, että en ole sillä tavalla haku päällä kadulla kulkiessani ja en oikeastaan edes kun menen ulos. Kyllähän sitä hyvännäköisiä miehiä näkyy ympärillä, mutta katson ennemmin vähän vaivihkaa kuin tuijotan. Enkä ainakaan perään rupea kuikuilemaan. Se on se miten miehet toimii. Ja seksinnälkäiset naiset. Ja ehkä nykyteinit. Jos on jokin otollinen paikka ja haluan tehdä jonkinlaisen aloitten, niin silloin on eri asia, mutta en mene ulos iskemään miehiä. Ne ovat sitten usein sellaisia yhdestä asiasta kiinnostuneita, joten yleisemmin tiirailen miesehdokkaita sellaisista joiden kanssa juttelen tai teen jotain juttuja. Esim kaverin kaverit ja harrastukset. Haluan siis vähän tuntea luonnetta ennenkuin teen mitään aloitetta. Minusta on vain hassua tehdä aloite jonkin ihmisen suuntaan vain sen takia, että hän näyttää mielestäni hyvältä. Luonne se kuitenkin on joka enemmän kiinnostaa.
Niin, siis pointti tällä pitkällä jutulla oli se, että vaikka naiset eivät käyneet kimppuusi, saatat silti olla ihan kiinnostava ja silmää miellyttävä mies. Älä heitä hanskoja tiskiin. Ja itsekin join pari lasia viiniä, joten kirjoitusvirheitä ja muita epäloogisuuksia varmasti löytyy tästä kirjoituksesta. - N32
N32 kirjoitti:
"Mutta en siis ollutkaan varsinaisesti liikkeellä iskemässä, vaan tarkkailemassa yleistä kiinnostavuuttani, ja totesin, että yleinen kiinnostavuuteni on pyöreä nolla. "
No mutta yhteekö iltaan sinä tuon ajatuksen perustat? Minusta se on vähän turhaa, koska ei aina voi olettaa saavansa huomiota. Itse saan joskus huomiota ja joskus en. Olen siis nainen, ihan nätti ja suht tavallinen luulisin. Minusta yhden illan kokemukset ei kerro oikein mitään.
Lisäksi tahdon muistuttaa, että naiset katsovat miehiä usein vähän salaa. Naiset ei tuijota miehiä sillä tavalla kuin miehet tuijottaa naisia. Lisäksi voin omasta puolesta sanoa sen, että en ole sillä tavalla haku päällä kadulla kulkiessani ja en oikeastaan edes kun menen ulos. Kyllähän sitä hyvännäköisiä miehiä näkyy ympärillä, mutta katson ennemmin vähän vaivihkaa kuin tuijotan. Enkä ainakaan perään rupea kuikuilemaan. Se on se miten miehet toimii. Ja seksinnälkäiset naiset. Ja ehkä nykyteinit. Jos on jokin otollinen paikka ja haluan tehdä jonkinlaisen aloitten, niin silloin on eri asia, mutta en mene ulos iskemään miehiä. Ne ovat sitten usein sellaisia yhdestä asiasta kiinnostuneita, joten yleisemmin tiirailen miesehdokkaita sellaisista joiden kanssa juttelen tai teen jotain juttuja. Esim kaverin kaverit ja harrastukset. Haluan siis vähän tuntea luonnetta ennenkuin teen mitään aloitetta. Minusta on vain hassua tehdä aloite jonkin ihmisen suuntaan vain sen takia, että hän näyttää mielestäni hyvältä. Luonne se kuitenkin on joka enemmän kiinnostaa.
Niin, siis pointti tällä pitkällä jutulla oli se, että vaikka naiset eivät käyneet kimppuusi, saatat silti olla ihan kiinnostava ja silmää miellyttävä mies. Älä heitä hanskoja tiskiin. Ja itsekin join pari lasia viiniä, joten kirjoitusvirheitä ja muita epäloogisuuksia varmasti löytyy tästä kirjoituksesta.Ai niin, itsekin olen ennemmin sisäänpäinkääntynyt persoona, ainakin nuorempana, ja tiedän millaista on olla ilmaa sille seurueelle. Mutta tiedän kanssa että se ei ole se koko totuus, olen aika hyvin oppinut etten ole mitenkään huonompi kuin muut, ja se on auttanut paljon.
- Asiat asioina
N32 kirjoitti:
Ai niin, itsekin olen ennemmin sisäänpäinkääntynyt persoona, ainakin nuorempana, ja tiedän millaista on olla ilmaa sille seurueelle. Mutta tiedän kanssa että se ei ole se koko totuus, olen aika hyvin oppinut etten ole mitenkään huonompi kuin muut, ja se on auttanut paljon.
Helppoahan naisen on olla millainen tahansa, kun saa joka tapauksessa loputtomasti paskoja päälleen ähkimään.
Mitä väliä sillä on onko naisten mielestä kiinnostava, jos se kiinnostus ei realisoidu pillun saannin muodossa? - Roolin vanki
Konservatiivisuus on väärin, mutta vielä kamalampaa on, jos tyyli on vaan itselle väärä. Uskon että jos tässä ruvettaisiin analysoimaan tavallista tyyliäni, niin moni olisi luultavasti sitä mieltä, että tyyli sopii minulle hyvin, mutta että se ei ole sellainen tyyli joka ketään naista kiinnostaisi.
Joskus ei vaan voi voittaa.Kuulostaa siltä, että olet jämähtänyt omaan rooliisi. Se minkä kuvittelet olevan oma itsesi ja oma tyylisi ei ole ehkä kuitenkaan se paras mahdollinen versio itsestäsi.
- Whaaaat??
.,m,.-.,.- kirjoitti:
Tuolla pukeutumisella sussa ei ole sitä jännää renttumaisuutta. Naisiin vetoaa ennemmin paskaiset, haisevat farkut ja hielle haiseva villapaita (sätkäkonehippityyli) yhdistettynä epäsiistiin risupartaan ja rastatukkaan.Sä olet liian siisti ja turvallinen.
Ehkä jossain Kalliossa..
- Näin tuumin
Konservatiivisuus on väärin, mutta vielä kamalampaa on, jos tyyli on vaan itselle väärä. Uskon että jos tässä ruvettaisiin analysoimaan tavallista tyyliäni, niin moni olisi luultavasti sitä mieltä, että tyyli sopii minulle hyvin, mutta että se ei ole sellainen tyyli joka ketään naista kiinnostaisi.
Joskus ei vaan voi voittaa.Jotta kukaan voisi antaa mitään ohjetta, sinut pitäisi ensin nähdä livenä. Ihminen on paketti, joka rakentuu eleistä ja äänestä, kuinka viestit kehollasi kuinka kävelet, millainen ryhti jne...puhutko hiljaa ja epävarmasti, hymyiletkö, oletko jännittynyt yms Kirjoitella voi mitä vaan ja oma näkemys asioista voi olla aivan eri kuin ulkopuolisen.
- naisten tyylitaju...
Whaaaat?? kirjoitti:
Ehkä jossain Kalliossa..
Kyllä se toimii muuallakin.
Toinen tyyli, joka toimii melkein naiseen kuin naiseen, on kebab-pizza style. Pukeutumisohjeita voi hakea lähimmästä kebab-ravintolasta, tai Tauskin keikalta http://jerone.fi/clubwear-hutchinson-young-rich-8085-p-2303.html - akat.kaunisN.
naisten tyylitaju... kirjoitti:
Kyllä se toimii muuallakin.
Toinen tyyli, joka toimii melkein naiseen kuin naiseen, on kebab-pizza style. Pukeutumisohjeita voi hakea lähimmästä kebab-ravintolasta, tai Tauskin keikalta http://jerone.fi/clubwear-hutchinson-young-rich-8085-p-2303.htmlHyi yök. Ei todella miellytä :(
- Tekopyhää
akat.kaunisN. kirjoitti:
Hyi yök. Ei todella miellytä :(
Joopa joo. Yläpäästä tulee hyi yök, mutta kummasti vaan se alapää levitetään nussittavaksi.
- Mare Krishna
Jos en kiinnosta ketään edes sen vilkaisun verran, niin todennäköisesti mikään määrä aloitteita ei tuota mitään muuta onnistumisprosenttia kuin 0.Ei se pelkkä pukeutuminen, vaan myös hiustyyli, mahdollinen partatyyli, rillipäisyys/rillittömyys jne.
Ei kai niitä katseita naisilta monikaan saa. Itselläkin pari suhdetta (kolmesta) on lähtenyt niin, että menin kaverini kanssa puhumaan naisille, joiden kanssa ei ollut ollut mitään katsekontaktia. - Nörtti_N
Asiat asioina kirjoitti:
Helppoahan naisen on olla millainen tahansa, kun saa joka tapauksessa loputtomasti paskoja päälleen ähkimään.
Mitä väliä sillä on onko naisten mielestä kiinnostava, jos se kiinnostus ei realisoidu pillun saannin muodossa?Miksi kukaan nainen haluaisi jonkun paskan päälleen ähkimään?
Seksuaalisesti miellyttämishaluiset miehet on sit eri juttu.
Jos ihmisen suhtautuminen omaan seksuaalisuuteensa on niin pillukeskeistä "Mitä väliä sillä on onko naisten mielestä kiinnostava, jos se kiinnostus ei realisoidu pillun saannin muodossa?") kuin tuossa, niin ei ole ihme että jää saamatta. Suurin osa seksuaalisuudesta kun välittyy flirttailuna ja muuna leikkinä, joskus ennen yhdyntää ja joskus ilman yhdyntää. Jos ei tätä osaa arvostaa, niin ei sitten löydy niitä kuppaneita siihen yhdyntäänkään.
- 5+4
Sääli, että yksikään nainen ei ottanut sinuun kontaktia. Kirjoitustesi perusteella (en tarkoita tätä ketjua pelkästään vaan yleisesti ) vaikutat fiksulta, tutustumisen arvoiselta mieheltä.
- aloite
Sääli myös, että Viisi pistettä ei itsekään ottanut kontaktia yhteenkään naiseen, vaan odotti aloitetta naisilta. Niin toimimalla jää ilman, jos ei ole joku hottis-ytm.
- Viisi pistettä
aloite kirjoitti:
Sääli myös, että Viisi pistettä ei itsekään ottanut kontaktia yhteenkään naiseen, vaan odotti aloitetta naisilta. Niin toimimalla jää ilman, jos ei ole joku hottis-ytm.
Kuten sanoin, tämän reissun tarkoitus ei ollut tehdä aloitteita. Jos on itsetunto niin romuna kun minulla, on jokainen aloite kelle tahansa naiselle kuitenkin tuhoon tuomittu. Kaikki mitä edellä on sanottu - epävarmuus, tyylitajuttomuus, luuseriasenne - ovat kaikki kylmää faktaa. Ei tällä asenteella voi edes kuvitella onnistuvansa varsinaisessa lähestymisyrityksessä. Ensin pitäisi tuntea olevansa edes sen verran kiinnostava, että joku nainen katsoo pidempään kuin sekunnin murto-osan.
Sitä paitsi kun kyse oli firmarockista, niin siellähän oli nimenomaan työporukoita, ja niissä työporukoissa oli jo täys iskeminen päällä, kun konttorin naisia pidempään kytänneet miehet pääsivät yrittämään niitä pitkään katsomiaan naisia. Ja muutenkin asetelma on sisäänpäin kääntynyt. - Viisi pistettä
Kiitän ystävällisistä sanoista, mutta huomautan, että "fiksu ja tutustumisen arvoinen" ei kuitenkaan tarkoita ollenkaan samaa asiaa kuin "parisuhdemielessä kiinnostava".
- --------------------
Kuten sanoin, tämän reissun tarkoitus ei ollut tehdä aloitteita. Jos on itsetunto niin romuna kun minulla, on jokainen aloite kelle tahansa naiselle kuitenkin tuhoon tuomittu. Kaikki mitä edellä on sanottu - epävarmuus, tyylitajuttomuus, luuseriasenne - ovat kaikki kylmää faktaa. Ei tällä asenteella voi edes kuvitella onnistuvansa varsinaisessa lähestymisyrityksessä. Ensin pitäisi tuntea olevansa edes sen verran kiinnostava, että joku nainen katsoo pidempään kuin sekunnin murto-osan.
Sitä paitsi kun kyse oli firmarockista, niin siellähän oli nimenomaan työporukoita, ja niissä työporukoissa oli jo täys iskeminen päällä, kun konttorin naisia pidempään kytänneet miehet pääsivät yrittämään niitä pitkään katsomiaan naisia. Ja muutenkin asetelma on sisäänpäin kääntynyt.Oletko pohtinut työssäkäymisesi järkevyyttä, jos ja kun et ilmeisestikään saa pillua? Nyt rahoitat raatamisesi ja maksamiesi verojen kautta vain nussijamiesten lasten elämistä ja yksinhuoltaja-lutkia, itse jääden lehdelle soittelemaan.
- Viisi pistettä
-------------------- kirjoitti:
Oletko pohtinut työssäkäymisesi järkevyyttä, jos ja kun et ilmeisestikään saa pillua? Nyt rahoitat raatamisesi ja maksamiesi verojen kautta vain nussijamiesten lasten elämistä ja yksinhuoltaja-lutkia, itse jääden lehdelle soittelemaan.
Kyllä mulle jotain itsellenikin siistä työstä jää käytettäväksi. Veroprosentti on vain jotain 30% luokkaa.
- P U A
Kiitän ystävällisistä sanoista, mutta huomautan, että "fiksu ja tutustumisen arvoinen" ei kuitenkaan tarkoita ollenkaan samaa asiaa kuin "parisuhdemielessä kiinnostava".
AFC
- 5+4
Noh, mitäs vastaat kun sanon, että minusta olet parisuhdemielessä kiinnostava ja haluaisin tutustua sinuun?
- 5+4
Noh, mitäs viisi pistettä vastaat kun sanon, että minusta olet parisuhdemielessä kiinnostava ja haluaisin tutustua sinuun?
- pistepistepis
5+4 kirjoitti:
Noh, mitäs viisi pistettä vastaat kun sanon, että minusta olet parisuhdemielessä kiinnostava ja haluaisin tutustua sinuun?
Taidat olla homo mieshenkilö.
- 5+4
pistepistepis kirjoitti:
En todellakaan ole!!
- lottamari<3
pistepistepis kirjoitti:
:)))
- 5+4=femnerd
5+4 kirjoitti:
Joko Viisi pistettä pelästyi tai poistui keskustelusta ennenkuin kerkesin ehdotukseni lähettää? (Ärsyttävä känny!!)
Eikä Viisi pistettä tietenkään enää palaa keskusteluun tai joku poistaa tämänkin keskustelun!
No n.s. todistajia täällä ainakin on :-)
Yrittänyttä ei laiteta eli tunnukseni täällä on femnerd. Sähköpostia saa Viisi pistettä mielellään laittaa. En ole mies vaan samaa ikäluokkaa Viiden pisteen kanssa.
Olen itse kyllästynyt omaan passiivisuuteeni ja päättänyt, että nyt saa loppuua pelkkä haikailu ja rohkaistuttava olemaan itse aktiivinen. Turhaa on sanoa, että naiset eivät tee aloitatta. Tämä nainenpa tekee! - jep
5+4=femnerd kirjoitti:
Joko Viisi pistettä pelästyi tai poistui keskustelusta ennenkuin kerkesin ehdotukseni lähettää? (Ärsyttävä känny!!)
Eikä Viisi pistettä tietenkään enää palaa keskusteluun tai joku poistaa tämänkin keskustelun!
Yrittänyttä ei laiteta eli tunnukseni täällä on femnerd. Sähköpostia saa Viisi pistettä mielellään laittaa. En ole mies vaan samaa ikäluokkaa Viiden pisteen kanssa.
Olen itse kyllästynyt omaan passiivisuuteeni ja päättänyt, että nyt saa loppuua pelkkä haikailu ja rohkaistuttava olemaan itse aktiivinen. Turhaa on sanoa, että naiset eivät tee aloitatta. Tämä nainenpa tekee!Kerrotko 5 4 monenko miehen käyttämä olet? Tämä siksi, jotta tiedetään minkälaisen ihmisen kanssa ollaan telemisissä. Mietitään sen jälkeen tilannettasi yhdessä.
- 5+4=femnerd
jep kirjoitti:
Kerrotko 5 4 monenko miehen käyttämä olet? Tämä siksi, jotta tiedetään minkälaisen ihmisen kanssa ollaan telemisissä. Mietitään sen jälkeen tilannettasi yhdessä.
Minun kanssani tekemisissä saa olla vain Viisi pistettä!
"Tilannetta" miettii myöskin vain minä ja.hän, muille se ei kuulu!
Ja nyt minä poistun täältä ja toivon, että Viisi pistettä laittaisi sähköpostia. Olen aidosti tosissani :-)
Minä tarkoitin mitä sanoin, eli Viisi pistettä sinä olet mielestäni fiksu, tutustumisen arvoinen ja parisuhdemielessä kiinnostava! - Vai vielä työttömäks
-------------------- kirjoitti:
Oletko pohtinut työssäkäymisesi järkevyyttä, jos ja kun et ilmeisestikään saa pillua? Nyt rahoitat raatamisesi ja maksamiesi verojen kautta vain nussijamiesten lasten elämistä ja yksinhuoltaja-lutkia, itse jääden lehdelle soittelemaan.
Kylläpä kuulostat katkeralta. Kyllä näyttää työttömyys syövä sinunkin päätäsi. Kuka tuollaista edes ehdottaa muille?
- mies32
5+4=femnerd kirjoitti:
Minun kanssani tekemisissä saa olla vain Viisi pistettä!
"Tilannetta" miettii myöskin vain minä ja.hän, muille se ei kuulu!
Ja nyt minä poistun täältä ja toivon, että Viisi pistettä laittaisi sähköpostia. Olen aidosti tosissani :-)
Minä tarkoitin mitä sanoin, eli Viisi pistettä sinä olet mielestäni fiksu, tutustumisen arvoinen ja parisuhdemielessä kiinnostava!Olet kuukauden sankari. Palstalla pitäisi kerätä kaltaisillesi kolehti, jolla ostettaisiin vaikka Napakymppi-henkinen matka tai edes virkkuukoukut.
- Viisi pistettä
5+4=femnerd kirjoitti:
Olen itse kyllästynyt omaan passiivisuuteeni ja päättänyt, että nyt saa loppuua pelkkä haikailu ja rohkaistuttava olemaan itse aktiivinen. Turhaa on sanoa, että naiset eivät tee aloitatta. Tämä nainenpa tekee!Kyllä, tunnustettava on, että Viisi pistettä pelästyi, kun tulikin noin suora ehdotus kuin salama kirkkaalta taivaalta noin pian sen jälkeen kun on vollottanut ettei kelpaa kenellekään... Olin eilen väsynyt ja laskuhumalassa, joten en tohtinut vastata mitään.
Noh, sen voin ainakin sanoa, että olen HYVIN otettu noin rohkeasta lähestymisyrityksestä ja olen otettu siitä, että MINÄ olen riittävän hyvä syy että joku nainen heittäytyy aktiiviseksi.
Mutta muuten tarvitsen varmaan vieläkin lisää käsitelläkseni koko ehdotusta. Tämä oli niin...yllättävää. - 5+4=femnerd
mies32 kirjoitti:
Olet kuukauden sankari. Palstalla pitäisi kerätä kaltaisillesi kolehti, jolla ostettaisiin vaikka Napakymppi-henkinen matka tai edes virkkuukoukut.
Ei, vaan Viisi pistettä on kuukauden sankari, jos ottaa minuun yhteyttä!
Kun hän on nyt tässä keskustelussa useamman kerran sanonut, että naiset eivät ota kontaktia, niin miksi jättää huomiotta naisen ilmoittama kiinnostus? Vai onko niin, että Viisi pistettä haluaa, että nainen kiinnostuu ulkonäöstä ensin? Tätä en itse ymmärtäisi ollenkaan, koska nythän minua kiinnostaa se "sisäinen olemus" enemmän kuin ulkoinen.
Mitää virkkuukoukkuja en halua, kun niitä on jo :-) Enkä halua mitään napakympin kaltaista matkaa. Haluan vain, että Viisi pistettä ottaisi yhteyttä :-) - 5+4=femnerd
Kyllä, tunnustettava on, että Viisi pistettä pelästyi, kun tulikin noin suora ehdotus kuin salama kirkkaalta taivaalta noin pian sen jälkeen kun on vollottanut ettei kelpaa kenellekään... Olin eilen väsynyt ja laskuhumalassa, joten en tohtinut vastata mitään.
Noh, sen voin ainakin sanoa, että olen HYVIN otettu noin rohkeasta lähestymisyrityksestä ja olen otettu siitä, että MINÄ olen riittävän hyvä syy että joku nainen heittäytyy aktiiviseksi.
Mutta muuten tarvitsen varmaan vieläkin lisää käsitelläkseni koko ehdotusta. Tämä oli niin...yllättävää.Olen valmis odottamaan niin kauan kuin aikaa tarvitset :-)
- mies32
Kyllä, tunnustettava on, että Viisi pistettä pelästyi, kun tulikin noin suora ehdotus kuin salama kirkkaalta taivaalta noin pian sen jälkeen kun on vollottanut ettei kelpaa kenellekään... Olin eilen väsynyt ja laskuhumalassa, joten en tohtinut vastata mitään.
Mutta muuten tarvitsen varmaan vieläkin lisää käsitelläkseni koko ehdotusta. Tämä oli niin...yllättävää.Tässä nyt hämmennän välissä, mutta itsehän olet keskustelupalstalle tuppautunut.. mutta ei tuo siis minua yllättänyt, sillä sinussa on sitä särmää.
- Kympin Nainen
Mutta muuten tarvitsen varmaan vieläkin lisää käsitelläkseni koko ehdotusta. Tämä oli niin...yllättävää.Minäkin hämmennän välissä sanomalla että ehkä olet odottanut jo tarpeeksi kauan? mieti että kannattaako nyt jarrutella kun yhteydenotto ei kuitenkaan velvoita enempään? (mutta ehkäpä olet jo yhteyttä ottanut ja tämä hämmentäminen turhaa, toivon niin)
- Lordi 2
Kympin Nainen kirjoitti:
Minäkin hämmennän välissä sanomalla että ehkä olet odottanut jo tarpeeksi kauan? mieti että kannattaako nyt jarrutella kun yhteydenotto ei kuitenkaan velvoita enempään? (mutta ehkäpä olet jo yhteyttä ottanut ja tämä hämmentäminen turhaa, toivon niin)
Viisi pistettä tekee ns. lordit.
- kuusi pistettä
5+4=femnerd kirjoitti:
Olen itse kyllästynyt omaan passiivisuuteeni ja päättänyt, että nyt saa loppuua pelkkä haikailu ja rohkaistuttava olemaan itse aktiivinen. Turhaa on sanoa, että naiset eivät tee aloitatta. Tämä nainenpa tekee!Mitä ikäluokkaa?
Kympin Nainen kirjoitti:
Minäkin hämmennän välissä sanomalla että ehkä olet odottanut jo tarpeeksi kauan? mieti että kannattaako nyt jarrutella kun yhteydenotto ei kuitenkaan velvoita enempään? (mutta ehkäpä olet jo yhteyttä ottanut ja tämä hämmentäminen turhaa, toivon niin)
No onkos sitä näkynyt tällä palstalla moneen tuntiin? Jos ei, niin oiskohan se jo ottanut yhteyttä?
Kyllä minustakin 5p vaikuttaa oikein fiksulta mieheltä, enkä yhtään ihmettele, että tuollaisen tarjouksen sai. Soisinpa että kiinnostus olisi molemminpuolista ja että sattuisi vielä semmoinenkin onnenpotku, että asuisivat edes suht. järkevän matkan päässä toisistaan...
Mutta realistina on kyllä pakko sanoa, että ehkei meidän palstalaisten kuitenkaan vielä kannata niitä häitä alkaa kovin pitkälle suunnittelemaan. Itsekin kerran yritin vastaavaa tällä palstalla, eikä siinä kovin hyvin käynyt. :(- traditiota peliin
Lordi 2 kirjoitti:
Tässä vaiheessa neuvoksi kuuluu: Mitä Eino tekisi tässä tilanteessa?
- WWED
traditiota peliin kirjoitti:
Tässä vaiheessa neuvoksi kuuluu: Mitä Eino tekisi tässä tilanteessa?
What Would Eino Do?
- ikisinkkuus
5+4=femnerd kirjoitti:
Ei, vaan Viisi pistettä on kuukauden sankari, jos ottaa minuun yhteyttä!
Kun hän on nyt tässä keskustelussa useamman kerran sanonut, että naiset eivät ota kontaktia, niin miksi jättää huomiotta naisen ilmoittama kiinnostus? Vai onko niin, että Viisi pistettä haluaa, että nainen kiinnostuu ulkonäöstä ensin? Tätä en itse ymmärtäisi ollenkaan, koska nythän minua kiinnostaa se "sisäinen olemus" enemmän kuin ulkoinen.
Mitää virkkuukoukkuja en halua, kun niitä on jo :-) Enkä halua mitään napakympin kaltaista matkaa. Haluan vain, että Viisi pistettä ottaisi yhteyttä :-)Moni ikisinkku vonkuu, että ei saa naista/miestä, kukaan ei huomaa, kukaan ei tykkää, mutta sitten kun saa sitä huomiota ja mahdollisuuksia, niin juoksevat paniikissa karkuun, koska ovat tottuneet siihen, että se on turvallisempi ja helpompi tie olla kaikkien hyljeksimä ja hakea turvaa marttyyriasenteesta.
- maalaistyllerö
Sitä paitsi kun kyse oli firmarockista, niin siellähän oli nimenomaan työporukoita, ja niissä työporukoissa oli jo täys iskeminen päällä, kun konttorin naisia pidempään kytänneet miehet pääsivät yrittämään niitä pitkään katsomiaan naisia. Ja muutenkin asetelma on sisäänpäin kääntynyt.Joku tässä jo aiemmin kirjoitti että kaikki naiset eivät kato miehiä niinkuin
miehet naisia. Usein vilkaistaan salavihkaa (tuskin huomasitkaan kaikkia katseita).
Minäkin ujona naisena kehtaan vilkaista just ja just kun mies ei katso kohti tai
huomaa minua. Käyn vähän baareissa joten niiden tapakulttuuri on aika outoa
minulle. Oletko käynyt kirjastossa tai kansanopistojen kursseilla jollakin sinua
kiinnostavalla kurssilla ? Nämä opistot ovat pullollaan kivoja naisia ja yhteinen
aihepiiri antaa puheenaihetta. En tarkoita nyt tykkimyssykurssia :)
Kielikursseillakin 98% naisia. Ja tanssikurssit, sinne oikein toivotaan miehiä
että saataisiin tasapareja. - No mitä luulet
WWED kirjoitti:
What Would Eino Do?
Eino änkeäisi tietenkin Viiden pisteen ja naisen väliin silkkaa kateuttaan, tekisi kaikkensa naisen iskemiseksi toisen nenän edestä ja sanoisi, että Viisi pistettä on vain kateellinen ja haluaa estää naisen oman valinnan.
Sitten paikalle ryntäisi päivystävä feministi kerho jungfraun johdolla, ja he haukkuisivat viiden pisteen ihmisarvottomaksi sovinistiksi, joka yritti estää naisen oman valinnan. Tässä vaiheessa Viisi pistettä luovuttaisi ja Sir Eino saattaisi naisen ritarin elkein omalle kämpilleen. - mies32
No mitä luulet kirjoitti:
Eino änkeäisi tietenkin Viiden pisteen ja naisen väliin silkkaa kateuttaan, tekisi kaikkensa naisen iskemiseksi toisen nenän edestä ja sanoisi, että Viisi pistettä on vain kateellinen ja haluaa estää naisen oman valinnan.
Sitten paikalle ryntäisi päivystävä feministi kerho jungfraun johdolla, ja he haukkuisivat viiden pisteen ihmisarvottomaksi sovinistiksi, joka yritti estää naisen oman valinnan. Tässä vaiheessa Viisi pistettä luovuttaisi ja Sir Eino saattaisi naisen ritarin elkein omalle kämpilleen.Noilla neuvoilla viimeistään löytyi uusia einoja.
- 5+4=femnerd
No mitä luulet kirjoitti:
Sitten paikalle ryntäisi päivystävä feministi kerho jungfraun johdolla, ja he haukkuisivat viiden pisteen ihmisarvottomaksi sovinistiksi, joka yritti estää naisen oman valinnan. Tässä vaiheessa Viisi pistettä luovuttaisi ja Sir Eino saattaisi naisen ritarin elkein omalle kämpilleen.Joko tämä on sanottu kieli poskessa tai täysin älytön höpinä, joka ei ole vastauksen arvoinen!
Lordi 2 kirjoitti:
Tässähän voisi jäädä tätä menoa eläkkeelle palstalta. Vielä en kuitenkaan ole vakuuttunut seuraajastani - vitkuttelu lupaa hyvää, mutta toisaalta Femnerd on tarjonnut 5P:lle ihan selkeää vastausmahdollisuutta, jollaista minulla ei vastaavassa tilanteessa ollut. Toivon silti, että tässä kävisi toisin; 5P ei täällä kauaa ole tietääkseni ole ollut, mutta pidän hänestä silti, ja enemmin soisin hänelle tyttöystävän kuin eräille muille palstan pitkäaikaisrunkkareille.
- 5+4
Totta! Ja mikä on syynä passiivisuuteen?
Kieskustelujen perusteella miehet noin keskimäärisesti tuntuvat pelkäävän, että nainen automaattisesti antaa pakit. Kai sitten helpompi olla tekemättä aloitetta itse.
Jos on aristeleva kontaktin ottamisessa, passiivisuus vain lisää epätoivoa.- mies32
Naiselle kai mahdotonta käsittää, että syynä voivat olla kymmenet tai jopa sadat pakit ilman onnistumista.
- 5+4
mies32 kirjoitti:
Naiselle kai mahdotonta käsittää, että syynä voivat olla kymmenet tai jopa sadat pakit ilman onnistumista.
Eli otetaan suoraan tähän vastaukseesi toisto eli:
Noh, mitäs vastaat kun sanon, että minusta olet parisuhdemielessä kiinnostava ja haluaisin tutustua sinuun? - arvaan
5+4 kirjoitti:
Noh, mitäs vastaat kun sanon, että minusta olet parisuhdemielessä kiinnostava ja haluaisin tutustua sinuun?Hiljaiseksi taitaa vetää noin suorasukainen lähestyminen...
- 5+4
5+4 kirjoitti:
Noh, mitäs vastaat kun sanon, että minusta olet parisuhdemielessä kiinnostava ja haluaisin tutustua sinuun?Tämä siis on viidelle pisteelle tarkoitett ehdotus!!
Tyhmä kännykkä lähettää viestin miten sattuu!
- Naisasailooseri.
Sama täällä. Kävimme vielä kahdessa baarissa, ensin sellaisessa jossa käy kaikenikäistä väkeä, sitten nuorisobaarissa.
Kummassakin sama lopputulos, olin ilmaa sekä keski-ikäisille naisille, että nuorille naisille, rumille naisille ja kauniille naisille.
Niin ja kävin tänään ostamassa uusia näyttäviä kalliita vaatteita, joihin pukeuduin.
ATM on ATM aivan sama miten pukeutuu.- mikä luuseri
Eikös ap.NAL ollut komea ja naisten mieleen? Näin muistelen.
- Naisasialooseri.
mikä luuseri kirjoitti:
Eikös ap.NAL ollut komea ja naisten mieleen? Näin muistelen.
Komea kyllä, mutta ei naisten mieleen
- -M-
Ymmärrän niin hyvin että oikein sattuu. Joskus mietin sitäkin että mikä on muuttunut, kun kuitenkin ennen niitä katseita tuli silloin tällöin? En ole lihonut, uskoisin että tyylini on hieman parantunut ja olemukseni on varmasti hyvin samantapainen kuin nuorempanakin. Viime vuodet ovat kuitenkin olleet täysin katseettomia. No, kyllä minä silti syytän enimmäkseen itseäni tästä vaikka yleisessä meiningissä jotain pieniä muutoksia olisikin tullut.
- Setämieheys
"Riku Korhosen uusin romaani Hyvästi tytöt alkaa siitä, kun 36-vuotias miespäähenkilö tajuaa, että tytöt eivät enää huomaa häntä."
- -M-
Setämieheys kirjoitti:
"Riku Korhosen uusin romaani Hyvästi tytöt alkaa siitä, kun 36-vuotias miespäähenkilö tajuaa, että tytöt eivät enää huomaa häntä."
Täsmää aika hyvin. Minulle sopisi se jos harvalukuiset tyttöjen katseet olisivat vaihtuneet harvalukuisiin naisten katseisiin, mutta eipä tästä setämiehestä ole siihenkään. Olisiko miehellä jokin vaihe nuoruuden ja charmantin vanhenemisen välillä jolloin hän on kaikkien silmissä jonkinlainen turhanpäiväinen väliinputoaja?
- Haihtuva charmi
-M- kirjoitti:
Täsmää aika hyvin. Minulle sopisi se jos harvalukuiset tyttöjen katseet olisivat vaihtuneet harvalukuisiin naisten katseisiin, mutta eipä tästä setämiehestä ole siihenkään. Olisiko miehellä jokin vaihe nuoruuden ja charmantin vanhenemisen välillä jolloin hän on kaikkien silmissä jonkinlainen turhanpäiväinen väliinputoaja?
Ehkä sitä charmanttia vanhenemista ei tulekaan. Vanha mies on charmikas vain jos on rikas tai kuuluisa.
- mies32
Haihtuva charmi kirjoitti:
Ehkä sitä charmanttia vanhenemista ei tulekaan. Vanha mies on charmikas vain jos on rikas tai kuuluisa.
Tai ehkä sen eteen pitää tehdä vielä enemmän töitä. Pitää olla James Bondin kroppa, vaatteet ja elämäntavat. Tai edes rokkikukon tai elämänkokemuksista arvolla ja tyylillä parkkiintuneen katujätkän olemusta. Jos on vain rupsahtanut, niin tuskin se vetoaa keneenkään.
Itselläni taitaa tuo hyvästien jättö tytöille olla ainakin puolitiessä. Eikä enää voi edes himokkaita keski-ikäisiä mammoja syyttää pedofiileiksi. - FixusMixus
mies32 kirjoitti:
Tai ehkä sen eteen pitää tehdä vielä enemmän töitä. Pitää olla James Bondin kroppa, vaatteet ja elämäntavat. Tai edes rokkikukon tai elämänkokemuksista arvolla ja tyylillä parkkiintuneen katujätkän olemusta. Jos on vain rupsahtanut, niin tuskin se vetoaa keneenkään.
Itselläni taitaa tuo hyvästien jättö tytöille olla ainakin puolitiessä. Eikä enää voi edes himokkaita keski-ikäisiä mammoja syyttää pedofiileiksi.Onhan sellainen olemassa: James Bondin kroppa, vaatteet ja elämäntavat. Kun toiselta planeetalta eli haaveista tullut!
- Ikisinkku M
"Pukeutumiskeskustelun innoittamana sijoitin jopa uusiin smart casual-vaatteisiin sen mukaisesti mitä siinä ketjussa ehdoteltiin. Panostin siis pukeutumiseeni, ja yritin mennä mukaan asenteella, että nyt pidetään hauskaa, eikä murehdita turhista."
Raskas virhe, pukeutumalla täysin ihan uusiin kuteisiin jotka ei ole ehtineet oleutua sinuun olet luultavasti näyttänyt teennäiseltä pelleltä joka yrittää esittää jotain muuta kuin mitä on, ketäpä sellainen kiinnostaisi.- mies32
Minä taidan saada uusista vaatteista ja niiden myötä teennäisyydestä itsetuntoboostia ja ainakin koen olevani vetovoimaisempi. Tilastoa todellisesta vaikutuksesta en ole tehnyt, mutta yleensä kai itsetunto auttaa, olkoon teennäistä tai ei. Toisaalta joskus myös täysin romahtanut itsetunto on johtanut tuloksiin.
- Ikisinkku M
mies32 kirjoitti:
Minä taidan saada uusista vaatteista ja niiden myötä teennäisyydestä itsetuntoboostia ja ainakin koen olevani vetovoimaisempi. Tilastoa todellisesta vaikutuksesta en ole tehnyt, mutta yleensä kai itsetunto auttaa, olkoon teennäistä tai ei. Toisaalta joskus myös täysin romahtanut itsetunto on johtanut tuloksiin.
Minä taas en yleensä tunne oloani kotoisaksi jos on liian monta vaatekappaletta ihan uutta, yleensä niin että yksi kerrallaan tulee otettua käyttöön.
- elämää vaan
Eipä minuakaan miehet huomaa kun lähden yöelämään, siksi pysyttelenkin kotona. AInoat lähestymiset tulevat tukevasti humaltuneilta, lihavilta ja paljon vanhemmilta miehiltä, olen ennemmin yksin.
- mies32
Eiköhän tuo ole normaalia suurimmalle osalle? Katsos kun humalaiset ja setämiehet ovat rohkeimpia. Mutta ap puhui katseista, eikä haaveillutkaan varsinaisista lähestymisistä.
- ,.-
mies32 kirjoitti:
Eiköhän tuo ole normaalia suurimmalle osalle? Katsos kun humalaiset ja setämiehet ovat rohkeimpia. Mutta ap puhui katseista, eikä haaveillutkaan varsinaisista lähestymisistä.
Niinhän se on että setämiehillä ei ole enää mitään menetettävää joten nolaavat itsensä eivätkä edes välitä siitä.
- elämää vaan
mies32 kirjoitti:
Tällä palstalla usein väärin liioitellaan, että nainen kuin nainen saisi miehen ja vieläpä parempitasoisen niin halutessaan. Meihiä tulee ovista ja ikkunoista jne. Hyvä että joku mies ymmärtää todellisuuden, naisille yhtä vaikeaa löytää kunnollista miesseuraa.
- mies32
elämää vaan kirjoitti:
Tällä palstalla usein väärin liioitellaan, että nainen kuin nainen saisi miehen ja vieläpä parempitasoisen niin halutessaan. Meihiä tulee ovista ja ikkunoista jne. Hyvä että joku mies ymmärtää todellisuuden, naisille yhtä vaikeaa löytää kunnollista miesseuraa.
Nojoo. . Jos siis vertaillaan tavisnaista ja tavismiestä, jotka eivät itse tee aloitteita, niin kyllä se edelleen tavisnaisella on helpompaa: aloitteiden laatu aika sama, humalaiset ja ei-haluttavat tekevät suurimman osan aloitteista, mutta tavismiehelle jo yksi ei-haluttavan aloite per ilta on harvinaista. Tavisnainen taas voi saada noita ei-toivottuja aloitteita vaikka 5 illassa. Jos sitten 1/100 aloitteesta tulisi halutulta tyypiltä, niin naiselle se olisi 20 iltaa. Miehelle 100.
Ei siis mikään paratiisi tavisnaisellekaan, mutta kuitenkin paljon helpompaa kuin aloitteita tekemättömälle miehelle. - sillitrooli
elämää vaan kirjoitti:
Itse käytin täällä aiemmin paljon sanontaa "nainen saa miehen sormen napsautuksella". Lanseeraukseni jälkeen sanonta jäi vakituiseksi ainakin silloiseen palstatermistöön. On minulla joitain muitakin palsta-folklore saavutuksia, mutta mm. tästä olen kyllä aika ylpeä. Eihän sille mitään voi, kun naisille tunkee miehiä jonoon pelkällä sormen napsautuksella...
- Kympin Nainen
Ehkä minä olen aiemmin ollut asian tiimoilta äänessä jo liikaakin, mutta jo tulleiden kommenttien lisäksi sanoisin:
Kerrot, ettet ollut liikenteessä tekemässä aloitteita vaan testaamassa yleistä kiinnostavuuttasi. Kertomasi perusteella teit arvion pelkästään sen pohjalta paljonko sait öögaa? Ja koska naiset eivät sinua pitkään, tai uudelleen, katsoneet, vedit johtopäätöksen että olet totaalisen epäkiinnostava.
No, totuushan on, että suuri osa ihmisistä on epäkiinnostavia, tai ehkä paremminkin totaalisen yhdentekeviä tai neutraaleja, noin päällisin puolin kun katsotaan. Suurin osa ihmisistä tulee ohitettua pikaisen katseen kera, tyystin neutraalisti. Jotta ihminen erottuu massasta pelkän ulkoisen olemuksensa johdosta, tulee hänessä olla jotakin erityistä.
Jos ulkoinen olemus on neutraali, saadaksesi syvempää tietoa kiinnostavuudestasi, sinun tulee käyttää myös aktiivisia tutkimusmenetelmiä passiivisen huomion odottelun lisäksi. Esim. ryhtyä juttusille ja katsoa miten vastapuoli reagoi sinun juttuihisi. Ehkei niitä edes kannattaisi ajatella aloitteina (josta voi tulla paineita) vaan ainoastaan kevyenä jutteluna niistä näistä.
Sanoisin siis, että kovin pintapuolinen on kiinnostavuuden arvio, jos se perustuu pelkkien katseiden määrään. Ja itse asiassahan asia tulee todistettua tässä ketjussa kun olet aloitteen saanut perustuen tyystin muihin asioihin. Toivottavasti et nyt kaikessa determinissäsi missaa tuota mahdollisuutta ja otat yhteyttä tuohon femnerdiin!- -M-
Massasta erottuminen on tosiaan päivän sana. Se kiilaa jonossa kaikken muiden ominaisuuksien edelle. Jos et erotu, et tule huomatuksi, etkä siten saa tilaisuutta kuin sellainen väkisin ottamalla. Siihen aika harva on valmis ryhtymään.
Olen kuullut että on naisia jotka haluaisivat itselleen kumppanin, jopa ihan peruskunnollisen suomalaisen miehen. Ilmeisesti nämäkin naiset näkevät vain sen mikä massan seasta hyppää silmille, eivätkä vaivaudu edes katselemaan sitä mitä puheissaan kaipaavat.
Minä ainakin katselen mieluummin niitä naisia jotka minua kiinnostavat. Eivät ne ole kaiken erikoisempia yksilöitä yleensä. Mutta minä olenkin vain mies ja ilmeisesti olen ymmärtänyt tämänkin asian jotenkin väärin. - Kympik Nainen
-M- kirjoitti:
Massasta erottuminen on tosiaan päivän sana. Se kiilaa jonossa kaikken muiden ominaisuuksien edelle. Jos et erotu, et tule huomatuksi, etkä siten saa tilaisuutta kuin sellainen väkisin ottamalla. Siihen aika harva on valmis ryhtymään.
Olen kuullut että on naisia jotka haluaisivat itselleen kumppanin, jopa ihan peruskunnollisen suomalaisen miehen. Ilmeisesti nämäkin naiset näkevät vain sen mikä massan seasta hyppää silmille, eivätkä vaivaudu edes katselemaan sitä mitä puheissaan kaipaavat.
Minä ainakin katselen mieluummin niitä naisia jotka minua kiinnostavat. Eivät ne ole kaiken erikoisempia yksilöitä yleensä. Mutta minä olenkin vain mies ja ilmeisesti olen ymmärtänyt tämänkin asian jotenkin väärin.Mutta mehän puhumme käsittääkseni samasta asiasta joskin ehkä eri sanoin?
Viisi pistettä ymmärtääkseni rankkasi itsensä epäkiinnostavaksi kun ei ulkoisesti erottunut massasta, mutta hänpä erottuikin massasta (ainakin tällä palstalla) kirjoitustensa puolesta. Nyt jo ainakin kaksi naista on tämän asian ilmaissut, ja toinen tehnyt aloitteen, joten massasta voi erottua edukseen muutoinkin kuin ulkoisesti.
Sinäkin puhut naisista, jotka sinua kiinnostavat. On olemassa joitakin tekijöitä, jotka naisesta kiinnostavan tekee - ts. silloin nainen eroaa massasta sinun silmissäsi vaikkei sitä välttämättä toisen miehen silmissä tekisikään.
Minun viestini oikeastaan tiivistyikin siihen, ettei kannata omaa kiinnostavuuttaan määrittää pelkästään ulkoisen kiinnostavuuden mukaan, koska ulkoisesti "13 tusinassa-tyyppi" voi olla äärimmäisen kiinnostava persoona. - -M-
Kympik Nainen kirjoitti:
Mutta mehän puhumme käsittääkseni samasta asiasta joskin ehkä eri sanoin?
Viisi pistettä ymmärtääkseni rankkasi itsensä epäkiinnostavaksi kun ei ulkoisesti erottunut massasta, mutta hänpä erottuikin massasta (ainakin tällä palstalla) kirjoitustensa puolesta. Nyt jo ainakin kaksi naista on tämän asian ilmaissut, ja toinen tehnyt aloitteen, joten massasta voi erottua edukseen muutoinkin kuin ulkoisesti.
Sinäkin puhut naisista, jotka sinua kiinnostavat. On olemassa joitakin tekijöitä, jotka naisesta kiinnostavan tekee - ts. silloin nainen eroaa massasta sinun silmissäsi vaikkei sitä välttämättä toisen miehen silmissä tekisikään.
Minun viestini oikeastaan tiivistyikin siihen, ettei kannata omaa kiinnostavuuttaan määrittää pelkästään ulkoisen kiinnostavuuden mukaan, koska ulkoisesti "13 tusinassa-tyyppi" voi olla äärimmäisen kiinnostava persoona.Ainahan kiinnostavan näköinen ihminen tavallaan eroaa massasta, mutta minä katselen mieluummin sellaisia naisia jotka saattaisivat olemuksen puolesta olla minulle sopivimpia. Eivät he useinkaan tee erikoisuudellaan vaikutusta. Tuntuu että naisilla ei ole kiinnostusta, kärsivällisyyttä tai viitseliäisyyttä tällaiseen. Vasta kun joku tulee paikalle gorillaksi tai lehmäksi pukeutuneena, niin naisetkin saattavat havahtua.
Enkä edes ymmärrä miksi pitäisi aina erota massasta. Ihan kuin olisi jokin aivoton, haiseva ihmismassa jonka yläpuolelle pitäisi nousta. - Ikisinkku M
Kympik Nainen kirjoitti:
Mutta mehän puhumme käsittääkseni samasta asiasta joskin ehkä eri sanoin?
Minun viestini oikeastaan tiivistyikin siihen, ettei kannata omaa kiinnostavuuttaan määrittää pelkästään ulkoisen kiinnostavuuden mukaan, koska ulkoisesti "13 tusinassa-tyyppi" voi olla äärimmäisen kiinnostava persoona."Minun viestini oikeastaan tiivistyikin siihen, etteiannata omaa kiinnostavuuttaan määrittää pelkästään ulkoisen kiinnostavuuden mukaan, koska ulkoisesti "13 tusinassa-tyyppi" voi olla äärimmäisen kiinnostava persoona."
Yleensä miehen ainoa mahdollisuus päästä puheisiin kiinnostavan naisen kanssa kiertyy kuitenkin tuohon ulkoiseen kiinnostavuuteen. Vaikka olisi miten äärimmäisen kiinnostava persoonana eihän ne naiset sitä tiedä ja valkkaavat vain sen näkemänsä mukaan. Myös jos ap olisi eilen työntynyt väkisin joidenkin naisten juttusille tuskin olisi pystynyt tekemään lähtemätöntä vaikutusta jutuillaankaan koska ympäristö ei olisi mahdollistanut niin syvääluotaavaa keskustelua. - Kympin Nainen
-M- kirjoitti:
Ainahan kiinnostavan näköinen ihminen tavallaan eroaa massasta, mutta minä katselen mieluummin sellaisia naisia jotka saattaisivat olemuksen puolesta olla minulle sopivimpia. Eivät he useinkaan tee erikoisuudellaan vaikutusta. Tuntuu että naisilla ei ole kiinnostusta, kärsivällisyyttä tai viitseliäisyyttä tällaiseen. Vasta kun joku tulee paikalle gorillaksi tai lehmäksi pukeutuneena, niin naisetkin saattavat havahtua.
Enkä edes ymmärrä miksi pitäisi aina erota massasta. Ihan kuin olisi jokin aivoton, haiseva ihmismassa jonka yläpuolelle pitäisi nousta.Merkillistä tulkintaa sinulta. Kuka on väittänyt että massa olisi aivotonta tai haisevaa? En minä ainakaan. Suurin osa maapallon ihmisistä on minulle täysin neutraaleja, eli eivät yläpuolellani taikka alapuolella.
Ja juurihan olin sanonut, että massasta voi erottua monella tavalla, esim henkisin avuin. Jos gorillapuku takaisi naisten kiinnostuksen, miksei se ole laajemmin käytössä? Mutta sinä siis kykenet olemuksen perusteella arvioimaan naisen mahdollisen sopivuuden, ja kiinnostus herää tämän pohjalta? Eli ulkonäön pohjalta? Hmm. - Kympin Nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
"Minun viestini oikeastaan tiivistyikin siihen, etteiannata omaa kiinnostavuuttaan määrittää pelkästään ulkoisen kiinnostavuuden mukaan, koska ulkoisesti "13 tusinassa-tyyppi" voi olla äärimmäisen kiinnostava persoona."
Yleensä miehen ainoa mahdollisuus päästä puheisiin kiinnostavan naisen kanssa kiertyy kuitenkin tuohon ulkoiseen kiinnostavuuteen. Vaikka olisi miten äärimmäisen kiinnostava persoonana eihän ne naiset sitä tiedä ja valkkaavat vain sen näkemänsä mukaan. Myös jos ap olisi eilen työntynyt väkisin joidenkin naisten juttusille tuskin olisi pystynyt tekemään lähtemätöntä vaikutusta jutuillaankaan koska ympäristö ei olisi mahdollistanut niin syvääluotaavaa keskustelua.En ymmärrä tätä ollenkaan. Miehen ei tarvitse tunkea "väkisin" naisten juttusille koska tehdessään sen fiksusti (niin kuin aloittaja luultavasti fiksuna miehenä tekisi), nainen suhtautuisi luultavasti neutraalisti. Jos naista ei kiinnostaisi, jutustelu luultavasti loppuisi melko nopeasti. Jos taas kiinnostaisi, jutustelu voisi olla ensin neutraalia (esim. mikä kisaan osallistuvista bändeistä paras tms.) ja sitten pikku hiljaa siirtyä henkilökohtaisempiin tai syvällisempiin aiheisiin. Tai sitten mieskin voi keskustelun lopettaa sanomalla naiselle, että "olet viehättävä, haluaisitko joskus lähteä kahville tms. rauhallisempaa ympäristöön jatkamaan tutustumista?" Tämä osoittaisi naiselle, ettei mies ainakaan pelkän yhden yön jutun perässä ole ja voisi olla merkittävä tekijä kiinnostuksen heräämisessä.
Etkös sinä hiljattain peräänkuuluttanut syvällisempiä ja fiksumpia baarikeskusteluja?
Mutta totta on, että viihteellä keskustelu (ja kiinnostuksen syntyminenkin) monesti aika pinnallista.Voi ollakin, että aloittaja paremmin kumppanin löytää hitaamman tutustumisen kautta, kuten työ- tai harrastuskuvioista, tai netistä, joissa ehkä paremmin pystyy persoonaansa tuomaan esille.
Eli ei sekään, että joku ympäristö painottaa ulkoisia avuja kiinnostuksen heräämisessä tarkoita että kiinnostavuus riippuu vain ulkoisista avuista. Pitää vain löytää keinot miten tuoda omaa persoonaa paremmin esiin. - -M-
Kympin Nainen kirjoitti:
Merkillistä tulkintaa sinulta. Kuka on väittänyt että massa olisi aivotonta tai haisevaa? En minä ainakaan. Suurin osa maapallon ihmisistä on minulle täysin neutraaleja, eli eivät yläpuolellani taikka alapuolella.
Ja juurihan olin sanonut, että massasta voi erottua monella tavalla, esim henkisin avuin. Jos gorillapuku takaisi naisten kiinnostuksen, miksei se ole laajemmin käytössä? Mutta sinä siis kykenet olemuksen perusteella arvioimaan naisen mahdollisen sopivuuden, ja kiinnostus herää tämän pohjalta? Eli ulkonäön pohjalta? Hmm.En minä niinkään sinun tekstiäsi kritisoinut, jatkoin vain aiheesta jota sinäkin sivusit. Yleisen mielipiteen mukaan tuntuu olevan välttämätöntä aina erottua massasta jos haluaa olla "jotain". Gorillapuku auttaisi tietysti, mutta harva uskaltaa tai viitsii mennä niin pitkälle. Hyvä onkin etteivät miehet häpäise naisten takia itseään enää nykyistä enempää.
En minä välttämättä kykene arvioimaan ihmistä oikein ulkonäön perusteella, mutta ainakin yritän katsella muitakin kuin silmiinpistäviä yksilöitä. Naisilla ei tunnu olevan tähänkään tarvetta tai kiinnostusta. - Ikisinkku M
Kympin Nainen kirjoitti:
En ymmärrä tätä ollenkaan. Miehen ei tarvitse tunkea "väkisin" naisten juttusille koska tehdessään sen fiksusti (niin kuin aloittaja luultavasti fiksuna miehenä tekisi), nainen suhtautuisi luultavasti neutraalisti. Jos naista ei kiinnostaisi, jutustelu luultavasti loppuisi melko nopeasti. Jos taas kiinnostaisi, jutustelu voisi olla ensin neutraalia (esim. mikä kisaan osallistuvista bändeistä paras tms.) ja sitten pikku hiljaa siirtyä henkilökohtaisempiin tai syvällisempiin aiheisiin. Tai sitten mieskin voi keskustelun lopettaa sanomalla naiselle, että "olet viehättävä, haluaisitko joskus lähteä kahville tms. rauhallisempaa ympäristöön jatkamaan tutustumista?" Tämä osoittaisi naiselle, ettei mies ainakaan pelkän yhden yön jutun perässä ole ja voisi olla merkittävä tekijä kiinnostuksen heräämisessä.
Etkös sinä hiljattain peräänkuuluttanut syvällisempiä ja fiksumpia baarikeskusteluja?
Mutta totta on, että viihteellä keskustelu (ja kiinnostuksen syntyminenkin) monesti aika pinnallista.Voi ollakin, että aloittaja paremmin kumppanin löytää hitaamman tutustumisen kautta, kuten työ- tai harrastuskuvioista, tai netistä, joissa ehkä paremmin pystyy persoonaansa tuomaan esille.
Eli ei sekään, että joku ympäristö painottaa ulkoisia avuja kiinnostuksen heräämisessä tarkoita että kiinnostavuus riippuu vain ulkoisista avuista. Pitää vain löytää keinot miten tuoda omaa persoonaa paremmin esiin.Höpö höpö, vastauksesi todistaa vain sitä kuinka kaukana te naiset olette miehen maailmasta, todellisuus on ihan toisenlainen naisen silmin kuin miehen silmin katsottuna. Nainen voi aina lähestyä miestä ja kiinnostus todennäköisesti herää tai ainakin saa ystävällisen vastaanototon, mies jos lähestyy naista ilman fyysistä vetovoimaa ei se kiinnostus herää ja nainen joko tylyttää miehen pakosalle tai sitten itse pakenee.
- mies32
-M- kirjoitti:
En minä niinkään sinun tekstiäsi kritisoinut, jatkoin vain aiheesta jota sinäkin sivusit. Yleisen mielipiteen mukaan tuntuu olevan välttämätöntä aina erottua massasta jos haluaa olla "jotain". Gorillapuku auttaisi tietysti, mutta harva uskaltaa tai viitsii mennä niin pitkälle. Hyvä onkin etteivät miehet häpäise naisten takia itseään enää nykyistä enempää.
En minä välttämättä kykene arvioimaan ihmistä oikein ulkonäön perusteella, mutta ainakin yritän katsella muitakin kuin silmiinpistäviä yksilöitä. Naisilla ei tunnu olevan tähänkään tarvetta tai kiinnostusta.Kun keskivertonaiselle on sitä massaa tarjolla kolmesta suunnasta yhtäaikaa, niin onko ihme, että hakee jotain muuta? On toki niitäkin, joille massa kelpaa. Heitä sitten huoritellaan.
Jos sinäkin saisit ilmaiseksi lihapullia ja perunamuussia joka päivä, niin jossain vaiheessa ehkä kyllästyisit niihin ja olisit jopa valmis näkemään vaivaa saadaksesi vaikka lohta. Ja toisaalta jos et lohta löytäisikään tai pettyisit siihen, niin muussi ja pullat kyllä odottaisivat. - Kympin Nainen
-M- kirjoitti:
En minä niinkään sinun tekstiäsi kritisoinut, jatkoin vain aiheesta jota sinäkin sivusit. Yleisen mielipiteen mukaan tuntuu olevan välttämätöntä aina erottua massasta jos haluaa olla "jotain". Gorillapuku auttaisi tietysti, mutta harva uskaltaa tai viitsii mennä niin pitkälle. Hyvä onkin etteivät miehet häpäise naisten takia itseään enää nykyistä enempää.
En minä välttämättä kykene arvioimaan ihmistä oikein ulkonäön perusteella, mutta ainakin yritän katsella muitakin kuin silmiinpistäviä yksilöitä. Naisilla ei tunnu olevan tähänkään tarvetta tai kiinnostusta.Ok, sori jos ymmärsin väärin. Niin, tietysti eletään pinnallisia ja "tehokkaita" aikoja, näyttäisi ettei monikaan ole kiinnostunut hitaasta taikka syvällisestä tutustumisesta, toisista ihmisistä on tullut hyödykkeitä, joiden hyöty-riskiarvio pyritään tekemään nopeasti. Mutta mielestäni tämä koskee yhtä lailla niin miehiä kuin naisiakin. Toisaalta joka paikassa näkee tavallisia pariskuntia, jotka eivät massasta ulkoisesti eroa, ts. näyttäisi suuri osa kuitenkin katselevan muitakin kuin silmäänpistäviä yksilöitä.
Ikisinkku M kirjoitti:
Höpö höpö, vastauksesi todistaa vain sitä kuinka kaukana te naiset olette miehen maailmasta, todellisuus on ihan toisenlainen naisen silmin kuin miehen silmin katsottuna. Nainen voi aina lähestyä miestä ja kiinnostus todennäköisesti herää tai ainakin saa ystävällisen vastaanototon, mies jos lähestyy naista ilman fyysistä vetovoimaa ei se kiinnostus herää ja nainen joko tylyttää miehen pakosalle tai sitten itse pakenee.
Etkö ikinä, siis ikinä, tältäkään palstalta ole lukenut tapauksista, joissa mies ihan itse tunnustaa käyttäytyneensä ihan helvetin törkeästi/omituisesti, kun nainen on tehnyt aloitteen?
- Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
Etkö ikinä, siis ikinä, tältäkään palstalta ole lukenut tapauksista, joissa mies ihan itse tunnustaa käyttäytyneensä ihan helvetin törkeästi/omituisesti, kun nainen on tehnyt aloitteen?
ei nyt ainakaan heti tule mieleen mutta ehkä se johtuu siitä että naiset niin hirveän harvoin tekevät niitä aloitteita.
- Kympin Nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Höpö höpö, vastauksesi todistaa vain sitä kuinka kaukana te naiset olette miehen maailmasta, todellisuus on ihan toisenlainen naisen silmin kuin miehen silmin katsottuna. Nainen voi aina lähestyä miestä ja kiinnostus todennäköisesti herää tai ainakin saa ystävällisen vastaanototon, mies jos lähestyy naista ilman fyysistä vetovoimaa ei se kiinnostus herää ja nainen joko tylyttää miehen pakosalle tai sitten itse pakenee.
No ensinnäkin, jos on julkiselle paikalle lähtenyt, nainen on luultavasti varautunut mahdollisiin lähestymisiin. Ainakin henk. koht., jos haluan olla rauhassa, pysyttelen kotona.
Toiseksi, jos joku (nainen tai mies) on tyly toiselle tarpeettomasti, niin on mielestäni huonokäytöksinen ja typerä, ja on hyvä että se esiin heti tulee, jotten haaskaa aikaani kauempaa.
Kolmanneksi, olettaisin että tätä tylytystä on vähemmän 30 tai 40 ikäryhmissä, joihin muistaakseni aloittajakin kuuluu. Jos sitä enemmän 20 ikäisissä esiintyisikin, niin tuskinpa aloittaja ko. ikäisiä ensimmäisenä lähestyisi.
Ja lopuksi: tässä ketjussahan aloittaja on saanut aloitteen ilman että naisella on tietoa miehen fyysisestä vetovoimasta, eli edelleenkin kiinnostavuus on monien asioiden summa.
Kirjoitustesi perusteella tulee fiilis, että olet luultavasti itse naisia tylyttänyt kun eivät ole olleet sinun mielestäsi "tasoisiasi"? - Ikisinkku M
Kympin Nainen kirjoitti:
No ensinnäkin, jos on julkiselle paikalle lähtenyt, nainen on luultavasti varautunut mahdollisiin lähestymisiin. Ainakin henk. koht., jos haluan olla rauhassa, pysyttelen kotona.
Toiseksi, jos joku (nainen tai mies) on tyly toiselle tarpeettomasti, niin on mielestäni huonokäytöksinen ja typerä, ja on hyvä että se esiin heti tulee, jotten haaskaa aikaani kauempaa.
Kolmanneksi, olettaisin että tätä tylytystä on vähemmän 30 tai 40 ikäryhmissä, joihin muistaakseni aloittajakin kuuluu. Jos sitä enemmän 20 ikäisissä esiintyisikin, niin tuskinpa aloittaja ko. ikäisiä ensimmäisenä lähestyisi.
Ja lopuksi: tässä ketjussahan aloittaja on saanut aloitteen ilman että naisella on tietoa miehen fyysisestä vetovoimasta, eli edelleenkin kiinnostavuus on monien asioiden summa.
Kirjoitustesi perusteella tulee fiilis, että olet luultavasti itse naisia tylyttänyt kun eivät ole olleet sinun mielestäsi "tasoisiasi"?Kyllä minä väitän että naiset osaa tylyttää oli ikäluokka mikä tahansa :D
"Kirjoitustesi perusteella tulee fiilis, että olet luultavasti itse naisia tylyttänyt kun eivät ole olleet sinun mielestäsi "tasoisiasi"? "
En ole koskaan tylyttänyt vaan olen aina pyrkinyt olemaan suvereenin kohtelias. Joskus olen kyllä joutunut poistumaan ravintolasta/yökerhosta liian päällekäyvän ei niin kiinnostavan naisen vuoksi, minusta se on kuitenkin parempi niin ei tule kenellekään paha mieli, pieni hinta on siitä se että vain minun ilta on pilalla. Ehkä te naiset muuten liian paljon vedätte johtopäätöksia kirjoituksistani ettekä käsitä kuinka mukava ja kaikki huomioonottava mussukka pohjimmiltani olen :D - Kympin Nainen
mies32 kirjoitti:
Kun keskivertonaiselle on sitä massaa tarjolla kolmesta suunnasta yhtäaikaa, niin onko ihme, että hakee jotain muuta? On toki niitäkin, joille massa kelpaa. Heitä sitten huoritellaan.
Jos sinäkin saisit ilmaiseksi lihapullia ja perunamuussia joka päivä, niin jossain vaiheessa ehkä kyllästyisit niihin ja olisit jopa valmis näkemään vaivaa saadaksesi vaikka lohta. Ja toisaalta jos et lohta löytäisikään tai pettyisit siihen, niin muussi ja pullat kyllä odottaisivat.Tuo vertauskuvasi ontuu sikäli, että aterian voi valita useamman kerran päivässä (lounaaksi muussia ja lihapullia mutta illalliseksi lohta), kun taas potentiaalista elämänkumppania valitessa pitää miettiä asia hieman eri tavalla. Tai ehkä sinä ajattelitkin naisia yksittäisinä hoitoina, tänään blondi ja huomenna brune?
Mutta vertauskuvaa jatkaakseni, jos minun tulisi loppuelämäni syödä yhtä ateriaa, tutkisin aterioiden ravinne- yms. sisällöt tarkoin, sekä myös jauhelihan ja lohen taustat, etteivät olisi esim. pilaantuneita annoksen kauniista ulkomuodosta riippumatta. - -M-
Kympin Nainen kirjoitti:
Ok, sori jos ymmärsin väärin. Niin, tietysti eletään pinnallisia ja "tehokkaita" aikoja, näyttäisi ettei monikaan ole kiinnostunut hitaasta taikka syvällisestä tutustumisesta, toisista ihmisistä on tullut hyödykkeitä, joiden hyöty-riskiarvio pyritään tekemään nopeasti. Mutta mielestäni tämä koskee yhtä lailla niin miehiä kuin naisiakin. Toisaalta joka paikassa näkee tavallisia pariskuntia, jotka eivät massasta ulkoisesti eroa, ts. näyttäisi suuri osa kuitenkin katselevan muitakin kuin silmäänpistäviä yksilöitä.
Eiköhän ne pariskunnat enimmäkseen synny siitä että mies on katsellut maailmaa realistisin silmin ja tehnyt tarvittavat toimenpiteet. En ole kuullut koskaan miehen sanovan että "nainen erottui massasta". Ei miehille ole olemassa nais-massan käsitettä. Jos naisia on paljon, niin se on aina hienoa ja joku saattaa jäädä huomaamatta mutta kyse ei ole samanlaisesta "biomassasta" kuin mitä me tusinamiehet olemme.
- Kympin Nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Kyllä minä väitän että naiset osaa tylyttää oli ikäluokka mikä tahansa :D
"Kirjoitustesi perusteella tulee fiilis, että olet luultavasti itse naisia tylyttänyt kun eivät ole olleet sinun mielestäsi "tasoisiasi"? "
En ole koskaan tylyttänyt vaan olen aina pyrkinyt olemaan suvereenin kohtelias. Joskus olen kyllä joutunut poistumaan ravintolasta/yökerhosta liian päällekäyvän ei niin kiinnostavan naisen vuoksi, minusta se on kuitenkin parempi niin ei tule kenellekään paha mieli, pieni hinta on siitä se että vain minun ilta on pilalla. Ehkä te naiset muuten liian paljon vedätte johtopäätöksia kirjoituksistani ettekä käsitä kuinka mukava ja kaikki huomioonottava mussukka pohjimmiltani olen :DEhkä sinunkin olisi korkea aika tajuta että "me naiset" emme ole mikään homogeeninen ryhmä?
Mutta joo, osaan minäkin olla tyly, mutta vain hyvästä syystä kuten kourimisesta. Joskus, valitettavasti, miehet suorastaan tuntuvan tylytystä kerjäävän - ehkä kokeillakseen naisen rajoja.
Kyllähän se on selvää että sinä usein tahallisesti provoilet ja naisia ärsytät. Olisi minusta vaan niin paljon viehättävämpää jos se mukava mussukka näkyisi myös kirjoituksissa enemmän, jos sellainen kerran tuon kuoresi (joka ajoittain katkeralta vaikuttaa) alla on. - Ikisinkku M
Kympin Nainen kirjoitti:
Ehkä sinunkin olisi korkea aika tajuta että "me naiset" emme ole mikään homogeeninen ryhmä?
Mutta joo, osaan minäkin olla tyly, mutta vain hyvästä syystä kuten kourimisesta. Joskus, valitettavasti, miehet suorastaan tuntuvan tylytystä kerjäävän - ehkä kokeillakseen naisen rajoja.
Kyllähän se on selvää että sinä usein tahallisesti provoilet ja naisia ärsytät. Olisi minusta vaan niin paljon viehättävämpää jos se mukava mussukka näkyisi myös kirjoituksissa enemmän, jos sellainen kerran tuon kuoresi (joka ajoittain katkeralta vaikuttaa) alla on.Noo, ettepä te kai lie ole vaikka joskus kyllä siltäkin vähän tuntuu.
Joo, näkyyhän se ehkä toisinaan mutta aina kun täällä asiallisesti yrittää keskustella tulee jostain joku nainen syyttämään naisvihamielisyydestä kun muuten loppuu argumentit, ole siinä sitten itse asiallisena. Ikisinkku M kirjoitti:
ei nyt ainakaan heti tule mieleen mutta ehkä se johtuu siitä että naiset niin hirveän harvoin tekevät niitä aloitteita.
No enpä nyt jaksa tähän hätään alkaa kaivelemaan,mutta kyllä noita on ollut, tällä palstalla ja siteen tuolla miesten iskeminen tmv. palstoilla.
Eli osa miehistä (ei välttäm. suuri osa, mutta kuitenkin) pitää naisten aloitteita vastenmielisinä, jotkut tylyttävät suoraan päin naamaa ja toiset taas kitisevät asiasta palstalla. Mutta yleisempää tuntuu olevan se, että naisen aloitteeseen vastataan luikkimalla pakoon, ja tämä tuntuu myös naisesta hyvin nöyryyttävältä, kun ikinä ei voi saada täysin selville, että oliko syys naisen epäviehättävyydessä vai miehen arkuudessa. Arkajalkamiehet sitten yleensä puolustautuvat esittämällä niin tiukkoja kriteereitä siitä, minkälainen on hyväksyttävä aloite, että ovat lopulta täysin onnellisesti vakuuttuneita siitä, ettei mitään aloitteita ole kukaan nainen koskaan tehnytkään.- Kympin Nainen
-M- kirjoitti:
Eiköhän ne pariskunnat enimmäkseen synny siitä että mies on katsellut maailmaa realistisin silmin ja tehnyt tarvittavat toimenpiteet. En ole kuullut koskaan miehen sanovan että "nainen erottui massasta". Ei miehille ole olemassa nais-massan käsitettä. Jos naisia on paljon, niin se on aina hienoa ja joku saattaa jäädä huomaamatta mutta kyse ei ole samanlaisesta "biomassasta" kuin mitä me tusinamiehet olemme.
No jos lähdet Hesan keskustaan ja kävelet ympäriinsä vaikka tunnin niin varmastikin törmäät aika moneen naiseen? Nuo naiset ovat sinulle naismassaa, joista luultavasti suurimpaan osaan suhtaudut täysin neutraalisti. Samalla tavalla vaikka kouluaikojen luokkakaverit ovat massaa, josta saatamme osan muistaa - jotkut heistä hyvässä, jotkut pahassa ja osaa emme muista ollenkaan, luultavasti juuri ne neutraaleimmat tapaukset, joista ei niin vahvaa muistijälkeä syntynyt. Eli kyllä me ihmiset olemme massaa toinen toisillemme.
Ja kyllä minä tiedän useammankin tapauksen, joissa mies on sanonut naisen massasta erottuvan, miehille nimenomaan yleensä naisen ulkonäkö on riittävä massasta erottautumiseen. - -M-
Kympin Nainen kirjoitti:
No jos lähdet Hesan keskustaan ja kävelet ympäriinsä vaikka tunnin niin varmastikin törmäät aika moneen naiseen? Nuo naiset ovat sinulle naismassaa, joista luultavasti suurimpaan osaan suhtaudut täysin neutraalisti. Samalla tavalla vaikka kouluaikojen luokkakaverit ovat massaa, josta saatamme osan muistaa - jotkut heistä hyvässä, jotkut pahassa ja osaa emme muista ollenkaan, luultavasti juuri ne neutraaleimmat tapaukset, joista ei niin vahvaa muistijälkeä syntynyt. Eli kyllä me ihmiset olemme massaa toinen toisillemme.
Ja kyllä minä tiedän useammankin tapauksen, joissa mies on sanonut naisen massasta erottuvan, miehille nimenomaan yleensä naisen ulkonäkö on riittävä massasta erottautumiseen.Tietysti jos riittävän laaja perspektiivi otetaan niin asia on kuten sanoit, mutta ajattelin lähinnä niitä tilanteita joissa niitä kontakteja yleensä syntyy. Kuulisitpa kuinka vilpittömän innostuneena mies voi ravintolan ovella sanoa että "onpas täällä paljon naisia". Ei puhettakaan massasta, saati sitten harmaasta sellaisesta. Vain pelkkää vilpitöntä ja toiveikasta iloa.
- mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Ehkä sinunkin olisi korkea aika tajuta että "me naiset" emme ole mikään homogeeninen ryhmä?
Kyllähän se on selvää että sinä usein tahallisesti provoilet ja naisia ärsytät. Olisi minusta vaan niin paljon viehättävämpää jos se mukava mussukka näkyisi myös kirjoituksissa enemmän, jos sellainen kerran tuon kuoresi (joka ajoittain katkeralta vaikuttaa) alla on.Eikö se nyt ole selvää, että on siellä sitä mussukkaakin?
Minäkin olen mussukka, vaikka mietinkin, että onko tylytys ihan käypä hinta kourimisestasi? Ei ole kyllä ollut tapana moista kauppaa käydä, mutta ymmärrän kyllä jos tuohon tarjoukseen moni tarttuu. - mies32
-M- kirjoitti:
Tietysti jos riittävän laaja perspektiivi otetaan niin asia on kuten sanoit, mutta ajattelin lähinnä niitä tilanteita joissa niitä kontakteja yleensä syntyy. Kuulisitpa kuinka vilpittömän innostuneena mies voi ravintolan ovella sanoa että "onpas täällä paljon naisia". Ei puhettakaan massasta, saati sitten harmaasta sellaisesta. Vain pelkkää vilpitöntä ja toiveikasta iloa.
Minulla se ilo johtuu siitä, että suuresta massasta todennäköisemmin löytää helmen. Jos ei kuitenkaan löydä, niin baarissa, jossa on 10 naista ja minä, on romanttiseroottisessa mielessä tylsempää kuin baarissa, jossa olen minä ja 10 miestä ja se yksi helmi.
- mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Tuo vertauskuvasi ontuu sikäli, että aterian voi valita useamman kerran päivässä (lounaaksi muussia ja lihapullia mutta illalliseksi lohta), kun taas potentiaalista elämänkumppania valitessa pitää miettiä asia hieman eri tavalla. Tai ehkä sinä ajattelitkin naisia yksittäisinä hoitoina, tänään blondi ja huomenna brune?
Mutta vertauskuvaa jatkaakseni, jos minun tulisi loppuelämäni syödä yhtä ateriaa, tutkisin aterioiden ravinne- yms. sisällöt tarkoin, sekä myös jauhelihan ja lohen taustat, etteivät olisi esim. pilaantuneita annoksen kauniista ulkomuodosta riippumatta.Sikäli joo, mutta ydin on, kuten markkina-arvoteoriallekin sopii, että se, mistä on ylitarjontaa menettää arvonsa. Tavallista paremmalla on kovempi arvo, mutta myös tavallisen kanssa samantasoinen tai objektiivisesti jopa huonompi voi erikoisuutensa/harvinaisuutensa vuoksi nousta arvoon.
Valitettavasti myös pitkissä parisuhteissa jopa useimmiten kyllästytään saman herkun.puputtamiseen, vaikka se olisi alunperin ollut parasta mitä tietää. - Kympin Nainen
-M- kirjoitti:
Tietysti jos riittävän laaja perspektiivi otetaan niin asia on kuten sanoit, mutta ajattelin lähinnä niitä tilanteita joissa niitä kontakteja yleensä syntyy. Kuulisitpa kuinka vilpittömän innostuneena mies voi ravintolan ovella sanoa että "onpas täällä paljon naisia". Ei puhettakaan massasta, saati sitten harmaasta sellaisesta. Vain pelkkää vilpitöntä ja toiveikasta iloa.
Taidamme edelleen puhua samasta asiasta mutta eri termein. Kuulostaa että sinulle massa on negatiivissävytteinen termi, kun nytkin siihen "harmaana" viittaat. Itse olen koko ajan tässä puhunut massasta neutraalisti, ts. massa on minulle ryhmä ihmisiä - on tuo ryhmä sitten baarissa, töissä tai muualla. Joskus massa on suurempi ja joskus pienempi, mutta jos esim. ajattelee tälle palstalle kirjoittavien henkilöiden massaa - jonka koosta minulla ei ole aavistustakaan - niin tietyt kirjoittajat erottuvat massasta. Osa edukseen, kuten aloittaja, ja osa ei aina niinkään.
Ihan samalla tavalla muuten naiset saattavat baarin ovella tokaista :) - Kympin Nainen
mies32 kirjoitti:
Eikö se nyt ole selvää, että on siellä sitä mussukkaakin?
Minäkin olen mussukka, vaikka mietinkin, että onko tylytys ihan käypä hinta kourimisestasi? Ei ole kyllä ollut tapana moista kauppaa käydä, mutta ymmärrän kyllä jos tuohon tarjoukseen moni tarttuu.Onko se "mussukkuus" sitten selvempää sinulle kuin minulle, ehkä..
Tarkoittaako tuo jälkimmäinen, että sinä nauttisit sekä kourimisesta että sen seuraamuksista, esim. litsarista? Onhan tuotakin joskus nähtävissä, mutta siitä kyllä on mussukkuus kaukana.. - Kympin Nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Noo, ettepä te kai lie ole vaikka joskus kyllä siltäkin vähän tuntuu.
Joo, näkyyhän se ehkä toisinaan mutta aina kun täällä asiallisesti yrittää keskustella tulee jostain joku nainen syyttämään naisvihamielisyydestä kun muuten loppuu argumentit, ole siinä sitten itse asiallisena.No asiallisen ei tarvitse jokaiseen vihanpitoon tai kärjistykseen lähteä mukaan ellei sitten joko ole herkästi provosoituvaa sorttia tai halua itse provosoida :)
- -M-
Kympin Nainen kirjoitti:
Taidamme edelleen puhua samasta asiasta mutta eri termein. Kuulostaa että sinulle massa on negatiivissävytteinen termi, kun nytkin siihen "harmaana" viittaat. Itse olen koko ajan tässä puhunut massasta neutraalisti, ts. massa on minulle ryhmä ihmisiä - on tuo ryhmä sitten baarissa, töissä tai muualla. Joskus massa on suurempi ja joskus pienempi, mutta jos esim. ajattelee tälle palstalle kirjoittavien henkilöiden massaa - jonka koosta minulla ei ole aavistustakaan - niin tietyt kirjoittajat erottuvat massasta. Osa edukseen, kuten aloittaja, ja osa ei aina niinkään.
Ihan samalla tavalla muuten naiset saattavat baarin ovella tokaista :)No joo, en minä noin neutraalina terminä massaa pidä, kun ihmisistä on kyse.
Voi kun naiset eivät kätkisi kiinnostusta miessukupuolta kohtaan niin tehokkaasti. Varmaan joku nainen on saattanut joskus noin tokaista, mutta ei sellaiset jutut kantaudu miesten korviin. - Kympin Nainen
mies32 kirjoitti:
Sikäli joo, mutta ydin on, kuten markkina-arvoteoriallekin sopii, että se, mistä on ylitarjontaa menettää arvonsa. Tavallista paremmalla on kovempi arvo, mutta myös tavallisen kanssa samantasoinen tai objektiivisesti jopa huonompi voi erikoisuutensa/harvinaisuutensa vuoksi nousta arvoon.
Valitettavasti myös pitkissä parisuhteissa jopa useimmiten kyllästytään saman herkun.puputtamiseen, vaikka se olisi alunperin ollut parasta mitä tietää.Paitsi ettei ihmisiä voi vertailla objektiivisesti koska sekä vertailija että vertailtavat ovat kaikki erilaisia yksilöitä. Eikä herkkukaan pysy samanlaisena vuodesta toiseen herkun muuttuessa. Samoin syöjän makuaisti voi vuosien varrella muuttua tai tulla jopa allergiseksi herkulle.
- Kympin Nainen
-M- kirjoitti:
No joo, en minä noin neutraalina terminä massaa pidä, kun ihmisistä on kyse.
Voi kun naiset eivät kätkisi kiinnostusta miessukupuolta kohtaan niin tehokkaasti. Varmaan joku nainen on saattanut joskus noin tokaista, mutta ei sellaiset jutut kantaudu miesten korviin.No voin luvata tässä, että seuraavan kerran kun tilaisuus on otollinen, niin otan toiveesi huomioon ja viestin asiaa myös naiskavereilleni. Ei sellainen yleinen positiivisuus, kiinnostus toinen toisiaan kohtaan ja esim. maulla toteutettu flirtti maksa mitään, vaan siitä tulee kaikille parempi mieli. (silläkin riskillä että aina joskus törmää näihin "kuka vi##u toi akka luulee olevansa")
- -M-
Kympin Nainen kirjoitti:
No voin luvata tässä, että seuraavan kerran kun tilaisuus on otollinen, niin otan toiveesi huomioon ja viestin asiaa myös naiskavereilleni. Ei sellainen yleinen positiivisuus, kiinnostus toinen toisiaan kohtaan ja esim. maulla toteutettu flirtti maksa mitään, vaan siitä tulee kaikille parempi mieli. (silläkin riskillä että aina joskus törmää näihin "kuka vi##u toi akka luulee olevansa")
Jos sellainen tapaus sattuisi omalle kohdalleni niin olisin vilpittömän ilahtunut mutta saattaisin myös pillahtaa itkuun. Herkkä hetkihän sellainen olisi kaikkien mahdollisten itsesyytösten jälkeen.
- mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Onko se "mussukkuus" sitten selvempää sinulle kuin minulle, ehkä..
Tarkoittaako tuo jälkimmäinen, että sinä nauttisit sekä kourimisesta että sen seuraamuksista, esim. litsarista? Onhan tuotakin joskus nähtävissä, mutta siitä kyllä on mussukkuus kaukana..Ehkä mussukkuus on minulle selvempää, koska en näe punaista naisvastaisten kommenttien takia. Niinhän se usein menee, että negatiivinen voittaa positiivisen ihmisten mielissä ja muistissa.
Enhän tietenkään litsarista nauttisi, se olisi vain hinta, joka on maksettava. En minä yleensäkään erityisesti nauti maksamisesta.. mutta tuohon hintaan ei tosin vielä sisältyisi paha mieli, jonka kouriminen voi aiheuttaa. - aaaaahhhh
Kympin Nainen kirjoitti:
Onko se "mussukkuus" sitten selvempää sinulle kuin minulle, ehkä..
Tarkoittaako tuo jälkimmäinen, että sinä nauttisit sekä kourimisesta että sen seuraamuksista, esim. litsarista? Onhan tuotakin joskus nähtävissä, mutta siitä kyllä on mussukkuus kaukana..Kympin Naisen litsarikin olisi jotain mistä voisi nauttia.
- mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Paitsi ettei ihmisiä voi vertailla objektiivisesti koska sekä vertailija että vertailtavat ovat kaikki erilaisia yksilöitä. Eikä herkkukaan pysy samanlaisena vuodesta toiseen herkun muuttuessa. Samoin syöjän makuaisti voi vuosien varrella muuttua tai tulla jopa allergiseksi herkulle.
Tältä palstalta löytyykin paljon asiantuntijoita kertomaan kauanko kestää ennenkuin herkku pilaantuu?
- FixusMixus
mies32 kirjoitti:
Ehkä mussukkuus on minulle selvempää, koska en näe punaista naisvastaisten kommenttien takia. Niinhän se usein menee, että negatiivinen voittaa positiivisen ihmisten mielissä ja muistissa.
Enhän tietenkään litsarista nauttisi, se olisi vain hinta, joka on maksettava. En minä yleensäkään erityisesti nauti maksamisesta.. mutta tuohon hintaan ei tosin vielä sisältyisi paha mieli, jonka kouriminen voi aiheuttaa.Ajan mukaan ihmisten mielissä ja muistissa positiivinen voittaa negatiivisen.
- Ikisinkku M
FixusMixus kirjoitti:
Ajan mukaan ihmisten mielissä ja muistissa positiivinen voittaa negatiivisen.
Kymppi antaa negatiivisille tunteille vallan koska ei haluakaan nähdä mitään hyvää, pitäisi silittää ensin riittävästi myötäkarvaan niin sitten ehkä positiivisuus voittaisi :)
- Kympin Nainen
mies32 kirjoitti:
Tältä palstalta löytyykin paljon asiantuntijoita kertomaan kauanko kestää ennenkuin herkku pilaantuu?
Heh heh, keneltä kysyt tätä? Minun vastaukseni on, että riippuu herkusta.
- Kympin Nainen
-M- kirjoitti:
Jos sellainen tapaus sattuisi omalle kohdalleni niin olisin vilpittömän ilahtunut mutta saattaisin myös pillahtaa itkuun. Herkkä hetkihän sellainen olisi kaikkien mahdollisten itsesyytösten jälkeen.
Vedätätkö nyt kilttiä naista? Et kai sentään? Itkuun purskahtaminen voisi kyllä hämmentää minutkin, miten sellaiseen pitäisi sitten naisen suhtautua? Nainen saattaisi pelästyä tehneensä jotain todella tökeröä.
- Kympin Nainen
mies32 kirjoitti:
Ehkä mussukkuus on minulle selvempää, koska en näe punaista naisvastaisten kommenttien takia. Niinhän se usein menee, että negatiivinen voittaa positiivisen ihmisten mielissä ja muistissa.
Enhän tietenkään litsarista nauttisi, se olisi vain hinta, joka on maksettava. En minä yleensäkään erityisesti nauti maksamisesta.. mutta tuohon hintaan ei tosin vielä sisältyisi paha mieli, jonka kouriminen voi aiheuttaa.Punaisen näkeminen on ehkä nettitekstien kyseessä ollessa liioittelua, mutta tottahan niistä jonkinlainen mielikuva jää. Kuinka luotettava, on sitten ihan eri asia.
Niin, ja eihän sitä "hintaa" tarvitse maksaa jos käyttäytyy nätisti. Ja jos käyttäytyy hyvin, ei tule myöskään pahaa mieltä - kenellekään osapuolelle :) - Ikisinkku M
Kympin Nainen kirjoitti:
Punaisen näkeminen on ehkä nettitekstien kyseessä ollessa liioittelua, mutta tottahan niistä jonkinlainen mielikuva jää. Kuinka luotettava, on sitten ihan eri asia.
Niin, ja eihän sitä "hintaa" tarvitse maksaa jos käyttäytyy nätisti. Ja jos käyttäytyy hyvin, ei tule myöskään pahaa mieltä - kenellekään osapuolelle :)No sinä olet kyllä minulle kerran saanut jos nyt ei pahaa mieltä niin pienen v..tuksen aikaan kun et vaan tajunnut (etkä voikaan naisena tajuta) miltä miehestä voi tuntua joku juttu, eihän se oikeastaan sinun syysi ollut mutta kommentointisi tapahtui ehkä väärään aikaan yhden toisen sattmuksen kanssa.
- Kympin Nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Kymppi antaa negatiivisille tunteille vallan koska ei haluakaan nähdä mitään hyvää, pitäisi silittää ensin riittävästi myötäkarvaan niin sitten ehkä positiivisuus voittaisi :)
Äläs nyt provoa taas kun itsekin tiedät varsin hyvin että olen äärimmäisen positiivinen ihminen ja haluan aina positiiviseen keskittyä. Jos näin ei olisi, niin ehken sinullekaan ollenkaan vastaisi, tai vastaisin paljon tylymmin :)
- Ikisinkku M
Kympin Nainen kirjoitti:
Äläs nyt provoa taas kun itsekin tiedät varsin hyvin että olen äärimmäisen positiivinen ihminen ja haluan aina positiiviseen keskittyä. Jos näin ei olisi, niin ehken sinullekaan ollenkaan vastaisi, tai vastaisin paljon tylymmin :)
En minä nyt provoa :D Niin, tuo äärimmäinen positiivisuuskin saattaa joskus olla huono juttu siinä mielessä kun sitten ei välttämättä näe asioita niin kuin joku joka näkee myös sen nurjan puolen. Toki on hyvä olla positiivinen suurimman osan aikaa mutta joskus se syö realismia eikä osaa sitten varautua niihn huonoihin juttuihin.
- Kympin Nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
No sinä olet kyllä minulle kerran saanut jos nyt ei pahaa mieltä niin pienen v..tuksen aikaan kun et vaan tajunnut (etkä voikaan naisena tajuta) miltä miehestä voi tuntua joku juttu, eihän se oikeastaan sinun syysi ollut mutta kommentointisi tapahtui ehkä väärään aikaan yhden toisen sattmuksen kanssa.
Olenko? Siinä tapauksessa pyydän vilpittömästi anteeksi. Puolustelematta itseäni totean ainoastaan, että tarkoituksenani ei ole koskaan ketään henkilöä vastaan hyökätä. Tiedän, että saatan argumentoida tiukasti, mutta pyrin aina argumentoimaan asiaa ja pitäytymään kaikista henkilökohtaisuuksista - ainakaan negatiivisista sellaisista. Joskus tietysti asia ja henkilö sen takana saattavat olla niin läheisessä yhteydessä (esim. jonkin privaattitapahtuman takia jota palstalaiset ei tunne), että asia voi olla toiselle herkemmässä kuin toiselle. Mutten siis ole sinua henk. koht. halunnut koskaan loukata vaikka meillä näkemyseroja onkin ollut.
- herra täydellinen
Ikisinkku M kirjoitti:
En minä nyt provoa :D Niin, tuo äärimmäinen positiivisuuskin saattaa joskus olla huono juttu siinä mielessä kun sitten ei välttämättä näe asioita niin kuin joku joka näkee myös sen nurjan puolen. Toki on hyvä olla positiivinen suurimman osan aikaa mutta joskus se syö realismia eikä osaa sitten varautua niihn huonoihin juttuihin.
Ei Kympin Naisessa ole ongelmaa. Ongelma on se, että kovin moni muu nainen ei ole tuollainen.
- mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Punaisen näkeminen on ehkä nettitekstien kyseessä ollessa liioittelua, mutta tottahan niistä jonkinlainen mielikuva jää. Kuinka luotettava, on sitten ihan eri asia.
Niin, ja eihän sitä "hintaa" tarvitse maksaa jos käyttäytyy nätisti. Ja jos käyttäytyy hyvin, ei tule myöskään pahaa mieltä - kenellekään osapuolelle :)Aikamoinen lottovoitto taitaisi olla päästä ilmaiseksi. Tuskin riittää ihan vaan kiva käytös kuin yhdelle miljoonasta :(
No ymmärrän kyllä tuon, sanotaan sitten vaaleanpunaisen, näkemisen, mutta sen ei saisi antaa peittää sitä mussukkapuolta kokonaan. - Kympin Nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Mielestäni olen kyllä myös realisti - tietoinen nurjastakin puolesta mutta yrittäen keskittyä valoisaan puoleen aina kun mahdollista. Sinä et nyt sitten mahtanut luonnollesi mitään, ts. silitit vastakarvaan vaikka muuta ehkä suunnittelit tai lupailit ;)
- Ikisinkku M
Kympin Nainen kirjoitti:
Olenko? Siinä tapauksessa pyydän vilpittömästi anteeksi. Puolustelematta itseäni totean ainoastaan, että tarkoituksenani ei ole koskaan ketään henkilöä vastaan hyökätä. Tiedän, että saatan argumentoida tiukasti, mutta pyrin aina argumentoimaan asiaa ja pitäytymään kaikista henkilökohtaisuuksista - ainakaan negatiivisista sellaisista. Joskus tietysti asia ja henkilö sen takana saattavat olla niin läheisessä yhteydessä (esim. jonkin privaattitapahtuman takia jota palstalaiset ei tunne), että asia voi olla toiselle herkemmässä kuin toiselle. Mutten siis ole sinua henk. koht. halunnut koskaan loukata vaikka meillä näkemyseroja onkin ollut.
Joo no se nyt vaan oli sellainen yksilöllinen juttu ettei sitä suurin osa miehistäkään olisi tajunnut, sellaista että sinua kommentoidaan positiivisesti ja se juuri siksi alkaa v..tamaan ja se sinun yleistietävä kommenttisi sattui siihen samaan saumaan vaan, vähän tuli besserwisseröinnin maku mutta siihen kai me kaikki syyllsitytään aika useinkin :D
- mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Heh heh, keneltä kysyt tätä? Minun vastaukseni on, että riippuu herkusta.
Jotkut herkuthan tosiaan vain paranevat ajan myötä oikein säilytettyinä. Ja samalla tietysti arvonsa nousee.
Tuo huomio sai hymyn huulilleni, vaikka edeltävässä viestissäni olin jo vaipunut synkkään raadollisuuteen. - mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Mielestäni olen kyllä myös realisti - tietoinen nurjastakin puolesta mutta yrittäen keskittyä valoisaan puoleen aina kun mahdollista. Sinä et nyt sitten mahtanut luonnollesi mitään, ts. silitit vastakarvaan vaikka muuta ehkä suunnittelit tai lupailit ;)
Sinä et olekaan ottanut ennen vahvaa kantaa karvakeskusteluihin..
Tekosyynä voin sanoa juoneeni melkein pullon punkkua, vaikkakin usean tunnin aikana.. - Kympin Nainen
aaaaahhhh kirjoitti:
Kympin Naisen litsarikin olisi jotain mistä voisi nauttia.
Voi juma teidän juttuja :D Tässä kohtaa taitaa olla sopiva hetki mennä nukkumaan, hyvää yötä kaikille palstalaisille!
- Ikisinkku M
Kympin Nainen kirjoitti:
No kun en ole vielä päättänyt että annanko sen yhden jutun anteeksi :D
- Kympin Nainen
mies32 kirjoitti:
Sinä et olekaan ottanut ennen vahvaa kantaa karvakeskusteluihin..
Tekosyynä voin sanoa juoneeni melkein pullon punkkua, vaikkakin usean tunnin aikana..Mutta ethän sinä ennenkään ole tekosyitä tarvinnut?
- Kympin Nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
No kun en ole vielä päättänyt että annanko sen yhden jutun anteeksi :D
Kerrohan nyt mistä kommentista oli kyse, niin saadaan asia kalvamasta :). Jos ymmärrän näkökulmasi, voin ottaa ehkä opiksi vastaisuuden varalle.
- Kympin Nainen
mies32 kirjoitti:
Aikamoinen lottovoitto taitaisi olla päästä ilmaiseksi. Tuskin riittää ihan vaan kiva käytös kuin yhdelle miljoonasta :(
No ymmärrän kyllä tuon, sanotaan sitten vaaleanpunaisen, näkemisen, mutta sen ei saisi antaa peittää sitä mussukkapuolta kokonaan.Eihän se lukijan vastuulla ole jos joku kirjoittaa anti-mussukkamaisesti, kyllä vastuu on edelleen kirjoittajan.
- mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Eihän se lukijan vastuulla ole jos joku kirjoittaa anti-mussukkamaisesti, kyllä vastuu on edelleen kirjoittajan.
No eipä oikeastaan. Jos joku kirjoittaa vaikka 10 x mussukasti ja 1 x ikävästi, niin on aika paljon lukijan persoonasta kiinni minkälaisen käsityksen muodostaa kirjoittajasta. Osalle päällimmäiseksi mieleen jää se ikävämpi teksti. Osa jättää ikävän huomiotta. Osa ottaa ikävän tekstin osana ihmisyyttä. Osa pitää ikävää tekstiä pienenä kolhuna mussukkaimagossa.
Oletko sinä mielestäsi ensisijaisesti vastuussa siitä, että Ikisinkku piti sinua välillä ikävänä? Et minun mielestäni. Aina ei vaan voi eikä pidäkään kaikkia miellyttää. Lisäksi yhtä miellyttävä teksti ärsyttää toista. Kirjoittajan vastuullako sekin on, että oikeastaan mistä tahansa JOKU ärsyyntyy? Minä ainakin irtisanoudun moisesta vastuusta. Tosin voin kyllä ottaa vähän vastuuta joistain rajamailla olleista kirjoituksistani. Mutta en silti välttämättä korjaa suuntaani jatkossa, koska kieli keskellä suuta-kirjoittelu ei ole itselleni (eikä välttämättä muillekaan) viihdyttävää, sanoma kärsii ja tämä on anonyymipalsta. Live-elämässä saa ajoittain harrastaa riittävästi tasapainottelua, jottei vaan sanoisi mitään merkityksellistä tai räväkkää. Vaikken siinä livenäkään välttämättä ole kovin hyvä. - Ikisinkku M
Kympin Nainen kirjoitti:
Kerrohan nyt mistä kommentista oli kyse, niin saadaan asia kalvamasta :). Jos ymmärrän näkökulmasi, voin ottaa ehkä opiksi vastaisuuden varalle.
No se nyt vaan oli joku sinun ihan hyvää tarkoittava laaja analyysi jollekin, en muista kenelle, jossa kuitenkin olit pihalla kuin lumiukko, en muista missä ketjussa, ja se sitten yhdistyneenä edellisen illan ohimenevään tapahtumaan v..ti kun ette te naiset aina vaan ymmärrä, no eipä miehetkään sitä juttua olisi ymmärtäneet kun se oli periaatteessa positiivista mutta kuitenkin tavallaan peeceestä. Ei varsinaisesti ollut sinun vika, luin vaan sen pitkähkön viestisi väärään aikaan.
- mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Mutta ethän sinä ennenkään ole tekosyitä tarvinnut?
No en kai, mutta on ne aina mainittava jos mahdollista. Usein ei vaan ole ollut tekosyytä, joten olen joutunut ottamaan koko jutun kontolleni:(
- Kympin Nainen
mies32 kirjoitti:
No en kai, mutta on ne aina mainittava jos mahdollista. Usein ei vaan ole ollut tekosyytä, joten olen joutunut ottamaan koko jutun kontolleni:(
Heh, karvat, kilot ja käyttöaste - tämän palstan pyhä kolmiyhteys. Miksi ne on aina mainittava, en tajua?
- Kympin Nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
No se nyt vaan oli joku sinun ihan hyvää tarkoittava laaja analyysi jollekin, en muista kenelle, jossa kuitenkin olit pihalla kuin lumiukko, en muista missä ketjussa, ja se sitten yhdistyneenä edellisen illan ohimenevään tapahtumaan v..ti kun ette te naiset aina vaan ymmärrä, no eipä miehetkään sitä juttua olisi ymmärtäneet kun se oli periaatteessa positiivista mutta kuitenkin tavallaan peeceestä. Ei varsinaisesti ollut sinun vika, luin vaan sen pitkähkön viestisi väärään aikaan.
No harmi ettet muista tarkemmin, olisi ollut kiva tietää missä asiassa olin niin pihalla. Toisaalta pakko todeta, että omasta vinkkelistään ja kokemuspohjastaan (ja mitä kavereilta kuullut tai tilanteita havainnoinut) kaikki täällä kommentoi, eli joskus se pihalla olo johtuu vain erilaisista taustoista. Tuollaisia samanlaisia fiiliksiä itselläkin välillä on, muttei ne minua varsinaisesti v#tuta, koska ne nyt vaan on toisen näkemyksiä/kokemuksia. Se ehkä v#tttaa joskus kun oma yksittäinen kokemus yleistetään koskemaan kaikkia naisia tai miehiä.
- mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Heh, karvat, kilot ja käyttöaste - tämän palstan pyhä kolmiyhteys. Miksi ne on aina mainittava, en tajua?
Karvasi on mainittava, koska olen sikamaisen romanttinen, tekosyyt taas mainittava, jotta sikamaisuuteni hälvenisi edes piirun.
- Kympin Nainen
mies32 kirjoitti:
No eipä oikeastaan. Jos joku kirjoittaa vaikka 10 x mussukasti ja 1 x ikävästi, niin on aika paljon lukijan persoonasta kiinni minkälaisen käsityksen muodostaa kirjoittajasta. Osalle päällimmäiseksi mieleen jää se ikävämpi teksti. Osa jättää ikävän huomiotta. Osa ottaa ikävän tekstin osana ihmisyyttä. Osa pitää ikävää tekstiä pienenä kolhuna mussukkaimagossa.
Oletko sinä mielestäsi ensisijaisesti vastuussa siitä, että Ikisinkku piti sinua välillä ikävänä? Et minun mielestäni. Aina ei vaan voi eikä pidäkään kaikkia miellyttää. Lisäksi yhtä miellyttävä teksti ärsyttää toista. Kirjoittajan vastuullako sekin on, että oikeastaan mistä tahansa JOKU ärsyyntyy? Minä ainakin irtisanoudun moisesta vastuusta. Tosin voin kyllä ottaa vähän vastuuta joistain rajamailla olleista kirjoituksistani. Mutta en silti välttämättä korjaa suuntaani jatkossa, koska kieli keskellä suuta-kirjoittelu ei ole itselleni (eikä välttämättä muillekaan) viihdyttävää, sanoma kärsii ja tämä on anonyymipalsta. Live-elämässä saa ajoittain harrastaa riittävästi tasapainottelua, jottei vaan sanoisi mitään merkityksellistä tai räväkkää. Vaikken siinä livenäkään välttämättä ole kovin hyvä.Vaikeampi minusta on tilanne jos esim. mukavien ja ei-mukavien tekstien osuudet ovat lähempänä toisiaan, esim. 60/40. Mutta totta, että jokainen päättää omasta suhtautumistavastaan.
Kyllä minä olen omista teksteistäni vastuussa, mutten siitä, miten joku teksteihini suhtautuu. Näissä mielestäni ero. Jos joku on tekstistäni loukkaantunut (kun en ole halunnut loukata) minua kiinnostaa (koska kirjoitan paljon myös työssäni) että olenko epäonnistunut viestinnässäni. Ts. palautteen kautta voin parantaa omaa viestintääni, JOS se näyttäisi olevan tarpeen.
Kyseessä siis puhtaasti halu olla hyvä viestijä, saada oma viesti perille, ei halu miellyttää kaikkia tai kirjoittaa kieli keskellä suuta. - mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Vaikeampi minusta on tilanne jos esim. mukavien ja ei-mukavien tekstien osuudet ovat lähempänä toisiaan, esim. 60/40. Mutta totta, että jokainen päättää omasta suhtautumistavastaan.
Kyllä minä olen omista teksteistäni vastuussa, mutten siitä, miten joku teksteihini suhtautuu. Näissä mielestäni ero. Jos joku on tekstistäni loukkaantunut (kun en ole halunnut loukata) minua kiinnostaa (koska kirjoitan paljon myös työssäni) että olenko epäonnistunut viestinnässäni. Ts. palautteen kautta voin parantaa omaa viestintääni, JOS se näyttäisi olevan tarpeen.
Kyseessä siis puhtaasti halu olla hyvä viestijä, saada oma viesti perille, ei halu miellyttää kaikkia tai kirjoittaa kieli keskellä suuta.Nojoo, tottakai viestinnässään voi epäonnistua. Mutta jos esimerkiksi haluaa naisten aseman palaavan 1800-luvulle, niin tuskin se femakkoa miellyttää, vaikka asian kuinka muotoilisi. Tällaisista konflikteistahan tällä palstalla useimmiten kyse.
Toisaalta joskus myös lukijan ennakkoasenteesta johtuvasta väärinlukemisesta. Ei paraskaan viestijä varmaan saa kaikille viestiään perille, kun aina voi halutessaan nähdä asiat negatiivisesti tai tarttua yksityiskohtiin tai epäillä todellisia motiiveja näennäisesti hyvää tarkoittavan kirjoituksen takana.
Näitä esimerkkejä siitä kuinka viestinnän ammattilaisetkaan eivät onnistu näkee mm. politiikassa: riippumatta siitä mitä ja miten persu sanoo, ei hän saa siitä kiitoksia vasemmistonuorilta ja tietysti sama pätee päinvastoinkin. - Kympin Nainen
mies32 kirjoitti:
Nojoo, tottakai viestinnässään voi epäonnistua. Mutta jos esimerkiksi haluaa naisten aseman palaavan 1800-luvulle, niin tuskin se femakkoa miellyttää, vaikka asian kuinka muotoilisi. Tällaisista konflikteistahan tällä palstalla useimmiten kyse.
Toisaalta joskus myös lukijan ennakkoasenteesta johtuvasta väärinlukemisesta. Ei paraskaan viestijä varmaan saa kaikille viestiään perille, kun aina voi halutessaan nähdä asiat negatiivisesti tai tarttua yksityiskohtiin tai epäillä todellisia motiiveja näennäisesti hyvää tarkoittavan kirjoituksen takana.
Näitä esimerkkejä siitä kuinka viestinnän ammattilaisetkaan eivät onnistu näkee mm. politiikassa: riippumatta siitä mitä ja miten persu sanoo, ei hän saa siitä kiitoksia vasemmistonuorilta ja tietysti sama pätee päinvastoinkin.Näinhän se menee, mutten minä kyllä jaksa kimpaantua mielipide-eroistakaan - ainakaan tällä palstalla. Jos joku on sitä mieltä, että naisilta tulee ottaa äänioikeus pois, niin aktivoidun siinä vaiheessa kun tuo mielipide esitetään eduskunnassa.
Viestinnän epäonnistumisessakin on erotettava tahalliset ja tahattomat väärinymmärrykset. Jälkimmäiset ainakin itse haluaisin ehkäistä (ja niihin pystyy itse ainakin jossain määrin vaikuttamaan), ensimmäisiä esiintyy paljon - politiikassakin. Tahalliset väärinymmärrykset on tietysti yksi retoriikan keino, mutta itseäni kyllä välillä ärsyttää kun asioiden todellisen eteenpäin viemisen sijaan keskitytään kinasteluun. Jos yritysmaailmassa olisi samanlaista, kaikki yritykset olisivat konkurssissa alta aikayksikön. - mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Näinhän se menee, mutten minä kyllä jaksa kimpaantua mielipide-eroistakaan - ainakaan tällä palstalla. Jos joku on sitä mieltä, että naisilta tulee ottaa äänioikeus pois, niin aktivoidun siinä vaiheessa kun tuo mielipide esitetään eduskunnassa.
Viestinnän epäonnistumisessakin on erotettava tahalliset ja tahattomat väärinymmärrykset. Jälkimmäiset ainakin itse haluaisin ehkäistä (ja niihin pystyy itse ainakin jossain määrin vaikuttamaan), ensimmäisiä esiintyy paljon - politiikassakin. Tahalliset väärinymmärrykset on tietysti yksi retoriikan keino, mutta itseäni kyllä välillä ärsyttää kun asioiden todellisen eteenpäin viemisen sijaan keskitytään kinasteluun. Jos yritysmaailmassa olisi samanlaista, kaikki yritykset olisivat konkurssissa alta aikayksikön.Perustuukohan tuo poliitikkojen tyhmyyteen vai tarpeeseen kiihottaa tyhmää äänestäjäkuntaa aktivoitumaan uurnille? Lehdillä perustunee mahdollisten poliittisten tarkoitusperien lisäksi tarpeeseen tehdä lööppejä massoille.
- animal man
-M- kirjoitti:
ATM-biomassa on kenties jotakin AIV-rehun kaltaista, mutta edellistä ei nautakarja sulata.
- Kympin Nainen
mies32 kirjoitti:
Perustuukohan tuo poliitikkojen tyhmyyteen vai tarpeeseen kiihottaa tyhmää äänestäjäkuntaa aktivoitumaan uurnille? Lehdillä perustunee mahdollisten poliittisten tarkoitusperien lisäksi tarpeeseen tehdä lööppejä massoille.
Vallasta, äänistä ja rahastahan siinä on kyse. Ken voittaa väittelyn (tai näyttää siltä, riippumatta puhuiko asiaa vai ei), saa äänet, puoluetuet ja vallan. Valta ei välttämättä ollenkaan perustu siihen kuka olisi oikeasti osaavin jotakin asiaa hoitamaan. Valitettavasti.
Mutteivät poliitikot (ainakaan huipulla olevat) tyhmiä ole, päinvastoin. Moni (ei ehkä kaikki) vaan käyttää älyään vähän kyseenalaisin keinoin - minun mielestäni. Mutten voi toisaalta heitä siitä moittia, he ovat sopeutuneet tuohon "peliin".
- mies 86
Mistä nimimerkkisi muuten tulee? Tai mihin se viittaa? Curious...
- .....
.....
- 5+4=femnerd
Nimimerkk femnerd viittaa siihen, että olen nainen jolla on hiukan nörttimäisiäkin mielenkiinnon kohteita.
:-) Pidän scifisarjoista muun muassa.
Mutta ei se nörttiys pelkästään minua tietenkään kuvaa:-) Ei-nörttimäisiä mielenkiinnon kohteita on myös.
- Thaimaa kutsuu
Himo syntyy ihmisen pimeällä puolella, jota voidaan kutsua vaikka tahdoksi. Sinä taas edustat järjen valoa. Et tuo esiin sielusi haavoja, joista pimeä puolesi tihkuisi kuin veri. Tytöt tietäisivät heti, että sinun matkassasi he saisivat melaa suuhunsa, kunnes oksentaisivat. Suomalaisia naisia olisi jonossa ovesi takana pihamaalle saakka.
Hyvinvointivaltion naiset himoitsevat pimeää puolta yli kaiken. Miestä jokaa kusee ja paskoo naisen isän arvojen päälle. Turvattomissa kehitysmaissa elävät naiset taas kaipaavat enemmän perusturvallista hyvää miestä. He ovat nähneet riittämiin mitä pahaa pimeä puoli saa aikaan. Unohda suomalaiset naiset. Todennäköisesti olet oikeassa, että suomalaisten naisten silmissä olet heille liian valju ja järkevä. Hae itsellesi kiva vaimo Thaimaasta. Kidutat vain itseäsi yrittämällä löytää suomalaisen naisen.- Valitettavasti
Suomalaiset naiset kärsivät erittäin vakavasta prinsessataudista, johon kuuluu "kaikki mulle heti nyt haluun rikkaan ulkomaalaisen näköisen superkomeen miehen vaikka ite oonkin vaan persaukinen suomalainen tavis"-syndrooma.
Suomalaisilla naisilla on liian suuret luulot itsestään ja ylimielinen, narsistinen asenne, johon alkoholin ja e-pillereiden lisäämä tunnekaaos vielä pahentaa käytöstä ja ajattelua. - Nainen.
Valitettavasti kirjoitti:
Suomalaiset naiset kärsivät erittäin vakavasta prinsessataudista, johon kuuluu "kaikki mulle heti nyt haluun rikkaan ulkomaalaisen näköisen superkomeen miehen vaikka ite oonkin vaan persaukinen suomalainen tavis"-syndrooma.
Suomalaisilla naisilla on liian suuret luulot itsestään ja ylimielinen, narsistinen asenne, johon alkoholin ja e-pillereiden lisäämä tunnekaaos vielä pahentaa käytöstä ja ajattelua.Oho! mitä tekstiä sieltä tulee ...
prinsessat, e-pillerit, narsismi ja ulkomaalaiset miehet sait jännästi samaan viestiin kaikki. - Valitettavasti
Nainen. kirjoitti:
Oho! mitä tekstiä sieltä tulee ...
prinsessat, e-pillerit, narsismi ja ulkomaalaiset miehet sait jännästi samaan viestiin kaikki."Oho! mitä tekstiä sieltä tulee ...
prinsessat, e-pillerit, narsismi ja ulkomaalaiset miehet sait jännästi samaan viestiin kaikki."
Eikös se ole hyvän kirjoittajan merkki että osaa tiivistää olennaisen ilman jaarittelua? :)
- ättämi
Paksuun pylleröön on sinunkin tyydyttävä.
- broken2013
Ai kamala kun tuli paha mieli puolestasi =(
Älä anna sen masentaa sinua liikaa, jotkut on luotu kulkemaan yksin (minä) tämän maailman laidalta toiselle.
Tietenkin jos toiveissa oli joku sieltä mukaan löytää, niin pettymys on ymmärrettävää ja teot satuttavat pahemmin, kuin mihin sanat ikinä pystyisivät. - Nainen.
No voi sinua pikku raukkaa. Oli varmaan raskas kokemus sinun maailmassasi. Joskaan en ymmärrä miksi kenenkään naisen/miehen/lapsen olisit itseäsi halunnut katsoa. Mutta sinulle se olisi ilmeisesti ollut tärkeää, jostakin mystillisestä syystä.
En itse koskaan katsele miehiä, en lyhyesti tai pitempään. Enkä huomaa jos minua katsotaan. Katson vain keskustelukumppaniani.
Mutta minkälainen on sirkumaista pukeutumista?
"sirkumaisesti pukeutuneiden "- Nainen
Mutta minkälaista on sirkumainen pukeutuminen?
Tämä ketju oli kokonaisuudessaan melkoista sekasoppaa... Aikaa kyllä heitetty hukkaan, en näe pointtia. Ettei ketju jäisi täysin hyödyttömäksi, liitän nämä top-quality videot tähän, joita kyllä kelpaa katsella!
https://www.youtube.com/watch?v=zZEOOIO1b2M&feature=youtube_gdata_player
https://www.youtube.com/watch?v=yEXC5t_y27M&feature=youtube_gdata_player- ei näin ei
rupee vetään testoa hyvä mies
- utelu
Tuliko teille suhde Viisi pistettä ja Femnerd? Toivottavasti... ;)
- Reipas Mies
Tässä lienee kyse siitä että miehen epävarma nöyristelevä asenne näkyy Lacostenkin läpi.
Silmäpelin rohkeus ja pilkesilmäkulmassa hyvällä energialla toimii miehellä vaikka olisi rento askel ja johnwaynemäinen jässikkä ilman pelimies-manööverejä (kaikki hiton kulmakarvojen nostelut ja huulien lipomiset huh). Tämä kuten mainittu, toimii naamakomeille miehille joita naiset haluavat itse lähestyä. Mutta ilman lähestymislupaa on turha tulla niitä käytsätäälläusein-linereitäkään tulla tarjoamaan naisille.
Passiivisuus ei nimenomaan milloinkaan toimi miehen iskukeinona, kun naiset ehdollistavat miehen aktiiviseen rooliin johon kuuluu ne pelimies-manööverit halusi tai ei, oli ujo runopoika tai cocky-jääkiekonpelaaja mies.
Sanon ohimennen että "äärimmäisen positiivisetkin" naiset usein ovat selektiivisiä eli ignooraavat mielestään alempitasoiset miehet, usein normi kylmästi. Passiivinen mies voi olla hyvinkin laadukas mutta hänen ominaisuudet näyttävät looserin habitukselta kun säkenöintiä ei ilmene.
Ateeämmyys on nimenomaan yleistä passiivisuutta, matala energisyyttä olematta halua olla osa ympäristöä. Hyvä energia tulee omasta hyvästä olosta että on sinut itsensä kanssa ja haluaa jakaa hyvää energiaa. Epävarmuus luo epävarmuutta.
Jokainen tietää että jos on auton kuljettajan kyydissä joka haparoi vaihteiden kanssa ja ei osaa hyvin ajoreittiä, tulee matkustajalle epävarma olo. Jännittää.
Kun taas kuljettaja on ammattitaitoinen, voit rentoutua ja nauttia maisemista. Olo on rento ja hyväntuulinen. Tässä ihan kongretisoituna face to face tilanne.
Käyttäkää oman kropan endorfiinejä, kunnon urheilua säännöllisesti. Passiivisuus hiiteen. Jokaiselle voi puhua. Supliikkisuus on mielentila jota voi treenata. Ujous on mielentila jonka voi saada haltuun. Ujous ei ole häpeä, mutta ei ole mitään syytä pelätä muita ihmisiä.
Ujonainen on vaikea pala. Hänen antamat mikro-signaalit menee todella helposti ohi ja niihin mies ei usein reagoi ajoissa jos ei ole täysin varma. Täysin varma signaali menee sitten liioitellun puolelle. Vaikeaa. Lähesty, ole ystävällinen jos haluaisit tutustua. Vain "jään murtaminen" on vaikeaa, kun juttu alkaa luistaa ei ole mitään syytä olla estynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412441Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3891974Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381654Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1141469Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens141371Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01062Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211003- 65878
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63865Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau11847