Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksiköhän siellä ei ollut juurikaan miehen kiinnostusta osoittavia ilmeitä? Semmoisia olisi minusta ollut kaikista mielenkiintoisinta ja hyödyllisintä testata.
12.10.2013 21:18
"LÄHEX PANEEN HETI VAI KOHTA?"
Noo, voisi kai tuonkin sinne pikavastausvaihtoehtoihin laittaa. Eipähän kuluisi turhaan aikaa saman asian kirjoitteluun moneen kertaan, jos sattuisikin tulemaan kovin paljon viestejä niiltä hyvännäköisiltä miehiltä. :D
12.10.2013 21:06
Psst. Siltä on vain jäänyt lääkkeet ottamatta. :)
12.10.2013 19:39
Varmaankin ihan läpällä kuvattomat naiset häntä ovat pommittaneet. Harmi vain että minulla on kuva, muuten etsisin kyllä tyypin ja alkaisin flirttailla oikein urakalla. :D
12.10.2013 19:38
Höh, ihan turhaa kiertelyä. Eivätkös miehet pidä siitä että asiat sanotaan suoraan? :D
12.10.2013 19:33
Hö, vain 24/36, eli meni huonommin kuin olisin odottanut.
Mainittakoon, että minulla 12:sta pieleen menneestä 9 oli naisia ja 3 miehiä. Eli en edes naisena osaa tulkita naisten tunnetiloja? Minustakin juuri nuo "kiinnostuksen" ilmeet olivat aika kummallisia. Tuoltako minäkin muka näytän, jos olen kiinnostunut?
12.10.2013 19:26
Tarkoitin lähinnä sitä, että jos miehellä on jo monta suhdetta mennyt kiville, niin alkaa näyttää epätodennäköiseltä, että vika olisi joka kerta ollut siinä naisessa.
Yksi syy voi tietysti olla tuo, että mies on kokenut olonsa ahdistuneeksi, mutta eikö silloin ole hyvin mahdollista, että tuo ahdistus johtuu miehestä itsestään ja jatkuisi ihan samaan malliin suhteessa minun kanssani?
Eikö tuollaista asiaa, että onko nyt ylipäätään valmis seurusteluun vai ei, voisi miettiä jo etukäteen ihan itsekseen, ennen kuin ryntää siihen suhteeeseen? Säästyisi kaikkien aikaa.
11.10.2013 12:29
Vai niin, no jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.
Jos kuitenkin sattuisi olemaan naista vailla, niin kannattaisi ehkä ottaa vähän realismia kehiin.
Minusta ainakin tuo Elina on tosi nätti ikäisekseen. Voi olla että etsityttää, jos edes saman tasoisen meinaa meidän rumien suomi.lehmien joukosta löytää.
11.10.2013 12:07
Aika erikoinen järjestely minusta, enpä taitaisi itse olla kiinostunut kokeilemaan.
Jos oletetaan ettei mies olisi minusta millään tavoin kiinnostunut, eikä siis todellakaan yrittäisi mitään asiaankuulumatonta, niin jäljelle jäisi kaksi huonoa vaihtoehtoa:
(a) joko minä itse olisin kiinnostunut (edes vähän), jolloin en varmasti pystyisi nukkumaan hetkeäkään, tai
(b) minäkään en olisi kiinnostunut, jolloin nukkuminen ei olisi sen kummempaa kuin yksinkään (tiedottomassa tilassahan siinä kuitenkin on), mutta tällainen järjestely saattaisi lievästi hankaloittaa sen oikean parisuhteen löytymistä.
Tuollaisessa (b)-tilanteessa olen joskus olosuhteiden pakosta ollutkin, eli nukkunut miehen (varatun) kanssa ihan kahdestaan viikon verran (ei tietty mitenkään kylki kyljessä nyhjäten). Nukkuminen sinänsä sujui ohan hyvin, kun ei ollut intressejä puolin eikä toisin,mutta tietysti kaikki tilannetta tuntemattomat olettivat meidät pariskunnaksi, mikä hieman kismitti.
Onnellisin tilanne olisi varmaankin se, että unikaverijärjestely menisi mönkään siitä syystä, ettei kumpikaan pystyisi hillitsemään itseään. :)
11.10.2013 11:58
Mää olen kyllä väärää sukupuolta, mutta kerronpa silti mielipiteeni.
Ehkäpä tuosta voisi tietty kohderyhmä hyötyäkin, eli ne miehet,joilla on ongelmia puhua ylipäätään kenenkään naisen kanssa. Minun ongelmani ei varsinaisesti ole se, ettenkö pystyisi juttelemaan miesten kanssa niitä näitä. Mutta heti kun mukaan tulee aitoa kiinnostusta, joko minun tai miehen puolelta, niin homma meneekin jo vaikeammaksi, eli ihastumisen tunne sotkee pakan. Pitäisi saada jonkilaista siedätyshoitoa tässä asiassa, mutta mitenkähän se voisi onnistua?
11.10.2013 10:32
Jotta f-deittipalvelu olisi täydellinen, pitäisi siinä olla vielä semmoinen pikavastaus -optio niille naisille, jotka saavat niin paljon viestejä, etteivät ehdi kaikkiin vastata edes "ei kiitos". Siis semmoinen, jossa voisi rasti ruutuun -tyyppisesti valita esim. seuraavista vaihtoehdoista:
*Oot vitun ruma
*Oot helvetin läski
*Oot iha saatanan tyhmä
*Et sää osaa ees kirjottaa, dorka. Pilkun jälkeen kuuluu laittaa se välilyönti, idiootti.
11.10.2013 10:21
Toi ois aika hyvä. Voisin maksaakin siitä ettei tarttis lähteä mihinkään täältä kotoaan tapailemaan jotain ällöjä miehiä, ja siitä huolimatta sutinaa riittäisi treffirintamalla. :D
Kai muuten myös asiakkaan profiili tehdään hänen puolestann, jos ei itseä satu huvittamaan?
10.10.2013 21:51
No eipä niitä pahemmin kierrellä tartte. Ihan itse antavat tietä, tai pikemminkin juoksevat kauhuissaan karkuun, jos joku nainen sattuu vilkaisemaan kohti.
10.10.2013 21:21
No kylläpä onkin tosi rupsahtanut 44v. äiti. Ihan meinaa yrjö tulla kun kattoo. Laitappas sinä se oma kuvasi tänne, niin ehkäpä sen katseleminen auttaisi meitä toipumaan tuosta äskeisestä järkytyksestä.
10.10.2013 21:04
Jos sää et tiiä mitä naisen vaatteiden alta löytyy, niin netissä on kato semmosia hyviä opetusvideoita, joita kannattaa kattella.
10.10.2013 20:16
No, käyhän se toki noinkin. Sitten vaan käypi niin, että loppuvat miehet meiltä suominaisilta ja tarttee meidänkin lähteä ulkomailta hakemaan.
10.10.2013 20:12
"Naiset kaikkoavat viimeistään silloin kun heille selviää, että kolmekymppisellä ei ole koskaan ollut yhtään suhdetta ihmiset kun ovat laumaeläimiä ja pitävät siitä mistä muutkin pitävät näin pelkistetysti sanottuna. "
Minusta täysin käsittämätön väite. Jos miehellä on takana kariutuneita suhteita, niin oman vaatimattoman järjenjuoksuni mukaan se viittaa siihen, että myös mahdollinen uusi suhde minun kanssani tulee kariutumaan.
Jos saisin valita kahdesta muuten identtisestä miehestä, joista toisella on ollut paljon naissuhteita ja toisella ei yhtään, niin ilman muuta ottaisin sen kokemattomamman.
10.10.2013 20:10
No miksei se yksin jääminen voisi olla pelkästä huonosta tuurista kiinni? Onko sinussa omasta mielestäsi jokin niin järkyttävä puute, ettei kukaan nainen voisi sinua huolia?
Kuulostakoon narsistiselta, mutta minä en ainakaan keksi itsestäni mitään niin pahaa vikaa ettenkö voisi parisuhteeseen kelvata. Ei vaan ole onnistanut ainakaan vielä.
10.10.2013 20:05
Naisten kesken on hyvin suurta epätasa-arvoa tässä asiassa; joitakin naisia miehet ovat jatkuvasti iskemässä, mutta toiset taas eivät saa koskaan miesten huomiota muuten kuin kaveritasolla.
10.10.2013 19:59
Juuri tässä taannoin oli pohjoisen yöjunassa mies (n. 50v. läski), joka oli ottanut tuon pahaltahaisemisvaroituksen ihan tosissaan. Veikkaan että oli kaatanut noin litran hajuvettä päällensä. Kalliudesta en osaa sanoa, mutta sen verran voimakas oli tuosta miehestä huokuva raikas tuoksahdus, että sain armottoman päänsäryn, vaikka en mikään allergikko olekaan.
Siinä se äijä sitten seilasi vaunusta ravintolavaunuun ja takaisin n. neljään asti yöllä ja hiplasi varpaitani kun yritin nukkua. Tiedä vaikka olisi kuinka rikas poroisäntä ollut, mutta jotenkin ei tuo iskutyyli oikein napannut.
09.10.2013 23:47
126 / 137