Pakko kirjoittaa, oli niin naurettavaa....erään miehen profiili joensuussa...
Painotti kauheasti ettei halua yht.ottoja eikä flirttejä kuvattomilta, että sellasrt kasvottomst häiritsee häntä:)
asiat joista ei innostu: kuvattomat profiilit....
huom! hän on itse kuvaton profiilissa....vain miehet pystyy tuollaseen älylliseen suoritukseen!kettonee paljon sakista joka siellä pyörii
mies profiili ja vaatimukset
17
421
Vastaukset
- saavatollarauhassa
On niitäkin, jotka asian noin ilmaisee, mutta ottavat itse yhteyttä kuitenkin,
siis mitä ihmettä?
Joo, onhan tämä kyllä ihan kummallista touhua, jos ollaan noin ehdottomia
kuvan suhteen ja kaikenlisäksi itse piileskellään, mutta tuollaiset tapaukset
pelaa omaan pussiinsa ja joutavat olla yksin.Hei Annel1 ja saavatollarauhassa,
tämä on tuttu ongelma ja erikoinen, sillä tämä omien kuvien piilottelu treffipalstalla on hyvin suomalainen ilmiö. Esimerkiksi muissa pohjoismaissa omat kasvot ollaan paljon valmiimpia näyttämään.
E-kontakti.fissä on mahdollista laittaa omaa kuvansa lukittuun albumiin, jonka avaimen voi antaa sitten vain ihmisille joille haluaa. Avain on myös helppoa ottaa pois. Myös viestin mukana voi tietenkin kuvia lähetellä.
Tätä ominaisuutta käyttävät useat jäsenet, joille kasvojen esiintuonti sivuilla on kynnyskysymys nettideittailuun ryhtyessä.
Milläs me saataisiin kannustettua suomalaisia olemaan hieman rohkeampia ja avoimempia? Hyviä vinkkejä otetaan vastaan :D
Torstaiterveisin,
Heli E-kontakti.fistä
www.e-kontakti.fi
- kiltti mies.
Tuskin olisit sille vastannut vaikka sillä olis kuvakin. Mikä siis on pointtisi. Naiset ei vastaa edes kuvallisille!
- annel1
ei kenenkään ole pakko kenellekään vastata, perustuu vapaehtoisuuteen....mut tätä miestä kuvattomat oli ahistellut flirteillä ja posteilla:):)
kuvaton saa mun puolesta olla, muttei tartte muilta sitä sitten vaatii....vaikuttaa ääliölle.ja korjaus , oli kuopiosta ei joensuusta:)
kuvattomathan on ukkomiehiä, jotka pelkää et vaimo seikkailee samalla palstalla.. - Kuvallinen mies
annel1 kirjoitti:
ei kenenkään ole pakko kenellekään vastata, perustuu vapaehtoisuuteen....mut tätä miestä kuvattomat oli ahistellut flirteillä ja posteilla:):)
kuvaton saa mun puolesta olla, muttei tartte muilta sitä sitten vaatii....vaikuttaa ääliölle.ja korjaus , oli kuopiosta ei joensuusta:)
kuvattomathan on ukkomiehiä, jotka pelkää et vaimo seikkailee samalla palstalla..Tietäisitkin kuinka paljon palstalla pyörii kuvattomia naisia jotka vastaavat vain kuvallisiin vaatimustensa mukaan. On milloin mitä tekosyytä että ei ole kuvaa laittanut mutta samoja tekosyitähän ei miehiltä suvaita. Epätasa arvoista käytöstä tuokin.
- annel1
Kuvallinen mies kirjoitti:
Tietäisitkin kuinka paljon palstalla pyörii kuvattomia naisia jotka vastaavat vain kuvallisiin vaatimustensa mukaan. On milloin mitä tekosyytä että ei ole kuvaa laittanut mutta samoja tekosyitähän ei miehiltä suvaita. Epätasa arvoista käytöstä tuokin.
sanoin että saa olla kuvaton ihan rauhassa....mut profiilissa kuvan merkityksen korostaminen on aika hullua!
jokaisen omna asia kenelle vastaa - kiltti mies.
annel1 kirjoitti:
kuvattomathan on ukkomiehiä, jotka pelkää et vaimo seikkailee samalla palstalla..Vaatiihan kuvattomat naisetkin mieheltä kuvaa joten miksi kuvaton mies ei voi vaatia naiselta kuvaa. Tasa-arvoa pitää olla myös nettideiteissä. Taitaa sua harmittaa tää kuvaton mies niin paljon että et ole itse saanut yhtään vastausta miehiltä.
Kaikki kuvattomat ei ole naimisissa. Naiset on nykyään niin nirsoja että jos laittaa heti kuvan niin naiset ei vastaa koska naiset päättää yleensä naaman perusteella että onko mies mukava ja sopiva kumppani.
Ehkä tuo kuvaton mies haluaa että naiset tutustuis sen persoonaan ensin kuten moni nainen haluaa että mies tutustuu naisen persoonaan ensin. Itse kun olen lähettänyt kuvan niin naiset ei ole sen jälkeen mitään vastannut. - en ymmärrä mitään
kiltti mies. kirjoitti:
Vaatiihan kuvattomat naisetkin mieheltä kuvaa joten miksi kuvaton mies ei voi vaatia naiselta kuvaa. Tasa-arvoa pitää olla myös nettideiteissä. Taitaa sua harmittaa tää kuvaton mies niin paljon että et ole itse saanut yhtään vastausta miehiltä.
Kaikki kuvattomat ei ole naimisissa. Naiset on nykyään niin nirsoja että jos laittaa heti kuvan niin naiset ei vastaa koska naiset päättää yleensä naaman perusteella että onko mies mukava ja sopiva kumppani.
Ehkä tuo kuvaton mies haluaa että naiset tutustuis sen persoonaan ensin kuten moni nainen haluaa että mies tutustuu naisen persoonaan ensin. Itse kun olen lähettänyt kuvan niin naiset ei ole sen jälkeen mitään vastannut.Just joo, että tutustuis "persoonaan ensin" jos mies haluaa tätä,
niin miksi hitossa hän ei halua kuvattomilta yhteydenottoja ja tutustu
itsekkin naisten sisimpään ekas. Siis liian sekavaa soopaa.
Mikä peevelin viisaus tässä nyt on. annel1 kirjoitti:
kuvattomathan on ukkomiehiä, jotka pelkää et vaimo seikkailee samalla palstalla..Varmaankin ihan läpällä kuvattomat naiset häntä ovat pommittaneet. Harmi vain että minulla on kuva, muuten etsisin kyllä tyypin ja alkaisin flirttailla oikein urakalla. :D
- 11 + 13
Kummasti vaan tuntuu kiehtovan ;) Onko tämä nyt sitten sitä naisten älyllisyyttä? Muutenki nämä palstat täynnä valituksia kuinka mies hakkaa tai pettää tai molempia. Normaalejakin miehiä on olemassa mutta näiden kanssa pyöritään, eli jokin siinä mulkkuudessa kiehtoo?
- 167761167761
Taisit nyt sotkea puurot ja vellit.
167761167761 kirjoitti:
Taisit nyt sotkea puurot ja vellit.
Psst. Siltä on vain jäänyt lääkkeet ottamatta. :)
- treffailijavm67
Minusta ap.n asia oli ihan asiallinen...miksi vaatia toisilta jotain jos ei itse toimi samoin???
Mutta enpä itsekään lähetä viestiä miehelle jos on kovin tarkat kriteerit! - Nakunakuvaan
Eikös kaikki täällä ole vapaita vaatimaan itselleen mitä haluaa?
Siksi kai täällä ollaan, etsimässä kukin itselleen mieluisaa seuraa.
Minua ei loukkaa kriteerit joita en täytä. On minullakin toiveeni myös.
Tekopyhää jankuttaa esim.kuvan pyynnöstä tms.. jos olisin mies, niin varmasti olisin varuillani mitä ihmeen tankkeja sitä niskaansa voi saadakaan. Jokaiselle kilolle on muuten ottajansa jossain mutta kyllä sitä saa sitä naamatauluakin vaatia itselleen mieluisaks! :D
Se on se koko paketti kokonaisuudessaan mihin sitten ihastutaan tai kauhistutaan. Mitä sitten?
Anteeksi vain, mutta kyllä ymmärrän miesten kuvan vonkuun.. itse annan kyllä paremman kuvan jos kohtaamani kaveri vaikuttaa ok muuten olevan. Nyt on vain kroppa ja puol naamaa näkyvissä. Eikä kukaan ole tähän asti kauhistunut naamastakaan tai ei ole ainakaan ilennyt valittaa.. :)
Aika paljon kertoo sinunkin älystäsi kirjoituksesi taso. Meinaan vain sitä että mikäli haluaa vihjailla toisen älystä kantsii panostaa myös oman tuotoksensa ulkoasuun. On uskottavampaa.. ;)- Nakunakuvaan
Lisähuom.
Kierrän itse kaukaa ne, joilla ei ole juuri mitään toiveita ihannekumppanin suhteen.
Elämässä kuitenkin sen verran jo nähnyt, että tiedän haluavani olla jollekin oikealle miehelle kaikin puolin sopiva eli lähes täydellinen. Kuten hänkin olisi minulle sitten. :D
Sitä toisen naamaakin pitää jaksaa katsella aika pitkään lopulta jos vakavissaan on liikkeellä. Myös tavat huoltaa kroppaansa ovat merkityksellisiä. Iän myötä kun me aletaan ns.eltaantumaan jokainen.. se on sit itsestä kiinni kuinka nopeasti ja millä tasolla sitä repsahdetaan.. Hyviin käytöstapoihin kuuluu myös puolison huomiointi fyysisellä tasollakin. Tämän jos jaksaisi useampi muistaa.. - kokovartalo vale
Nakunakuvaan kirjoitti:
Lisähuom.
Kierrän itse kaukaa ne, joilla ei ole juuri mitään toiveita ihannekumppanin suhteen.
Elämässä kuitenkin sen verran jo nähnyt, että tiedän haluavani olla jollekin oikealle miehelle kaikin puolin sopiva eli lähes täydellinen. Kuten hänkin olisi minulle sitten. :D
Sitä toisen naamaakin pitää jaksaa katsella aika pitkään lopulta jos vakavissaan on liikkeellä. Myös tavat huoltaa kroppaansa ovat merkityksellisiä. Iän myötä kun me aletaan ns.eltaantumaan jokainen.. se on sit itsestä kiinni kuinka nopeasti ja millä tasolla sitä repsahdetaan.. Hyviin käytöstapoihin kuuluu myös puolison huomiointi fyysisellä tasollakin. Tämän jos jaksaisi useampi muistaa..Tyhjää höpötät. Jokainen nainen jättää heti kun parempi osuu kohdalle. Siinä ei auta itsestä saati kropasta huolehtiminen yms muukaan seikka kun nykymaailmassa vaan on niin helppo ottaa heti seuraava eka erimielisyyden jälkeen ja ennenkin erimielisyyttä.
- ( ._. )
Itellä kuva, mutta en nauvu sitä heti kättelyssä vastapuolelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491035
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14937Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53886