Nainen: mitä sulle tulee mieleen sanasta atm?

kyselijä atm.

Onko atm sulle täysin turn off että et halua törmätä sellaseen ikinä?

68

451

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfghjklölkjhgfddfghj

On ja kyllä.

Ei kukaan halua itselleen mitään alempitasoista. Kaikkein viimeiseksi alempitasoista miestä. Alempitasoinen tarkoittaa samaa kuin sekunda eli toisin sanoen kelvoton, huono, surkea, turha.

• atm198

Naiset ovat ilkeitä.

• NörttiN
        atm198 kirjoitti:

Naiset ovat ilkeitä.

Toi oli kyllä jonkun miehen provo. ;D

• åpopuiehjftegkawlöri
        NörttiN kirjoitti:

Toi oli kyllä jonkun miehen provo. ;D

Ei muuten ollut. Atm = lyhennys sanoista alemman tason mies ja alempitasoisuus tarkoittaa juurikin huonolaatuisuutta. Alemman tason koulutus = pelkkä peruskoulutus, alemman tason palkka = huono palkka, elemman tason yhteiskuntaluokkaa = puliukot, vangit yms, alemman tason mies = huonompi kuin muut miehet.

• nainen´
        åpopuiehjftegkawlöri kirjoitti:

Ei muuten ollut. Atm = lyhennys sanoista alemman tason mies ja alempitasoisuus tarkoittaa juurikin huonolaatuisuutta. Alemman tason koulutus = pelkkä peruskoulutus, alemman tason palkka = huono palkka, elemman tason yhteiskuntaluokkaa = puliukot, vangit yms, alemman tason mies = huonompi kuin muut miehet.

Nimimerkki "åpopuiehjftegkawlöri" on väärässä. Korkeasti kouluttautunut ja hyvin tienaava mies voi myös olla atm, jos ei ole nuorena kelvannut naisille.

• --------------

Tuskin tuntee ko. termiä jos ei ole tätä palstaa lukenut ja jos on tätä palstaa lukenut, niin tuskin on mielikuvat ainakaan hyviä.

• kaunis nainen.

atm ei ole mies.

• yäks en taho

Hintelä. Lyhyt. Nörtti. Työtön. Neitsyt.
      En huoli missään nimessä.

• 80% ATM

Olen pitkä ja työssäkäyvä ATM. Hintelä neitsyt ja nörtti pitää paikkansa. Annatko nyt sitä pildee, sentään kaksi kohtaa viidestä on ok?

• yäks en taho
        80% ATM kirjoitti:

Olen pitkä ja työssäkäyvä ATM. Hintelä neitsyt ja nörtti pitää paikkansa. Annatko nyt sitä pildee, sentään kaksi kohtaa viidestä on ok?

En.

• Viisi pistettä
        80% ATM kirjoitti:

Höh, tietysti pitäis täyttää 100% vaatimuksista ja ylittääkin ne. Ei naiset muuten kiinnostu.

• ATM-otto

Silloin tällöin on pakko käydä atm:n luona jos haluaa rahaa..

• dghjklöömnbvv

Jep. Siihen ne on käteviä. Ei muuhun.

• Nina-Jasmin

Automatic Teller Machine, (eli pankkiautomaatti kotonani Amerikassa)

• Nuori nainen

atm-mies tarkoittaa, että minullakin on mahdollisuus.
      jokainen tsäänssi on mahdollisuus.

• Tuikkaa Takaa

Mies, mitä sinulle tulee mieleen ilmaista seksityötä tekevästä naisesta?

Onko se korkeampi- vai ylempitasoista elämää?

• Viisi pistettä

Mitä on "Ilmainen seksityö"?

• aforismi:

Tällainen typerä viisaus juolahti mieleeni:

Ilmaisella ja limaisella seksityöllä on eroa vain yhden kirjaimen verran.

• Viisi pistettä
        aforismi: kirjoitti:

Tällainen typerä viisaus juolahti mieleeni:

Ilmaisella ja limaisella seksityöllä on eroa vain yhden kirjaimen verran.

Miksi ilmainen seksityö ei olisi yhtä limaista kuin maksullinenkin?

• et nyt ymmärtänyt
        Viisi pistettä kirjoitti:

Miksi ilmainen seksityö ei olisi yhtä limaista kuin maksullinenkin?

No sitähän se yhden kirjaimen ero juuri tarkoittaakin, ts. todellista eroa ei ole vaan ero on ainoastaan näennäinen.

• 9kl0söööwö s

Riippuu ihan ATM:stä yksilönä. Jos mies on ATM siksi, että hän on erittäin hiljainen eikä vain ole saanut aikaiseksi ryhdistäytyä niin paljon, että olisi päässyt parisuhteeseen, niin silloin tuollainen mies voi olla kuin lottovoitto.

Jos taas ATM:iys johtuu vaikkapa vaikeista mielenterveyshäiriöistä, naisvihasta, väkivallasta, päihdeongelmista jne, niin kierrän sellaiset miehet kaukaa.

• M34 1/4

Taidat kiertää ne hiljaiset AT-miehetkin, vai oletko montaakin lähestynyt?

• NörttiN

Atm on ujohko, vähän nörtti ja seksuaalisesti estynyt tai hyvin vähän kokenut.

Nörtimpien harrrastusten parissahan näihin seksiä saamattomiin miehiin törmää, joten onneksi näkemykseni ei ole syntynyt vain tämän palstan naisvihaisten sekopäiden teksteistä (miksiköhän luen näitä, huoh).

Mukavia miehä, jos sosiaalisen estyneisyyden yli pääsee (sekä mies itse että kumppani). Moni voi olla fiksukin ihmisten tarkkailja. Mukavia miehä, monta sellaista ystävänä ja paria olen pannutkin, joskin nämä ätmit ovat olleet sellaisia, joilla on kaveripiiri ja jotka tuntevat naisia, niin niiden käsitykset naisista ovat myös realistisia eikä vihan kohteeksi tehtyjä olkinukkeja.

Eli ätmiyden taustalla voi olla paitsi sosiaalinen kyvyttömyys, myös aito a- tai oligoseksuaalisuus eli eivät vaan kiinnostu niin monista naisista kuin miehet yleensä tai seksi itsessään ei ole arvokasta, vaan siihen kaivattaisiin jotain tietynlaista sopivaa tyttöystävää.

Parhaimmillaan ätmi siis voi kohdella naista hyvin ja arvostavasti (ja myös tyydyttävästi sängyssä, parhaimmillaan ovat palvelualttiita ja hyviä oppimaan). Negatiivisia kokemuksia minulla ei ätmeistä ole, mutta olenkin sen verran pahansisuinen ämmä, että naisvihamielisten neitsytfantasiamachoätämien kanssa en edes kaveeraa mistään muusta puhumattakaan.

• Neitsytfantastiätmi
        NörttiN kirjoitti:

Nörtimpien harrrastusten parissahan näihin seksiä saamattomiin miehiin törmää, joten onneksi näkemykseni ei ole syntynyt vain tämän palstan naisvihaisten sekopäiden teksteistä (miksiköhän luen näitä, huoh).

Mukavia miehä, jos sosiaalisen estyneisyyden yli pääsee (sekä mies itse että kumppani). Moni voi olla fiksukin ihmisten tarkkailja. Mukavia miehä, monta sellaista ystävänä ja paria olen pannutkin, joskin nämä ätmit ovat olleet sellaisia, joilla on kaveripiiri ja jotka tuntevat naisia, niin niiden käsitykset naisista ovat myös realistisia eikä vihan kohteeksi tehtyjä olkinukkeja.

Eli ätmiyden taustalla voi olla paitsi sosiaalinen kyvyttömyys, myös aito a- tai oligoseksuaalisuus eli eivät vaan kiinnostu niin monista naisista kuin miehet yleensä tai seksi itsessään ei ole arvokasta, vaan siihen kaivattaisiin jotain tietynlaista sopivaa tyttöystävää.

Parhaimmillaan ätmi siis voi kohdella naista hyvin ja arvostavasti (ja myös tyydyttävästi sängyssä, parhaimmillaan ovat palvelualttiita ja hyviä oppimaan). Negatiivisia kokemuksia minulla ei ätmeistä ole, mutta olenkin sen verran pahansisuinen ämmä, että naisvihamielisten neitsytfantasiamachoätämien kanssa en edes kaveeraa mistään muusta puhumattakaan.

En minäkään välitä olla missään tekemisissä vähintään kahden nussimien naisten kanssa. Se on ehjä kalvo tai en pane!

• M34 1/4 kirjoitti:

Taidat kiertää ne hiljaiset AT-miehetkin, vai oletko montaakin lähestynyt?

No eipä niitä pahemmin kierrellä tartte. Ihan itse antavat tietä, tai pikemminkin juoksevat kauhuissaan karkuun, jos joku nainen sattuu vilkaisemaan kohti.

• stellaria81 kirjoitti:

No eipä niitä pahemmin kierrellä tartte. Ihan itse antavat tietä, tai pikemminkin juoksevat kauhuissaan karkuun, jos joku nainen sattuu vilkaisemaan kohti.

Ei kyllä päde, ainakaan minuun.

• hölmö ätmi
        NörttiN kirjoitti:

Vaikutat fiksulta. Mitä tarkoittaa oligoseksuaalisuus?

• Nörtti_N
        hölmö ätmi kirjoitti:

Vaikutat fiksulta. Mitä tarkoittaa oligoseksuaalisuus?

Kokee seksuaalista kiinnostusta hyvin harvoihin ihmisiin tai harvoin, esim. kiinnostava tyyppi tulee vastaan kerran tai pari vuosikymmenessä.

• Nörtti_N
        Neitsytfantastiätmi kirjoitti:

En minäkään välitä olla missään tekemisissä vähintään kahden nussimien naisten kanssa. Se on ehjä kalvo tai en pane!

Eihän se neitsyyden toivominen kenestäkään huonompaa tee, ja on varsin ymmärrettävää, jos itsekin on neitsyt että haluaa samassa tilanteessa olevan kumppanin.

Etovia on ne jutut, että naiset menee pilalle seksistä, koska seksi on kuitenkin monilla aikuisilla ihmisillä perusasia elämässä. Eli jos ei pysty suhtautumaan siihen, että toisilla on seksiä ja toiset, myös naiset, saavat siitä nauttia, ei ole sellainen tyyppi, jonka kanssa haluaisin olla tekemisissä. Seksissä kun on ideana, että siitä nautitaan, tuotetaan nautintoa toisille ja, mikä tuntuu olevan monella täällä kirjoittavalla hakusessa, myös miehen tehtävä on tuottaa nautintoa naiselle.

Nautintoa naiselle tuottamaan ei riitä, että työntää m*naa p*illuun, vaan se vaatii, että pariskunta pystyy kommunikoimaan siitä mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Jos ei ole hyvä lukemaan kehon kieltä, sitten asioista voi puhua suoraan, mutta kunhan jollain tavalla tulee selväksi. :)

Tärkeintä on se asenne ja halu tuottaa toiselle hyvää oloa. Ja valitettavasti se näyttää monelta täällä kirjoittavalta puuttuvan. Toivottavasti on vain trollausta ja tositilanteessa halua olla antavanakin osapuolena löytyy.

• nuorinainen1988

Sanasta atm tulee mieleen pankkiautomaatti.

• kiitos ei

Itsesäälissä rypevä reppana, jonka elämä rajoituu neljän seinän sisälle ja mitä ilmeisimmin nettimaailmaan. Läheisin nainen hänen elämässään on hallitseva äiti.
      En halua olla tekemisissä tällaisten reppanoiden kanssa. Psykologit ovat sitä varten

• Anna billuu

Joo, Asynchronous Transfer Mode, nettimaailmaapa hyvinkin.

• Viisi pistettä

Itsesääli pitänee paikkansa, ja neljän seinän sisälle rajoittuva elämäkin, mutta se on kyllä useimmiten seurausta siitä, että tosimaailmassa on aina tullut rapaa niskaan. Useimmiten jo peruskoulusta alkaen, kiusattuna. Aikuisiällä epävarmuudensa takia syrjittynä. ATM rypee itsesäälissä, koska koko maailma katsoo oikeudekseen potkia sitä reppanaa jota on aina ennenkin potkittu.

• syrjitty atm

Itsesääli pitänee paikkansa, ja neljän seinän sisälle rajoittuva elämäkin, mutta se on kyllä useimmiten seurausta siitä, että tosimaailmassa on aina tullut rapaa niskaan. Useimmiten jo peruskoulusta alkaen, kiusattuna. Aikuisiällä epävarmuudensa takia syrjittynä. ATM rypee itsesäälissä, koska koko maailma katsoo oikeudekseen potkia sitä reppanaa jota on aina ennenkin potkittu.

Maailma on julma. Ilmeisesti atm ei voi muuta kuin hirttäytyä tai hypätä junan alle.

• erttyuiiopp
        syrjitty atm kirjoitti:

Maailma on julma. Ilmeisesti atm ei voi muuta kuin hirttäytyä tai hypätä junan alle.

Oma valinta. Jos haluaa pysyä koko elämänsä reppanana niin sitten nuo esittämäsi vaihtoehdot ovat hyviä.

• valitse oikein
        erttyuiiopp kirjoitti:

Oma valinta. Jos haluaa pysyä koko elämänsä reppanana niin sitten nuo esittämäsi vaihtoehdot ovat hyviä.

Ai et ole miljardööri? Oma valinta.

• etyuopåökhffd
        valitse oikein kirjoitti:

Ai et ole miljardööri? Oma valinta.

Pikkuisen musta valkoista. Jos ei ole ätmi on miljardööri.

• susta valkoista
        etyuopåökhffd kirjoitti:

Pikkuisen musta valkoista. Jos ei ole ätmi on miljardööri.

Et kykene tajuamaan analogiaa? Otan osaa.

• Viisi pistettä
        susta valkoista kirjoitti:

Et kykene tajuamaan analogiaa? Otan osaa.

Sorry, en minäkään tässä minkäänlaista analogiaa näe. Avaisitko vähän korkealentoista ajatteluasi meille yksinkertaisille?

• .........

Itseni kaltainen surkimus, joka lukee Sinkut-palstaa. Kukaan muu ei tuollaista ATM-nimitystä tiedä, ja kuka ei siitä tiedä, ei ole ATM.

• ................

Ja en todellakaan halua miestä, joka tietää, mikä on ATM, on sitten omasta mielestään ATM tai ei.

• Viisi pistettä
        ................ kirjoitti:

Ja en todellakaan halua miestä, joka tietää, mikä on ATM, on sitten omasta mielestään ATM tai ei.

Say what?

Oletko siis oikeasti nainen, ja luonnehdit itseäsi ATM:n kaltaiseksi surkimukseksi? Tiedät mitä ATM tarkoittaa, mutta et kuitenkaan huolisi miestä joka tietää?

• .............

Say what?

Oletko siis oikeasti nainen, ja luonnehdit itseäsi ATM:n kaltaiseksi surkimukseksi? Tiedät mitä ATM tarkoittaa, mutta et kuitenkaan huolisi miestä joka tietää?

Pidän surkimuksena Sinkut-palstalle jumittuneita, siis myös itseäni.

• .............
        ............. kirjoitti:

Uskon, että löydän vielä miehen, joka ei lue sinkut palstaa eikä tiedä, mikä on ATM. Minulle aivan sama, onko hän ns.ATM vai ei..

• Viisi pistettä
        ............. kirjoitti:

Uskon, että löydän vielä miehen, joka ei lue sinkut palstaa eikä tiedä, mikä on ATM. Minulle aivan sama, onko hän ns.ATM vai ei..

Kerro nyt hyvä nainen miksi Sinkut-palstan lukeminen tekee ihmisestä yksin kelvottoman? Ei se tarkoita sitä, että uskoisi kaiken mitä täällä sanotaan, saati että olisi siitä samaa mieltä.

Sanon taas kerran, että AT/YT/M/N -jako on pohjimmiltaan vain ytimekäs yleistys, jonkinlainen suuntaa antava jako siihen että on naisia ja miehiä jotka ovat ominaisuuksiensa vuoksi joko suosittuja tai epäsuosittuja parisuhdekandidaatteja.

• ääliö tason mies

Kerro nyt hyvä nainen miksi Sinkut-palstan lukeminen tekee ihmisestä yksin kelvottoman? Ei se tarkoita sitä, että uskoisi kaiken mitä täällä sanotaan, saati että olisi siitä samaa mieltä.

Sanon taas kerran, että AT/YT/M/N -jako on pohjimmiltaan vain ytimekäs yleistys, jonkinlainen suuntaa antava jako siihen että on naisia ja miehiä jotka ovat ominaisuuksiensa vuoksi joko suosittuja tai epäsuosittuja parisuhdekandidaatteja.

Ätmihän ei tarkoita mitään muuta kuin että miehellä ei ole koskaan ollut naista. Syitä voi olla useita erilaisia kuten voi huomata vaikkapa juoppo työtön tai absolutisti nörtti stereotypioista.

• .............

Ei se kelvotonta. Mutta minä en henkilökohtaisesti halua sellaista miestä. Kokemattoman miehen taas voisin koska tahansa "ottaa". Ja olen seurustellutkin sellaisten kanssa.

• ............
        ............. kirjoitti:

Ei se kelvotonta. Mutta minä en henkilökohtaisesti halua sellaista miestä. Kokemattoman miehen taas voisin koska tahansa "ottaa". Ja olen seurustellutkin sellaisten kanssa.

kelvotonta tee.

• Viisi pistettä
        ............. kirjoitti:

Jos et halua sellaista miestä ottaa niin sittenhän se mies nimenomaan on mielestäsi kelvoton.

Kyllähän sitä kelvollisen miehen nyt ottaisi kuka tahansa nainen. Se, mitä kelvollisuus kullekin naiselle merkitsee onkin sitten ihan eri juttu.

• ..........

Jos et halua sellaista miestä ottaa niin sittenhän se mies nimenomaan on mielestäsi kelvoton.

Kyllähän sitä kelvollisen miehen nyt ottaisi kuka tahansa nainen. Se, mitä kelvollisuus kullekin naiselle merkitsee onkin sitten ihan eri juttu.

Kelvollinen monelle, mutta ei juuri minun mies-tyyppiä. Pidän niistä (kokemattomista) miehistä, jotka harrastavat esim. ulkoilmaharrastuksia eivätkä nöräämistä suomi24:llä. Mutta jos esim. kaverini iskisi sinkut-palstalta miehen, ajattelisin, että hän sai ihan kelvollisen miehen, ei vain minun tyylisen miehen.

• hypergamia ftw
        .......... kirjoitti:

Kelvollinen monelle, mutta ei juuri minun mies-tyyppiä. Pidän niistä (kokemattomista) miehistä, jotka harrastavat esim. ulkoilmaharrastuksia eivätkä nöräämistä suomi24:llä. Mutta jos esim. kaverini iskisi sinkut-palstalta miehen, ajattelisin, että hän sai ihan kelvollisen miehen, ei vain minun tyylisen miehen.

MOT

• Viisi pistettä
        .......... kirjoitti:

Moni mieshän täällä mainostaa pitävänsä huolta kunnostaan ja olevansa kokematon, joten miten he eivät sitten olisi sinun tyylisiäsi miehiä?

• Mieti sitä
        .......... kirjoitti:

Mutta kyllähän sinäkin nöräät täällä. Hyväksyt taas itsellesi juttuja joita et muilta siedä. Tekopyhää.

• inhimillinen3
        ............. kirjoitti:

Tää on ihan paras huumoripalsta - ja samalla kaunis ja inhimillinen. Eiks meissä jokaisessa saa olla vähän itsesäälistä loukattua lasta?

• ................

Moni mieshän täällä mainostaa pitävänsä huolta kunnostaan ja olevansa kokematon, joten miten he eivät sitten olisi sinun tyylisiäsi miehiä?

Ei minua miesten kuntoilut kiinnosta. Nörääjät eivät kiinnosta, piste. Vaikka itse olen nörääjä. En halua myöskään miehen omistavan c-kupin rintoja vaikka itsellä olisikin sellaiset, tai vaikka pitävän muoti-blogia, vaikka itse pitäisinkin. Pidän vain erilaisista miehistä, kuin mitä itse olen. Vastakohdat jne. Miksi minun täältä pitäisi miestä katsoa, kun olen hyvin löytänyt ihan muualta? Ja kun en halua sellaista, joka olisi täällä.

• ............
        Mieti sitä kirjoitti:

Mutta kyllähän sinäkin nöräät täällä. Hyväksyt taas itsellesi juttuja joita et muilta siedä. Tekopyhää.

Niin nöräänkin. Minä myös meikkaan, mutta en halua meikkaavaa miestä. Mitä tekopyhää siinä on?

• .........

Ulkoilmaharrastukset voivat siis olla muutakin kuin kuntoilua. Minä pidän myös ylipainoisista miehistä, vaikka itse olen hoikka.

• en ole nainen mutta: automaattinen toiminnan madaltaja

• atm.

Atm on rumannäköinen ja siksi eivät saa pil.lua. Myönnän olevani ruma.

• Gpioj

Kiitos tämän palstan ei mitään hyvää. Ajatusmaailmanin sellainen etten ihmettele että sinkkuna pysyvät. Onneksi on niitä normaalisti käyttäyviä miehiä, "atm":ää en ottaisi, ennemmin vaikka koko loppuelämä yksin.

• eka kerta palstalla

Mitä tarkoittaa ATM? Mistä sanoista lyhenne muodostuu?

• Hämärän rajoilta

Kertoisin sen sinulle, mutta kuten tästä ketjusta voit lukea, sinun seksuaalinen tasosi ja markkina-arvosi romahtaisi radikaalisti pelkästään siitä, että saisit tietoosi kyseisen pikkuasian. Niinpä teen sinulle elämäsi suurimman palveluksen ja jätän kirjainlyhenteen mysteerin paljastamatta.

• ..............
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

Kertoisin sen sinulle, mutta kuten tästä ketjusta voit lukea, sinun seksuaalinen tasosi ja markkina-arvosi romahtaisi radikaalisti pelkästään siitä, että saisit tietoosi kyseisen pikkuasian. Niinpä teen sinulle elämäsi suurimman palveluksen ja jätän kirjainlyhenteen mysteerin paljastamatta.

Näin on. Hushus, pois täältä, täällä ihmiset pilaantuu. Täällä on niin ankea ilmapiiri. T. se, joka ei halua miestä, joka on perehtynyt ATM-filosofiaan.

• ............

Mene pois, sinusta tulee täällä vielä katkera ja ilkeä naistenvihaaja. Ihan sama mikä lyhenne se on. Mene pois, sinulla on vielä toivoa normaaleihin ihmissuhteisiin. olit sitten "ATM" (voi hel..) tai mikä hyvänsä. Nähdään vaikka jossain lavatansseissa tai kahvilassa.

• Mitä väliä ?

Olisi ystävällinen.

• 9+9
    • rewfdsfsdfs

Raha-automaatti.

• näin se menee

Atm=
      -pankkiautomaatti
      -reppana
      -työtön tai pienipalkkainen
      -keskimääräistä rumempi
      -tyylitajuton
      -sosiaaliset taidot nolla tai lähelle sitä
      -itsekäs
      -tylsä
      -karismasta ei tietoakaan
      -hintelä tai lihava, ei missään nimessä atleettinen
      -ei ymmärrä naisia ollenkaan
      -tylsä
      -hassu tai kimeä ääni
      -keskimääräistä tyhmempi
      -keskimääräistä lyhyempi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2277
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1156
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1046
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1045
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      999
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      967
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      15
      950
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      910
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      898
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      886
    Aihe