Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Olen tainnut törmätä kahteen varmaan tapaukseen, jossa mies on laittanut minulle viestiä kahdesta eri profiilista, ja profiilit ovat olleet tekstejä myöten niin samankaltaisia ettei idioottikaan voisi olla sitä huomaamatta.

Eikä siis kysymys ollut siitä että en olisi vastannut miehen viestiin, jolloin hän olisi päättänyt kokeilla toisella profiililla, vaan vastasin (lyhyeen) aloitusviestiin positiivisen kohteliaasti ja kiinnostueena. Mutta sitten kun tulee samalta äijältä viesti toisesta profiilista, niin varmasti osannette arvata että se juttu oli siinä.

En tajua miksi tuollainen mies edes roikkuu siellä nettideitissä, jos tarkoituksena ei edes ole saada naista vaan ainoastaan tehdä itsestään typerys.
  2. 1. Mitä ajattelette siitä, että nuo nuoremmat naiset pitävät jostain miehestä paljon enemmän kuin itsenne ikäiset?

Minä olen kiinnostunut lähinnä itseni ikäisistä miehistä, mutta jos nyt en satu olemaan jostakin miehestä kiinnostunut, niin minulle on kyllä ihan sama mitä mieltä muut naiset hänestä ovat. Tietysti jos asia olisi toisinpäin, eli olisin itse kiinnostunut siitä oman ikäisestä miehestä, mutta hän pitäisi minua liian vanhana, niin sitten v-tuttaisi. :D

2. Miksi mielestänne tällainen suhde ei voisi onnistua?

En väitä etteikö nuori nainen voisi ihan oikeastikin rakastua vanhempaan mieheen, etenkin jos miehellä on nuorekas ulkonäkö. Mutta jos mies ei näytä mitenkään ikäistään nuoremmalta, niin sitten kannattaa ehkä varoa gold digger –efektiä, vaikka voivathan ne naisen tunteet tietysti aitoja olla tuossakin tapauksessa.

Eli voipi kyllä onnistua ihan hyvin, mutta kannattaa vain huomioida tietyt jutut ettei tule turhia pettymyksiä.

3. Onko se mielestänne jollain tapaa ärsyttävää, että mies jossa te näette kamalasti vikoja, kelpaakin nuoremmille naisille?

Kuten jo 1. kohdassa totesin, niin en todellakaan pidä pahana asiana sitä että mies josta en itse ole millään tavoin kiinnostunut kelpaa muille. Päinvastoin, olisin iloinen hänen puolestaan että hieman erikoisemmallakin miesmaulla varustettuja naisia löytyy, sillä tottahan minun täytyisi lähtökohtaisesti olettaa, että jos mies ei kelpaa minulle, niin eipä varmaan kelpaa kovin monelle muullekaan.