Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Et kai vain yritä väittää että nettideitissä olisi edes yksi mukava nainen? Eikös tämän pitäisi ainakin palstateesien mukaan olla luonnonlakien vastaista. :)
09.02.2015 20:13
Olen tainnut törmätä kahteen varmaan tapaukseen, jossa mies on laittanut minulle viestiä kahdesta eri profiilista, ja profiilit ovat olleet tekstejä myöten niin samankaltaisia ettei idioottikaan voisi olla sitä huomaamatta.
Eikä siis kysymys ollut siitä että en olisi vastannut miehen viestiin, jolloin hän olisi päättänyt kokeilla toisella profiililla, vaan vastasin (lyhyeen) aloitusviestiin positiivisen kohteliaasti ja kiinnostueena. Mutta sitten kun tulee samalta äijältä viesti toisesta profiilista, niin varmasti osannette arvata että se juttu oli siinä.
En tajua miksi tuollainen mies edes roikkuu siellä nettideitissä, jos tarkoituksena ei edes ole saada naista vaan ainoastaan tehdä itsestään typerys.
09.02.2015 19:21
Itselläni ei ole älyluuria, mutta en nyt toisaalta pidä sitä mitenkään kauhean pahan asiana jos esim. junassa kun ei ole mitään muutakaan tähdellistä tekemistä tsekkaa sähköpostit joita ei ole koko hektisen päivän aika ehtinyt katsomaan. Tai sitten viestittelee poikaystävänsä kanssa, jos semmoisen sattuu onnellisesti omistamaan.
Mutta se on kyllä tosiaan aika moukkamaista jos treffeillä pitää sitä puhelinta räplätä. Kyllä minä varmaankin tuollaisessa tilanteessa päättelisin että miestä kiinnostavat nyt enempi muut jutut ja päättäisin nuo viimeiset treffit suhteellisen pikaisesti siihen.
09.02.2015 13:05
1. Mitä ajattelette siitä, että nuo nuoremmat naiset pitävät jostain miehestä paljon enemmän kuin itsenne ikäiset?
Minä olen kiinnostunut lähinnä itseni ikäisistä miehistä, mutta jos nyt en satu olemaan jostakin miehestä kiinnostunut, niin minulle on kyllä ihan sama mitä mieltä muut naiset hänestä ovat. Tietysti jos asia olisi toisinpäin, eli olisin itse kiinnostunut siitä oman ikäisestä miehestä, mutta hän pitäisi minua liian vanhana, niin sitten v-tuttaisi. :D
2. Miksi mielestänne tällainen suhde ei voisi onnistua?
En väitä etteikö nuori nainen voisi ihan oikeastikin rakastua vanhempaan mieheen, etenkin jos miehellä on nuorekas ulkonäkö. Mutta jos mies ei näytä mitenkään ikäistään nuoremmalta, niin sitten kannattaa ehkä varoa gold digger –efektiä, vaikka voivathan ne naisen tunteet tietysti aitoja olla tuossakin tapauksessa.
Eli voipi kyllä onnistua ihan hyvin, mutta kannattaa vain huomioida tietyt jutut ettei tule turhia pettymyksiä.
3. Onko se mielestänne jollain tapaa ärsyttävää, että mies jossa te näette kamalasti vikoja, kelpaakin nuoremmille naisille?
Kuten jo 1. kohdassa totesin, niin en todellakaan pidä pahana asiana sitä että mies josta en itse ole millään tavoin kiinnostunut kelpaa muille. Päinvastoin, olisin iloinen hänen puolestaan että hieman erikoisemmallakin miesmaulla varustettuja naisia löytyy, sillä tottahan minun täytyisi lähtökohtaisesti olettaa, että jos mies ei kelpaa minulle, niin eipä varmaan kelpaa kovin monelle muullekaan.
09.02.2015 12:51
Senpä takia pitäisikin ekaksi tutustua siihen toiseen vähän kirjoittelemalla, että saisi jonkin käsityksen toisen luotettavuudesta. Kyllä ohareitten tekeminen jollekin kauempaa tapaamaan tulleelle on jo sen luokan vittumaisuutta ettei sitä minun mielestäni mtkään ujostelut riitä alkuunkaan selittämään.
08.02.2015 23:01
Tuollalailla muotoiltuun kysymykseen tekisi varmaankin jokaisen naisen mieli vastata että kannattaisi karsia niistä kriteereistä joita nainen itse ei toteuta. Omasta mielestäni turhia kriteereitä noista ovat sama musiikkimaku ja sosioekonominen asema, mutta muuten sinänsä kyllä ihan asiallinen lista jonka ominaisuuksia itsekin ihannemiehessäni näkisin olevan.
Toisaalta monet ominaisuudet, kuten empaattisuus, lämminhenkisyys ja huumorintaju ovat sellaisia että niitä ei ehkä ihan parilla treffeillä saa kovin hyvin toisesta testattua, kun se on usein semmoinen vähän stressaava tilanne jossa ei osaa aina olla ihan oma itsensä. Itse ainakin olen hyvin hitaasti lämpiävää sorttia ja tarvitsen paljon aikaa kiintyäkseni johonkin mieheen oikeasti. Miehiltä loppuu usein kärsivällisyys minun kanssani liian nopeasti.
08.02.2015 22:46
No tuskinpa se ahdistaisi jos olisi kyse sellaisesta miehestä johon on itsekin ihastunut. Mutta kun tämmöisiä ei ole saatavilla, niin kyllähän se ahdistaa kun ajattelee että pitäisi ottaa vain joku jota kohtaan ei tunne mitään.
08.02.2015 22:37
Tuskinpa pelkästään palstalla sovituilla puheilla lähtisin ylipäätään yhtään mihinkään, kun on niin suuri riski että kyse on pelkästä kusetuksesta. Pitemmän privaviesteilyn jälkeen voisin kyllä lähteäkin, mutta pitemmän matkan päähän vain jos mies on todella kiinnostava. Ja toisaalta se, ettei mies antaisi tapaamiselle mitään muuta vaihtoehtoa kuin että minun olisi matkustettava hänen luokseen koko matka, olisi omiaan laskemaan sitä kiinnostustani, koska jotenkin se minusta viestii ettei mies itse ole kovinkaan kiinnostunut minusta.
08.02.2015 22:34
Nääh, ei viitsi opiskelijabudjetilla matkustella sinne rajaseudulle tuollaisten turhien hömpötysten takia. Pitää kyllä olla jokin konkreettisemmin sovittu tapaaminen ennen kuin minä liikahdan yhtään mihinkään.
08.02.2015 22:11
"Pysyt sinkkuna ihan niin pitkään kuin itse haluat
Olet varsinainen voimasinkku! Olet niin itsenäinen, vahva ja toimeentuleva yksilö, ettet oikeastaan koe tarvitsevasi toista rinnallesi. Tarkemmin sanottuna ajatus parisuhteesta ahdistaa sinua. Suosittelemmekin, että unohdat väkisin väännetyt sitoutumiset. Keskity vain ja ainoastaan pitämään hauskaa!"
Vai niin. :-/
08.02.2015 21:47
Minun kiinnostumiseni miehestä riippuu enimmäkseen siitä miehestä, eikä sen kavereista, vanhemmista tai sosiaalisesta elämästä.
07.02.2015 21:43
No eipä ole vielä semmoisia treffejä ollut että mies vaatimalla vaatisi päästä polkemaan ja uhkaisi jättää minut jos ei saa halujaan toteutettua.
Kyllä mää ehkä ennen koeajelulla päästämistä yrittäisin varmistaa että mies on ihan oikeasti kiinnostunut juuri tästä merkistä ja mallista, ettei sitten käyttöönoton jälkeen tarvitsisi miehenkään katua, kun ei ottanut sitä uudempaa ja kevyemmällä rungolla varustettua mallia…
07.02.2015 21:38
No ei kyllä mennyt minulla ihan noin kuin tuossa jälkimmäisessä kuvauksessa. Mutta lopputulema nyt on joka tapauksessa sama, eli 10 vuotta myöhässä, eikä kunnon miestä enää löydy.
07.02.2015 20:32
Aivan, ja miehille on tietysti eri säännöt, eli täysin oikeutettua vaatia naiselta hoikkuutta, lapsettomuutta ja nuoruutta. Kyllä nää kanoniset säännöt alkaa mullekin mennä päähän, kunhan jaksatte vain väsymättä toistella näitä riittävän monta kertaa. :D
06.02.2015 23:07
Aika huikeeta. Entä mitenkähän onnistuisi seurustelu (ja sukupuolielämä) näiden kahden miehen kanssa:
https://www.youtube.com/watch?v=z3Ro8XOHoFk
06.02.2015 23:02
No pitänee kyllä sitten olla sitä ulkonäköä jos noin paljon viestejä tulee. Ei minulle kyllä tule nykyään kuin ehkä kerran kuussa joltain kriteereihin sopimattomalta tai kaukana asuvalta.
Eli eipä ole semmoista ongelmaa että tarvitsisi alkaa valikoimaan kenelle vastaa.
06.02.2015 18:59
No kyllähän se nainen on tuossakin tapauksessa pilalla kaikkien muiden ätmien mielestä, paitsi sen saaneen.
06.02.2015 17:57
Siis sinun käsittääksesi nettideittailu implikoi että harrastaa sivupanoja.
Minua pikkuisen huolestuttaa se että kykenetkö tuolla päättelykyvyllä oikeasti tulemaan toimeen itsenäisesti, vai pitäisiköhän sinulle hommata päivittäistä selviämistä varten henkilökohtainen avustaja?
06.02.2015 17:41
Määkään en yrittänyt, mutta onnistuin silti. Kunpa kaikilla elämänalueilla olisi onnistuminen yhtä helppoa...
05.02.2015 23:11
Äh olipas mutkikasta kieltä, en oikein jaksa tässä väsymystilassa edes tajuta tuota. Mutta minun suosikkisanalaskuni shakkiin liittyen on seuraava:
http://joyreactor.com/post/799815
05.02.2015 22:06
26 / 137