Koska kävit viimeksi ulkona?

funaswtf

Jossain, missä on vastakkaisen sukupuolen edustajia joihin tutustua. Lähimarkettia ei lasketa ellei ole tapana aloittaa keskusteluja siellä.

18

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joka päivä. Lähden tästä kohta taas, ekaks kahvilaan ja sitten koululle, illalla on sitten vielä eräs työjuttuihin liittyvä vapaa-ajanriento.

• ddsadsdasf

Helppoahan se on naiselle.

• Turhaa_valitusta
        ddsadsdasf kirjoitti:

Helppoahan se on naiselle.

Niin kyllä se on miehelle täysin mahdotonta mennä kahvilaan tai opiskella saati käydä töissä ja osallistua sitten työpaikan vapaa-ajan yhteistoimintaan.

Kyllä nuo yllä olevat toimet ovat tasan yhtä helppoja sukupuolesta riippumatta. Vai onko teillä päin miehiltä kiellettyjä kahviloita, kouluja ja työpaikkoja?

• BEM

Eilen olin soittotunnilla, jossa itseasiassa viime vuoden puolella yksi nainen kyselikin kahville :-)

Baarissa olin viime viikonloppuna.

• lueskelen

Viime viikonloppuna. Seuraava kerta vuoden päästä. Ei ole tarvetta tutustua keneenkään. Työn ulkopuolella tarvitsen paljon aikaa itselleni. Viihdyn yksin.

• Aika rohkeaa toimintaa. Ulkonahan voi törmätä city-susiin ja tulla syödyksi.

• HC-ATM

Harrastejärjestön tapaamisessa (ja tietty töissä) eilen. Tänään illalla baariin. En tosin yritä baareissa tutustua naisiin koska olen alle 180cm pitkä.

• Juu ei kannatakaan. Ja jos joku nainen erehtyy juttusille, niin muista heti alkuun mainita, että olet alle 180 cm.

• Ei kannatakaan. Tai laita ainakin hammassuojat, koska lyhyempikin nainen ylettää lyömään kääpiötä kasvoihin.

• Tänään. Suuntasin askeleeni koululle, jonka jälkeen pyöräytän kaupungin kautta kotiin. Viikonloppuna kävin uudehkon kaverin bileissä ja baariinkin ajauduin.

• kilttiatm

Joka päivä lähes käyn salilla kuten tänään aamullakin. Salilla olen 60-90 minsaa Sitten kiertelen kauppoja tai kävelen muuten vaan ympäriinsä.

• n35-

Viime vuonna maaliskuussa.

• ätmel

Kyllähän tuolla ihmisten ilmoilla tulee käytyä, mutta vain asioilla. Kahviloissa maleskelu ja muu tyhjäntoimittaminen ei ole koskaan ollut musta mielekästä ajankulua.

• dasdasgfd

Jos työpaikkaa ja ruokakauppaa ei lasketa, niin viime kuussa kerran, mutta se olikin poikkeustapaus. Missä sitä muka kävisi, kun kukaan ei järjestä mitään, missä kannattaisi käydä? Baareissa ei ole kuin kännääjiä ja bilettäjiä, ei kunnon naisia. Muut vaihtoehdot ovat... ööö... ei mitään. Kotona ollaan.

• 15plus20

Aamulla. Hain lehden.

• No mitkäs tässä nyt sitten ovat niitä sallittuja ulkonaolopaikkoja?

Tänään pistin elämän risaiseksi ja kävin ihan keskustassa asti sekä kirjastossa. Muuten ns. ihmisten ilmoilla tulee oltua aika vähän, kun en ole töissä ja opiskelukaveritkin on aivan eri maailmasta kuin mitä itse olen. Kuntosalilla käyn pari kertaa viikossa, mutta siellä nyt on aivan turha kuvitella että kukaan sinkkumies tulisi puhumaan, vaikka naisten ja varattujen miesten kanssa juttu luistaakin ihan hyvin. Ja muut liikuntaharrastukset (lenkkeily, hiihto, hyöty- ja huvipyöräily) onkin sitten semmoisia ettei niissä juuri muihin ihmisiin törmää.

• Öööö....jaa, en koskaan.

• antisocialatm

Kaupungilla tulee kerran tai parikin viikossa käytyä välillä. Voi olla pidempiäkin taukoja. En tosin koskaan puhu kenellekkään naiselle eivätkä he minulle. En ole koskaan puhunut kahdenkesken naisen Kanssa mistään enkä varsinkaan iskumielessä puhunut kenellekkään. Taitaa itsellä olla amiksessa ensimmäiset ja viimeiset kerrat kun on tullu naisen kanssa mitään puhuttua. Sekin vain asiallista välttämättömyyksiä lähinnä. En osannut puhua naiselle mitään järkevää vaan siitä tulisi äkkiä kiusallinen tilanne. Nykyään en osaa keskustella mistään kenenkään kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1117
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      902
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe