Olet saanut huomiosi, onneksi olkoon. Ole hyvä ja lopeta massapostituksesi. Kannattaa myös palata hoitopaikkaasi, jotta saat lääkkeesi. Tervehän sinä et ole.
alle 180 sentin trollille
39
96
Vastaukset
- se.on.sairaus
Olisko Darkkiksen reinkarnaatio. Jotenkin toi autistinen jankuttaminen alkaa vaikuttaa aika tutulta.
Niin. Tai jos vaikka naisille alkaisi kelvata enemmän alle 180 cm miehet. Olisko tämä mikään vaihtoehto? Tai jos naiselle kelpaisi jopa itseään lyhyempi mies. Niin, mitäköhän naisen kaveritkin siitä ajattelisivat? Varmaan joillekin naisille kelpaa, mutta he ovat poikkeuksia säännöstä.
Nettitreffeillä tosi lyhyidenkin naisten kriteereissä on että miehen pitää olla yli 180 cm. Miksi? Ymmärtäisin paremmin naisten vaatimuksen jos olisivat itsekin 180 cm, tai vaikka korkokengät jalassa 180 cm.Ja ajatteles, jos lihavat ja yh-naiset alkaisivat kelvata miehille myös parisuhteeseen! Siinäpä vasta olisi parisuhdemarkkinoiden asennemuutosta kerrakseen!
Kyllä ne varmaan joillekin kelpaavatkin.
Eikö lihavan yh-naisen pitäisi saada lihava yh-mies itselleen? Se olisi tasa-arvoista. Vai pitääkö lihavan yh-naisen saada normaalipainoinen, lapseton mies?super-atm kirjoitti:
Eikö lihavan yh-naisen pitäisi saada lihava yh-mies itselleen? Se olisi tasa-arvoista. Vai pitääkö lihavan yh-naisen saada normaalipainoinen, lapseton mies?Markkina-arvoteorian mukaan lihanvan yh-naisen pitäisi saada pieni ja hintelä ikisinkku.
- 1212
Ratikkakuski kirjoitti:
Markkina-arvoteorian mukaan lihanvan yh-naisen pitäisi saada pieni ja hintelä ikisinkku.
Paitsi että lihava yh haluaa tuntea itsensä pieneksi, ja siksi miehen pitää olla iso.
- lkmjnhbgvfdxs
super-atm kirjoitti:
Eikö lihavan yh-naisen pitäisi saada lihava yh-mies itselleen? Se olisi tasa-arvoista. Vai pitääkö lihavan yh-naisen saada normaalipainoinen, lapseton mies?meinaatko et parit jaettas natsi meiningillä :D
Ratikkakuski kirjoitti:
Markkina-arvoteorian mukaan lihanvan yh-naisen pitäisi saada pieni ja hintelä ikisinkku.
Markkina-arvoteorian mukaan nainen saa aina tasoaan paremman miehen ja se ei ole oikein.
1212 kirjoitti:
Paitsi että lihava yh haluaa tuntea itsensä pieneksi, ja siksi miehen pitää olla iso.
Läskille kuuluu läski. Paitsi jos normaalipainoinen jostain syystä tykkää läskistä. Kannattaa muistaa että läskinaiselle ei kuulu se iso ja lihaksikas mies (heidän mielestään Mies isolla ämmällä) vaan oikeasti lihava mies.
1212 kirjoitti:
Aivan. Siksi pohjasakkaa ei ole iso ja lihava mies vaan pieni ja hintelä. Aivan kuin juuri väitin.
Jos miehet kerta väittävät että monilla lyhyilläkin naisilla on miehen pituuskriteerinä se 180 cm, niin enpä voi väittää vastaan kun en ole itse asiaa niin tarkoin selvitellyt.
Mutta luultavasti nämä naiset ovat sitten muutenkin niin suosittuja että heillä on varaa tuollaisia vaatimuksia esittää. Vähemmän suosituilta tavisnaisilta tuskin tuollaisia vaatimuksia löytyy. Minusta esim. 170 cm mies on ihan riittävän pitkä, koska on minua pitempi, ja tosiaan käyhän joillekin naisille selvästi itseään lyhyempikin.lkmjnhbgvfdxs kirjoitti:
meinaatko et parit jaettas natsi meiningillä :D
Hmm. En meinaa. Mitä tuolla tarkoitat? Miten natsi-Saksassa sitten parit jaettiin?
super-atm kirjoitti:
Markkina-arvoteorian mukaan nainen saa aina tasoaan paremman miehen ja se ei ole oikein.
Ei vaan molemmat sukupuolet saavat oman tasonsa mukaisen kumppanin. Kriteerit vain poikkeavat toisistaan, minkä ymmärtäminen tuntuu joillekin olevan haasteellista. Etenkin koulutetuille naisille ja "kunnon" miehille.
stellaria81 kirjoitti:
Jos miehet kerta väittävät että monilla lyhyilläkin naisilla on miehen pituuskriteerinä se 180 cm, niin enpä voi väittää vastaan kun en ole itse asiaa niin tarkoin selvitellyt.
Mutta luultavasti nämä naiset ovat sitten muutenkin niin suosittuja että heillä on varaa tuollaisia vaatimuksia esittää. Vähemmän suosituilta tavisnaisilta tuskin tuollaisia vaatimuksia löytyy. Minusta esim. 170 cm mies on ihan riittävän pitkä, koska on minua pitempi, ja tosiaan käyhän joillekin naisille selvästi itseään lyhyempikin.Pisteet sulle Stellaria siitä ettei ole epärealistisia vaatimuksia. Tietysti ne suositut laittavat tiukemmat kriteerit. Mutta valitettavasti myös ne, joilla ei nyt olisi ihan niin paljon varaa.
Ratikkakuski kirjoitti:
Ei vaan molemmat sukupuolet saavat oman tasonsa mukaisen kumppanin. Kriteerit vain poikkeavat toisistaan, minkä ymmärtäminen tuntuu joillekin olevan haasteellista. Etenkin koulutetuille naisille ja "kunnon" miehille.
Spårakuski. Kriteerit poikkeavat toisistaan juurikin niin, että monille miehille kelpaa lähes mikä tahansa nainen, mutta eivät saa mitään. Kunnonmiehet ei vaan tahdo elättää toisten miesten lapsia. Siksi ei yh kelpaa.
Naisten kriteereinä on usein se, että mies on heitä monella tavalla tasokkaampi.
Se ei ole tasa-arvoa.super-atm kirjoitti:
Spårakuski. Kriteerit poikkeavat toisistaan juurikin niin, että monille miehille kelpaa lähes mikä tahansa nainen, mutta eivät saa mitään. Kunnonmiehet ei vaan tahdo elättää toisten miesten lapsia. Siksi ei yh kelpaa.
Naisten kriteereinä on usein se, että mies on heitä monella tavalla tasokkaampi.
Se ei ole tasa-arvoa.Jos monille miehille kelpaisi lihava, vanha tai yh, ei pulaa naisista olisi. Lisäksi täytyy huomata, että miesten on vaikeampaa saada pelkkää seksiä ja naisten päästä parisuhteeseen. Toiveet eivät kohtaa.
Ratikkakuski kirjoitti:
Jos monille miehille kelpaisi lihava, vanha tai yh, ei pulaa naisista olisi. Lisäksi täytyy huomata, että miesten on vaikeampaa saada pelkkää seksiä ja naisten päästä parisuhteeseen. Toiveet eivät kohtaa.
Moni yh ei tahdo pelkkää seksiä. He tahtovat elättäjän itselleen ja lapsilleen. Ymmärrän hyvin ettei pelkkä seksi riitä.
Kyllä lihavalle miehelle kelpaa lihava nainen. Vanhalle miehelle kelpaa vanha nainen. Yh miehelle kelpaa yh mies. Mutta onko sama toisinpäin naisten osalla? Ei ole. Heidän se muutos pitäisi tehdä sen suhteen mikä kelpaa ja mikä ei.
Yhtä hyvin voidaan sanoa että jos monille naisille kelpaisi lihava, vanha tai yh, niin pulaa miehistä ei heillä olisi. Miksi heidän pitäisi tällaisia miehiä itselleen hyväksyä jos eivät ole mitään edellä mainituista itse? Heidän pitäisi saada omantasoisensa.super-atm kirjoitti:
Moni yh ei tahdo pelkkää seksiä. He tahtovat elättäjän itselleen ja lapsilleen. Ymmärrän hyvin ettei pelkkä seksi riitä.
Kyllä lihavalle miehelle kelpaa lihava nainen. Vanhalle miehelle kelpaa vanha nainen. Yh miehelle kelpaa yh mies. Mutta onko sama toisinpäin naisten osalla? Ei ole. Heidän se muutos pitäisi tehdä sen suhteen mikä kelpaa ja mikä ei.
Yhtä hyvin voidaan sanoa että jos monille naisille kelpaisi lihava, vanha tai yh, niin pulaa miehistä ei heillä olisi. Miksi heidän pitäisi tällaisia miehiä itselleen hyväksyä jos eivät ole mitään edellä mainituista itse? Heidän pitäisi saada omantasoisensa.Siis mistä sää oikeasti löydät sen järjettömän joukon lihavia vanhoja yhärinaisia jotka vaativat itselleen liikunnallisia lapsettomia miehiä? Ainakin tällä palstalla tuota jauhavat yksinomaan miehet. Ja lisäksi vanhat miehet jauhavat loputtomasti sitä kuinka heille kuuluisi nuori nainen.
Itse en ole lihava enkä yh, ja voisin ottaa ehkä max. 10v vanhemman miehen, ehkä jopa yhärin jos nyt oikein hyvin natsaisi. Ylipainoakin saa olla, kunhan se ei ole ainakaan kokonaan epäterveistä elämäntavoista johtuvaa puhdasta läskiä.stellaria81 kirjoitti:
Siis mistä sää oikeasti löydät sen järjettömän joukon lihavia vanhoja yhärinaisia jotka vaativat itselleen liikunnallisia lapsettomia miehiä? Ainakin tällä palstalla tuota jauhavat yksinomaan miehet. Ja lisäksi vanhat miehet jauhavat loputtomasti sitä kuinka heille kuuluisi nuori nainen.
Itse en ole lihava enkä yh, ja voisin ottaa ehkä max. 10v vanhemman miehen, ehkä jopa yhärin jos nyt oikein hyvin natsaisi. Ylipainoakin saa olla, kunhan se ei ole ainakaan kokonaan epäterveistä elämäntavoista johtuvaa puhdasta läskiä."Siis mistä sää oikeasti löydät sen järjettömän joukon lihavia vanhoja yhärinaisia jotka vaativat itselleen liikunnallisia lapsettomia miehiä?"
No en todellakaan mitään järjetöntä joukkoa ole ollut. Itse asiassa en lihaville naisille lapsettomille naisille edes kelpaa. Yksinhuoltajia olen löytänyt joskus baarista ja nettitreffeiltä. Voi olla että heille kelpaisi myös muutkin kuin liikunnalliset ja lapsettomat.. mistä minä sen tiedän. Itse olen kuitenkin lapseton ja melko liikunnallinenkin.
"Ainakin tällä palstalla tuota jauhavat yksinomaan miehet."
Ei se ole mikään ihme että muutkin miehet minun lisäksi ovat huomanneet saman.
"Ja lisäksi vanhat miehet jauhavat loputtomasti sitä kuinka heille kuuluisi nuori nainen."
Aijaa, en minä sitä jauha. Ymmärrän kuitenkin heitä.
"Itse en ole lihava enkä yh, ja voisin ottaa ehkä max. 10v vanhemman miehen, ehkä jopa yhärin jos nyt oikein hyvin natsaisi. Ylipainoakin saa olla, kunhan se ei ole ainakaan kokonaan epäterveistä elämäntavoista johtuvaa puhdasta läskiä."
Luulis noilla kriteereillä löytyvän. Joku sulla kuitenkin on syynä, ettei miehet ole kelvanneet. Olen kuitenkin aivan varma että moni mies sinut naisekseen tahtoisi.- Pitkä_näyttää_paremmal
Lyhyellä miehellä ei vaan tee mitään.
- lyhyt-mies
En minä mitään huomiota hae. Naiset ei vaan tykkää meistä lyhyistä miehistä
- pillua123
jos sulta puuttuu joku sentti siit 180 ni sit vaan valehtelet pituuden. Niin mäkin teen ku ei naiset sitä edes tajua! Kuhan on se luku mikä kiva kertoa kavereille että on 180 joka on minimi. Irtoo sit paremmin.
- HC-ATM
Nämä postaukseni eivät ole mitään trollausta vaan ihan vakavaa asiaa. Naiset ja yli 180-senttiset miehet eivät ehkä voi ymmärtää miten vakavasta asiasta on kyse, mutta hyvä että tästä on nyt edes jotain keskustelua syntynyt palstalla.
Mää tunnen kyllä aika hemmetin monta 170 cm:n pinnassa olevaa miestä joilla ei ikinä ole ollut mitään naistensaantivaikeuksia.
stellaria81 kirjoitti:
Mää tunnen kyllä aika hemmetin monta 170 cm:n pinnassa olevaa miestä joilla ei ikinä ole ollut mitään naistensaantivaikeuksia.
Onko heillä lihaksikas vartalo? Komea naama? Paljon rahaa? Iso kulli?
- pätkisktm
Itse olen 168cm ja parisuhteita on mahtunut muutamia matkan varrelle. Välillä 150-172cm ovat olleet kumppanit. Tuo Exä joka oli minua viitisen senttiä pitempi, ja taisi tuo joskus asiasta vähän vinoillakkin, mutta totesin etten ala sen korkkareita lainaamaan. :D
Pääasiassa lyhyelle miehelle istuu useimmiten parhaiten se lyhyt nainen. Niitä kun on aika eri pituisina saatavilla. ;) - HC-ATM
super-atm kirjoitti:
Tuota olin itsekin kysymässä. Naiset näkevät kuudennen aistinsa -- sen saman, jonka avulla näkevät kaikkien pelimiesperformanssien läpi -- miehen pituuden sentin tarkkuudella. Alle 180 sentin pituudella on samankaltainen psykologinen vaikutus kuin 100 euron hintalapulla 99.90 euron hintalappuun verrattuna. On tietysti joissain tilanteissa mahdollista saada nainen alle 180-senttisenä miehenä, mutta aika kovia meriittejä se vaatii muilla elämän osa-alueilla ja tavallisella työssäkäyvällä miehellä ei usein sellaisia ole.
- HC-ATM
HC-ATM kirjoitti:
Tuota olin itsekin kysymässä. Naiset näkevät kuudennen aistinsa -- sen saman, jonka avulla näkevät kaikkien pelimiesperformanssien läpi -- miehen pituuden sentin tarkkuudella. Alle 180 sentin pituudella on samankaltainen psykologinen vaikutus kuin 100 euron hintalapulla 99.90 euron hintalappuun verrattuna. On tietysti joissain tilanteissa mahdollista saada nainen alle 180-senttisenä miehenä, mutta aika kovia meriittejä se vaatii muilla elämän osa-alueilla ja tavallisella työssäkäyvällä miehellä ei usein sellaisia ole.
- dsasagfdagfsa
Mikä tahansa, sinänsä ehkä asiallinenkin, viesti muuttuu trollaukseksi siinä vaiheessa kun samaa hokemaa postataan joka ketjuun. Jos itket joka ketjussa, että alle 180-senttinen mies ei saa naista, se on massapostausta eli trollausta eli häiriköintiä.
super-atm kirjoitti:
No ehkäpä liikun vähän sellaisissa piireissä että useimmat tuntemani miehet harrastavat liikuntaa ihan jonkin verran, mutta mitään bodarityyppiä kukan noista pätkistä ei ole. Enkä voi myöskään sanoa ketään heistä naamaltaan mitenkään komeaksi. Ainakin yksi kihloissa oleva on ollut työttömänä jo pitempään (opiskelee amk:ssa), muut lienevät jonkinlaisissa töissä, mutta tuskinpa missään erityisen hyväpalkkaisessa. Tuota viimeistä asiaa en ole myöskään päässyt keneltäkään mittaamaan, valitettavasti.
stellaria81 kirjoitti:
No ehkäpä liikun vähän sellaisissa piireissä että useimmat tuntemani miehet harrastavat liikuntaa ihan jonkin verran, mutta mitään bodarityyppiä kukan noista pätkistä ei ole. Enkä voi myöskään sanoa ketään heistä naamaltaan mitenkään komeaksi. Ainakin yksi kihloissa oleva on ollut työttömänä jo pitempään (opiskelee amk:ssa), muut lienevät jonkinlaisissa töissä, mutta tuskinpa missään erityisen hyväpalkkaisessa. Tuota viimeistä asiaa en ole myöskään päässyt keneltäkään mittaamaan, valitettavasti.
Eli se viimeinen asia on se, mikä ratkaisi asian. Jos pääsisit mittaamaan, niin ymmärtäisit paremmin heidän naistensa valinnan. Jossain kohti heillä sittenkin pituutta riittää :)
- tämä-selvä
Lihava nainen ei halua lihavaa miestä. 155cm- 165cm nainen ei halua 165cm miestä vaan 180 cm miehen. .
- puuttuvat3cm
Laita korolliset popot jalkaan niin meet täydestä. Nimimerkki 168cm ja yleensä ne lyhyemmät 150-160cm likat on tykänneet.
- alle_180cm_on_manlet
myös palstamuusikko on käsitellyt aihetta http://www.mikseri.net/artists/casey-ryback-katkotut-kadet/jain-manletiksi/553848/
- HC-ATM
Oho! Tämä oli mennyt ihan kokonaan ohi. Aikka hyvin tuossa tulikin esiteltyä oleellisimmat asiat alle 180cm pitkän miehen elämässä.
- kiva-ätmi
Miksi naiset vihaa meitä lyhyitä miehiä?
- ölkjhgfd
Koska miehen pitää olla miehen kokoinen ja näköinen http://www.pakkotoisto.com/attachments/kilpailijat-ja-bodyjuorut/72616d1321042911-jari-bull-mentula-pose.jpg
- Lyhyt-ätmi
Pituus ja ulkonäkö on ne tärkeimmät kriteerit miehessä. Ei naiset katso alle 170 cm miehiä edes päin. Minä en ole edes naisille puhunut 10 vuoteen koska naiset ei ole halunneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖261117Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut83998Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me127867Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49769