Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai, oletko laihiksella?
04.02.2015 20:34
Aivan, turhaahan se olisikin, sillä ei alle 180 cm miehille niitä yksinkertaisesti edes myydä.
04.02.2015 20:27
Ulkomailla ap on juurikin se etnopanija jota paikalliset ätmit solvaavat omalla sinkut-palstallaan ja haukkuvat samalla oman maansa naiset etnok*rvän jahtaajiksi.
04.02.2015 20:23
Mitähän sieltä housuista sitten oikeasti mahtaa löytyä, tietääkö joku? En jaksa/ehdi nyt noita kaikkia juttuja lukea, mutta jossainhan se tuolla sanoo että seksielämäkin sujuu täydellisesti.
04.02.2015 19:24
Mutta joo, tuo hanskojen pudottelu olisi sinänsä kyllä helppoa puuhaa, eikä olisi ehkä niin suuri vaara jäädä kiinni törkeästä huijauksesta, kun voihan se hanska joskus oikeastikin pudota. Tietty jos kaikki muutkin naiset alkavat tuota neuvoa noudattamaan samanaikaisesti, niin voipi olla vähän koomisen näköistä seurattavaa.
03.02.2015 22:20
Mää luulen että alle 180 senttinen HC-ATM tulee kohta tänne pahoittamaan mielensä tästä kommentista. :D
03.02.2015 22:16
Minulla nyt kyllä vähän lyö tyhjää kun yritän miettiä että mitä hemmettiä mää nyt menisin täysin vieraalta mieheltä jossain kaupan kassajonossa kysymään.
En vain keksi normaaleista ruokaostoksistani mitään sellaista asiaa mistä voisin olettaa jonkun satunnaisen ihmisen tietävän enemmän kuin minä itse, ja mitä en pystyisi pakkausta lukemalla selvittämään.
03.02.2015 21:43
Voisitko harkita muuttavasi nimimerkkisi muotoon HC-alle180-ATM?
03.02.2015 20:53
No sitähän mää tässä yritän miehiltä tiedustella että mistä ulkoisista piirteistä he päättelevät jonkun naisen riittävän mukavaksi lähestymistä ajatellen. Sheivaushöylien ja meikkien suurkulutus tuossa tulikin jo ilmi erityisen mukavan oloisen naisihmisen piirteinä, mutta olisiko mitään muita juttuja mitkä saisivat miehet tekemään niitä aloitteita naisille?
03.02.2015 20:48
Menipä kyllä aika lailla kaikilta osin pieleen tuo minun ostoskorini sisällön arvailu, valitan.
Mutta onhan tuo ihan mielenkiintoista tietää että miehiä vetää puoleensa se että täyttää ostoskorinsa sheivaushöylillä ja meikeillä. Ehkäpä vielä vibraattori ja jättipaketti paristoja siihen päälimmäiseksi ilmentämään sitä ovulaation ajankohtaa. Terveyssiteitä ei ainakaan ikinä pidä ostaa jos on mahdollista että joku mies sen huomaa.
03.02.2015 19:58
Kiinnostaisi kyllä tietää että miten tuon pimppieläimen riittävä mukavuus oikein tuli sinulle ilmi niin selkeästi että päätit sitä numeroa kysyä.
Olenhan määkin ihan mukava pimppieläin, mutta eipä silti ole kassajonossa numeroita kyselty…
03.02.2015 19:16
Tämä näköjään vähän vaihtelee aika nopeastikin tilanteen mukaan, mutta kannattaa aina käydä tarkistamassa tältä palstalta uusin tilanne, että sitten itsekin tietää onko jakari vai pihtari.
03.02.2015 19:08
Enpä tiedä mistä nuo lukemat ovat peräisin, mutta ainakaan minun ajossani ei nuo lukemat pidä paikkaansa, sillä liikennesäännöt jätän huomiotta vain silloin kun ei ole ketään todistamassa, ja silloinkin vain siinä tapauksessa että saan tuosta pahistelusta jotain spesiaalihupia itselleni (esim. nopeusrajoituksen rikkominen pyörällä voi olla joskus hauskaa).
Maalaisjärki on toki hyödyllinen mikäli se kertoo että ratin takana olevasta ihmisestä ei ikinä voi tietää minkälaisissa aineissa se on tai näkeekö ylipäätään mitään, eikä ikinä missään tilanteessa saa olettaa autoilijan ymmärtävän mitä väistämisvelvollisuus tarkoittaa, taikka muuten on pian itse mullan alla.
Epäreiluahan tässä on vain se, ettei niiden joilla on varaa autoon tarvitse pelätä tuolla liikenteessä samalla tavoin henkensä puolesta pyöräilijään törmäämistä. Minusta autot voisi kehittää sellaisiksi että jos sillä törmää pyöräilijään tai jalankulkijaan, niin auton sisällä tapahtuisi pienimuotoinen räjähdys joka murjoisi kuskin muutamaksi kuukaudeksi sairaalaan. Silloin voisi ehkä se autoilijoidenkin halu skarpata liikenteessä lisääntyä kummasti.
03.02.2015 19:03
Siis oikeastiko, jos tuolla liikenteessä väsymyshumalassa ajellessasi viet toiselta ihmiseltä hengen tai liikuntakyvyn loppuiäksi, niin sinä syytät siitä vain lapsiasi jotka valvottivat?
Onhan tuossa nyt hyvänen aika jokunen vaihtoehto mitä voisi tehdä: muutat sellaiseen paikkaan että pääset töihin bussilla, kävellen tai pyörällä, tai näiden kombinaatiolla, tai alat työttömäksi/vaihdat työpaikkaa. Kyllä minä vähän luulen että tilallesi kykenevät löytämään jonkun niitä lääkkeitä jakamaan joka vielä osaa järjestää työmatkansa niin ettei tarvitse muiden henkeä vaarantaa jatkuvasti.
Eli keinoja kyllä olisi jos vain välittäisit, mutta etpä taida välittää ainakaan ennen kuin joku samalla tavoin ajatteleva autoilija ajaa sinun omat lapsesi kuoliaaksi.
03.02.2015 18:52
Minua kyllä harva asia v1tuttaa niin ankarasti kuin nämä kusipääautoilijat (joita muuten löytyy kurppien lisäksi myös nuorista mallikaunottarista ja jopa ihan uros-otuksistakin) jotka tappavat tai vammauttavat viattomia sivullisia jatkuvasti. Eikö se nyt jumalauta mene kaaliin että siellä ratin takan pönöttäminen tuo mukanaan ihan hitusen verran sitä vastuutakin ja että törmäyksessä sitä jalankulkijaa tai pyöräilijää sattuu pikkasen isommin kuin siellä teräskopperon sisällä istujaa.
Minusta jo potentiaalisen vaaratilanteen aiheuttamisesta tai väsyneenä ajamisesta pitäisi lähteä heti kortti kuivumaan ja yhdestäkin känniajosta kortti pois loppuiäksi.
Myönnän kyllä että perseileehän nuo pyöräilijätkin toki tuolla liikenteessä välillä siihen malliin että hävettää, mutta kun itsekin tällaisena kohtuu hyvin liikennesääntöjä ja kaikkia mahdollisia turvatoimia noudattavana olen vähän liian monta kertaa ollut päästä hengestäni autoilijan törppöilyn takia, niin kyllä se vika ei silloin ihan pelkästään pyöräilijöissä voi olla.
03.02.2015 15:12
No tuohan siinä juuri varjopuolena onkin, että miten ihmeessä onnistuu hoitamaan asian niin ettei kumpikaan kuvittele suhteelta enemmän.
Olen aika varma että olisin itse se joka kiintyisi liikaa ja joutuisi kärsimään jutun päättyessä. Mutta vaikka itseni pystyisinkin jotenkin psyykkaamaan pelkkään seksisuhteeseen, niin en haluaisi ottaa sitä riskiä että mies kiintyy minuun turhan takia, sillä tuntisin itseni varmasti kusipääksi jälkeenpäin.
03.02.2015 13:40
Ai noi geelitukka-kaulakoru-makkarankuoripaita-hinttarit onkin ytmejä. Minä kun olin aina luullut niitä vain junteiksi.
03.02.2015 13:17
No totta kai minulta saisi seksiä, läheisyyttä ja varmaan sitä naisellista energiaakin (miten tämän nyt sitten määritelläänkään).
Mutta kysymys onkin lähinnä siitä että tarvitaanko noiden toteutumiseen poikkeuksetta kaikkien miesten mielestä sitä 22v ikää, tekotissejä, -ripsiä ja –hiuksia, vai löytyisikö vielä mies joka saisi sen vehkeensä pystyyn hieman vähemmällä vaivannäöllä.
Eikä minun luonteessanikaan ainakaan kavereiden mukaan mitään erityistä vikaa ole, kunhan nyt täällä tulee välillä purettua turhautumistaan miesten omituiseen ja järjenvastaiseen käytökseen.
02.02.2015 23:53
Sori, mutta vika tuskin tuossa vaiheessa enää on siinä työttömyydessä, vaan siinä että olet harrastanut niitä satunnaissuhteita naisten kanssa joista et välitä. Ilman noita suhteita olisit mahdollisesti kelvannut vaikkapa minulle, mutta eipä siinä nyt enää tässä vaiheessa taida muu auttaa kuin heittää se kirves kaivoon ja olla ilman suhdetta loppuelämänsä.
02.02.2015 23:25
Tarkoitin siis että niille korkeammantasoisille olen vain yksi muiden joukossa ja minua lähestymään uskaltautuneille ätmeille harjoitusmateriaalia jotta pääsisivät korkeammalle tasolle.
En minä toki kaikkia miehiä yritäkään itselleni saada, vaan ainoastaan yhtä siitä pienestä joukosta jolle nuo nuoruus ja seksikkyyskriteerit eivät ole niin oleellisia, vaan osaavat arvostaa muutakin, kuten esim. kaikenlaisia käytännön taitoja (muutakin kuin meikkaustaitoa) ja liikunnallisuutta.
02.02.2015 23:03
28 / 137