http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015012319073085_iq.shtml
Kehotan katsomaan huolella kohtia: 2, 4, 5, 7, 8 ja tietenkin kohtaa 10.
Olisiko jo aika naisellistua, ja perustaa perhe? On meinaan merkit näkyvissä!
Tässäkö palstamme naiset?
24
180
Vastaukset
- Ex PUA
Myös 9. Vihjetermeinä: Jännämies ja rationalisointihamsteri. ;)
- Ikisinkku M
Mutta nuohan oli ihan normaaleja suomalaisia naisia?...ai niin, joo, noinhan se on.
- Sonne
Kammottavaa sakkia.
Löytyykö Tekniikan Maailmasta miehille oma?
(naurua)- Sonne
Jos mun joku noista olisi kuitenkin valittava, niin mä valitsisin neiti ruusunpunaisen. Minusta hän katsoo somasti kieroon.
Jos kuva on tahallaan valittu, niin se on hiton hyvää huumoria. Sattuma on vain sattuma.
(naurua)
Pitäisköhän tässä ihan tunnustaa, että kyllä tuossa kolmosessa eli Neiti Sielunkumppanissa jotain tutunoloista on. Toisaalta myös tuosta kasista, eli neiti itsenäisestä tunnistan joitakin piirteitä itsessäni.
No eipä kai sen nyt pitäisikään mikään jymy-ylläri kenellekään olla että jotain häikkää on jos ei ikinä siihen suhteeseen edes pääse.- Sonne
Kummallista. Kun etsin parasta vaihtoehtoa, niin etsin samalla ja vaistomaisesti myös huonointa, ja valitsin kolmosen.
Sorry
(naurua) - Af Tötterström
Sonne kirjoitti:
Kummallista. Kun etsin parasta vaihtoehtoa, niin etsin samalla ja vaistomaisesti myös huonointa, ja valitsin kolmosen.
Sorry
(naurua)Sonny, tuota ei olisi kyllä tarvinnut sanoa.
- Sonne
Af Tötterström kirjoitti:
Sonny, tuota ei olisi kyllä tarvinnut sanoa.
Siis minähän olen aina väärässä. Tämä on saitilla ollut todellisuutta jo vuosikausia.
(naurua)
- funaswtf
Ei löytynyt. Miten suhteessa epäonnistuu jos sellaista ei ole ollutkaan? Minusta saa etsiä sielunkumppania. Jotkut miehet välittää siitäkin vaikka useimmille käsittämätöntä.
"Ei löytynyt. Miten suhteessa epäonnistuu jos sellaista ei ole ollutkaan?"
Niimpä! Voimme molemmat sitten todeta, että emme ole epäonnistuneet :-)
- rash
En tiedä kuinka tutkittuja ovat, mutta tutkittua on ettei ihmiset, jotka luulevat aina olevansa oikeassa ja ovat besserwissereitä, saa suhteitaan toimimaan, siinä jotain mietittävää ex-PUAlle.
- Ex PUA
Naisille siinä on mietittävää.
Ihan kuten tuo lista osoittaa.
Joten turha koittaa kääntää tätä minua kohden, sillä tuo on eräs tapa mistä naisten tulee hankkiutua eroon. Jos puhutaan heistä, ei silloin aleta puhua toisista. Sellaienen on vastuunpakenemista ja itsekästä, ja lapsellista totta puhuen. - rash
Ex PUA kirjoitti:
Naisille siinä on mietittävää.
Ihan kuten tuo lista osoittaa.
Joten turha koittaa kääntää tätä minua kohden, sillä tuo on eräs tapa mistä naisten tulee hankkiutua eroon. Jos puhutaan heistä, ei silloin aleta puhua toisista. Sellaienen on vastuunpakenemista ja itsekästä, ja lapsellista totta puhuen.Sano niin, kun se helpottaa. Itselläni on ollut noista kolmea dendenssiä, mutta ei ole haitannut seurustelua yhtään ja olen nytkin varattu, joten ei ole kyse mistään kovin nerokkaista teorioista. Ai niin, eihän tätäkään saa varmasti sanoa.
- Ex PUA
rash kirjoitti:
Sano niin, kun se helpottaa. Itselläni on ollut noista kolmea dendenssiä, mutta ei ole haitannut seurustelua yhtään ja olen nytkin varattu, joten ei ole kyse mistään kovin nerokkaista teorioista. Ai niin, eihän tätäkään saa varmasti sanoa.
Se, että sinulla on ollut niin monta oiretta, kertoo vain siitä että miksi koet tarpeen hyökätä aloittajan silmille, kun hän tuo tuon julki.
Samoin, jos silti saat miehen, se taas kertoo siitä että palstateoriat naisten seksuaalisesta vallasta ovat totta, jolloin ei-niin-tasokaskin nainen saa miehen, yleensä vielä itseään paremman.
Kuitenkin monelle naiselle tuo artikkeli on tärkeä, jos he haluavat kehittää itseään ja olla vähemmän itsekkäitä.
Ihan miten vain, en minä voi ketään pakottaa edellä mainittuun, kunhan ystävällisesti annan vähän kovaa rakkautta (pun unintended).
- ryppis
Tuohon on saatu kasattua jo niin pitkä lista asioita. Vain tosi harva on niin tasapainoinen, että ei löytyisi hiventäkään noista piirteistä. Tärkeintä on kai tunnistaa se, jos jotain piirrettä alkaa esiintyä itsessä liikaa.
- Lucia Feavers
Olen samaa mieltä.
Monet karikatyyrit ovat reaktioiden äärimmäisilmentymistä muodostuneita persoonallisuuskuvauksia. Tuskin siis kenenkään naisen persoonallisuus varsinaisesti vastaa kuvauksia, vaan on enemmän päässyt hautautumaan ennakkoluulojen ja pelkojen alle.
Ihan normaalia, kun suhteita tulee ja menee. Enäänhän ei ole pakko sopeutua hautaan saakka kestävään avioliittoon, onneksi!
Mielestäni on kuitenkin tärkeintä, että yrittää suhdetta ja käyttäytyy aikuismaisin odotuksin mita kohtaan niin hyvässä, kuin pahassa.
Jäähän niitä painolasteja, mutta kenelläpä niitä ei olisi. Jälleen mielestäni armo on paikallaan.
Ihmishirviöihin kuitenkin uskon, jotkut nauttavat rääkkäämisestä.
Tunnustan myös, että löytyi kyllä yllättävän monia piirteitä itsestänikin, mitä noihin kuvailtuihin tulee. - humanisti ja nynny
Lucia Feavers kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Monet karikatyyrit ovat reaktioiden äärimmäisilmentymistä muodostuneita persoonallisuuskuvauksia. Tuskin siis kenenkään naisen persoonallisuus varsinaisesti vastaa kuvauksia, vaan on enemmän päässyt hautautumaan ennakkoluulojen ja pelkojen alle.
Ihan normaalia, kun suhteita tulee ja menee. Enäänhän ei ole pakko sopeutua hautaan saakka kestävään avioliittoon, onneksi!
Mielestäni on kuitenkin tärkeintä, että yrittää suhdetta ja käyttäytyy aikuismaisin odotuksin mita kohtaan niin hyvässä, kuin pahassa.
Jäähän niitä painolasteja, mutta kenelläpä niitä ei olisi. Jälleen mielestäni armo on paikallaan.
Ihmishirviöihin kuitenkin uskon, jotkut nauttavat rääkkäämisestä.
Tunnustan myös, että löytyi kyllä yllättävän monia piirteitä itsestänikin, mitä noihin kuvailtuihin tulee.Sekin on muuten yksi aika hankala piirre ihmisessä, että käyttää aina kaikkea mahdollista inhimillistä heikkoutta lyömäaseena toista kohtaan. Jotkut tällä palstalla tuntuvat toimivan niin.
- InhaKyynikko
humanisti ja nynny kirjoitti:
Sekin on muuten yksi aika hankala piirre ihmisessä, että käyttää aina kaikkea mahdollista inhimillistä heikkoutta lyömäaseena toista kohtaan. Jotkut tällä palstalla tuntuvat toimivan niin.
Mene itkemään äidillesi kun palstalaiset ovat sinulle ilkeitä. Yhyy!
- Lucia Feavers
humanisti ja nynny kirjoitti:
Sekin on muuten yksi aika hankala piirre ihmisessä, että käyttää aina kaikkea mahdollista inhimillistä heikkoutta lyömäaseena toista kohtaan. Jotkut tällä palstalla tuntuvat toimivan niin.
No ihmiset kai tekevät sitä monista syistä esim päästäkseen olemasta altavastaajina jossain tilanteessa tai jotkut käyttää saadakseen valtaa eli alistaakseen ja päästäklseen pätemään palstalla.
Melko outo juttu on, että vaikka psykologia on erittäin laajalti tutkinut ihmisen psyykeä, niin vasta viime vuosina on tullut esille varsinaisen psykologisen alistamisen tutkimuksia, yleensä viitaten narsisteihin ja psykopaatteihin.
Vaikka kautta aikojen ihmiset ovat käyttäneet psykologista väkivaltaa toisiaan kohtaan. Harvoin edes puhutaan muusta, kuin paskatempuista ja "vaikeista" ihmissuhteista. - humanisti ja nynny
InhaKyynikko kirjoitti:
Mene itkemään äidillesi kun palstalaiset ovat sinulle ilkeitä. Yhyy!
olen sen jo tehnyt, kiitos vaan vinkistä
- gkncfu
Mulla 3 6 ja 8
- ätmi
Kannattaa myös huomata jutun piilevä miesviha. Jokaiselle persoonallisuustyypille tarjotaan selitykseksi sitä, että aikaisempi mies on jotenkin käytöksellään pilannut kyseisen naisen. Nainen siis syntyy täydellisenä mutta kieroutuu joutuessaan kosketuksiin epätäydellisenä syntyvän miehen kanssa.
- 7+6
Mitä muutakaan voit odottaa, kun jutun on kirjoittanut nainen.
- Ex PUA
Hyvä huomio,
Se tavallinen "syy siihen miksi naiset ovat perseestä, löytyy miehistä".
Ihan kuin naiset olisivat jotain vammaisia idiootteja, jotka eivät itse voi vaikuttaa käytökseensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184