Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Jos ne aivokemiapurkaukset ja sekoamiset on se maailman tärkein juttu, niin kannattaisi ehkä harkita parisuhteen sijaan esim. huumeiden käytön aloittamista.
  2. ”Et tajua koska kuulut siihen samaan jengiin josta puhun.
    Pienistä puroista kasvaa joki joka virtaa merelle.
    Kuvitteletko että puhuin yhdestä tai kahdesta jutusta?”

Varsinainen Sherlokkinen taas siinä asialla.

En itseasiassa lainkaan koe ainakaan noiden sinun kuvauksiesi perustella kuuluvani itse tuohon naisjoukkoon jota kritisoit. ”Hyökkäykseni” syy oli lähinnä sääli tuon yksisilmäisen ja joustamattoman asenteesi takia, minkä johdosta tuskin koskaan pystyt muodostamaan kunnollista parisuhdetta.

Toinen syy oli kyllä sitten lievä ärsyyntyminen sen johdosta, että tällainen samantyyppinen miesten kitinä on ainakin tällä palstalla niin yleistä että alkaa jo itselläkin korvista tulemaan ulos. Ethän tietty voinut sitä tietää, jos et palstalla jatkuvasti hengaa, mutta ihan vain tiedoksesi, että mitään ainutlaatuista tuollaisessa omaa erinomaisuuttaan korostavassa ja muita mollaavassa natinassa ei ole, vaan päinvastoin tuntuu että tämä negatiivissävytteinen mukasyvällisyys on eräänlainen muoti-ilmiö joidenkin nykymiesten keskuudessa. Eräs itsekorostuksen ilmentymähän tuokin on, kun pitää sitä omaa syvällisyyttään tuoda esiin muiden pinnallisuuteen vedoten (joka pinnallisuuskin on vain sinun henkilökohtainen mielipiteesi eikä mikään absoluuttinen totuus).

En minulta nyt otsasuonet pullistu sen takia että täällä tämmöistäkin puhutaan, ja ehkäpä se joitakin ihmisiä ihan oikeasti kiinnostaa. Itse kuitenkin pidän enemmän sellaisesta keskustelusta jossa huomioidaan myös keskustelukumppanin mielipiteet ja näkemykset, eikä vain jankata omaa asiaansa ja mollata muita perusteettomasti.

Ja joo, oon mää kyllä hurrrja, kun ihan rekatulla nimimerkillä uskallan sanoa mielipiteeni, vaikka se jonkun toisen mielipiteestä hiukkasen eroaisikin.
  3. Meni kyllä pikkuisen ylianalysoinnin puolelle taas tuokin. Vaikka nyt tuosta viestistäni vähän turhan syyttävä oloinen ehkä tulikin, niin kyllä minulla oli ajatuksena ihan vain ilmaista huoleni masentuneen oloisen miehen elämäntilanteesta ja ilottomuudesta.

Ihan oikeasti minusta on käsittämätöntä että jotakuta vaivaisi kumppanissa sellaiset asiat kuin että joskus nappaa selfien, tsekkaa jotain jostain ruokablogista tai nauttii viinistä ja juustoista (ja mitä tuolla nyt onkaan mainittu, en jaksa enää kaikkea tekstin paljoutta selata). Miten tuollaisten juttujen perustella joku voi tehdä päätelmän siitä ettei ihmiseen kannata tutustua lainkaan, en tajua.

Sitähän en oikeasti tiedä että millainen olet livenä, mutta tuosta tekstistä nyt vain ainakin minulle välittyi turhan pessimistisellä elämänasenteella varustettu ihminen, jollaista en todellakaan mielelläni ottaisi omaa elämääni tylsistyttämään. Ihan hyvä siis pohjimmiltaan että sinullakin on rima korkealla, niin vältymme turhilta kohtaamisilta.