Miten naisen kanssa ollaan

Kokematon.

Nyt kun oon saanut naisen niin en oikein tiedä miten sen kanssa ollaan ja mitä tehdä. En tarkoita seksiä vaan arkijuttuja. Pitääks sitä houkutella jääkiekkopeleihin katsomaan vai maataanko vaan sohvalla töiden jälkeen. Ei se ainakaan yksin halua olla koska on virolainen eikä sillä oikein ole kavereita. Ei asuta yhdessä mut ollaan täällä minun luona ja jutellaan ja katsotaan telkkaria.

27

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkki-täti

Kun tunnet sellaisen ilon pilkahduksen kun mietit jotain asiaa (menemistä tai tekemistä), niin ehkäpä silloin olisi kiva hetki puhua ajatukset ilmoille?

Jos tykkäät käydä peleissä, niin voisit kysyä haluaisiko Nainen lähteä peliin kanssasi, ja tietty kertoisit myös että olet hommannut liput.

Jos mieltäsi ilahduttaa pleikkari ja jännät seikkailut, voisitko kertoa Naisellesi kuinka asiasta ilahdut? Voisitko miehekkäästi opettaa Naiselle alkeita, jos hän ei osaa?

Jos Naisesi ehdottaa sinulle yhdessä alennusmyynteihin menoa, niin ethän tyrmää? Kaupoissakiertelyn jälkeen yleensä mennään syömään ja sitten kotiin tai koteihin...

Sillä lailla sitä seurustellaan.

• Toisaalta, jos mies on jo mennyt ne liput hankkimaan, niin voiko nainen siinä oikein enää mitään muuta tehdä kuin suostua, vaikka kuinka haluaisi käyttää vapaa-aikansa johonkin hauskempaan… Kyllähän varmasti jotkut naiset tykkäiskin käydä jäkistä katsomassa, mutta voisi tietysti olla ihan hyvä selvittää asiaa etukäteen.

Sitten tuo shoppailujuttu, niin en mää kyllä välttämättä haluaisi kuollakseen kyllästynyttä miestä väkisin kaikissa henkkamaukoissa mukana raahata. Kyllä sitä minusta voi sen aikaa erossakin olla jos nyt ei vain kertakaikkisesti nappaa samat jutut molempia.

Yhteisistä tekemisistä minulle tulisi ekana mieleen joku metsässä kävely tai hiihtoreissu, ja kotona sitten esim. ruuanlaitto tai leffan katsominen. Toisaalta minusta ei pitäisi tehdä siitä yhdessä tekemisestä mitään pakkomiellettä, vaan antaa sekä itsensä että sen kumppanin puuhata välillä ihan omia juttujaan, vaikka samassa tilassa oltaisiinkin.

• stellaria81 kirjoitti:

Toisaalta, jos mies on jo mennyt ne liput hankkimaan, niin voiko nainen siinä oikein enää mitään muuta tehdä kuin suostua, vaikka kuinka haluaisi käyttää vapaa-aikansa johonkin hauskempaan… Kyllähän varmasti jotkut naiset tykkäiskin käydä jäkistä katsomassa, mutta voisi tietysti olla ihan hyvä selvittää asiaa etukäteen.

Sitten tuo shoppailujuttu, niin en mää kyllä välttämättä haluaisi kuollakseen kyllästynyttä miestä väkisin kaikissa henkkamaukoissa mukana raahata. Kyllä sitä minusta voi sen aikaa erossakin olla jos nyt ei vain kertakaikkisesti nappaa samat jutut molempia.

Yhteisistä tekemisistä minulle tulisi ekana mieleen joku metsässä kävely tai hiihtoreissu, ja kotona sitten esim. ruuanlaitto tai leffan katsominen. Toisaalta minusta ei pitäisi tehdä siitä yhdessä tekemisestä mitään pakkomiellettä, vaan antaa sekä itsensä että sen kumppanin puuhata välillä ihan omia juttujaan, vaikka samassa tilassa oltaisiinkin.

Hyvä teksti!

• Samaa pohtinut

Sitä mäkin tässä olen miettinyt, että mitä sen naisen kanssa muuta voi tehdä kuin panna? Ei minusta olisi seurustelemaan, kun on tottunut olemaan yksin eikä jaksa toisen seurassa kauaa olla. Pillu vaan kiinnostaa. Valitettavasti sen pillun mukana tulee sitten myös ihminen, jolle ei oikein mitään käyttöä keksisi...

• vaikeaako?

Entä jos teet sen kanssa asioita, joita muutenkin tekisit: käytte kaupassa, siivoatte yhdessä, laitatte ruokaa yhdessä, saunotte yhdessä jne?

• hiv hoitaa hommat

Jos ei naisessa kiinnosta muu kuin seksi, kannattaa käydä suosiolla maksullisissa. Ole mieluummin suojaamatta sellaisten kanssa, joilla on HIV ja muuta vastaavaa.

• en suosittele
        hiv hoitaa hommat kirjoitti:

Jos ei naisessa kiinnosta muu kuin seksi, kannattaa käydä suosiolla maksullisissa. Ole mieluummin suojaamatta sellaisten kanssa, joilla on HIV ja muuta vastaavaa.

Tulee yhteiskunnalle kalliiksi.

• u/i/o/y/

Ensinnäkin kannattaa jutella paljon esim. mitä haaveita on, mitä haluaisi tehdä aikuisena (vielä aikuisempana), haluaako lapsia, missä asuisi jos voittaisi lotossa, mitä teki lapsena jne.

Harrastakaa jotain liikuntaa esim. ainakin käykää kävelyllä. Voi käydä keilaamassa, pelaamassa biljardia, sulkapalloa tms. Uintikin on kiva harrastus pariskunnalle.

Leffassa voi käydä tai vuokrata videota.

Voitte käydä sinun kavereiden luona kahvilla tai esim. mennä sinun vanhempien tai muiden sukulaisten luokse käymään. Samat vierailut tietysti naisen kavereiden ja sukulaisten luokse. Jos löytyy joku toinen pariskunta, jonka kanssa viihtyy, niin voi tehdä asioita yhdessä esim. viettää iltaa yhdessä tai harrastaa jotain yhdessä esim. vuokrata mökki nelistään.

Jos nainen haluaa tosiaan sinut mukaansa vaikka alennusmyyntejä kiertelemään, käymään kirjastossa tai vaikka pyytää sinua mukaan lääkärissä käymistä varten, niin mene mukaan. Aina yhdessäolon ei tarvitse olla huippukivaa, vaan joskus on tärkeää olla mukana tukena.

On myös paljon ilmaisia tapahtumia, joihin voi osallistua. Oman kotikunnan nettisivuilla on myös nähtävyyksiä tai tapahtumia, joita on katsoa. Kiinnostaisiko häntä käydä pilkkimässä järven jäällä, avantouimassa, luistelemassa, hiihtämässä, kalliokiipeilemässä, geokätköilemässä tai kävelemässä luontopolkua pitkin metsässä?

• Tuohan kuullostaa siltä kuin pitäisi keksimällä keksiä jollekkin pikkulapselle jotain kivaa ajanvietettä...Minusta jokainen voi ihan itse keksiä elämää itselleen ja ajanvietettä. Itsehän tuskin mitään alennusmyyntejä lähtisin kiertelemään.

Lähinnä olisin parisuhteessa ja tekisin niitä juttuja mitä aina ennenkin. Ei minusta ole tekemään kenenkään elämästä jännittävää. Kieltämättä parisuhde tuntuisi kovin haasteelliselta jos "maku" asioihin ei kohtaa, jo esim. se mitä tv:stä katotaan voi muodostua isoksi ongelmaksi. Jos toinen haluaa katsoa salattuja elämiä ja itse katselisit jotain walking dead:tiä netflixistä, niin ollaan jo tärmäyskurssilla.
        Sitten hommataan kaksi tv:tä ja kohta mietitään, et miks edes ollaan yhdessä ku meni kaikki niin vitun vaikeaksi.

• hän vai se

Siis onko sulla joku muovinainen siellä vai joku puutavara, kun käytät nimitystä "se"?

• 20+12

Olen yleensä itse pilkunviilaaja, mutta tuo nyt oli ihan turhaa.

• Kysy itseltäsi, miten haluat aikaasi viettää naisen kanssa ja vastaavasti voit kysyä häneltä, mitä hän haluaisi kanssasi tehdä? Varmaan yhdessä keksitte jotain mukavaa tekemistä jos kuitenkin pidätte toisistanne.

• Ikisinkku M

Ei kai siinä sen kummempaa kuin tavallisia arkijuttuja touhuaa ruuanlaittoa ym. Voi käydä välillä vaikka jossain luonnossa kävelyllä. elokuvissa voi käydä. Ostoskeksuksissa naiset tykkää pyöriä mutta sitten olisi hyvä olla vähän rahaa mukana jos nainen löytää jotain mitä on pakko saada ja oli niin halpa, nyt alejen aikaan pitää rahaa olla reippaasti matkassa jotta voi säästää paljon. Oikeastaan erilaissa kaupoissa ja ostoksilla naisen kanssa aikaa saa tuhraantumaan niin paljon ettei tarvitse mitään muuta keksiä, aina kun se näyttää pitkästyneeltä vie se kauppaan, muista ottaa lompakko messiin.

• ei shöppäilijä

Ai että ostoksilla päivät pitkät. Kyllä minä ainakin tylsistyisin jos jatkuvasti.

• Ikisinkku M
        ei shöppäilijä kirjoitti:

Ai että ostoksilla päivät pitkät. Kyllä minä ainakin tylsistyisin jos jatkuvasti.

Ei tietenkään ihan päivät pitkät, jotain muutakin luonnostaan tulevaa voi touhuta välillä, ruuanlaittoja, leffaa, kävelyjä luontoon mutta jos ne ei riitä niin kaikki väliajat saa täytettyä ostostelemalla varsinkin jos ajaa kauppareissut naisen logiikan mukaisesti, siis niin että rautakauppa -> tähän väliin ryysykauppa kaupungin toisella puolella -> ruokakauppa siinä rautakaupan vieressä jne.

• Tuohan kuullostaa lähinnä selviytymiseltä, eli tapetaan aikaa jotta selvitään huomiseen ja mamma on tyytyväinen. Mitäpä siitä jos omat jutut jää tekemättä.
        Kyllähän juttu on niin, et mamma saa mennä oman mielensä mukaan mihin huvittaa ja ite teet omia harrastuksias.. Ei voi mennä niin, et lähetään tekemään omasta elämästä täysin toinen mitä se oli ennen parisuhdetta. Itse en halua muuttaa omaa vapaa-ajan käyttöäni millään tavalla. Elämä on lyhyt edelleenkin. Tuo kuullostaa riippakivi elämältä valitettavasti.

• Ikisinkku M
        tuco- kirjoitti:

Tuohan kuullostaa lähinnä selviytymiseltä, eli tapetaan aikaa jotta selvitään huomiseen ja mamma on tyytyväinen. Mitäpä siitä jos omat jutut jää tekemättä.
        Kyllähän juttu on niin, et mamma saa mennä oman mielensä mukaan mihin huvittaa ja ite teet omia harrastuksias.. Ei voi mennä niin, et lähetään tekemään omasta elämästä täysin toinen mitä se oli ennen parisuhdetta. Itse en halua muuttaa omaa vapaa-ajan käyttöäni millään tavalla. Elämä on lyhyt edelleenkin. Tuo kuullostaa riippakivi elämältä valitettavasti.

Tuohan olikin siihen aloittajan kysymykseen vastaus eli jos nainen oikein odottamalla odottaa miehen keksivän yhteistä tekemistä. Eihän se oikeasti koskaan ihan noin mene vaan kummallakin on ne omat juttunsa ja menonsa mutta jos nyt on vaikka mitään tekemätön lauantai-päivä yhdessä, ei mitään erityistä kummallakaan ja pitää saada aikaa kulumaan niin että kummallakin on ihan mukavaa. Kyllä minusta ainakin on ihan hauskaakin naisen kanssa mennä kaupoissa, koiraa ulkoiluttamassa jos semmoinen on jne, ei sitä riippakivenä pidä ottaa tai jos pitää niin ei kai se sitten kannata yrittääkään koko juttua.

• nainenn31n

Ainoa asia mistä mulla on exää ikävää on se, että hän itsekin tykkäsi pyöriä kaupoissa. Ei välttämättä edes tarvitse ostaa mitään. Usein vaan lähdettiin ostoskeskukseen, 4h siellä, kotiin ruokakaupan kautta, yhdessä illallisen teko, lasilliset viiniä, kiva leffa sohvalla.

Meillä oli auto, niin usein vkloppuisin ajettiin toisen kaupunkiin katsomaan maisemia, kävelemässä.

Joskus satunnaisesti jotkut messut, tapahtumat.

Usein vain rennosti kotona, kotihommissa joita ei arkisin kerkeä. Itse tykkään lukea kirjoja, mies roikui netissä, tv, leffat. Vanhempien luona piti aina välillä käydä.

Arkisin, kun molemmat päivisin töissä ei illalla enää edes kerkeä hirveästi mitään touhuta yhdessä. Illalla tekee illallisen, käy salilla/lenkillä, kun pääsee sinne telkun eteen sohvalle rentoitumaan niin on jo nukkumaanmenoaika.

• Muistoja menneistä

Olin 2012-2014 parisuhteessa, emme asuneet yhdessä mutta nukuimme kuitenkin sen 2-5 yötä joka viikko yhdessä.

Arkisin töiden jälkeen ei yleensä kauheen erikoista tehty. Molemmilla oli omat harrastukset töiden jälkeen, joten niissä kului useita tunteja lähes joka arkipäivä kun ottaa kulkemiset yms. huomioon. Kävimme toki joskus arkina töiden jälkeen yhdessä kaupungilla syömässä, jossain halvassa/pienessä paikassa jotain lounaan jatketta jos töissä oli tullut syötyä heikommin. Harrastuksia ja ulkona syömistä lukuun ottamatta kai ne meidän arki-illat olivat sitä että katselimme jotain tv-sarjaa/leffaa yhdessä 1-2h ajan, teimme ruokaa yhdessä (jos emme menneet ulos syömän), kävimme iltakävelyllä, jonkin lähellä asuvan kaverin luona teellä, rakastelimme... Toki tuo kuulostaa vähän tylsältä, mutta emme olleet toistemme seurassa 24/7h, sillä molemmat kävimme töissä ja meillä oli omat harrastuksemme. Nainen myös oli kotonaan sen 2-5 yötä viikossa, emmekä edes ihan joka päivä nähneetkään niin tuo järjestely toimi ihan hyvin arkisin. Kenellä riittää voimia tehdä kovinkaan paljoa enää 8h työpäivän ja sen jälkeen 2h harrastukseen käytetyn ajan jälkeen kun nukkuakin pitäisi?

Viikonloppuisin kävimme usein leffassa, ulkona syömässä vähän paremmassa/erikoisemmassa paikassa, tilanteen mukaan matkustelimme, joskus ihan ulkomaillekin saakka, kävimme tapaamassa kavereitamme ja he tapasivat meitä. Joskus kävimme myös yökerhoissa pyörimässä yhteisten tuttujemme kanssa ja vkl-iltakävelytkin olivat aika säännöllisiä. Puhuimme paljon, meillä riitti aina puhuttavaa asiasta kuin asiasta ja siksi varmaan nainen jaksoikin olla seurassani lähes 2 vuoden ajan ennen kuin katosi.

• no samaa

Jutellaan kaikesta, harrastetaan yhdessä, käydään syömässä, leffassa, baarissa, tavataan kavereita. Periaatteessa samaa mitä muidenkin kanssa teet.

Älkää juuttuko himaan ettei suhde kuivu kokoon!

• heippa3

Uusavuttomuus huipussaan? Ei jumalauta. Sori. Pakko olla provo.

• eräs ätmi

Miten niin? Miten voi osata sellaista, mitä kukaan ei ole opettanut eikä ole itse päässyt koskaan kokeilemaan?

• moikkelis1

Ihan tavallisia juttuja. Edellisen kanssa katsottiin paljon leffoja yhdessä kun kumpikin niistä tykkäsi. Ei sitä tietenkään joka ilta jaksa tehdä, mutta sitten kun alkoi kyllästyttämään niin voi vaikka pelata, käydä lenkillä, mennä syömään ulos, mennä elokuviin, tavata ystäviä yhdessä, kuntoilua jne. Tavallisia juttuja. Lomilla sitten matkailtiin yhdessä ulkomaille ja siellä tehtiin erilaisia aktiviteettejä.

• Kiltti atm

Kyllä on surkeeta jos haluaa vain kaupoissa pyöriä. Sellasta naista en ottaisi joka haluaa koko ajan ostaa jotain sen takia koska se on muka harrastus. Sellanen nainen pitäis viedä viikoiksi lappiin erämaahan ilman puhelinta ja pankkikortteja

• Tällästä elämää.

Olen vienyt omaa tyttöystävää jäkis peleihin, ollaan käyty mikroautoilla ajamassa, ollaan veneilty kesällän koska minulla on vene, ollaan käyty salilla yhdessä, ollaan käyty lapissa ja asuttu erämökissä, ruokaa ollaan tehty, saunottiin alasti yhdessä jo viikon tuntemisen jälkeen, ollaan käyty uimassa, elokuvissa.

• 17+8
        Tällästä elämää. kirjoitti:

Olen vienyt omaa tyttöystävää jäkis peleihin, ollaan käyty mikroautoilla ajamassa, ollaan veneilty kesällän koska minulla on vene, ollaan käyty salilla yhdessä, ollaan käyty lapissa ja asuttu erämökissä, ruokaa ollaan tehty, saunottiin alasti yhdessä jo viikon tuntemisen jälkeen, ollaan käyty uimassa, elokuvissa.

Niin se pelimiehillä, ei me ätmit.

• oikeasti kokematon

Naisen kanssa ollaan mielikuvitusmaailmassa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      14
      2063
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      186
      1599
    3. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      160
      1486
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      100
      1362
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1208
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      141
      969
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      84
      958
    8. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      49
      952
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      858
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      13
      847
    Aihe