Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai mitenkä niin? Ei mulla nyt ihan aina ole se menkkaränkkä päällä. :D
sitä paitsi en valitettavasti aio maksaa sinulle palkkaa kanssani seurustelusta.
10.11.2014 22:52
Tietysti minulle käy työtön mies, koska itsekin olen työtön. Mutta ei mielellään kuitenkaan mikään elämäntapatyötön joka aikoo lojua tuilla koko loppuelämänsä. Kyllä minä ainakin teen opiskelun kautta koko ajan töitä sen eteen että pääsisin takaisin työelämään, ja toivoisin että miehelläkin olisi samankaltaisia pyrkimyksiä.
10.11.2014 22:47
No eivät kyllä ihan kaikki ole mitään kilpaurheilijoita olleet joilta olen pakit saanut. :D
On toki itsessänikin sen verran vikaa, että olen turhan passiivinen, enkä välttämättä osoita miehelle sitä kiinnostustani riittävän selkeästi vaikka olisinkin kiinnostunut. Johtuu ihan vain epävarmuudesta ja paskasta elämäntilanteestani, sillä tiedostan kyllä että 30+ työtön nainen joka vielä kuvittelee joskus perustavansa perheen on monen mielestä parisuhdemarkkinoilla lähinnä vitsi.
Sitten kun on vielä vähän perfektionistin vikaa, niin ei uskalla heittäytyä täysillä mukaan mihinkään semmoiseen minkä onnistumisesta ei voi olla varma.
10.11.2014 22:15
Minä en ole lihava, vaan se on jokin muu juttu, miksi miehet tuntuvat kaikkoavan ympäriltä. Olen vähän hidas tutustumaan ja tarvitsisin useamman tapaamisen ennen kuin pystyn semmoisesta mukiinmenevästä miehestä sanomaan että voisiko olla kiinnostusta enempäänkin. mutta kiinnostavimpien miesten aika on tietysti sen verran kortilla ettei niitä seuraavia tapaamisia aina noin vain järjestykään.
10.11.2014 21:17
Yhdellä kaverillani repesi väliliha ekassa synnytyksessä, ja häntä oli kuulemma ommeltu kokoon tunnin verran synnytyksen jälkeen. Kyllähän tuo hiukkasen kivuliaalta kokemukselta kuulostaa…
Eihän tuossa sitä kipukokemusta kuitenkaan verrattu siihen miltä miehestä tuntuu kun lyö vasaralla sormeen, vaan pelkästään naisten omia mielipiteitä synnytyskivuista eri ajankohtina.
10.11.2014 19:29
”omistajansa armoilla”
Voi moro mitä kielenkäyttöä. :D
Jos kissan omistajalla on taipumusta saada psykoottisia hulluuskohtauksia, joiden aikana haluaa tappaa kissansa, niin minusta tuntuu ettei se kissan onnellisuus enää kovin paljoa ole kiinni siitä että onko sillä valjaat vai ei.
10.11.2014 18:30
No ketäpä nyt kiinnostaisi sitoutua yhden illan juttuja harrastavaan mieheen? Ei minua ainakaan.
10.11.2014 17:45
No onhan tuo kyllä näin lapsettomankin naisen näkökulmasta aikamoinen turn-offi, että miehellä itsellään on lapsia, mutta naiselta toivoo lapsettomuutta. Eli joo, kyllä itse todennäköisesti jättäisin vastaamatta jo tuommoisen jutun takia. Kyllä sentään jotain todellisuudentajua pitää miehellä olla jos sen kanssa seurustella meinaa.
10.11.2014 09:32
Voin vahvistaa, että näin on tapahtunut. :)
09.11.2014 23:07
No epäonnistuneita kalannaama-selfieitä on kyllä läjäpäin. Nakukuvia en ole katsonut tarpeelliseksi itsestäni ottaa, tai pyytää ketään muutakaan niitä ottamaan. (Onpas minulla likainen mielikuvitus. Ethän sinä toki mitään nakukuvia tarkoittanutkaan…)
09.11.2014 22:51
Varmasti ihan hyvä neuvo. Selvästi huomaa että kun alkaa murehtia liikaa, niin ei enää pääkään toimi eikä jaksa opiskella. Parempi vain mennä nollat taulussa eteenpäin, niin ei ehdi turhia miettiä.
09.11.2014 22:36
Isänpäivän kunniaksi täytyy omistaa tämä biisi iskälle, vaikka se tuskin palstaa seuraakaan:
https://www.youtube.com/watch?v=l1C8NFDdFYg
09.11.2014 22:27
Tai no, jos aikaa ei vielä ole kulunut kovin paljon niin voi tietty olla mahdollista ettei ole vielä saanut otettua itsestään asiallista kuvaa. Mutta olisi nyt kuitenkin voinut jotain selitystä antaa.
09.11.2014 22:23
Ehkäpä se nyt siellä kiroaa kun miehet ovat pinnallisia paskoja joille ulkonäkö on kaikki kaikessa. :D
Juu, en minäkään ymmärrä tuommoista käytöstä, ja tuskinpa paljon menetät jos vain unohdat koko jutun.
09.11.2014 22:21
No liittyy vähän palstaankin, kun täällä on välillä niin synkkiä juttuja työttömyydestä ja sen seurauksista. Opiskelukin veetuttaa, kun ei ole mitään takeita siitä että pääseekö edes valmistuttuaan töihin, kun tämä paskalama vain jatkuu ja jatkuu.
Onneksi itselläni tuntuu pysyvän polla kasassa liikunnan avulla, mutta kaikilla ei ole asiat näinkään hyvin.
09.11.2014 22:16
Eipä tullut harrastettua edes sitä sooloversiota, eikä ees käytyä salilla. Sen sijaan piti käydä eilen vähän pahaa mieltä purkamassa 30 km:n lumipyöräilyllä.
09.11.2014 21:56
Mää en tiedä narsismista hevon v*ttuakaan enkä oikeastaan välitäkään tietää. Käytinpähän vain tuota sanaa kun muutkin sitä käyttävät, enkä odota saavani nettikirjoittelustani Finlandia-palkintoa. :)
Mutta onneksi sinulla sentään on tuo termien määrittelykyky hallussa: siis pipipää = dorka. On aina mielenkiintoista oppia uusia sivistyssanoja.
09.11.2014 20:03
Juu, kyllähän tuohon Rautavaaran tapaukseen liittyen oli ihmeen paljon niitä äidin puolustelijoita, vaikka teko ei todellakaan ollut täysjärkisen ihmisen tekemä. Nainenhan oli käsittääkseni kotiäitinä miehen käydessä töissä ja riidat koskivat kai sitä ettei mies osallistunut tarpeeksi lastenhoitoon. Eli täysin naurettavaa narsistista kitinää äidiltä joka ei vain olisi viitsinyt hoitaa omaa osuuttaan perheen töistä, vaikka se osuus oli jo muutenkin kevyempi kuin lapsiperheillä yleensä (kun molemmat vanhemmat käyvät töissä).
Ymmärrän kylä että voi olla raskauden jälkeistä masennusta sun muuta, mutta kyllä aikuisen ihmisen täytyy osata pitää huolta jaksamisestaan, ja hankkia apua jos jostakin syystä ei tunne jaksavansa.
09.11.2014 18:51
”jos saan edes jotain pieniä arkisia kiintymyksenosoituksia, niin sekin on jo ihan ok”
Ei minulle ainakaan tulisi ekana mieleen että pitäisi parisuhteessa juuri tuon enempää toiselta vaatia, tai sen paremmin antaakaan. Molemmilla omat rahat ja avioehto on itsestäänselvyys.
Jos koet että naisen pitää jotain luksusta sinulle tarjota, niin sitten pitää katsella niitä varakkaampia tapauksia.
09.11.2014 18:16
Mikäs poikia nyt nuin kiukuttaa tuossa aloituksessa? Osuiko pahastikin omaan nilkkaan?
Sitä paitsi minä uskoisin että nuo epätoivoiset roikkujat ovat juurikin niitä ”kilttejä ätmejä”, joilla on vaikeuksia saada naista, sillä minkä ihmeen takia joku jännämies jäisi yhteen naiseen tuolla tavoin roikkumaan, kun varmasti saisi sormia napsauttamalla lauman uusia naisia.
Ymmärrän kyllä että jos on kerrankin onnistunut naisen saamaan, niin hänet haluaisi pitää itsellään. Mutta ei se tuolla tavoin roikkumalla vain kertakaikkisesti onnistu. Mietipä käänteistä tilannetta, jossa joku nainen jonka kiinnostavuudesta et ole vielä varma alkaisi tuolla tavoin vainoamaan ja yrittäisi sitouttaa sinut itseensä. Vaikuttaisiko se mielenkiintoosi positiivisesti?
Eli pikkuisen voisi hillitä niitä tunteitaan ja yrittää ihan ajatuksen kanssa miettiä että miten toinen minkäkin käytöksen voi kokea.
09.11.2014 12:26
53 / 137