Mitä ajatella naisesta joka pyytää treffeille nettideiteissä saman tien ja kun sitten pyysin, että olisi mukava nähdä kuva ensin niin nainen ei vastannut enää mitään.
Sanoin että luonne on tärkeintä, mutta olisi mielestäni kiva pelata avoimin kortin kun itselläni on kuvallinen profiili niin mikä sen kuvan lähettämisestä on niin vaikeaa.?
Pyysin kuvaa nettideiteissä. ,nainen ei vastannut
7
80
Vastaukset
- 1+•
Ruma läski. Forget it!
Ehkäpä se nyt siellä kiroaa kun miehet ovat pinnallisia paskoja joille ulkonäkö on kaikki kaikessa. :D
Juu, en minäkään ymmärrä tuommoista käytöstä, ja tuskinpa paljon menetät jos vain unohdat koko jutun.Tai no, jos aikaa ei vielä ole kulunut kovin paljon niin voi tietty olla mahdollista ettei ole vielä saanut otettua itsestään asiallista kuvaa. Mutta olisi nyt kuitenkin voinut jotain selitystä antaa.
- ätmi
stellaria81 kirjoitti:
Tai no, jos aikaa ei vielä ole kulunut kovin paljon niin voi tietty olla mahdollista ettei ole vielä saanut otettua itsestään asiallista kuvaa. Mutta olisi nyt kuitenkin voinut jotain selitystä antaa.
Millaisia epäasiallisia kuvia sinusta löytyy?
ätmi kirjoitti:
Millaisia epäasiallisia kuvia sinusta löytyy?
No epäonnistuneita kalannaama-selfieitä on kyllä läjäpäin. Nakukuvia en ole katsonut tarpeelliseksi itsestäni ottaa, tai pyytää ketään muutakaan niitä ottamaan. (Onpas minulla likainen mielikuvitus. Ethän sinä toki mitään nakukuvia tarkoittanutkaan…)
- ätmi
stellaria81 kirjoitti:
No epäonnistuneita kalannaama-selfieitä on kyllä läjäpäin. Nakukuvia en ole katsonut tarpeelliseksi itsestäni ottaa, tai pyytää ketään muutakaan niitä ottamaan. (Onpas minulla likainen mielikuvitus. Ethän sinä toki mitään nakukuvia tarkoittanutkaan…)
Nyt meni kyllä posket ihan punaisiksi, kun tuollaisia puhut!
- Jii007
stellaria81 kirjoitti:
Olen saattanut bongata sinut netissä! Olen meinannut jo aiemminkin mainita tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725