Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. No eipä mitään erikoista, opiskelua ja ulkoilua, kuten aina. Iskää en lähde katsomaan kun on matkaa sen verran, mutta kortin kyllä lähetin.
  2. No itse en ainakaan ole niin perusteellisesti kaikkia maailman pelimiesoppaita lukenut että pystyisin varmuudella sanomaan milloin joku mies minuun niitä yrittää käyttää (eli minun kohdallani tuo jonkun yllä mainitsema ”En pidä pelimiehistä = pidän vain taitavista pelimiehistä” voi hyvinkin pitää paikkansa).

Mutta jos joillekin miehille nuo pelimieskikat tosiaan tuovat sitä naisten iskemisessä tarvittavaa itsevarmuutta, jota ei muuten ole, niin käyttäkööt niitä minun puolestani kaikin mokomin. Minun etunihan se lopulta on että miehet uskaltavat niitä aloitteita tehdä, ettei itseni tarvitse vaivautua (=uskaltaa). Eikös pääasia ole, että mies on aidosti kiinnostunut sinusta ja haluaisi sinut? Mitä merkitystä millään muulla on, jos itsekin pidät tuosta miehestä? Vaikka aloituksen perusteella kyllä vaikuttaakin siltä että olet kovaa vauhtia menettämässä mielenkiintoasi mieheen, ja nyt kannattaakin pohtia tarkemmin, että mistä se mielenkiinnon menetys johtuu.

Ainakin joidenkin palstalle linkattujen PUA-videoiden perusteella joskus pelimieheilyssä mennään yliyrittämisen kautta metsään, jos mies yrittää esittää jotain itselleen täysin sopimatonta roolia. Tällöin efekti on se, että nainen alkaa pitää miestä vähän yksinkertaisena kaverina, joka myös aliarvioi naisen omaa älykkyyttä. Sitten se on vähän naisen tunteiden voimakkuudesta kiinni, että antaako pellelle anteeksi, vai etsiikö mieluummin itsevarmemman ja fiksumman miehen.

Toinen mielenkiinnon tappaja on tietysti se, että mies yrittää monia naisia samanaikaisesti, ja varsinkin silloin kun nainen tuntee ettei itse ole lähelläkään sitä miehelle mieluisinta vaihtoehtoa.

No anyways, jos mies pitemmänkin tutustumisen jälkeen vaikuttaa (tai alkaa vaikuttaa) oudolta ja epämielenkiintoiselta, niin ei kai siinä muu auta kuin pistää homma poikki. Tuskinpa se tilanne siitä enää paranemaankaan lähtee.