Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinpä. Silloin kun itse olin lukiossa, niin opet tekivät juuri lahjakkaimille oppilaille karhunpalveluksen tyrkyttämällä sitä yliopistoa ja muutenkin romantisoivat akateemista uraa unohtamalla mainita että edessä on ainakin kuuden vuoden rutiköyhyys, eikä senkään jälkeen välttämättä töitä löydy. Vai liekö kyseessä ollut kosto niistä omista kurjista opiskeluvuosista, kenpä tietää…
07.11.2014 19:41
No eipä mitään erikoista, opiskelua ja ulkoilua, kuten aina. Iskää en lähde katsomaan kun on matkaa sen verran, mutta kortin kyllä lähetin.
07.11.2014 12:02
Mullekin nakitettiin Johnny Depp. :-/
Ei kyllä mielestäni korreloi yhtään edes niiden antamieni vastausten kanssa, mutta tuskinpa tuo testi niin vimpan päälle tieteelliseen tutkimukseen perustuva onkaan.
07.11.2014 11:51
Oiskohan kyse vain siitä että kolmekymppisenä herätään siihen että on tullut käyttäneeksi parhaat nuoruusvuotensa johonkin täysin hyödyttömään, kuten opiskeluun ja työntekoon, ja nyt sitten yritetään epätoivon vimmalla tarttua niihin viimeisiin pariutumismahdollisuuksien rippeisiin.
06.11.2014 21:28
"kyllä kai jokainen antaisi numeronsa jos oikein kunnolla kiinnostuu? "
No niinpä, joten koska sinä et antanut numeroasi, et ollut kunnolla kiinnostunut. Pitääkö tätä asiaa nyt päiväkausia märehtiä, mennyt mikä mennyt.
06.11.2014 21:19
No kyllä minullakin on ihan omakohtaista kokemusta siitä että joskus se nuorempi miesseura metsästää vanhaa kurppaa…
06.11.2014 20:02
No itse en ainakaan ole niin perusteellisesti kaikkia maailman pelimiesoppaita lukenut että pystyisin varmuudella sanomaan milloin joku mies minuun niitä yrittää käyttää (eli minun kohdallani tuo jonkun yllä mainitsema ”En pidä pelimiehistä = pidän vain taitavista pelimiehistä” voi hyvinkin pitää paikkansa).
Mutta jos joillekin miehille nuo pelimieskikat tosiaan tuovat sitä naisten iskemisessä tarvittavaa itsevarmuutta, jota ei muuten ole, niin käyttäkööt niitä minun puolestani kaikin mokomin. Minun etunihan se lopulta on että miehet uskaltavat niitä aloitteita tehdä, ettei itseni tarvitse vaivautua (=uskaltaa). Eikös pääasia ole, että mies on aidosti kiinnostunut sinusta ja haluaisi sinut? Mitä merkitystä millään muulla on, jos itsekin pidät tuosta miehestä? Vaikka aloituksen perusteella kyllä vaikuttaakin siltä että olet kovaa vauhtia menettämässä mielenkiintoasi mieheen, ja nyt kannattaakin pohtia tarkemmin, että mistä se mielenkiinnon menetys johtuu.
Ainakin joidenkin palstalle linkattujen PUA-videoiden perusteella joskus pelimieheilyssä mennään yliyrittämisen kautta metsään, jos mies yrittää esittää jotain itselleen täysin sopimatonta roolia. Tällöin efekti on se, että nainen alkaa pitää miestä vähän yksinkertaisena kaverina, joka myös aliarvioi naisen omaa älykkyyttä. Sitten se on vähän naisen tunteiden voimakkuudesta kiinni, että antaako pellelle anteeksi, vai etsiikö mieluummin itsevarmemman ja fiksumman miehen.
Toinen mielenkiinnon tappaja on tietysti se, että mies yrittää monia naisia samanaikaisesti, ja varsinkin silloin kun nainen tuntee ettei itse ole lähelläkään sitä miehelle mieluisinta vaihtoehtoa.
No anyways, jos mies pitemmänkin tutustumisen jälkeen vaikuttaa (tai alkaa vaikuttaa) oudolta ja epämielenkiintoiselta, niin ei kai siinä muu auta kuin pistää homma poikki. Tuskinpa se tilanne siitä enää paranemaankaan lähtee.
06.11.2014 19:46
En siedä tupakansavua sisällä, joten ei saisi. Ei edes joskus, sillä jo yhdestä kerrasta menee sisäilma pilalle pitkäksi aikaa. Parempi etsiä ymmärtäväisempi nainen jos sisällä polttaminen on niin tärkeätä.
06.11.2014 13:30
Aika erikoinen ratkaisu minusta naiselta tehdä vastentahtoisesta miehestä isä. Miksi ihmeessä se lapsi pitää saada juuri sen tietyn miehen kanssa, vaikka on selvää että edessä on yksinhuoltajuus? Jos nainen haluaa vain sen lapsen mutta ei ole niin kiinnostunut perheen ehjänä pysymisestä, niin totta hemmetissä siittäjäehdokkaita löytyy ja helposti, ja luultavasti vieläpä niitä tasokkaampia miehiä joita ei tavisnaiseen sitoutuminen huvita.
Ei tällaisissa tilanteissa minusta oikein voi miehiä syyttää siitä etteivät käyttäneet kortsua, jos nainen kerran valehteli tuosta ehkäisyn käytöstään.
06.11.2014 13:15
Jos osoittaa kauheasti muita naisia kohti silloin kun seurustelee minun kanssa, niin ei hyvä. >:-l
05.11.2014 22:19
Kiitoksia. :)
No enhän minä nyt toki mitään salamarakastumista vaadi. Ajattelin vain, että tähän pitkäveteiseen ja tuloksettomaan treffailuun voisi saada ihan uudenlaista tehokkuutta kun treffipaikalle saapuessaan tyrkkäisi miehelle heti ensimmäisenä vähän mustaa valkoisella siitä että ylin parisuhdekelpoisuuden arviointiviranomainen (sinkut-palsta) on katsonut minut rakastumisen kohteeksi soveltuvaksi yksilöksi. Toki mainitsen myös, että tällä parisuhdekelpoisuusotteella olevien tietojen oikeellisuudesta vastaa otteen laatija (ikisinkku M), jonka yhteystiedot löytyvät liitteenä olevasta valitusosoituksesta.
05.11.2014 20:45
Tosin tasa-arvovaltuutetun tehtäviin kuuluu valvoa tasa-arvolain toteutumista, enkä ole itse tuota vielä niin tarkasti lukenut että voisin sanoa, mitä siellä on säädetty tästä palstapoikia kovasti huolestuttavasta naisten aloitteentekovastuusta. Itse en valitettavasti ehdi asiaan juuri nyt paneutua, mutta joku palstapoika voisi minusta ottaa asiakseen selvittää, että rikkovatko naiset lakia, mikäli eivät tee miehille aloitteita yhtä paljon kuin miehet naisille:
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1986/19860609
05.11.2014 17:53
”Päivän 14 kehu: Palstan naisiin voisi vaikka rakastua”
Totta, mutta miten saada tämä asia taottua niiden kunnollisten livemiesten päähän?
Saanko muuten käyttää tuota lausuntoasi itseni markkinointitarkoituksiin treffi- ja muissa vastaavissa miehenkohtaamistilaisuuksissa? Ottaisin siitä tulosteen ja pitäisin aina mukanani siltä varalta että joku mielenkiintoinen mies herkiää epäileväiseksi minun rakastettavuuteni suhteen. :)
04.11.2014 23:55
V*tut mää mitään miestä symboloin. Ja minun pyörässäni todellakin oli tuossa unessakin se satula, ilman sitä voisikin olla ajaminen aika mielenkiintoista.
04.11.2014 22:35
Työtön mies voi ihan hyvin saada samassa jamassa olevan naisen. Mutta nämä eivät sitten ilmeisestikään ole niitä kiinnostavia.
Ja vinkkinä voisin sanoa että kannattaisi ehkä hetken aikaa etukäteen jo miettiä mitä sille naiselle oikein aikoo sanoa, jos ei sille moille meinaa keksiä jatkoa tilanteen ollessa päällä.
04.11.2014 21:40
No eipä tuo nyt ihan hirmu lähelläkään ole. Toki tulen sinne oitis, kunhan työkkäristä myöntävät minulle lakisääteistä parisuhteenhankkimispäivärahaa, joka kattaa junamatkat sekä yön hotellissa. :)
04.11.2014 20:22
No voi hyvänen aika kun sitä ollaan kiireisiä. :)
Eihän tässä ole mennyt kuin vasta muutama minuutti tuon kysymyksen postaamisesta ja minulla on ollut muutakin puuhaa tässä.
Voinhan minä treffeille lähteä, mutta koska olen itsekin aika hemmetin työtön, niin en valitettavasti aio matkustaa sen takia mihinkään Ivaloon asti.
04.11.2014 20:11
Riippuu vähän kontekstista että olivatko naiset törppöjä vai eivät. Jos teet yllärihyökkäyksen jollain pimeällä sivukujalla huppu päässä ja näytät muutenkin epämääräiseltä pilviveikolta, niin saattaisin minäkin haluta tilanteesta pois suht. ripeästi.
Kyllä minullekin tänään alkoi kaupan pihassa joku tuntematon ukkeli juttelemaan pyöräasioista, eikä se ollut yhtään creepyn oloista. Itseasiassa samaa on tapahtunut lukemattomia kertoja aiemminkin, ja yhdistävänä tekijänä näissä tapauksissa on ollut yleensä se että mies on ollut vähintään 60-vuotias.
04.11.2014 20:03
Miten se, että miehillä on tapana passivoitua parisuhteen haussa työttömiksi jäätyään, todistaa sen että naiset ovat materialistisia kusipäitä? Minusta kun se todistaa vain sen, että kaikilta miehiltä ei tuo ajattelu oikein näytä sujuvan…
04.11.2014 19:41
Käy minuutin välein tietokoneellasi tsekkaamassa onko tähän ketjuun tullut uusia vastauksia. :D
04.11.2014 19:34
55 / 137