Nainen ei kysynyt numeroa?

numeroa??

Nainen iski mut tavallaan, ja näytti kiinnostuneelta ja juttelimme hetken baarissa.

Hän oli naiskavereiden kanssa ja lähdin hetkeksi pois, kumpikaan ei kysynyt numeroa.

Eikö ollutkaan sitten kiinnostunut? Tai "hitaampi" nainen joka haluaa tutustua paremmin?

Kenties on varattu jos yrittää suojata itsensä?

15

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se saattoi olla ihan kiinnostunut, mutta odotti ehkä sunkin suunnasta kiinnostuksen merkkejä. Olisit ehkä voinut pyytää itse sen numeron ennen kuin häippäsit...

• numeroa??

Aivan, hän sanoi lähtevänsä sisään eikä kysynyt jos tuun mukaan ja meni kaveripyötään, lähin ite kiertämään paikkaa, sillä sen kaverit oli odottanut häntä suht. kauan siinä vaiheessa niin ajattelin jättää heidät rauhaan.

Jarrutin homman ehkä sen verran paljon että voi tulkita epäkiinnostuneeksi, sain vain fiiliksen ettei hän ois halunnut jatkaa mun kanssa keskustelua, mahdollisesti saattoi haluata olla kavereidenkin kans..

Myöhemmin hän kyllä iski silmää muutamaa kertaa ja annoin sille halin ja siihen jäi.

• vastaus...

Sähän vastasit jo ittelles...""Jarrutin homman ehkä sen verran paljon että voi tulkita epäkiinnostuneeksi""
      Toimi seuraavalla kerralla toisin.... ei tää sentään mitään rakettitiedettä oo...

• Ex pUA

Vaihtoehtojahan on vaikka miten monia, mutta mitä minä ehdottaisin, on se että se oli näitä naisia jotka "laittavat pallon pyörimään", mutta numeroa saa mies kysyä.

Testattu on.

Se on aika harmillista tosiaan, kun ajattelee että nainen olisi niin johdonmukainen että veisi sitten kanssakäymisen loppuunkin, mutta aina jossain vaiheessa se työsarka sysätään miehelle.

• numeroa??

hän oli 35v tummahiuksinen horoskooppi ja koiranainen , laitetaan sitä tänne jos vahingossa lukisi :)

hän kysyi jos tykkään lapsista - kysytäänkö yleensä sellaista jos on 35v ja tapaa ensimmäinen kerran baarissa, vai viittaako siihen että voisi olla YH tai varattu?

• kerroi

Taitaa hänen "kellonsa" tikittää, että hän miettii kovasti lapsen saamista jonkun kanssa.

• siis mitäh

en ole koskaan naiselta saanut numeroa, panolle olen kyllä päässyt.

• numeroa??

kyllä kai jokainen antaisi numeronsa jos oikein kunnolla kiinnostuu?

mutta ei ehkä halunnut enää kun karkasin kuuntelemaan just alkanutta keikkaa, myöhemmin hän kuitenkin katsoi minua monesti naiskavereiden luona ja olisi voinut tulla juttelemaan mutta ei tullut

• "kyllä kai jokainen antaisi numeronsa jos oikein kunnolla kiinnostuu? "

No niinpä, joten koska sinä et antanut numeroasi, et ollut kunnolla kiinnostunut. Pitääkö tätä asiaa nyt päiväkausia märehtiä, mennyt mikä mennyt.

• numeroa??
        stellaria81 kirjoitti:

"kyllä kai jokainen antaisi numeronsa jos oikein kunnolla kiinnostuu? "

No niinpä, joten koska sinä et antanut numeroasi, et ollut kunnolla kiinnostunut. Pitääkö tätä asiaa nyt päiväkausia märehtiä, mennyt mikä mennyt.

vaikea antaa numeroni kun varattu olen vielä, hänen syynsä en tosin osaa sanoa

• Tapahtuipa Hgissä

Tuli mieleen oma tarina. Tapasin naisen baarissa ja päädyimme hänen luokseen yöksi. Molemmilla oli kivaa, mutta aamun tullen keräsin vain kimpsuni ja kampsuni sekä toivotin hyvää jatkoa. Kumpikaan ei puhunut numeron vaihtamisesta mitään...

Seuraavana viikonloppuna satuin samaan baariin, missä en siis yleensä juuri käynyt ja siellä sattui tämä sama nainen tällä kertaa yksin olemaan. Oli kuulemma tullut etsimään minua, kun ei netistä löytänyt, vaikka oli etsinyt? Ei muistanut siis kuin etunimeni. Itse kyllä muistin naisen nimen ja kävin hänen naamakirjasivullaankin, mutta en viitsinyt viestiä laittaa. Pidin kyllä tästä daamista kovin, mutta ei jotenkin kantti antanut periksi lähetellä mitään jälkeen päin... No, onneksi tämä nainen oli aktiivinen ja etsi minut käsiinsä tuurilla, koska Helsingissä on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta tällainen. Ja nyt siis olemme olleet jo vuosia yhdessä ja lapsiakin on. Eli, jos nainen ei olisi ollut aktiivinen ja itse myös passiivinen olisi jäänyt elämäni paras asia väliin. Ai niin, päädyimme toisellakin kerralla hänen luokseen yöksi ja silloin pyysin sen numeron häneltä :)
      Suosittelen siis jatkossa, että pyydä aina numero ja katso se kortti. Mitään et voi hävitä, mutta voittaa voit ja paljon!

• 11+4

Numeroiden pyyteleminen on ihan tuhoontuomittua paskaa.

Siinäkin tapauksessa, että saisi sen numeron. Sopii arvata kaksi kertaa, paljonko sitä naista huomenne enää kiinnostaa kun sille soittelee. No ei kiinnosta yhtään.

Siis kaipa sitä muijaa pitää kiskaista, kun se vielä on kännissä ja kiinnostunut?

• homma just noin
        11+4 kirjoitti:

Numeroiden pyyteleminen on ihan tuhoontuomittua paskaa.

Siinäkin tapauksessa, että saisi sen numeron. Sopii arvata kaksi kertaa, paljonko sitä naista huomenne enää kiinnostaa kun sille soittelee. No ei kiinnosta yhtään.

Siis kaipa sitä muijaa pitää kiskaista, kun se vielä on kännissä ja kiinnostunut?

suomessa on naista pantava heti kun tilaisuus, eli samantien, myöhemmin tilaisuutta ei enää ole. Ja toi puhelinnumerohomma on ihan naurettava, ihan turha pyydellä numeroita.

• numeroa??

no tämä nainen oli selvästi liikkeellä muulla mielellä kun paneminen, oltiin molemmat tosissamme, voihan se olla ettei hän arvosta baariväkeä :), hän ei juonut paljon. Taisi sanoa ettei ole nähnyt mut täällä.. no otetaan uusiksi joskus paremmilla tuloksilla

• 18+6

Siis olet varattu ja isket jo uusia naisia, häpeäisit. Menisit kotiin selvittämään edellinen suhteen ensin ja miettisit niitä seuraavia naikkosia vasta sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      401
      8721
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3091
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1514
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      74
      1056
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1048
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1005
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      958
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      943
    9. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      894
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      890
    Aihe