Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No ei kai siitä mihinkään pääse että pitää sen kumppanin ulkonäön edes jollakin tasolla miellyttää jos olisi sen kanssa jotain läheisempääkin toimintaa joskus tarkoitus harjoittaa. En minä nyt kuitenkaan sentään ihannekumppanini hiusten ja silmien väriä ole etukäteen lukkoon lyönyt niin kuin tuo Ville.
04.11.2014 15:32
Ihmetyttää kyllä että minkälaista tuo parisuhde-elämä joillakin on. Yksikin nainen siellä kirjoittaa että antaa miehelleen kerran kuussa vain siitä syystä ettei miehen tarvitsisi käydä maksullisella.
Väkisinkin tule mieleen että onkohan nyt noissa jutuissa ollut kyse nimenomaan semmoisista järkiliitoista joissa ei niitä tunteita toista kohtaan juurikaan ole, mutta roikutaan vain yhdessä kun ei uskota enää parempaakaan löytyvän. Vai voisiko olla kyse jostakin libidon totaalisesti kuihduttavasta sairaudesta tai jotain?
Vaikka 0 päivän vankalla parisuhdekokemuksellahan minä tässä toki näitä arveluitani heitä, että eipä sen puoleen…
04.11.2014 15:05
Juu, on hyvä kaikkien palstalaisten olla selvillä minun kuukautiskiertoni vaiheista. Näin saamme sovun säilymään palstalla parhaiten. :)
04.11.2014 14:50
Minusta to Ville oli kyllä aika sympaattisen ja herkän oloinen mies. Ymmärrän myös nuo ongelmansa koska itselläni kysymys on pitkälti noista samoista jutuista, eli jostain lapsuuden saduista päälle jääneistä turhista kuvitelmista sekä tietynlaisesta sitoutumiskammosta.
Luultavasti tuo näennäinen nirsouskin kumpuaa vain siitä omasta heikonpuoleisesta itsetunnosta. Samalla tavoin kuin muissa ihmisissä ne pikkutekijät tappavat kiinnostuksen, niin myös itsessä kiinnittää ehkä liikaa huomiota niihin pieniin negatiivisiin asioihin, jolloin ei uskalla edes yrittää jos on olemassa pienikin riski siitä että sitä toista osapuolta nuo omat viat häiritsisivät. Siis tavallaan voi kyllä olla kiinnostunut jostakin torjumastaan henkilöstä, mutta ei haluaisi myöntää sitä itselleen koska kokee ettei itse kuitenkaan olisi riittävän hyvä hänelle.
Tosin nuo tiukat ulkonäköön liittyvät vaatimukset voisi Viltsu kyllä jo unohtaa. Ihan riittävän vaikeata se kumppanin löytyminen on ilman niitäkin.
04.11.2014 14:36
Ei nyt millään pahalla, mutta ketjun otsikko on mielestäni jokseenkin ristiriidassa aloitusviestin asiasisällön kanssa. :D
03.11.2014 22:21
Ai niin, kuorsaamista. No eipä tuotakaan ole kukaan mies mitenkään erityisen häiritseväksi maininnut, vaikka onkin samassa teltassa kanssani joutunut nukkumaan.
03.11.2014 22:06
No ainakin semmoinen tietynlainen itsekeskeisyys, kuten että mies ei lainkaan kuuntele minun mielipiteitäni eikä suostu kompromisseihin ajanviettotavoista, vaan kaiken pitää mennä täsmälleen hänen oman mielensä mukaan.
Tietysti jos sattuisin olemaan mieheen korviani myöten ihastunut, niin en välttämättä tuommoisia asioita edes huomaisi, mutta jos mies nyt ei muutenkaan ole mikään erityisen miellyttävä niin silloin tuommoinen rassaa ja isosti.
03.11.2014 21:51
Kyllähän tuo seksuaalinen ja emotionaalinen turhautuminen saattaa olla aika lähellä totuutta. Lisäksi tietty nuo kuukausittaiset hormoonimylläkät vielä lisää ärtyisyyttä (tosin tänäänhän olen ollut palstalla mielestäni enimmäkseen aika nätisti, vaikka onkin PMS käsillä…). Toisaalta tämä palsta toimii minulla ainakin joskus tietynlaisena kaatopaikkana jonne voi kipata kaikki ärsyttävät asiat joita ei viitsi livenä alkaa raivoamaan. En varmastikaan olisi parisuhteessa yhtään niin kiukkuinen ämmä kuin minkä kuvan palstalta voipi joskus saada.
Asiasta toiseen: onko muuten salimakella tapana kuntosalilla käydessään istuskella sarjojen välissä laitteessa muniaan kaivelemassa, vaikka siihen laitteeseen olisi muitakin tulossa?
03.11.2014 21:43
Nääh, pelkkää asiointipyöräilyä tänään. Oli viikonloppuna sen verran rankka urheilusuoritus että pitää vielä vähän himmata. Ja muutenkin veetuttaa kun pyörä kuraantuu niin pirusti ettei vaihteetkaan meinaa toimia. Saisi tulla jo lunta niin pysyisi pyörä puhtaampana.
03.11.2014 21:29
Hassu uni. :D
Kyllä minäkin olen itseasiassa joskus nähnyt palstaan liittyvistä asioista unta, mutta unohdan unet aina niin nopeasti herättyäni ettei mitään isompaa kokonaisuutta saa niistä hahmotettua.
Siinä mielessä kyllä totuudenmukainen uni, että kyllä minulla melko kattava työkaluarsenaali repussa kulkee mukana aina pyöräillessäni, ettei tartte ihan pikkuongelmien takia matkaa keskeyttää. Mutta maitokärryille ja nojatuoleille ei kyl riitä enää tilaa…
03.11.2014 21:23
Ai laihiksella, vai?
Olisipa minullakin itsekuria moiseen. Tänäänkin tullut syötyä ihan liikaa, mutta toisaalta tämmöistä mässäilyähän se aina ennen menkkoja on, ei vain voi olla syömättä vaikka mitä tekisi. :(
03.11.2014 21:14
Se on sitä miehen logiikkaa.
Ainakin tällä palstalla moni mies vakuuttaa että haluaisi mieluummin tyttöystäväkseen naisen joka ei jatkuvasti pörrää baarissa. Mutta mistä nämä miehet sitten lähtevätkään sitä tyttöystävää etsimään? No sieltä helvetin baarista tietenkin. Ja sitten kun sattuu tärppäämään, niin muistetaankin että ai niin, enhän mää halunnutkaan seurustella baarinaisen kanssa.
Miehet, olette neroja.
03.11.2014 19:52
Totta kyllä tuo. Voi olla että fyysistä työtä tekemällä saakin sopusuhtaisemmin lihaksikkaan kropan kuin salilla yksipuolisesti ja väärin treenaamalla. Toisaalta jos tuntuu että kroppa on jotenkin epätasapainossa, niin voisi käydä salilla treenaamassa vain niitä lihasryhmiä jotka ei töissä pääse riittävästi hommiin. En minäkään esim. paljon pyöräilevänä ihmisenä tee salilla koskaan mitään reisilihastreeniä, mutta siitä huolimatta reisilihakset ovat oikeastaan eniten näkyvissä.
03.11.2014 19:43
No onhan se kyllä totta että salilla näkee toisinaan niitä (miehiä) jotka tuntuvat treenaavan hyvin yksipuolisesti, eli enimmäkseen juurikin hauis- ja rintalihaksia, mutta unohtavat keskivartalon ja jalat kokonaan. Ja tämä myös näkyy ulkonäössä, eli kaikki massa on käsivarsissa ja hartioissa, kun taas jalkojen paikalla on kaksi narua.
Mutta ei kannata näiden perusteella yleistää tuota kaikkiin salilla kävijöihin, sillä kyllä siellä enimmäkseen näkee aika sopusuhtaisesti treenattua kroppaa. Ei toki lihaksikkaan kropan saamiseksi ole pakko salilla käydä, mikäli tekee fyysisesti riittävän raskasta työtä, mutta aika harvalla on semmoiseen luksukseen enää mahdollisuutta. Useimpien vain on tietokoneen ääressä kyyhötetyn työpäivän päätteeksi vääntäydyttävä vielä salille jos meinaavat pysyä hyvässä kunnossa.
03.11.2014 19:32
Kukahan tässä nyt oikein mahtaa käsittää väärin koko ajan.
Tarkoitin siis, etten itse tekisi niitä lapsia sellaisen miehen kanssa jonka koen olevan jotain muuta kuin se oikea, olkoon kuinka hyödyllinen tahansa, sillä materiaalinen hyöty on kuitenkin aika pieni korvaus siitä että joutuisi tuhlaamaan elämänsä sellaisen miehen kanssa jota ei voi rakastaa eikä kunnioittaa. (En käytä tuossa kuitenkaan sanontaa ”kukaan nainen ei tekisi..” siitä syystä että en jaksa uskoa aivan kaikkien naisten olevan niin tarkkoja tässä suhteessa; vrt. rikkaiden julkkismiesten kanssa seurustelevat nuoret kaunottaret.)
Enkä muutenkaan oikein ymmärrä miksi jankkaat koko ajan tuota miehen hyödyllisyyttä naiselle. Nainenko sitten on aivan kädetön eläin josta ei voi missään tilanteessa hyötyä miehelle? En minä miehestä kiinnostuessani todellakaan mieti sitä että saa asua ilmaiseksi miehen luksushuvilassa, vaan pikemminkin (jos asia nyt niin pitkälle joskus sattuisi etenemään) sitä vuokrakaksiota jonka vastike maksetaan puoliksi.
En myöskään tarkoita sitä että jokaisen miehen olisi ehdottomasti päätettävä haluaako niitä lapsia vai ei. Mainitsinpa nyt vain asiasta siitä syystä että ainakin tuolta nettideitin puolelta tuntuu löytyvän ihan jonkin verran niitä 40-60 –vuotiaita miehiä jotka itkevät sitä etteivät ehtineet perustaa perhettä. Vähän kyllä tulee surku näiden miesten puolesta, mutta ei voi mitään. Mielummin otan riskin kokonaan lapsettomaksi jäämisestä kuin hankkiudun tieten tahtoen palkattomaksi lasten- ja omaishoitajaksi, vielä kun näillä miehillä harvemmin on mitään muutakaan yhteistä minun kanssani.
Eli juu, varsinainen teiniromanssi ei juuri tällä hetkellä ehkä kuitenkaan ole se mitä itse olen hakemassa. Mutta ehkä voimme palata asiaan 10 vuoden kuluttua jolloin, mikäli olen sinkku, olen joko yhäri tai sitten luopunut lopullisesti perheen perustamisen ajatuksesta.
02.11.2014 18:30
No voi moro. Kaipa tässä pitää yrittää jo valmiiksi keksiä sopivaa vastausta siltä varalta että joku (setä)mies tulee baarissa tiedustelemaan mielipidettäni nuorten miesten yksinolosta baarissa. :D
Erkki-täti on jälleen tehnyt kunnioitettavan työn yrittäessään koko yön tukevahkon kalsarikännin voimalla neuvoa palstapojille miten naisia isketään. Mutta hukkaan taisi mennä koko vaivannäkö, jälleen kerran.
02.11.2014 13:35
Niin, ja jos et halua lapsia, niin se on ihan ok. Silloin pysyvä parisuhde vain edellyttää sitä ettei nainenkaan niitä lapsia halua, mikä tietysti rajoittaa valinnanvaraa jonkin verran, mutta ei kuitenkaan ole mikään mahdoton vaatimus. Reippaasti vain asia puheeksi heti suhteen alussa, niin asia selviää, ja esim. nettideitissä on hyvin helppo suorittaa jo alkukarsintakin tämän perusteella.
02.11.2014 13:19
”Mies on ns. means to an end”
“Mies on valinta B”
Sori, mutta eipä kyllä auennut palliotuksen järjenjuoksu edelleenkään yhtään sen paremmin.
Kuvitteletko siis ihan oikeasti että nainen tekee jotain rääkyviä, paskovia ja kaikin puolin omaa elämänlaatuansa huonontavia kersoja sen takia että pääsisi ehkä asumaan hieman isompaan asuntoon, joka kuitenkin pitäisi jakaa sen idioottimiehen ja hänen haisevien sukkiensa kanssa? Kun vaihtoehtona on elää omaa elämäänsä kaikista vastuista vapaana ja käyttää rahansa mielensä mukaan joko siihen (ikiomaan) asuntoon tai sitten reissaamiseen, tai molempiin jos panostaa työuraansa kunnolla.
Kyllä se lasten hankkiminen siinä mielessä ”pilaa” myös sen naisen elämän, että ei niitä ihan kenen kanssa tahansa aleta tehtailemaan, vaan valkataan valkkaamasta pääsyämmekin että löytyisi se mies jolle nuo omat harvinaiset lisääntymismahdollisuutensa voisi tuhlata. Mielestäni nimenomaan ne miehet joille joku nainen on suostunut jälkeläisiä tekemään ovat niitä jotka todella ovat saaneet kokea olevansa rakastettuja ja niitä parhaita mahdollisia isäehdokkaita _sillä_hetkellä_. Jos on erottu, niin se on johtunut olosuhteiden muutoksesta; ehkä naiselle on tullut synnytyksen jälkeinen masennus jota ei ole hoidettu, tai ehkä muuten vain ovat tunteet loppuneet, joko toiselta tai molemmilta.
Saman asian kääntöpuoli on se, että jos nainen periaatteessa haluaa hankkia lapsia, mutta sinun kanssasi seurustellessaan vain vatvoo ja viivyttelee asiaa, on se osoitus siitä että et ole tälle naiselle se jonka kanssa hän haluaisi loppuelämänsä viettää, vaan pelkkä laastari joka heitetään roskiin heti kunhan se geeniensä levittämiseen kelvollisempi mies löytyy. Tällä tavoin ajattelevat naiset ehkä tulkitsevat myös miehen liiallisen jahkailun kiinnostuksen puutteeksi, jolloin suhde kuivuu kasaan vaikka osapuolet muuten periaatteessa sopisivatkin toisilleen.
Biologinen kello –efekti liitetään usein juurikin meihin 30+ lapsettomiin naisiin, mutta minun mielestäni sietäisi kyllä miestenkin alkaa tuossa vaiheessa pikkuhiljaa pohtimaan sitä että haluavatko niitä lapsia saada koko elämänsä aikana. Muuten voi nimittäin mahdollisuudet siihen oikeaan naiseen mennä yllämainitusta syystä vain sen takia ettei miehellä ole vielä hajuakaan lastenhankkimisaikeistaan. Okei, VOI olla mahdollista että onnistut myöhemmällä iällä tekemään jungnerit ja hankkimaan itsellesi nuoren kaunottaren joka jostakin syystä haluaa tehdä lapsia juuri sinulle eikä jollekin itsensä ikäiselle komistukselle, mutta todennäköisyyksiä tälle voi sitten joka ätmi pohdiskella itsekseen.
02.11.2014 13:08
Minä ainakin panen maate nyt. Huomenna on rankka päivä. :)
31.10.2014 22:34
Aikamoista. :D
Mutta mitäs sitten tehdään jos olisikin pissahädästä kysymys, eikä saisikaan housuja pois ajoissa?
31.10.2014 22:20
56 / 137