Miksi nämä kaksi muuten kivan oloista naista ovat niin ärhäköitä? En varmaankaan uskaltaisi lähteä treffeille kummankaan kanssa, vaikka toisaalta kiinnostaisi koska molemmat ovat fiksun oloisia naisia.
Miksi stellaria81 ja neiti ruisleipä ovat niin ärtsyjä?
11
175
Vastaukset
- neiti ruiskukka
Vähän äksy pitää olla, että pahimmat urpot pysyy loitolla..
- Salimake
Mutta täällähän on vain mukavia miehiä :p
- kikulia vailla
Pimppinsä ovat hapantuneet liian vähästä käytöstä ja tästä on seurannut luonteen ärtsyys.
- aethejt
Jaa-a. Kyllähän nuo paljon mukavammilta vaikuttavat kuin palstan saaneet naiset.
Kyllähän tuo seksuaalinen ja emotionaalinen turhautuminen saattaa olla aika lähellä totuutta. Lisäksi tietty nuo kuukausittaiset hormoonimylläkät vielä lisää ärtyisyyttä (tosin tänäänhän olen ollut palstalla mielestäni enimmäkseen aika nätisti, vaikka onkin PMS käsillä…). Toisaalta tämä palsta toimii minulla ainakin joskus tietynlaisena kaatopaikkana jonne voi kipata kaikki ärsyttävät asiat joita ei viitsi livenä alkaa raivoamaan. En varmastikaan olisi parisuhteessa yhtään niin kiukkuinen ämmä kuin minkä kuvan palstalta voipi joskus saada.
Asiasta toiseen: onko muuten salimakella tapana kuntosalilla käydessään istuskella sarjojen välissä laitteessa muniaan kaivelemassa, vaikka siihen laitteeseen olisi muitakin tulossa?- Salimake
No mä ajattelin ettei sillä vuoroa odottelevalla naisella voi niin hirmunen kiire olla :p
- 30+30
Kuka palstalaisista on tällä kertaa saanut ärripurri-stellarian vihat päälleen? :D
- Justiina ja kaulin
Stellarialla menkat lähestyy ja kohta saa palstapojat kyytiä.
Justiina ja kaulin kirjoitti:
Stellarialla menkat lähestyy ja kohta saa palstapojat kyytiä.
Juu, on hyvä kaikkien palstalaisten olla selvillä minun kuukautiskiertoni vaiheista. Näin saamme sovun säilymään palstalla parhaiten. :)
- kiltti atm
Ikisinkku haluaa päästä menkkojen jälkimainingeille, mutta turha toivo.
- cda
Koska kirjotatte niin lapsellisia ja tyhmiä provoja, joissa ette tajua naistenkin olevan ihmisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129056Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893630- 202083
- 821290
- 271115
- 751100
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661092Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972