palstan naiset

kiltti atm

Onko ääntelynne sängyssä ollut miesten mielestä haittaavaa vai onko ne pitäneet siitä?

36

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parhaan ikäineN

      Ei kukaan ole koskaan maininnut, että puhuisin unissani.

    • kiltti atm

      Tarkoitin toisenlaista ääntelyä miehen kanssa..

      • Ai niin, kuorsaamista. No eipä tuotakaan ole kukaan mies mitenkään erityisen häiritseväksi maininnut, vaikka onkin samassa teltassa kanssani joutunut nukkumaan.


      • kiltti atm
        stellaria81 kirjoitti:

        Ai niin, kuorsaamista. No eipä tuotakaan ole kukaan mies mitenkään erityisen häiritseväksi maininnut, vaikka onkin samassa teltassa kanssani joutunut nukkumaan.

        Vieläkin väärä ääntely miehen kanssa Stellaria.


      • Ikisinkku M
        kiltti atm kirjoitti:

        Vieläkin väärä ääntely miehen kanssa Stellaria.

        Seuraavaksi stellaria kertonee päästelevänsä äänekkäästi ilmaa alapäästään aina kun nukkuu prinsessasängyssään.


      • kiltti atm
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Seuraavaksi stellaria kertonee päästelevänsä äänekkäästi ilmaa alapäästään aina kun nukkuu prinsessasängyssään.

        Se ei kiinnosta vaan seksin aikainen ääntely.


      • parhaan ikäineN
        kiltti atm kirjoitti:

        Se ei kiinnosta vaan seksin aikainen ääntely.

        Älä, enpä olis mitenkään arvannut :D. Joo, siis kyllä minäkin tiesin mitä oikeasti tarkoitit, mutta en halua vastata siihen. Enkä mä edes muista kun viime kerrasta on niin kauan :D :D.


      • Ikisinkku M
        kiltti atm kirjoitti:

        Se ei kiinnosta vaan seksin aikainen ääntely.

        Miksi se sinua kiinnostaa ,un et kuitenkaan pääse kuulemaan?


      • kiltti atm
        parhaan ikäineN kirjoitti:

        Älä, enpä olis mitenkään arvannut :D. Joo, siis kyllä minäkin tiesin mitä oikeasti tarkoitit, mutta en halua vastata siihen. Enkä mä edes muista kun viime kerrasta on niin kauan :D :D.

        Onko tämän vuoden puolella kuitenkin?


      • kata32
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Miksi se sinua kiinnostaa ,un et kuitenkaan pääse kuulemaan?

        Millaisia ääniä kiltti atm itse päästelee?Karjutko kuin leijona?


      • parhaan ikäineN
        kiltti atm kirjoitti:

        Onko tämän vuoden puolella kuitenkin?

        No kuule ei ole..Tämän vuosikymmenen puolella kylläkin...


      • kiltti atm
        kata32 kirjoitti:

        Millaisia ääniä kiltti atm itse päästelee?Karjutko kuin leijona?

        Miehekkäitä huokailuja. Onko Kata32 ollut äänekäs sängyssä?


      • kiltti atm
        parhaan ikäineN kirjoitti:

        No kuule ei ole..Tämän vuosikymmenen puolella kylläkin...

        Milloin viimeksi tehnyt mieli tai ollut tilaisuus?


      • kata32
        kiltti atm kirjoitti:

        Miehekkäitä huokailuja. Onko Kata32 ollut äänekäs sängyssä?

        En kerro...


      • troublebird
        kiltti atm kirjoitti:

        Milloin viimeksi tehnyt mieli tai ollut tilaisuus?

        Pilluhan se on aina mielessä mut hypätään nyt ensin..Eiku tuo olikin Nykäs Masan repliikki.

        ps. keksin itelleni uuden nimmarin..


      • HYI OLKOON!

        EMME ÄÄNTELE! ÄÄNTELEEKÖ ELÄIMET KUN, SONNI PAINELEE LEHMÄÄ? EIVÄT MIEHETKÄÄN ÄÄNTELE? MINÄ EN ALA VOIHKIMAAN MIEHEN ALLA? KUN EI OLE AIHETTA. TOIVON ETTÄ, HOMMA ON MAHDOLLISIMMAN PIAN OHI. VASTENMIELINEN TOUHU?


    • ätmi

      eikö kukaan teistä ämmistä ääntele seksin aikana?

      • NALKUTAMME?

        EI OLE AIHETTA!


    • Otat oppisi pornosta? Koska nainen ei ejakuloi (tai no tekeehän ne sitäkin nykyisin pornossa), eikä naisen orgasmi ole muutenkaan erityisen visuaalinen tapahtuma, pornossa on keksitty laittaa naiset huutamaan ja puhumaan rumia, jotta katsoja tietäisi, että "nyt niiltä tulee". Nykyisin siihen päälle on tosiaan sitten vielä keksitty squirttaus, jotta on saatu sitä visuaalista puolta mukaan..

      Ei ole kukaan miehistä (joilla siis on kokemusta seksistä eikä vain pornosta) valittanut siitä, etten huutamalla huuda ja rynkyttämällä rynkytä, kyllä he ovat olleet ilmeisen tyytyväisiä siihen, että olen oikeasti saanut = ovat olleet hyviä rakastajia.

      Hyvä nyrkkisääntö: mitä suurempi meteli, sitä nopeammin nainen toivoo touhun loppuvan ;)

      • kiltti atm

        Tänään nainen lipsutti sanan rynkyttäminen. Ehkäpä teki mieli vai jäikö edellisillasta mieleen.


      • utelee nainen
        kiltti atm kirjoitti:

        Tänään nainen lipsutti sanan rynkyttäminen. Ehkäpä teki mieli vai jäikö edellisillasta mieleen.

        Tarkoitat naulaus hommia.No kun noin utelias olet niin voin paljastaa etten pidä isoa ääntä, ei kuulu naapuriin.:-D


      • kiltti atm
        utelee nainen kirjoitti:

        Tarkoitat naulaus hommia.No kun noin utelias olet niin voin paljastaa etten pidä isoa ääntä, ei kuulu naapuriin.:-D

        Et kuitenkaan ihan äänetön ole? Yläpäästäkin kuuluu ääniä?


      • utelee nainen
        kiltti atm kirjoitti:

        Et kuitenkaan ihan äänetön ole? Yläpäästäkin kuuluu ääniä?

        Alapäästä kuuluu lotina ja yläpäästä pieniä voihkaisuja;-)


      • kiltti atm
        utelee nainen kirjoitti:

        Alapäästä kuuluu lotina ja yläpäästä pieniä voihkaisuja;-)

        Tunnenkohan sinut? ;) Nuita ääniä voisi kuunnella livenäkin.


      • utelee nainen
        kiltti atm kirjoitti:

        Tunnenkohan sinut? ;) Nuita ääniä voisi kuunnella livenäkin.

        Taisin jäädä kiinni.:-D:-D


      • huh!
        utelee nainen kirjoitti:

        Alapäästä kuuluu lotina ja yläpäästä pieniä voihkaisuja;-)

        Kiihotuin.


      • kiltti atm
        utelee nainen kirjoitti:

        Taisin jäädä kiinni.:-D:-D

        Alkoi kuulostamaan niin kiehtovilta ja kuumottavilta etten voinut erehtyä. Joko uskallat laittaa viestiä? En pure. :)


      • utelee nainen
        kiltti atm kirjoitti:

        Alkoi kuulostamaan niin kiehtovilta ja kuumottavilta etten voinut erehtyä. Joko uskallat laittaa viestiä? En pure. :)

        Saatan olla itse aika peto ;) Nyt täytyy lopetella ettei vasara rupea heilumaan.:-D hyvät yöt..


      • utelee nainen
        utelee nainen kirjoitti:

        Saatan olla itse aika peto ;) Nyt täytyy lopetella ettei vasara rupea heilumaan.:-D hyvät yöt..

        Huumorinkukka se on kauneinkukka..Mutta nyt töihin ;)


      • kiltti atm
        utelee nainen kirjoitti:

        Huumorinkukka se on kauneinkukka..Mutta nyt töihin ;)

        Hyvää työpäivää nainen kyselee.


      • ÄHKINTÄÄ?!
        utelee nainen kirjoitti:

        Alapäästä kuuluu lotina ja yläpäästä pieniä voihkaisuja;-)

        HENGITYS VAIN TIHENEE JA KÄY KUUMANA. EN OLE TYKÄNNYT SEKSISTÄ.


    • mies 86

      Tämä ketju nyt ei selvästikään ole minulle tarkoitettu mutta täytyy kyllä myöntää että kämppiksen muijakaverilla on lahjoja mitä tuohon ääntelehtimiseen tulee. Äijä panee ja muija vikisee kuin jouluaikaan lopetettava sika. Varmaan pärjäisi aikuisviihdealallakin.

      • kiltti atm

        Tykkääkö kämppiksesi tuosta vikinästä?


      • ULVOVA SUSIMIES
        kiltti atm kirjoitti:

        Tykkääkö kämppiksesi tuosta vikinästä?

        MIES ULVOO KUIN SUSI? OIJH AIJH HUUH


    • Hahhahahhahah

      Meillä muija makaa alla hiljaa kuin kuollut lahna mutta kyllä siitä sitten ääntä lähteen kun pyyhkii mulkun verhoihin.

    • :DD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe