Palsta + baari (tänään!)

Ex PUA

Koska olen nyt baarissa, voi toteuttaa otsikon.

Minulle voi antaa ehdotuksia repliikkien ynnä muiden suhteen, saatan jopa toteuttaa niitä.

Otan kuitenkin Darkkis-tyylisen lähestymisen pohjaksi.

Tarkoitukseni on raportoida kuinka etenee, mutta jos kännykän heikko netti pettää, kaveri tulee (jonka pitäisi tulla) tai jos näin hullulla idealla saa naisen jutulle, en silloin kirjoita.

Antakaa ideoita/toivottakaa onnea!

47

193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puurumaisteri

läppäse perseelle ja sano moi

• erkki-täti

Jos läppäset pepulle, sano moin lisäksi muutakin.

Esim. oli pakko koskettaa, kun näytit niin ihanan kiinteältä. Harrastatko Juttailua? Onko sinullakin tekotukka ja silikonit?

Oletko kuullut Kissi Vähä-Hiilarin ohjelmasta?

• Ex PUA
        erkki-täti kirjoitti:

Jos läppäset pepulle, sano moin lisäksi muutakin.

Esim. oli pakko koskettaa, kun näytit niin ihanan kiinteältä. Harrastatko Juttailua? Onko sinullakin tekotukka ja silikonit?

Oletko kuullut Kissi Vähä-Hiilarin ohjelmasta?

Viet negaamisen ihan uudelle tasolle. ;D

• the kult

Eikö sun pua-burgerina pitäisi tietää miten toimia?

• Ex PUA

Entisenä burgerina. ;)

• Ex PUA

Olen kysynyt jo kahdelta, ja kumpikin esitti vastakysymyksen: "mitä väliä sillä oikein on?"

• erkki-täti

Mitä siis kysyit?

• Ex PUA

Kysymys: ajatellanko siitä kaikkea negatiivista, jos nuori mies menee yksin baariin?

• erkki-täti
        Ex PUA kirjoitti:

Kysymys: ajatellanko siitä kaikkea negatiivista, jos nuori mies menee yksin baariin?

Olet siis saanut ihan tavallisia vastauksia.

Ajattelitko jatkaa galluppia, vai päästä pöksyihin?

• Ex PUA

Kysyin taas kahdelta. Toinen sanoi että se on hyvä että lähtee yksin, alkaen kättelemään, kunnes joku sen mies tuli väliin. :D Toinen sanoi että päinvastoin, yksin lähtemisestä ajatellaan kaikkea positiivista, koska uskalsi kerran lähteä. Nyt pidän pienen juomatauon.

• mikä ex?

Opinion opener. Sähän vedät mystery methodia, vitun burgeri.

• fhhghhheeeeehheh
        mikä ex? kirjoitti:

Eikä siltikään pillua tullu, vittu mikä burgeri perkele :D

• erkki-täti
        mikä ex? kirjoitti:

Galluppiahan se vetää. Itse olet burgeri.

Täällä ollaan näppäimillä ja kaivataan äksöniä :)

• Ex PUA
        erkki-täti kirjoitti:

Galluppiahan se vetää. Itse olet burgeri.

Täällä ollaan näppäimillä ja kaivataan äksöniä :)

Nämä burgerit eivät tajua sitä, koska "peli". Tässähän testataan vain ht:n viitoittamaa perinnettä, palstan maskotin uskomuksia testaten.Sinä nyt sentään tajuat pointtini tässä.

• 166488

Ei NAL/"Ex PUA" missään baarissa ole. Jos olisi niin sehän vahtisi niiden kamutyttöjen laukkuja tms.

• erkki-täti

Nyt on käyty kusella ja juomaa saatu. Mikä on tilanne?

• Ex PUA

Eräs tuttu muija kävi jutulla, kirjoitn vastauksen ja seuraavaksi taas tuonne sekaan. Kysynkö/teenkö jotain muuta kuin tuon darkkis-probleeman?

• erkki-täti
        Ex PUA kirjoitti:

Eräs tuttu muija kävi jutulla, kirjoitn vastauksen ja seuraavaksi taas tuonne sekaan. Kysynkö/teenkö jotain muuta kuin tuon darkkis-probleeman?

Totta himskatissa. Kysyt haluaisiko hän, siis herkkä ja älykäs, iiihhana nainen, tanssia kanssasi. Jos siis tulee joku herkkä ja ihana kappale. Ei muuten.

• Ex PUA
        erkki-täti kirjoitti:

Totta himskatissa. Kysyt haluaisiko hän, siis herkkä ja älykäs, iiihhana nainen, tanssia kanssasi. Jos siis tulee joku herkkä ja ihana kappale. Ei muuten.

Kiitän. Tämä jokaisen (ex-)pelimiehen painajainen, jota pitää koittaa heti seuraavan kerran.

• erkki-täti
        Ex PUA kirjoitti:

Kiitän. Tämä jokaisen (ex-)pelimiehen painajainen, jota pitää koittaa heti seuraavan kerran.

Et siis edes koittanut, rohjake!

Odottelin ja miettelin, missä mennään. Kuin Maamo lastaan.

Melkoinen possanderi kuitennii

www.youtube.com/watch?v=FyAtNTdh-eU

Että eipä ole romantiikkaa...possu mikä possu..ehkäpä nyt sitten naamaltaan söpö...

• Ex PUA
        erkki-täti kirjoitti:

Et siis edes koittanut, rohjake!

Odottelin ja miettelin, missä mennään. Kuin Maamo lastaan.

Melkoinen possanderi kuitennii

www.youtube.com/watch?v=FyAtNTdh-eU

Että eipä ole romantiikkaa...possu mikä possu..ehkäpä nyt sitten naamaltaan söpö...

Aion koittaa tämän, sen voin vaikka luvata sinulle.

Tanssin kyllä hitaat, mutta en noilla sanoilla niitä hakenut, vaan "ne vain tapahtuivat", mutta aion haastaa itseni koittamaan noita.

Sen verran olen sinulle velkaa, tästä illasta. ;)

• Saa pillluuuuuuu!!!!

Sano antaa vittub pilluuuuuu pillluyuuuu!

• Ex PUA

Illan saldo, sen jälkeen mitä raportoin: jäin pöytään jossa kaksi naista ja mies. Toisen naisen kanssa hitaat. Ajatus: eiköhän piisaa, ei lopultakaan tyyppiäni. Nainen haluaa numeroa, otan naisen numban. Baarin työntekijä innostui aina kun tulin kassalle, mutta se karkasi. Noh, ainakin darkkiksen pelot tuli osoitettua turhiksi.

• erkki-täti

Torjuit Isoimman Päätöksesi.

No, en nyt jaksa tätä (enkä oikeastaan tajua, miksi se mun ihana vastaus yhtäkkiä hävis, prekele)

Olet luultavasti kirottu.

• Ex PUA

Darkkis, jos luet tätä, niin naiset joilta kysyin (olisikohan niitä nyt ollut 5-6 yhteensä) olivat sitä mieltä että "kuka välittää" tai että se siinä jopa jotain hyvin positiivista, että nuori mies menee yksin baariin, koska kyseessä uskallus.

• FaxMactor

Fax Mactor - the pickup of pickup artists

• Mies31v.

Kiva.

Yhtä rumia ne on nyt kuin huomenna.

Ei paljoa vinkit tai muut auta silloin kun tiedät että naiset ovat karseeta ripulipaskaa.

Ne yksilöt vei joku jo. Ja kun tarpeeksi yrität pääset rakastajaksi hänelle.

Aina ja lopulta nainen on Saatanasta. Muista se tissiposki.

• Eräs jolla toimii

Tuli tuosta alusta mieleen, että ei ole x-pua hirveästi oppinut, jos odottaa edelleen jostain ulkopuolelta ohjausta siihen miten tulee toimia. Ei voi mennä burgerimaisesti suoraan opaskirjan mukaan, vaan soveltaa niitä oppeja kuhunkin tilaneeseen. Siinä se ero kellä toimii ja kellä ei.

• Ex PUA

Sinä(kään) et nyt tajunnut.

Kyseessä oli interaktiivinen kokeilu, jossa lupasin koittaa palstalaisten ehdotelmia.

Perseelle en viitsinyt lyödä, ja Erkin ehdotusta en ehtinyt kokeilemaan, sillä tämä eräs nainen osui linjalle juuri kun olin hakemassa "uutta uhria", joten me vain päädyimme siitä tanssimaan hitaat.

Mutta seuraavalla kerralla noita voisi koittaa, ainakin Erkin ideaa.

Se tuntuu sotivan niin paljon "plejerikulttuuria" vastaan, että ihan piruuttanikin koitan miten siinä käy.

Jopa epäonnistiessaan se on "Pelin" vertainen, onnistuessaan sitä parempi. Pystytkö edes miettimään sitä?

• Royal with Cheese
        Ex PUA kirjoitti:

Sinä(kään) et nyt tajunnut.

Kyseessä oli interaktiivinen kokeilu, jossa lupasin koittaa palstalaisten ehdotelmia.

Perseelle en viitsinyt lyödä, ja Erkin ehdotusta en ehtinyt kokeilemaan, sillä tämä eräs nainen osui linjalle juuri kun olin hakemassa "uutta uhria", joten me vain päädyimme siitä tanssimaan hitaat.

Mutta seuraavalla kerralla noita voisi koittaa, ainakin Erkin ideaa.

Se tuntuu sotivan niin paljon "plejerikulttuuria" vastaan, että ihan piruuttanikin koitan miten siinä käy.

Jopa epäonnistiessaan se on "Pelin" vertainen, onnistuessaan sitä parempi. Pystytkö edes miettimään sitä?

Tunnut olevan burgeriasteella vieläkin. Mitä järkeä testailla mitään autistitekniikoita muka "palstaa varten", kun voit mennä juttelemaan naiselle, eli avata keskustelun, luoda yhteyden ja osoittaa ettet ole matalan statuksen epätoivoinen roikkuja. Tämän vaikeammaksi ei "peliä" tarvitse tehdä. Se mistä pelimiesteorioissa on kyse, on vain ihan luonnollisen pariutumisen tai iskemisen mallintamista teoreettisesti. Sinä olet jäänyt tuolle teoria-asteelle, kun et ymmärrä että apupyörät heitetään vittuun siinä vaiheessa kun niitä ei enää tarvita. Yrität epätoivoisesti todistaa itsellesi ja muille, että "pelaaminen" ei voi onnistua, koska sinä et osaa muuta kuin burgeroida valmiiden ohjeiden kanssa. DarkFearilta saitkin ihan hauskan pelin avauksen, mutta et osaa jatkaa tuosta, koska et osaa "peliä". Verhoat tuon avuttomuutesi vain johonkin "kokeiluun". Onnistuuhan se itsensä psyykkaaminen noinkin, jos ei muuten uskalla lähestyä naisia, niin voi pitää sitä vain kokeiluna. Ihan hyvä tekniikka sekin. Kannattaa pitää odotukset matalalla eikä lähteä siitä että jokaisen lähestymisen pitää johtaa johonkin elämää suurempaan seksiin tai rakkauteen.

• Ex PUA
        Royal with Cheese kirjoitti:

Tunnut olevan burgeriasteella vieläkin. Mitä järkeä testailla mitään autistitekniikoita muka "palstaa varten", kun voit mennä juttelemaan naiselle, eli avata keskustelun, luoda yhteyden ja osoittaa ettet ole matalan statuksen epätoivoinen roikkuja. Tämän vaikeammaksi ei "peliä" tarvitse tehdä. Se mistä pelimiesteorioissa on kyse, on vain ihan luonnollisen pariutumisen tai iskemisen mallintamista teoreettisesti. Sinä olet jäänyt tuolle teoria-asteelle, kun et ymmärrä että apupyörät heitetään vittuun siinä vaiheessa kun niitä ei enää tarvita. Yrität epätoivoisesti todistaa itsellesi ja muille, että "pelaaminen" ei voi onnistua, koska sinä et osaa muuta kuin burgeroida valmiiden ohjeiden kanssa. DarkFearilta saitkin ihan hauskan pelin avauksen, mutta et osaa jatkaa tuosta, koska et osaa "peliä". Verhoat tuon avuttomuutesi vain johonkin "kokeiluun". Onnistuuhan se itsensä psyykkaaminen noinkin, jos ei muuten uskalla lähestyä naisia, niin voi pitää sitä vain kokeiluna. Ihan hyvä tekniikka sekin. Kannattaa pitää odotukset matalalla eikä lähteä siitä että jokaisen lähestymisen pitää johtaa johonkin elämää suurempaan seksiin tai rakkauteen.

Sinä puhut minulle burgeriasteesta, mutta itse et pysty näkemään normaalia hauskanpitoa hauskanpitona, vaan jonkin asteisena "pelinä" - peli on valtaosin valhetta, ja kaikki ei ole peliä.

Jos taas ajattelee niin jokaisesta kanssakäymisestä, on tällöin luultavasti päässä vikaa (autismi much?).

Lisäksi osoitat, ettet ole vain fanipoika jolla on pylly kipeänä, jos todella luulet tai väität minulle että pelimiesteorioissa oli kyse luontaisesta pariutumisesta - luuletko sinä todella että joillakin burgoimisilla joita sinä opettelet tuntikausia, on tätä ihmiskuntaa viety etäänpäin?`:D

Siitä syystä sinä olet vieläkin vinkuva, assburgeroiva neitsyt-setä, etkö olekin?

Sinä jälleen yrität ylläpitää kulttisi valhetta, ja tästä syystä luot olkiukkoja joita vastaan hyökit.

Sosiaaline kokeeni opetti mm. että naisille voi jutella, ja heidän kanssaan voi pariutua, ilman naurettavia burgerointeja ja manipulointiyrityksiä, mitä te vatipäät harrastatte, koska koette että ette itse kelpaa kenellekään.

• Royal with Cheese
        Ex PUA kirjoitti:

Sinä puhut minulle burgeriasteesta, mutta itse et pysty näkemään normaalia hauskanpitoa hauskanpitona, vaan jonkin asteisena "pelinä" - peli on valtaosin valhetta, ja kaikki ei ole peliä.

Jos taas ajattelee niin jokaisesta kanssakäymisestä, on tällöin luultavasti päässä vikaa (autismi much?).

Lisäksi osoitat, ettet ole vain fanipoika jolla on pylly kipeänä, jos todella luulet tai väität minulle että pelimiesteorioissa oli kyse luontaisesta pariutumisesta - luuletko sinä todella että joillakin burgoimisilla joita sinä opettelet tuntikausia, on tätä ihmiskuntaa viety etäänpäin?`:D

Siitä syystä sinä olet vieläkin vinkuva, assburgeroiva neitsyt-setä, etkö olekin?

Sinä jälleen yrität ylläpitää kulttisi valhetta, ja tästä syystä luot olkiukkoja joita vastaan hyökit.

Sosiaaline kokeeni opetti mm. että naisille voi jutella, ja heidän kanssaan voi pariutua, ilman naurettavia burgerointeja ja manipulointiyrityksiä, mitä te vatipäät harrastatte, koska koette että ette itse kelpaa kenellekään.

Tuohan on juuri nimenomaan sitä burgerointia, kun otat suomi24-palstan tunnetuimman autistin hokeman ja ihmiskokeena kyselet siitä naisilta baarissa? Kehtaat vielä väittää tuota "normaaliksi kanssakäymiseksi" kun itse ensin kutsut sitä interaktiiviseksi kokeeksi.

Nyt tiedät miten naisia voi lähestyä. Esim. kysymällä mielipidettä johonkin asiaan ja madaltamalla odotuksia. Pelimieslingossa tuo on "opinion opener". Olet päässyt nyt pelin oppimisessa ihan hyvään alkuun. Onnea valitsemallesi tielle. Kyllä sustakin pelimies saadaan leivottua, kunhan pääset tuosta kulttifobiasta ja käsitteisiin jämähtämisestä eroon.

• kulttilainen
        Ex PUA kirjoitti:

Tää on kyllä niin surkuhupaisaa. Ex PUA yrittää keksiä pyörää uudelleen. Käyttää pelimieskirjoista tuttua opinion openeria ja tällä tavalla muka todistaa, että naisia voi lähestyä ilman pelimiestemppuja. Ainoa asia minkä tällä todistat on se, että pelimiesten "temput" ei ole niin ufoja kuin olet kulttipäissäsi kuvitellut. Kyse on vain siitä, että jos et osaa muuten lähestyä naisia, niin käytät jotain tuollaista mietittyä juttua, jolla avaat pelin.

• Ex PUA

Tuohan on juuri nimenomaan sitä burgerointia, kun otat suomi24-palstan tunnetuimman autistin hokeman ja ihmiskokeena kyselet siitä naisilta baarissa? Kehtaat vielä väittää tuota "normaaliksi kanssakäymiseksi" kun itse ensin kutsut sitä interaktiiviseksi kokeeksi.

Nyt tiedät miten naisia voi lähestyä. Esim. kysymällä mielipidettä johonkin asiaan ja madaltamalla odotuksia. Pelimieslingossa tuo on "opinion opener". Olet päässyt nyt pelin oppimisessa ihan hyvään alkuun. Onnea valitsemallesi tielle. Kyllä sustakin pelimies saadaan leivottua, kunhan pääset tuosta kulttifobiasta ja käsitteisiin jämähtämisestä eroon.

Se on hauskanpitoa jossa yhdistyy huvi ja hyöty.

Ihmiset pilailevat, sosialisoivat ja keskustelevat. Jos et näe tätä ilman kultin laseja, olet aivopesty.

Hauskinta siinä oli se, että se miten tempaukseni kyseenalaisti ja parodisoi PUA-kulttuuria, ja tämä parodia vaan leviää kun fanipojat tulevat assburgeroimaan noiden autististen termiensä kanssa sitä mitä siinä tapahtui.

Hyötypuolena saimme tietää, että naiset eivät yleensä välitä tai jopa suhtautuvat positiivisesti yksinäiseen mieheen baarissa "koska se on uskaltanut lähteä yksin baariin siitä huolimatta, että on yksin". Puhumattakaan että se oletus että sinun täytyy opetella rutiineja tai jotain muita omituisia ja luonnottomia maneereja sosialisoidaksesi naisten kanssa, on nyt pistetty säpäleiksi.

Ja äläkä ala opettamaan minulle PUA:n lingoa, sillä se on sama kuin opettaisit kalaa uimaan. :D

Tunnen teorian, mutta myös käytännön, vuosien kokemuksella. Tiedän myös näiden kahden erotuksen siitä mitkä odotukset, ja epäeettiset markkinalupaukset niihin asetetaan, ja mitä niillä todellisuudessa saavuttaa.

Tämä on meidän eromme puhuttaessa PUA-kultista, mutta neitseellisenä fanipoikana, joka pidät itseäsi "alfapleijerinä" et tietenkään voisi uskoa sitä.

Mutta kuvitteletko että ne palvomasi "naturaalit" todellakin burgeroivat tuollaisia juttuja hakiessaan naisia?

• Ex PUA
        kulttilainen kirjoitti:

Tää on kyllä niin surkuhupaisaa. Ex PUA yrittää keksiä pyörää uudelleen. Käyttää pelimieskirjoista tuttua opinion openeria ja tällä tavalla muka todistaa, että naisia voi lähestyä ilman pelimiestemppuja. Ainoa asia minkä tällä todistat on se, että pelimiesten "temput" ei ole niin ufoja kuin olet kulttipäissäsi kuvitellut. Kyse on vain siitä, että jos et osaa muuten lähestyä naisia, niin käytät jotain tuollaista mietittyä juttua, jolla avaat pelin.

Ja tämän parempaa esimerkkiä ei olisi voinut antaa, muu kuin nimimerkilleen uskollinen fanipoika. :D

Muutama asia kohdalleen.

Se, että kysyt mielipidettä, on vain sitä että kysyt mielipidettä.

Se, jos kysyt sitä koska se viihdyttää sinua ja tuo tietoa parhaassa tapauksesssa, on hauskanpitoa ja mahdollisesti myös hyötyä.

Se, että kysyt jotain outoa kysymystä, vain taka-ajatuksena vitun saamiselle, on se burgerointia tai "pelailua". Yleensä fiksummat naiset haistavat tämän joka tapauksessa, joten et hämää ketään, vaan houkuttelet naista pistämään suojauksensa ylös, koska olet creepy PUA joka yrität manipuloida ja burgeroida itsellesi vittua.

Normaalissa elämässä ihmiset tekevät noita asioita.

Esim. small talkissa voidaan kysyä jotain, ihan vain kysymisen ilosta. (Tämä ei ole jotain johon kultilla olisi monopoli, vaan tätä tapahtuu täysin luonnollisesti ja päivittäin ympäri maailmaa, ilman että sen harjoittajat ovat lukeneet ensimmäistäkään PUA-kirjaa).

Eikä niiden oppimiseen tai käyttämiseen tarvita mitään kulttia, vaan sitä toimintaa kutsutaan normaaliksi sosialisoimiseksi

Joten kommenttisi todistaa juurikin sen, mistä puhun kun puhun kultista ja sen aivopesusta; kaikki normaalitkin kanssakäymisen muodot nähdään tekniikoina.

Kannattaisiko myöntää itselleen faktat, että olet kultin huijaama tai että sinä voit ehkä tarvita ammattiapua pseudo-tieteellisten "taikatemppujen" asemesta?

• Royal with Cheese
        Ex PUA kirjoitti:

Se on hauskanpitoa jossa yhdistyy huvi ja hyöty.

Ihmiset pilailevat, sosialisoivat ja keskustelevat. Jos et näe tätä ilman kultin laseja, olet aivopesty.

Hauskinta siinä oli se, että se miten tempaukseni kyseenalaisti ja parodisoi PUA-kulttuuria, ja tämä parodia vaan leviää kun fanipojat tulevat assburgeroimaan noiden autististen termiensä kanssa sitä mitä siinä tapahtui.

Hyötypuolena saimme tietää, että naiset eivät yleensä välitä tai jopa suhtautuvat positiivisesti yksinäiseen mieheen baarissa "koska se on uskaltanut lähteä yksin baariin siitä huolimatta, että on yksin". Puhumattakaan että se oletus että sinun täytyy opetella rutiineja tai jotain muita omituisia ja luonnottomia maneereja sosialisoidaksesi naisten kanssa, on nyt pistetty säpäleiksi.

Ja äläkä ala opettamaan minulle PUA:n lingoa, sillä se on sama kuin opettaisit kalaa uimaan. :D

Tunnen teorian, mutta myös käytännön, vuosien kokemuksella. Tiedän myös näiden kahden erotuksen siitä mitkä odotukset, ja epäeettiset markkinalupaukset niihin asetetaan, ja mitä niillä todellisuudessa saavuttaa.

Tämä on meidän eromme puhuttaessa PUA-kultista, mutta neitseellisenä fanipoikana, joka pidät itseäsi "alfapleijerinä" et tietenkään voisi uskoa sitä.

Mutta kuvitteletko että ne palvomasi "naturaalit" todellakin burgeroivat tuollaisia juttuja hakiessaan naisia?

Naturaalit nimenomaan eivät tarvitse mitään tekniikoita, koska toimivat noin luonnostaan. Tekniikat on apupyöriä niille, jotka eivät sitä osaa ja apupyörät heitetään pois siinä vaiheessa kun osaa ajaa ilman niitä. Burgerointi kuuluu opetteluvaiheeseen, joka sinulla näyttäisi olevan vielä päällä. Se, ettet sinä suostu myöntämään toimivasi pua:n tavoin on pelkkä semanttinen kysymys.

• Ex PUA

Naturaalit nimenomaan eivät tarvitse mitään tekniikoita, koska toimivat noin luonnostaan. Tekniikat on apupyöriä niille, jotka eivät sitä osaa ja apupyörät heitetään pois siinä vaiheessa kun osaa ajaa ilman niitä. Burgerointi kuuluu opetteluvaiheeseen, joka sinulla näyttäisi olevan vielä päällä. Se, ettet sinä suostu myöntämään toimivasi pua:n tavoin on pelkkä semanttinen kysymys.

Burgerointia on se, että näet normaalin hauskanpidon ja sosialisoimisen "pelin opetteluna".

Olet tyypillinen esimerkki täysin kultille aivopestystä burgeroijasta, joka näkee edellä mainittujen seikkojen lisäksi esim. naiset "kohteina" joihin kuuluu numeroluokitus, ja muut miehet "naturaaleina", "alfoina", "beta-miehinä" yms.

Mutta mitä näit, oli että minkälainen valhe koko kultti on, kun sitä voi "pelata" myös Darkkiksen lempikomplekseja käyttämällä. Se pudottaa aika tehokkaasti pohjan pois, ja osoittaa, että on hyvin todennäköistä ettei mitään peliä ole koskaan ollut olemassakaan.

PS. Mitä tulee naturaaleihin (autistinen nimitys), niin sellaisiksi ei tulla "apupyörien" avulla, koska naturaalit eivät opiskele mitään autistista, jokaisen wanna be-sosiopaatin ohjekirjaa voidakseen puhua naiselle. :D Get it?

• Royal with Cheese
        Ex PUA kirjoitti:

Burgerointia on se, että näet normaalin hauskanpidon ja sosialisoimisen "pelin opetteluna".

Olet tyypillinen esimerkki täysin kultille aivopestystä burgeroijasta, joka näkee edellä mainittujen seikkojen lisäksi esim. naiset "kohteina" joihin kuuluu numeroluokitus, ja muut miehet "naturaaleina", "alfoina", "beta-miehinä" yms.

Mutta mitä näit, oli että minkälainen valhe koko kultti on, kun sitä voi "pelata" myös Darkkiksen lempikomplekseja käyttämällä. Se pudottaa aika tehokkaasti pohjan pois, ja osoittaa, että on hyvin todennäköistä ettei mitään peliä ole koskaan ollut olemassakaan.

PS. Mitä tulee naturaaleihin (autistinen nimitys), niin sellaisiksi ei tulla "apupyörien" avulla, koska naturaalit eivät opiskele mitään autistista, jokaisen wanna be-sosiopaatin ohjekirjaa voidakseen puhua naiselle. :D Get it?

Olkiukot saa taas kyytiä. Itse muuten käytit noita autistisia nimityksiä ensin. Tuo, että sovelsit Darkkiksen traumoja opinion openeriin taisi olla ht:n keksintö, eikä sinun, mutta pua:na oivalsit, että tuostahan saa hyvän pelinavauksen. Kovasti yrität vakuutella, että toimit muka normaalin sosiaalisen hauskanpidon puitteissa, mutta kuinka moni normaali sosiaalinen hauskapitäjä kutsuu hauskapitoaan interaktiiviseksi kokeeksi ja kirjoittelee siitä jotain nettiraportteja? Ihan klassista burgerointia tuo on, eli apupyörien kanssa opettelua. Ihan turhaa tästä peistä vääntää. Kutsu sinä sitä kokeiluksi tai miksi vain. Nimityksillä ei ole merkitystä.

• Ex PUA

Olkiukot saa taas kyytiä. Itse muuten käytit noita autistisia nimityksiä ensin. Tuo, että sovelsit Darkkiksen traumoja opinion openeriin taisi olla ht:n keksintö, eikä sinun, mutta pua:na oivalsit, että tuostahan saa hyvän pelinavauksen. Kovasti yrität vakuutella, että toimit muka normaalin sosiaalisen hauskanpidon puitteissa, mutta kuinka moni normaali sosiaalinen hauskapitäjä kutsuu hauskapitoaan interaktiiviseksi kokeeksi ja kirjoittelee siitä jotain nettiraportteja? Ihan klassista burgerointia tuo on, eli apupyörien kanssa opettelua. Ihan turhaa tästä peistä vääntää. Kutsu sinä sitä kokeiluksi tai miksi vain. Nimityksillä ei ole merkitystä.

Te pupet olette kyllä ainoina joilla on täällä miehistä niin tyylipuhdas naisen logiikka että tuo menee hämmästyttäväksi! :D

Sinä olet se joka teet niitä olkiukkoja, koska sinä burgerina näet tavallisen hauskanpidon ja interaktiivisen (joka muuten myös oli ht:n aloittama, ja sinun oli helppo sanoa että ht keksi tuon "openerin" koska kirjoitin sen itse tähän ketjuun, pässi) "pelin opetteluna" ja kuten edellisessä viestinä esitin, näet maailman kulttisi autististen lasien läpi, missä kaikki liittyy johonkin kuvitteelliseen peliin.

Tuo on defenssi, sille ettei peliä ole olemassa, tai ettei se toimi. Minulla taas ei ole vuosien pelimiehenä toimimisen jälkeen mitään tarvetta koittaa peliä, vaan olen koko palstalla oloni ajan toiminut sitä kyseenalaistaen.

Sitä paitsi, pyysin ehdottamaan muita ideoita. Mahdatko tietää mitä se meinaa?

• Royal with Cheese
        Ex PUA kirjoitti:

Te pupet olette kyllä ainoina joilla on täällä miehistä niin tyylipuhdas naisen logiikka että tuo menee hämmästyttäväksi! :D

Sinä olet se joka teet niitä olkiukkoja, koska sinä burgerina näet tavallisen hauskanpidon ja interaktiivisen (joka muuten myös oli ht:n aloittama, ja sinun oli helppo sanoa että ht keksi tuon "openerin" koska kirjoitin sen itse tähän ketjuun, pässi) "pelin opetteluna" ja kuten edellisessä viestinä esitin, näet maailman kulttisi autististen lasien läpi, missä kaikki liittyy johonkin kuvitteelliseen peliin.

Tuo on defenssi, sille ettei peliä ole olemassa, tai ettei se toimi. Minulla taas ei ole vuosien pelimiehenä toimimisen jälkeen mitään tarvetta koittaa peliä, vaan olen koko palstalla oloni ajan toiminut sitä kyseenalaistaen.

Sitä paitsi, pyysin ehdottamaan muita ideoita. Mahdatko tietää mitä se meinaa?

Sehän tässä niin hauskaa onkin, että toimit ihan pelimiesoppien mukaisesti yrittäessäsi muka kyseenalaistaa niitä. Sekin kuuluu ihan pua-oppeihin, että yritetään pitää omaa burgerointia hauskanpitona. Liika tulosten tavoittelu pilaa pelin. Fake it till you make it jne. Kyllä se siitä. Pian opit pelin ja saat naista, niin ei tarvitse enää olla vihainen ja kutsua heitä baarilutkiksi.

• Ex PUA

Sehän tässä niin hauskaa onkin, että toimit ihan pelimiesoppien mukaisesti yrittäessäsi muka kyseenalaistaa niitä. Sekin kuuluu ihan pua-oppeihin, että yritetään pitää omaa burgerointia hauskanpitona. Liika tulosten tavoittelu pilaa pelin. Fake it till you make it jne. Kyllä se siitä. Pian opit pelin ja saat naista, niin ei tarvitse enää olla vihainen ja kutsua heitä baarilutkiksi.

:D Ja lisää burgerointia ja vielä juuri sillä samalla kaavalla, millä sanoin sinun sitä toteuttavan.

Sinä näet hauskanpidon "pelinä ja sen opetteluna" yms. PUA-rationalisointia.

Se todistaa pointtini siitä, että olet kulttilainen joka on vakavasti harhainen oikeasta maailmasta.

Että tälläisiä "sosiaalisia taitoja" saa kultissa kun sille myy oman tahtonsa.

Juustopurilaisen maailmankuvassa näet ihmiset eivät pitäneet hauskaa, ei ennen kun lukivat PUA-manuaalin. Ilman sitä se ei olisi ollut mahdollista, joten siitäkin saamme kiittää kulttia joka vaaliia monien fanipoikien siveyttä yhäti.

• Royal with Cheese
        Ex PUA kirjoitti:

:D Ja lisää burgerointia ja vielä juuri sillä samalla kaavalla, millä sanoin sinun sitä toteuttavan.

Sinä näet hauskanpidon "pelinä ja sen opetteluna" yms. PUA-rationalisointia.

Se todistaa pointtini siitä, että olet kulttilainen joka on vakavasti harhainen oikeasta maailmasta.

Että tälläisiä "sosiaalisia taitoja" saa kultissa kun sille myy oman tahtonsa.

Juustopurilaisen maailmankuvassa näet ihmiset eivät pitäneet hauskaa, ei ennen kun lukivat PUA-manuaalin. Ilman sitä se ei olisi ollut mahdollista, joten siitäkin saamme kiittää kulttia joka vaaliia monien fanipoikien siveyttä yhäti.

Et tajunnut pointtiani vieläkään. Enhän minä ole kertonut millaista hauskapito on mielestäni, vaan osoitin vain, että sinä toimit ihan samalla tavalla kuin nämä "kulttilaiset" vaikket sitä suostu myöntämään. Ainoa ero on vain siinä miksi sitä haluaa kutsua.

• Ex PUA

Et tajunnut pointtiani vieläkään. Enhän minä ole kertonut millaista hauskapito on mielestäni, vaan osoitin vain, että sinä toimit ihan samalla tavalla kuin nämä "kulttilaiset" vaikket sitä suostu myöntämään. Ainoa ero on vain siinä miksi sitä haluaa kutsua.

Eikä ole.

Jos näet porukan pitämässä hauskaa, sosialisoimassa tai vaikka yhdistämässä sen palstailuun, on yksin sinun korviesi välissä että se olisi "peliä tai sen opettelua".

Pelissä taas pidetään hauskaa ja sosialisoidaan välineellisessä mielessä.

Näillä kahdella on ero.

Samoin vielä hauskanpitäminen yms. ei ole mikään tae naisten saamisesta, mutta PUA-kultti tietysti suurentelee tuosta jotain mitä se ei välttämättä ole.

Minulla oli hauskaa, eikä juuri yhtään ahistanut lähestyminenkään, joten sellainen myönteinen vaikutus sillä oli.

Toisaalta minulla ei ollut mitään odotuksia, pikemminkin päinvastoin, tuollaisesta vähän inside-jutusta jota käytin ihan mielenkiinnosta ja "herjalla".

• Kingston Knightley
        Ex PUA kirjoitti:

Kokematon ja tietämätön burgeri hylkää valmiin mallin( PUA) ja yrittää luoda itse paremman metodin. Olet burgeri 2.0. Ei pyörää voi keksiä uudestaan.

• No voi moro. Kaipa tässä pitää yrittää jo valmiiksi keksiä sopivaa vastausta siltä varalta että joku (setä)mies tulee baarissa tiedustelemaan mielipidettäni nuorten miesten yksinolosta baarissa. :D

Erkki-täti on jälleen tehnyt kunnioitettavan työn yrittäessään koko yön tukevahkon kalsarikännin voimalla neuvoa palstapojille miten naisia isketään. Mutta hukkaan taisi mennä koko vaivannäkö, jälleen kerran.

• Ex PUA

No jopas se ääni muuttuu kellossa.

Sinähän olit muistaakseni eräs niistä, joista vielä viikko sitten palstailun ja baarin yhdistäminen on hauska ajatus?

Ja mitä joskus neuvoin sinulle aloitteellisuutta ja vastaanottavaisuutta miesten suhteen, niin kun nyt hetken pinnistät, voinet ymmärtää että jos pyrit keksimään jonkun nälväisyn sinulta mielipidettä kyselemään tulleelta miehelle sanottavaksi, ei se auta sinua pariutumisessa. Näet se juristibodari, jolla on kaksi taloa ja muutama avoauto, luultavasti siirtyy silloin seuraavaan kohteeseen.

• veikkailija

Onko stellaria oikeasti koskematon? Eilen vähän veikkailtiin niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9056
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3630
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2083
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      82
      1290
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1115
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1092
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1065
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1033
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      66