6 näkkärii 1banaa ja jogurtti.
Päivän ruoka
16
90
Vastaukset
- Kіs-kіsu
Miksi noin? En kestäisi päivää ilman lämmintä ateriaa, mieluiten saa olla kaksi.
Ai laihiksella, vai?
Olisipa minullakin itsekuria moiseen. Tänäänkin tullut syötyä ihan liikaa, mutta toisaalta tämmöistä mässäilyähän se aina ennen menkkoja on, ei vain voi olla syömättä vaikka mitä tekisi. :(- kiltti atm
Kävikö Stellaria lenkin heittämässä tänään sateella?
kiltti atm kirjoitti:
Kävikö Stellaria lenkin heittämässä tänään sateella?
Nääh, pelkkää asiointipyöräilyä tänään. Oli viikonloppuna sen verran rankka urheilusuoritus että pitää vielä vähän himmata. Ja muutenkin veetuttaa kun pyörä kuraantuu niin pirusti ettei vaihteetkaan meinaa toimia. Saisi tulla jo lunta niin pysyisi pyörä puhtaampana.
- kiltti atm
stellaria81 kirjoitti:
Nääh, pelkkää asiointipyöräilyä tänään. Oli viikonloppuna sen verran rankka urheilusuoritus että pitää vielä vähän himmata. Ja muutenkin veetuttaa kun pyörä kuraantuu niin pirusti ettei vaihteetkaan meinaa toimia. Saisi tulla jo lunta niin pysyisi pyörä puhtaampana.
Etkö huuhtele aina ajelun jälkeen?
- Nöff Nöff
No tuli viikonloppun syötyy niin tuhdisti.
Ääripäät ovat pahasta ihmiselle.
- toimii!
kokeile rahka-ananas-kaurapuuro-broileri-dieettiä seuraavaksi
- toimii!
femnerd kirjoitti:
Kuullostaa hyvältä. Kaurapuuro ei vain oikein innosta.
sillä saa täyden olon, kun sitä tarvitsee :)
- 3+4
toimii! kirjoitti:
sillä saa täyden olon, kun sitä tarvitsee :)
Hiilareilla saa mahan täyteen, mutta ei edistä laihtumista. Kasviksia, lihaa ja hyviä rasvoja. Riittävästi proteiinia joka aterialla. Herkkupäivä kerran viikossa jos ei pysty vastustamaan. Sillä lähtee ylimääräiset kilot.
- hui.
Kyllähän proteiinia pitää saada jokaisella aterialla se 20-30 g, sulla ei tule koko päivässä tuo täyteen jos tarkoitit että tuo on sun koko päivän ravinnot.
On tullut syötyä tosi huonosti koko viikonloppu ja nyt se kostautuu; maha on niin kipeä, etten saa edes nukuttua :(
Ota jogurttia. Tykkäätkö jogurtista?
Juu, vedin maustamatonta jugurttia jo yöllä ja onneksi sain sitten muutaman tunnin nukuttua :)
Tuli taas nähtyä erikoisia unia. Hain yhtä isoa juttua ja sain myönteisen päätöksen.
Minulle kerran vähän ikävästi livenä käyttäytynyt nainen sai samalla mitalla takaisin eräästä jutusta, kun oli töissä ja minä vierailevana. Sai naurut multa ja työkaveriltaan.
Jotain varmaan unohtui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129056Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893630- 202083
- 821290
- 271115
- 751100
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661092Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972